Šta je novo?

Mostovi

Drakche

Advanced
Učlanjen(a)
19.08.2010.
Poruke
4.629
Pohvaljen
6.039
Da li je stvarno bitnije/jeftinije/jednostavnije da se most pravi na mestu gde je reka Dunav najuza?
Zar nije prioritetnije (i ultimativno najisplativije na duze staze) rukovoditi se nekakvim dobrim urabnim planom? Np. da most izlazi od najvece, a ne od neke sporedne ulice, samo zato sto je reka tamo najuza itd? Most treba ici tamo gde mora. Šire, obicno znaci pliće, ako je to ikakav faktor u izgradnji mostova, a rekao bih da jeste.

Takodje, licno ne volim da vidim da ikakav put prolazi preko ostrva Čaplja i ostalih rezervata, pa makar cesta bila na nadvoznjacima, to je uvek poziv za dalju urbamizaciju.
 

ink

Higher intermediate
Učlanjen(a)
07.07.2009.
Poruke
1.321
Pohvaljen
1.317
Lokacija
Beograd
Da li je stvarno bitnije/jeftinije/jednostavnije da se most pravi na mestu gde je reka Dunav najuza?
[...] Most treba ici tamo gde mora. Šire, obicno znaci pliće, ako je to ikakav faktor u izgradnji mostova, a rekao bih da jeste.
Rekao bih da je širina reke samo jedan od faktora. U ovom slučaju bi doprinela tome da stubovi mosta mogu da budu isključivo na kopnu.

Zar nije prioritetnije (i ultimativno najisplativije na duze staze) rukovoditi se nekakvim dobrim urabnim planom? Np. da most izlazi od najvece, a ne od neke sporedne ulice, samo zato sto je reka tamo najuza itd?
Nisam dobro ucrtao prilazne saobraćajnice. Poenta je da takav most može lako da se poveže sa Dunavskom. Šta fali? To je inače ulica čije proširenje se već planira. Dalje se spaja sa Cvijićevom koja izlazi direktno na BDS, odnosno vodi ka gradu. U drugom pravcu, Dunavska vodi ka Dorćolu i užem centru.

Takodje, licno ne volim da vidim da ikakav put prolazi preko ostrva Čaplja i ostalih rezervata, pa makar cesta bila na nadvoznjacima, to je uvek poziv za dalju urbamizaciju.
Most koji sam ja nacrtao ne prelazi preko Čaplje.
 

Drakche

Advanced
Učlanjen(a)
19.08.2010.
Poruke
4.629
Pohvaljen
6.039
Videh da je jedan drugi forumas povukao linije preko "Caplje", cak i preko VLO, pa sam se zato posebno nadovezao...

Tvoji mi predlozi deluju najpromisljenije. Naravno da tuzne Borcu, Kotez i ostala naselja preko treba spojiti sa Dorcolom, sto direktnije, a ne preko onog industrijskog zrenjaninskog puta.
Ptanje je, takodje, kuda dalje sa cestom kada se predje mostom sa Dorcola na drugu stranu?

Nakon najnovijeg azuritanja google mape izneandio sam se koliko se tamo preko, zapravo, izgradilo. Ako je ikad bilo sansi da nekakva sira cesta probije do np. Koteza, sada bi tek bila vratolomija izvesti tako nesto. Jedini preostao nacin je izgraditi cestu preko - dunavskog nasipa, ma koliko to nepopularno zvucalo. koja bi direkt spajala Pancevacki most sa Pupinovim.
It te ceste bi, onda, moglo napraviti vise manjih izlaza ka naseljima prema severu.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink

Joe Peeps

Intermediate
Učlanjen(a)
06.06.2020.
Poruke
199
Pohvaljen
252
Videh da je jedan drugi forumas povukao linije preko "Caplje", cak i preko VLO, pa sam se zato posebno nadovezao...

Tvoji mi predlozi deluju najpromisljenije. Naravno da tuzne Borcu, Kotez i ostala naselja preko treba spojiti sa Dorcolom, sto direktnije, a ne preko onog industrijskog zrenjaninskog puta.
Ptanje je, takodje, kuda dalje sa cestom kada se predje mostom sa Dorcola na drugu stranu?

Nakon najnovijeg azuritanja google mape izneandio sam se koliko se tamo preko, zapravo, izgradilo. Ako je ikad bilo sansi da nekakva sira cesta probije do np. Koteza, sada bi tek bila vratolomija izvesti tako nesto. Jedini preostao nacin je izgraditi cestu preko - dunavskog nasipa, ma koliko to nepopularno zvucalo. koja bi direkt spajala Pancevacki most sa Pupinovim.
It te ceste bi, onda, moglo napraviti vise manjih izlaza ka naseljima prema severu.

Није толико компликовано. Треба направити булевар, паралелан са Зрењаниским путем, који би ишао све до Северне тангенте. Било би одређеног (опет, не великог сразмерно битности пројекта) рушења у Крњачи и Котежу, али у Борчи минимално.
Мислим да је Дошљак исцртао трасу тог булевара у некој теми, не могу да се сетим којој.

Мој (крајње аматерски) приказ:
1685379483252.png


Наравно, уз саобраћајнице које би повезале овај булевар и Зрењанински пут.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
23.436
Pohvaljen
33.895
И онда правилна парцелације, па да се нуде бесплатно плацеви људима који су дуж Зрењанинца по оним сокацима накарадни, па после да се и ту направе правилне парцеле а дуж самог Зрењанинца улични фонт као у БКА или Пожешкој.
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
19.395
Pohvaljen
21.239
Lokacija
Prokop
Tu može i tramvaj da se pusti, i da se napravi kopija Jurija Gagarina na levoj obali Dunava.
Ali da završava u Borči. Drugo, trebalo bi modifikovati i ovaj moj predlog (Akcenat na Dorćolu i Kalemegdanu). 👇 Treće, linija 96 bi mogla da saobraća tim novim mostom preko Koteža, a i tada bi mogla i da se uvede linija 93 Kotež - Novi bulevar - Pupinov most - Zemun, sa ili bez produženja do Nbg.

tramvaji-predlog-sirenja-mreze-2021-metro.jpg
 
Vrh