Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Ali to znači da je u praksi važenje mesečne karte drugačije nego kao što piše u službenom glasniku?
Ili niko nije preneo šta u SG piše za povlašćene kategorije?


Hvala za objašnjenje.
Ali to sada znači da ćete sada svakog meseca (dok ste na evideciji NZS) čekati u nekom redu da kupite kartu, umesto plaćanja dopune na kiosku, kao do sada.
Baš to, ako se nešto ne promeni. Sada nisam čekala, planiram i u junu da idem neki dan ranije od poslednjeg dana u mesecu, ako uopšte budem kupovala mesečnu. Ovu sada nisam ni platila, imala sam tačno 1000 dinara na staroj nepersonalizovanoj kartici, pa su mi samo prebili. Mislim da i vraćaju novac ko ima više na kartici.
 
Ово може да се реши тако што би се куповала карта преко SMSa, а у случају контроле да се покаже смс и потврда .
:)

Ne radi se samo o nezaposlenima, već o čitavom nizu povlašćenih kategorija, i za svaku postoji definisana potrebna dokumentacija (ima na sajtu) i za neke kategorije treba više od jednog dokumenta.

Po tvome, opet imaš situaciju da nezaposleni treba da ide usvakog meseca u ispostavu NZS po potvrdu koju bi pokazao Belom... pa mora da uvek ima sa sobom i vadi u prevozu i telefon zbog SMS i potvrdu... (istu tu potvrdu ne mora da vadi samo kako kartu kupuje u Skenderbegovoj, jer su "umreženi", ali za druge poslovnice mora).
Neko iz neke druge kategorije bi morao da vadi 2/3 dokumenta i da ih nosu sa sobom i da pokazije ta 2/3 dokumenta (slučaj studenata...).
Ljudima koji pripadaju nekoj drugoj kategoriji sa onog njihovog spiska će tek da bude problem.


A do sada se sve to regulisalo vađenjem jedne kartice na mestima koja su umrežena sa državnim institucijama, mesečne dopune se plaćale na svakom kiosku a pripadnost "povlašćenoj kategoriji" se proveravala automatski. Jer smo ipak u 21. veku.


I onda "Šuprava" sve to vrati 25 godina unazad i zakomplikuje svima život.
 
Ово може да се реши тако што би се куповала карта преко SMSa, а у случају контроле да се покаже смс и потврда .
Ja bih radije da imamo konjske zaprege umesto svih modernih vozila, taman da se uklopi taj sistem.

Ljudi, živimo i 2023. godini, kakve crne potvrde. Gde je ta digitalizacija, umrežavanje?
 
Претпостављам да ће апликација моћи да реши тај проблем. Свакако су за прву помоћ могли да поштеде цимања старије од 65 па њима је лична карта "потврда".
 
@orion Stariji od 65 godina ne vade karte na nabrojanim mestima već u bilo kojoj opštini, bez dokumenata i samo jednom doživotno.
 
Verovatno će vremenom izdati nekakve kartice povlašćenim kategorijama. E sad, da li se recimo ostavlja jmbg pri kupovini te mesečne karte za povlašćene? Ako da, onda se na osnovu uvida u LK može utvrditi da je neko prošlog meseca već doneo potvrdu te sada ne mora i tako narednih godinu dana.
 
Ja čekam plastificiranu /kartonsku/papirnu/svilenu personalizovanu mesečnu za zaposlene.

Da, bolje da ne pušta policajce dok ne usavrši sistem.
Nazalost moj vlasnik firme nece da placa prevoz ima covek "preca posla". Tako da cu ovih 2200 din izdvajati iz svog dzepa(ako se za to odlucim) i to tek kad se pojavi mogucnost placanja platnom karticom. Do tad sverc i jaka kicma ! :)
 
Ima li Beograd uopste kapacitet da primi tolika vozila, pogotovo 100 tramvaja i trolejbusa? Tramvaji imaju garazu na Dorcolu i Novom Beogradu, a trolejbusi samo na Dorcolu.
Лагано би могли да исеку пола Катица и Белкомунмаша чим стигну нови.
 
Iskreno, ne razumem ove ljude u redovima koji žure da kupe kartu. Strah od policije? Verovatno.
Gangula računa upravo na taj strah.Ko veli, ako su nosili krpetine na licu, pristaće i na ovo šikaniranje.
Zaboravio je da postoje i ljudi koje ne možeš tako lako da uplašiš.
 
Znam da je već rečeno ali aparati kod vozača i sva preostala oprema i interno praćenje definitivno radi. Moja teorija je da su verovatno uspeli neki tajni dil sa kentkartom da odrade i da sva preostala oprema i softver ostaju i da će zbog toga uspeti tako brzo da izbace novu aplikaciju, i da su zbog toga i poništili onaj tender.
IMG_2117.jpeg
 
Dva dana zaredom videh kod Autokomande, na liniji 18, u smeru ka Medakoviću, dva autobusa jedan za drugim, zglobni, i u oba je bilo baš dobrano popunjeno.
 
Poslednja izmena:
Znam da je već rečeno ali aparati kod vozača i sva preostala oprema i interno praćenje definitivno radi. Moja teorija je da su verovatno uspeli neki tajni dil sa kentkartom da odrade i da sva preostala oprema i softver ostaju i da će zbog toga uspeti tako brzo da izbace novu aplikaciju, i da su zbog toga i poništili onaj tender.
Pogledajte prilog 163479
Ugašen je sistem. Samo prikazuje liniju i vozilo, a smer je uvek Sistem je ugašen zbog raskida ugovora.
 
Prikazuje liniju, vozilo, polazak, najavljuje sve stanice uredno, ID vozača, broj vozila. Na aparatu prikazuje da je konektovan na sistem, vozačeva kartica je ubačena. Takođe piše da je na mreži. Ne znam što bi ih koristili ako je sve zapravo pogašeno.
Znači da oni sami znaju gde je koji bus, samo su nama građanima uskratili te podatke.

Bukvalno sve što je sada u primeni i svaka njihova odluka vodi ka namernom, smišljenom i prisilnom usmeravanju građana da se odluče isključivo na SMS plaćanje.

Ko što neko ovde reče treba jaka kičma i šverc.
 
Verovatno, ja samo pišem šta sam konstatovao, možda nisam upravu i ti podaci nigde ne idu. Ali ja ne verujem jer bi ih onda i sklonili i rekli vozačima da ih ne koriste. Ali ih oni najnormalnije koriste kao da se ništa nije promenilo.
 
Znam da je već rečeno ali aparati kod vozača i sva preostala oprema i interno praćenje definitivno radi. Moja teorija je da su verovatno uspeli neki tajni dil sa kentkartom da odrade i da sva preostala oprema i softver ostaju i da će zbog toga uspeti tako brzo da izbace novu aplikaciju, i da su zbog toga i poništili onaj tender.
Pogledajte prilog 163479
E o ovome sam pričao, uređaji kod vozača rade normalno i čim se ispisuju sledeća stajališta na unutrašnjim displejima i smer kretanja na spoljašnjim znači da GPS praćenje radi, jer upravo zahvaljujući njemu se i određuje koje je sledeće stajalište.

I ja sam se ponadao da je onaj poništeni tender i ovo sada sa aparatima kod vozača naznaka da su se dogovorili da možda Kentkart ostane kao softverska podrška, ali opet piše se da se posao namešta Telekomu, tako da ko zna šta se valja iza brda...
 
U pravu ste. Sistem još uvek radi, samo je nama nedostupan. Danas sam se vozio nekim Volvom na 511 i unutra još nisu poskidani validatori pa vidim da normalno rade i najavljuju uredno stanice kao da se ništa nije desilo. I sam se iznenadio kad sam video, ali definitivno radi sve.
 
Informacija za one što plaćaju mesečne karte preko SMS-a:
U mom slučaju operater je naplatio SMS ka broju 9011 iako u paketu imam neograničene SMS poruke. Cena SMS poruke ka broju 9011 iznosi 4.90 RSD.
Na priloženoj slici se vidi stavka "Potrošnja izvan mesečne platplate" i iznosi 2204.90 RSD, što znači da je cena mesečne karte za zonu A 2200 RSD, a cena SMS-a ka broju 9011 4.90 RSD.
Kartu sam platio u 05:07 AM i važi do 01.07. 05:07 AM. U povratnoj SMS poruci se ne vide zadnje 3 cifre broja mobilnog telefona.
Screenshot_20230601_060147_Yettel.jpg
 
^Hvala za info.
Dakle, na sajtu i dalje stojo ovo
"МЕСЕЧНА КАРТА
Извод из Службеног листа Града Београда, број 31 објављен 17. Мај 2023 године. Месечна карта је карта која важи за неограничен број вожњи у току календарског месеца. Месечна карта се може купити за вожњу на подручју једне зоне или за вожњу на подручју две зоне.
Месечне карте за наредни ЈУН месец, се купују од 01. Јуна па све до последњег дана у месецу, односно до 30. Јуна.
Пример: Месечна карта купљена 01. Маја или 10. Маја или 24. Маја 2023 године, важи до краја месеца у којем је купљена, односно важи до 31. Маја 2023 година"


A u praksi - nešto sasvim drugo:
.....Kartu sam platio u 05:07 AM i važi do 01.07. 05:07 AM.

Jednom rečju - Šuprava.
 
Vrh