Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ček, jel si ti siguran da si pratio kretanje autobusa? Ta plava tačkica je tvoja pozicija na mapi i logično je da se pomera, kad se voziš u automobilu/autobusu/vozu...
Pa, pratio sam kretanje autobusa u kome se nalazim, dok sam u njemu. Kad sam u automobilu, pozicija autobusa me ne zanima 😀 Šta god da je, meni znači info gde se tačno nalazim i na kojoj stanici izlazim. U nedostatku informacije sa validatora, ovo je odlična zamena. Takođe, znači mi i info koliko ću čekati sledeći autobus, po redu vožnje. Kao i kolika je gužva u njemu ukoliko je neko od putnika koji su u njemu podelio tu informaciju. Elem, radi se o mojoj GPS poziciji uparenoj sa mapom linije, redom vožnje i informacijama koje Google mapama daju sami putnici. Lepo funkcioniše.
 
Direktno uključenje iz 68N:
"Ovaj besplatni noćni se i ne isplati" (momak koji se gura da uđe kod Ušća)...
(Otkud ja u noćnom prevozu: kad pijem ne vozim a i gde da ga parkiram u 1 ujutru...)
 
Poslednja izmena:
Neće je biti ni u junu, verovatno ni jul ni avgust jer idu odmori.

Što se juna tiče u firmi niko nije dobio prevoz ni povlasticu, dobili su obaveštenje od ovog novog preduzeća da ne mogu da obrade sve one zahteve što su dobili za izradu novih povlastica jer je većina pogrešno ispunjena i nema ko da obradi to sve tako da se u "junu vozite bez karte, kontrole neće biti"
Mislim da kontrola kreće od ponedeljka. Verujem preventivna
 
Dok se ne zapreti ljudima, nema naplate, zna se da se ovde placa iz straha, a ne iz dobre volje i zadovoljstva. Sistem je po meni dosta pojednostavljen, samo kada se sve završi to će biti kompletna priča, mogu da plaćam karticom preko aplikacije, sms porukom kreditom, biće opcije i za kupovinu papirne karte na trafici, samo fali kupovina kod vozača, ali je kod nas to nemoguće zato sto bi oduzimalo previše vremena, a vozila već nenormalno kasne. Vidi se da oni nemaju pojma šta rade, po primeru kad je novinarka pitala Sapica da li planiraju da naprave karte na engleskom za strance, a on je čudno pogledao u fazonu “Nemam pojma, niko o tome nije razmišljao” sto znaci da oni samo slušaju nas ljude i naše predloge, pa se zbog toga možda i napravi jedan solidan sistem, jer je mnogo pametnije da slušaju nas, nego da oni ista sami rade
 
Ne znam, meni je nedopustivo uvođenje sistema koji nije završen, a ima ozbiljne manjkavosti. Nekako uvek misliš da su došli do neke svoje granice. Nekako uvek kažem sebi da je to kraj. I oni opet nađu način da ti pokažu da može još gore.

Moje trenutno stanje je da rade Višnjičku i Bulevar despota Stefana. Nemam apsolutno nikakav podatak ima li autobusa, da li je negde zaglavljen, da li mu je promenjena trasa. Ali zato znam da će za 56 dianra (iako je A1 rekao da oni koji imaju besplatne poruke da im neće naplaćivati dodatak) biti kupljena karta kad pošaljem A90 na 9011.

Oni apsolutno ne znaju šta rade. Ne razumeju se, već nabadaju. I zato treba da padne gradska vlast.
 
Ne znam, meni je nedopustivo uvođenje sistema koji nije završen, a ima ozbiljne manjkavosti. Nekako uvek misliš da su došli do neke svoje granice. Nekako uvek kažeđ sebi da je to kraj. I oni opet nađu način da ti pokažu da može još gore.
Ovo je suština svega. Ne možeš druže ovako da vodiš ni lokalnu birtiju danas, a pogotovo ne prestonicu od milion stanovnika. Da ti u hodu donosiš odluke, prekrajaš planove, menjaš cene i još si na sve to drzak i bezobrazan, kao da su ti građani krivi što nisi na vreme uradio svoj posao. A pritom si i sam mlatio pola godine unazad o tome da će da se menja sistem naplate. Aj da je Kentkart pobegao preko noći, pa da donekle razumem haos, ali ovaj cirkus, stvarno je van svake pameti.

Gde bismo danas bili kao civilizacija da se kao norma uvede ovakvo planiranje i upravljanje projektima... Ono odeš u Maksi, uzmeš kilo mesa, mesar ti da 500g kostiju i kaže ti za mesec dana nam stiže meso, pa ćeš ostatak dobiti tada, ili kupiš kola, reklama kaže odličan paket opreme, ali ti u salonu kažu, znate izvinite, sada ćete dobiti samo osnovne elemente, pa vi dođite za nekih mesec dana da vam namontiramo retrovizore, parking senzore, navigaciju...

Za ovo bi u svakoj normalnoj državi vlast letela naglavačke iz uprave.
 
Uplatio sam jutros mesečnu za C zonu, važi do 3. jula u 9:30, a mts je zadužio postpaid račun za 3303 dinara, tj. poruka je 3 dinara.
 
Imam predlog za nadležne.
Ukinu sve karte i sve zone.
Pored vozača stave kutiju i ti ubaciš koliko misliš da vredi vožnja. Taj princip "daj kol'ko daš" radi u crkvi, što ne bi i u GSB?
Такав принцип су имали шиптарски фудбалски клубови типа Шкендија из Тетова и слични, они поставе неко велико ћебе испред улаза на стадион, па свако на њега баци колико има.
 
Danas u GSP 65tici sam video da kod vozača i dalje stoji ona centralna konzola - sa ubačenom "Beogradskom karticom" a displej radi i pokazuje informacije vozaču...
Ko je ovde lud?
 
Mogli bi onda da premlate i nekoliko putnika, onako u pozadini, za kamere, dok Šapić priča o istorijskom uspehu i napretku na polju naplate prevoza.

Znamo da Beli vole da mlate, a svaka reklama je za Šapića dobra reklama.
A zašto ih gradonačelnik lično ne prebije? Da vide Beograđani da se i gradonačelnik lično uključio u sprovođenje zakona.
 
Unos zaposlenih od strane poslodavca:
- Ukoliko zaposleni ne poseduje mobilni, poslodavac može da ukine opciju broj mobilnog!
- Osim JMBG-a i broja mobilnog, postoji mogućnost unosa mejla. U prosveti, sa pojavom es-dnevnika, svaki zaposleni je dobio lični školski mejl. Tako da poslodavac može i taj mejl da unese. (Bitno je da ne deli lične mejlove sa bgnaplatom )
-Po meni, mogli bi i JMGB da isključe jer postoji za svakog zaposlenog lični školski mejl, na osnovu kojeg mogu da prave pdf fajlove za svakog zaposlenog. I da na mejl zaposlenog, bgnaplata šalje mesečne račune dok ne osmisle neku pametniju varijantu.
Izgleda da ima nade za nas malobrojne pobunjenike protiv davanja mobilnog, da dobijemo prevoznu kartu! Ostaje još da saznamo kako će da izgleda.

Sad mi je laknulo jer sam se plašila da će Beli da tuku prosvetne radnike koji nemaju mobilni.
 
Poslednja izmena:
U nekim politici privatnosti i uslovima korišćenja se spominju plsastične personalizovane kartice, tako da kontam da su ove sadašnje papirne karte više kao privremeno rešenje, ili možda i nisu isk više nemam blage veze :)
 
Eh, al smo se usrećili...

A i fino je što su na nepostojećem tenderu/javnoj nabavci odabrali BusLogic...
To je koliko vidim sistem koji se koristi u Pančevu? Okej mi je sto će onda beli moći da naplaćuju karte na licu mesta i sto će onda postojati mogućnost i plaćanja karticom na licu mesta kod belog, kao sto to može u busevima pantransporta
 
Sistem je u Pančevu, Novom Sadu, Subotici... Ali se radi po specifikaciji naručioca, a Gangula je rekao da nikakve naplate kod belih neće biti.
 
Vrh