Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Прле":cwq0ln21 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882279#p882279 je napisao(la):
StaraMo » Сре Сеп 22, 2021 12:08 am[/url]":cwq0ln21]Mali off,Kinezi imenima teraju kupce...Jac,Gac,Zekr,Lynk&co,Haval,Donfeng, Xpeng itd...a eto i tvoj Liugong po meni samo prave odbojnost makar na taj prvi pogled.

Haval?! Па то је већ бренд као и Xiaomi!

Види презентацију Џојиона

https://haval.ru/models/new-haval-jolion/
Pratim ja kinesku industriju i njihove pogone u Rusiji izvoz u Južnu Americu,sve od ArcFoxa preko Byd,Nio,Changana do Airwaysa itd ali sa imenima se nikako ne mogu pomiriti.A oni se baš potresli zbog toga.
 
Krenulo je od subote i kod nas :(

IMG_20210919_103009.jpg


Za sad samo skidaju pozajmista i za par dana posla u tri smene je skinuo sve njive bez useva do same obale reke.
Svaka parcela koja ima bar malo drveca nije izvlascena, samo ciste njive :evil: . Da ne patetisem na temu plodnosti zemljem ali je narod u blago receno u panici.
Sa druge strane, ka selu, vlasnici njiva i 400m daleko od trase su dobili resenja o eksproprijaciji, verovatno ista prica sa pozajmistima.
Ako to sprovedu kako su izgleda zamislili, u selu ce najmanje pola atara najbolje zemlje nestati, ostace samo smonica.

Da ne bude bas sve lose, pustili su narod da skine useve, a na sve to, izvestacili i velo lepo platili sve kulture koje su se zatekle na parcelama.

U pitanju je selo Stancici, trece selo na trasi od Preljine.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OrcI1I38gLY[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VRJY2hWJQHM[/youtube]

Posebna sekcija komentari i definicija digitalnog autoputa:
 

Prilozi

  • Screenshot 2021-10-03 at 23.09.03.png
    Screenshot 2021-10-03 at 23.09.03.png
    48 KB · Pregleda: 2.491
Нова дефиниција људске глупости! Шта би био да спаја три АП? Квантни?
 
Ne, pomešao je sa binarni :lol: Ala bi se razočaro kada bi znao da autoput oko Bga, Obilaznica, povezuje čak 4 autoputa, čist kvartet :lol:
 
Opet ja dosadni sa tim zastitnim/ekoloskim pojasom :D, ne zamerite. Zelim samo da podelim saznanja i stanje sa terena, mozda nekome pomogne. A mozda jos neko ima iskustava na ovu temu.
Elem, danas je pocelo neko obelezavanje znacajno van trase i to se ne uklapa u dosadasnju praksu uzimanja parcela za pozajmista.

A onda nalazim ovaj pasus u "OKVIR RASELJAVANJA I OBNOVE EGZISTENCIJE " dokumentu na sajtu koridora.

Direktni uticaji: PAP-ovi koji trajno i / ili privremeno gube zemljište za potrebe Projekta
suočiće se sa direktnim uticajima Projekta. Direktni uticaji pokrivaju fizičko i ekonomsko premeštanje PAP-a.
Prema Prostornom planu 1, širina autoputa je 70 m, sa direktnim zaštitnim pojasom od 40 m sa svake strane autoputa, uključujući i servisni put. Takođe, privremeni objekti (tj. kampovi za radnike, skladišta otpada itd.) će prouzrokovati direktan uticaj na PAPove koji su koristili ta zemljišta pre Projekta. 1
 
Verovatno najbolji i najkompletniji snimak radova na prvoj deonici Moravskog koridora do sada.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=klKpSQ9QBWQ[/youtube]
 
Jel zna neko možda jel se negde već radi na izmeštanju korita Morave?
 
Зна ли неко када је реално да овај део до Крушевца буде завршен ? Ако се добро сећам рок је крајем ове године,али чак и мени лаику је јасно да од тога нема ништа ... И да ли су почети икакви радови на најдужем делу будућег коридора ,тј . између Крушевца и Адрана?
 
Za manje od godinu dana biće završena deonica Moravskog koridora od Pojate do Kruševca. Deonica Čačak-Kraljevo biće gotova sredinom 2023, a čitav auto-put na tom koridoru najkasnije polovinom 2024. godine

Vest iz jula ove godine. Sredina sledeće godine zvuči realno za sada.
 
ОК,хвала на одговору.....Дај боже да ово заврше до половине следеће године...Искрено ми није јасно ни како ће комплетан део бити готов до 2024 ,ако нису ( а нису ) почели још ништа између Крушевца и Адрана а тај део је отприлике око 60 км и више...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887482#p887482:3f46gjdz je napisao(la):
Niko Kažanegra » Fri Oct 08, 2021 9:08 am[/url]":3f46gjdz]ОК,хвала на одговору.....Дај боже да ово заврше до половине следеће године...Искрено ми није јасно ни како ће комплетан део бити готов до 2024 ,ако нису ( а нису ) почели још ништа између Крушевца и Адрана а тај део је отприлике око 60 км и више...

Čini mi se (laički) da ova deonica ne zaostaje mnogo za deonicom Preljina - Pakovraće po izgradjenosti. Zapravo sem mostova i kosine na kraju nema nekih velikih i zahtevnih objekata pa ne vidim zašto ne bi stigli do sredine sledeće godine da je završe.
 
Primetio sam da se mostovi na Moravskom koridoru grade od uglavnom 3 poprečna stuba ili grede koje se stavljaju na betonske nosače i gde postoje onda poprilične rupe, moja neka procena i više od 1m, gde ih onda nakon tih betonskih greda popunjavaju i zatvaraju, a zatim na sve to izlivaju beton i poravnavaju. Dok Kinezi recimo na autoputu kod Čačka na mostovima, rade sa po 5 užih greda, koje kad se postave na betonske nosače nema nikakvog ili skoro nikakvog razmaka između njih, i samo se popunjavaju armaturom i betonom spojevi prethodnoh i narednog betonskog nosača.

Imali tu neke razlike u ova dva rešenja? Jeli neko bolje, brže za izgradnju, ili prosto samo 2 različita načina izgradenje.

* ispravka ovde kod Trbušana ima čak i 7 greda.

 
Vrh