Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ne znam da li je nakon poslednjeg ažuriranja, ali je na Google Mapsu na iOS-u sada istaknuto da li je vreme dolaska po redu vožnje ili u realnom vremenu. I ono nema veze sa životom, više puta danas testirano, ne dolazi ni ono što je navodno u realnom vremenu, a o onom po redu vožnje da ne govorim. Uz to displej isto briljira, pa dođe neki fantomski bus koji nije ni na spisku (konkretno stajalište Erport siti, 19h)
BusLogic kvaliteta 😁
 
Konačno počela najava na potezu 600. Konkretno cobre 70186 i 70309 na 610. Još se samo čeka najava ka Obrenovcu.
 
Srećan besplatan javni prevoz, jeste da je cena dinamički javni prevoz, privatizacija GSP-a i gašenje trolejbusa. Ovo ne sme da prođe jer je ovo samo način da se dalje uništi GSP. Ne postoji besplatan javni prevoz i sve se plaća iz budžeta, novac ne raste na drveću. Skupština grada Beograda je 25.12. tada uvode formalno "besplatan" javni prevoz.
 
Nema šanse da se izvede takav model, osim ako će se porez na neke komunalne usluge povećati do te mere da će grad (čitaj gsp i privatnici) čak imati i koristi.
Populistička mera i nije loša da budem iskren. Moglo bi možda da podstakne na veće korišćenje javnog prevoza, prvenstveno zbog rekordnog broja registrovanih vozila, kao i zbog rušenja Starog Savskog mosta.
Ukoliko se uspostavi i još krene sa radom taj model, u tom slučaju nećemo imati pravo da se žalimo na kvar/incident na autobusu/troli/tramvaju, izmisliće opravdanje e pa besplatno je, nema žalbi (ne računa verovatno porez). Ovi što rade na kontroli isprava jedino da se prebace da svi postanu beli (komunalci) kao mogućnost kompenzacije.
 
Srećan besplatan javni prevoz, jeste da je cena dinamički javni prevoz, privatizacija GSP-a i gašenje trolejbusa. Ovo ne sme da prođe jer je ovo samo način da se dalje uništi GSP. Ne postoji besplatan javni prevoz i sve se plaća iz budžeta, novac ne raste na drveću.

Ja sam mislio da ti kao neko ko je mozda naklonjen samoupravnom sistemu ces podrzati ovo. :D

Svakako karma is a bitch, ovo mislim pre svega na sve veci broj porodica koji ima po nekoliko automobila. Sada ce gospoda koja generisu najvecu guzvu u gradu placati indirektno gradski prevoz.
 
Популистичка мера, где покушавају да продуже какав такав социјални мир који је угрожен протестима. Ова власт ништа друго и не зна, само популизам и увлачење у дупе кад је фрка.
 
Pa i sad je manje vise besplatan. 50 din voznja, a ne moraš ni toliko da platis, samo po potrebi kad naidje kontrola…sto se meni desilo 4-5 puta za godinu i po dana. Jedino je smor sto firme neće plaćati tih 2200. Sve u svemu ne verujem da će ova mera uticati na povećanje broja korisnika gradskog prevoza, svi oko mene kukaju kako je prevoz nikad gori
 
Srećan besplatan javni prevoz, jeste da je cena dinamički javni prevoz, privatizacija GSP-a i gašenje trolejbusa. Ovo ne sme da prođe jer je ovo samo način da se dalje uništi GSP. Ne postoji besplatan javni prevoz i sve se plaća iz budžeta, novac ne raste na drveću. Skupština grada Beograda je 25.12. tada uvode formalno "besplatan" javni prevoz.
Ne mora da znači, samo ćemo da plaćamo više kroz porez. Tako da ćemo u stvari mi kupiti Boznakaja trole i tramvaje. 🤓
 
I do sada smo placali prevoz kroz neke druge namete, od kojih je novac isao za gsp. Sada ce to samo da unaprede, da ne kazem da ozvanice.
Obrni okreni placamo los prevoz koji ce biti jos losiji.
 
Ja sam mislio da ti kao neko ko je mozda naklonjen samoupravnom sistemu ces podrzati ovo. :D

Svakako karma is a bitch, ovo mislim pre svega na sve veci broj porodica koji ima po nekoliko automobila. Sada ce gospoda koja generisu najvecu guzvu u gradu placati indirektno gradski prevoz.

Kako će od sada plaćati, ako se drugi porezi ne povećavaju... Naplata je bila oko 10-15% - taj novac će morati negde da se zakine (putevi, vrtići i dr što je u nadležnosti grada)
 
Sada je već jasno da se ide na privatizaciju GSP-a. Ovo je samo kap koja preliva čašu. Neki dan smo imali izjavu ovog ludaka da se traže partneri za tramvaje i trole, uvode se jedinstvene oznake sa P, bez navođenja prevoznika, tako da mislim da više nema dileme. Samo da vidimo koliko će vremena da prođe pre nego što kažu da ovako ne može da funkcioniše. Da sam neko ko likuje, rekao bih da sam lepo istakao da ona pogubna odluka iz 2016. vodi ka uništavanju GSP-a, ali što bi rekao Deni Glover u Smrtonosnom oružju - I'm too old for this shit.
 
Превоз је дефакто већ бесплатан, јер у данашњем Београду када нешто кошта 50 динара, то је бесплатно. Мојне ми глумите Етиопију из времена Хајла Селасија. Карта у Београду мора да кошта један евро, да би уопште коштала. У бугарским градовима је толико, а све остало је јефтиније него у Србији. Будалаштине писане на овој теми само су допринеле да дух времена повуче већ ионако лудог Гангулу ка овој манијачкој политици, чији је циљ јасан - да уканали онога ко после ових сотона дође на власт (чини ми се да и Велики Респиратор, винар из Јајинаца, можда, иде ка таквој стратегији/тактици на националном нивоу).

Да вам напоменем да би посебно лудачки чин био "укидање наплате карата и контроле" које овде помињете. Ја сам, наравно, као странац, у Талину морао да купим и да валидирам карту, иако је за становнике Талина превоз бесплатан. Хоће ли Београђани да финансирају по Београду и превоз Нишлија, Новосађана, Бањалучана, Подгоричана, становника Франкфурта на Мајни, Стамбола на Босфору, Шангаја на Хуангпуу? Зашто бих ја то финансирао, п... му материна?

(Бојкотујем форум, толико од овог интермеца.)
 
Vrh