Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Nema šta, vrhunski plan izuzetnih stručnjaka:



Sviđa mi se što ni sami nisu sigurni šta rade i uopšte ne kriju to. Možda ovo, možda ono... Možda ćemo smanjiti gužve. Može bit, al ne more značit'.
A o ulasku na prednja vrata, šta tek reći...

Jos malo i pocecu da sumnjam da su Gejts i ekipa stvarno skovali plan da srbi moraju da ulaze na prednja vrata, s obzirom koliko gradski oci to potenciraju.
 
"Ustanovili smo da možemo u frekventnim intervalima kada građani putuju na posao i vraćaju se, da smanjimo gužve. Ako redukujemo red vožnje, da vikendom smanjimo broj polazaka i na uštrb toga povećamo broj polazaka u frekventnim intervalima, možda ćemo uspeti da smanjimo gužve i da obezbedimo da građani mogu da ulaze na prednja vrata", navodi Andrić.
Evo, ja sam jedan koji radi vikendom, i to dosta daleko od mesta gde živim. Ako to uradite, je**t ću vam mater!

A što se tiče ulaska na prednja vrata, u Perthu se u autobusima tako ulazi, ali tamo svega 6% stanovništva koristi javni gradski prevoz.
 
1. Uvesti letnji red vožnje tokom cele godine
2. Redukovati gradski prevoz vikendom, dodatno nedeljom
3. Pojačati gradski prevoz radnim danom
4. Uvesti što više državnih i verskih praznika tokom kojih važi red vožnje za nedelju
5. Što više ulica kojima saobraća gradski prevoz, staviti u režim rekonstrukcije
6. Staviti što duže rokove za sređivanje ulica i bulevara
 
Da li sam dobro shvatio da je rečeno da će manji broj polazaka vikendom povećati broj polazaka radnim danima?

Ako je to tako, onda mi nešto nije baš najjasnije, pa molim da mi se objasni šta sprečava veći broj polazaka radnim danama već sutra?
 
A pa to vozila odbijaju da rade pojačano radnim danima i da rade i vikendom regularno. Hoće svoja prava, pa su postavila ultimatum gradskim ocima ili rad vikendom i spavanje u garaži radnim danima ili radimo radnim danima pojačano, a vikendom malo odmaramo... :dil:
 
Па овако, имаш одређен број полазака и онда их ти пакујеш у недељу дана, па их више спакујеш кад ти требају.
То тако може јер су поласци независан ресурс који се додељује на недељној бази.

Ретко глупа идеја, али и за наш стандард глупог, мсм да се овога може сетити само неко ко ни не зна шта је јавни превоз.
 
Da li sam dobro shvatio da je rečeno da će manji broj polazaka vikendom povećati broj polazaka radnim danima?

Ako je to tako, onda mi nešto nije baš najjasnije, pa molim da mi se objasni šta sprečava veći broj polazaka radnim danama već sutra?
Preraspored radnog vremena vozača. Duže radi radnim danom, manje vikendom.
 
Улазак на предња врата

35FDAA2E-BEC1-4328-BF44-B90E92BEA7EF.jpeg
 
Улазак на предња врата

Pogledajte prilog 148224
Ova slika može i za:

Smanjenje broja polazaka vikendom.

Otvaram kokice i čekam...:) kao da nemamo iskustava sa pravilom ulaska na prednja vrata. Odjednom povećavamo kvalitet usluge i Srbi odjednom postaju Švajcarci...:)..i uz to plaćaju prevoz..:) ahah

Stvarno nisam zamišljao ono "povećavamo kvalitet javnog gradskog prevoza" ovako..mislio sam da misle na:

- Čistija vozila
- Poštovanje reda vožnje koji je ujedno i optimalan da redukuje popunjenost vozila
- Klimatizovana vozila
- Ispravna vozila koja se redovno servisiraju
- Vozači koji ne ugrožavaju bezbednost putnika i drugih učesnika u saobraćaju
- Info displeji sa podacima za sledeće dolaske na svim bitnijim stajalištima
- Neštrokava sedišta
- Nove linije koje prate razvoj grada
- Inovativnost kada je plaćanje karte u pitanju i dopuna kartice
- Dodati po želji...


Ali to sam samo ja mislio..očinisam stručan i nemam istu percepciju kvaliteta prevoza kao oni.
 
Gde se bre ima para? Zadužismo se kod Arapina milijardu, sad iskukasmo ovo s MMF-om. Koliko je dizel, da bi se pokrile rupe u kasi? Nema se para. Prošo medeni mesec.
 
Ako se nema para, onda ne postoji mogućnost ni dovođenja šrilančana da rade za pare za koje "neće" da rade naši. Prosta logika. Jer, kako je moguće da se nema para za benzin i troškove održavanja vozila, a ima se za plate vozača iz daleke Azije.

A apropo zaduživanja, mi (trenutna državna vlast) se maltene na mesečnom nivou, parafrazirano, zadužujemo po "najpovoljnijim kamatnim uslovima na svetu" od svih mogućih i nemogućih strana.​
 
Ima se para, itekako. Mozzart niče širom grada, a on je de fakto državna firma. Mislim, privatna, ali u talu sa državom. Lelekom se isto širi, kako i ne bi kada je dobio 600 miliona za prenos stvari koje ljudi ovde religijski prate, i kada ima državu da mu pojačava i probija poziciju na tržištu teleoperatera.

Ima se i para i ljudi, nego se nema razuma i mozga, pa se i jedni i drugi bacaju na gluposti ili uništavaju (odnosno isteruju iz zemlje).
Kad ima para za udbalere, čuvare bilborda, pevaljke, jelke, stadione, jarbolčine, kulčine, i ostale gluposti... moglo bi da ih bude i za prevoz.
Samo prvo mora da se uradi deratizacija. Ali to teško, sa ovakvom većinskom glasačkom masom.

Ko zna, možda jednog dana i glavurdama dojadi ovakvo st(r)anje u Beogradu, pa se malo otvore za neke nove nabavke ili ne daj Bože metro. Jer ko je video Autokomandu, Slaviju, Kneza Miloša i Nemanjinu (ulice sa velikim količinama državnih službi) u vreme špiceva, zna koje su to gužvetine. A znam da ove glavurde to žulja, jer onda to blokira i njihove automobilčine i njima takođe jede vreme. Tako da ćemo verovatno otom potom da dotaknemo dno i potpuno se saobraćajno urušimo ali možda tada to prekipi dovoljnom broju glavurdi pa se smiluju da urade nešto povodom toga. Jesu oni glupi i indolentni, ali znaju i oni da je Beograd danas daleko disfunkcionalniji nego pre 10 godina. Oseti se to čak i iz limuzine, nije isto kada ti od Nemanjine do vile treba 5 i kada ti treba 20 minuta. Tako da šta ga znam... Obično sam pesimističan, ali baš zato što u ovom slučaju predviđam udarac o dno, sam istovremeno i optimističan da će to Partijskim glavurdama zasmetati pa će da kažu dobro de ajde dajte im (narodu) šta treba, samo da mi se maknu više sa kolovoza. Ne bi bio prvi put. I neki drugi problemi su rešavani tako što bi se prelili na glavurde pa onda njih to nanervira pa zategnu koga treba i dovedu sve u red. Npr pričao sam o ulicama Save Tekelije i Jovana Rajića, gde su kolovozi čisti od automobilčina jer tu obitavaju neke glavurde kojima je to prekipelo pa dovedoše ulice u red. E možda se slično desi i sa javnim prevozom i saobraćajem. Makar delimično.
 
Poslednja izmena:
Пара има, ал газде приватници хоће да задрже више у џепу. Сетим се увек оног буздовама Шурлана са причом - размажени Београђани неће да возе бицикл ко манијаци да достављају храну кме кме, али ја сам бајо нашао ликове из Узбекистана који ће дупе да одеру на седлу за 500 евра и смештај њих 50 у распалој кући на Војном путу. Оно 300 евра пута број запослених овај баја ће да потроши на поклоне и пузовање некој старлети.
 
Pantograf je u pravu kada kaže da nema para, i lako može da se desi da ih bude još manje u budućnosti usled svog ovog, da ne kažem šta, u svetu. Ne mogu da se udostoje da nabavljaju vozila na vreme, što su kratkoročne investicije, a očekuje se da budžet pokriva neke plate vozača od 150000, pa naviše. Radnike održavanja niko ne spominje, kao da ne postoje, a tek tu neće biti ljudi, jer za razliku od vozača oni svoje plate mogu da zarade po privatnim servisima. Pisao već da je delatnost vozača autobusa u javnom prevozu, u Beogradu pogotovu, takva da oni svoje plate ne mogu da zarade, već su u mnogome zavisni od budžetskih davanja. Zato su retko gde u Evropi te plate ne znam kako velike, al prosto standardi neuporedivo viši nego ovde. Uvoze se svuda, i to ponovio ne znam koliko puta do sada. Pa ne mogu se naći vozači kamiona po Evropi, koji kud i kamo mogu ozbiljnije da se plate. Nema vozača 100 nego na hiljade, i to samo u Beogradu. GSP, privatni prevoznici, plus Lasta, verovatno i preko 6000 ljudi. Sigurno da im je, kao i svuda po Evropi jeftinije da uvoze dostupnu radnu snagu, nego da podižu plate do nekih, po budžet, ipak nerealnih cifri. Sve države su svojevrsni paraziti, naša jedan od većih, što znači da bi se sve to moralo pokriti preko leđa poreskih obveznika. Zato nam je dizel najskuplji u regionu, što smo ekonomski tigar. Još ćemo na kraju i gas plaćati skuplje nego veći deo Evrope, al to je već viša politika. Često u istom kontekstu pominjem i radnike u zdravstvu, koji takođe, nažalost, ne mogu da zarade svoje plate, a posao im je i te kako odgovoran, naporan i traži mnogo godina školovanja i specijalizacija. Tragedija je za koje pare nam rade primarijusi i hirurzi, otprilike za trećinu plate jednog dobrog programera sa iskustvom.
 
Пара има али се бацају на мање битне ствари. Град Београд би могао да субвенционише школовање и обуку возача и да им обезбеди становање што би било примамљиво многим младима. Овако кад неко сам у себе уложи, нормалмо да ће отићи преко да што више уновчи своје знање.
 
Vrh