Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Bilo kako bilo ovi nesto napravise , predhodni rezimi ni lopatu nisu podigli, cinjenice, na stanu cene gradnje, rokovi, ugradnje i sve sto idesa time...
Prethodni režimi?Koliko ti imaš godina?Znaš li šta je taj režim zatekao 6.oktobra u Srbiji?Pustoš!Isto to će zateći oni koji dođu posle ovog zla na vlasti!Samo još gore...
 
Cinjenice su nebitne ? Jel, bitno je lupati po celu
Pa samo Beogradska obilzaznica da je napravljena, nista vise, dosta. Pa 40 godina se gradila bre...
nijedn auto put niko nije napravio od osamdesetih, neke delice su krpuli, ali od A do B nista bukvalno, ajde bre, setimo se Velje Ilica i kraduckanja, ajte molim vas
 
DOS za pet godina izgradio više puteva nego SNS za 10
A evo i "žuti" su izgradili neke puteve za vreme svetske ekonomske krize:
Za vreme Tadića, odnosno od 2008. do 2012. tako je izgrađeno 142 kilometra auto-puta, a u prve dve godine vladavine SNS-a sagrađeno je 102, plus 40 kilometara, započetih u vreme vladavine DS-a.
Autoputevi nisu ni postojali dok Hulja nije došao na vlast. Ode na ignore. Ovo se nalazi za 30s uz pomoć google. Ćaci propagandu moraš nekom drugom prodavati
 
Pa aj navedi iz te "danas" statistike koje su to deonice ja ne znam a ne zna ni danas,
Ono sto ja znam i svi koji se vozimo su kompletan Milos veliki do Cacka uskoro do Pozege, istocni krak e75 u potpunosti, juzni krak komplet , Moravski do banje, , kompleta obilaznica oko Beograda, ,e70-Sabac loznica, puno jos nekih sitnih i puno koji se trenutno grade,
Problem u "danasu je sto nigde ne navode konkretno sta je to Tadic napravio od-do,

Ps za ovog sto pominje cacije, tu tvoju propagandu mozes na pumpanju da prosipas.
 
Još će da ispadne da je AV izmislio pojam autoputa u zemlji Srbiji, a sve se spinuje i ide ka tome... Došlo čoveku na san "Moravski koridor" kad je postao ppv... Samo mi recite da nije postojao nijedan jedini plan, nacrt ili tako nešto nalik na današnji zapadnomoravski koridor, pa i da poverujem u te bajkovite teletabis priče.
 
Pa aj navedi iz te "danas" statistike koje su to deonice ja ne znam a ne zna ni danas,
Ono sto ja znam i svi koji se vozimo su kompletan Milos veliki do Cacka uskoro do Pozege, istocni krak e75 u potpunosti, juzni krak komplet , Moravski do banje, , kompleta obilaznica oko Beograda, ,e70-Sabac loznica, puno jos nekih sitnih i puno koji se trenutno grade,
Problem u "danasu je sto nigde ne navode konkretno sta je to Tadic napravio od-do,

Ps za ovog sto pominje cacije, tu tvoju propagandu mozes na pumpanju da prosipas.
Mali Caci koliko imas godinica? Jel ti pamcenje krenulo 2012? Ne lupaj gluposti, pola obilaznice, 200 km polu auto puta Beograd -Horgos, deonice na juznom i istocnom kraku koridora 10 zapoceli, mnoge skoro zavrsili, zapoceli ap ka Cacku, rekonstruisali hiljade km magistralnih puteva, ceo auto put Beograd - Nis, prosirili magistralu Zlatibor - Kokin Brod, sa svim mostovima, peglanjem krivina, tunel u Ovcar Banji, Paracin-Zajecar temeljna rekonstrukcija i prosirenje, brzi put ka Kragujevcu, most na adi, Zemun-Borca most. Da li si ti svestan da je infrastruktura 2000. bila u uzasnom stanju i da je sve trebalo rekonstruisati. Plus vratili staru deviznu stednju, decije dodatke, povecali platu sa 30 na 300 evra (10x) i kada su otisli sa vlasti ostavili dug od 14 milijardi evra. Zvalavi je samo toliko ukrao na infrastrukturi a sada je dug preko 50 milijardi. Tako je mogla i moja nepismena baba graditi tako sto moje unuke zaduzuje...
 
Mali Caci koliko imas godinica? Jel ti pamcenje krenulo 2012? Ne lupaj gluposti, pola obilaznice, 200 km polu auto puta Beograd -Horgos, deonice na juznom i istocnom kraku koridora 10 zapoceli, mnoge skoro zavrsili, zapoceli ap ka Cacku, rekonstruisali hiljade km magistralnih puteva, ceo auto put Beograd - Nis, prosirili magistralu Zlatibor - Kokin Brod, sa svim mostovima, peglanjem krivina, tunel u Ovcar Banji, Paracin-Zajecar temeljna rekonstrukcija i prosirenje, brzi put ka Kragujevcu, most na adi, Zemun-Borca most. Da li si ti svestan da je infrastruktura 2000. bila u uzasnom stanju i da je sve trebalo rekonstruisati. Plus vratili staru deviznu stednju, decije dodatke, povecali platu sa 30 na 300 evra (10x) i kada su otisli sa vlasti ostavili dug od 14 milijardi evra. Zvalavi je samo toliko ukrao na infrastrukturi a sada je dug preko 50 milijardi. Tako je mogla i moja nepismena baba graditi tako sto moje unuke zaduzuje...
To je kao da kupis sebi auto prema svojim mogucnostima, pregovaras sa bankom, gledas i na kraju uzmes reno megan na kredit od 3%. Banka ti gleda primanja svaki mesec, doneo si tonu papira, moras da ga odrzavas u ovlascenom. Posle isplate kredita ostaje ti auto s kojim nesto mozes i para za zivot.

Onda dodje komsija u mercedesu i kaze komso, kakav ti je to krs, gle sta je auto. Ti ga gledas, zaduzio se kod zelenasa na kamatu, normalno, nisu ga pitali ni koliko zaradjuje, ni kako misli da vrati. Niti ga odrzava, niti ga isplacuje, prenosi dug na decu, ali usta nikad da zacepi. Zelenasi mu prvo uzeli vikendicu, pa kucu na moru, ali su najbolji drugari. Ima mercedesa a duzan 3 mercedesa.
I tako...
 
Pa aj navedi iz te "danas" statistike koje su to deonice ja ne znam a ne zna ni danas,
Ono sto ja znam i svi koji se vozimo su kompletan Milos veliki do Cacka uskoro do Pozege, istocni krak e75 u potpunosti, juzni krak komplet , Moravski do banje, , kompleta obilaznica oko Beograda, ,e70-Sabac loznica, puno jos nekih sitnih i puno koji se trenutno grade,
Problem u "danasu je sto nigde ne navode konkretno sta je to Tadic napravio od-do,

Ps za ovog sto pominje cacije, tu tvoju propagandu mozes na pumpanju da prosipas.
Ovako, 2000. godine magistrala putna infrastruktura je bila u raspadu i mnoge deonice su rekonstruisane. Autoputevi su takođe bili u lošem stanju. Do 2012. izgrađena je jedna traka od Beograda do Horgoša, rekonstruisan dobar deo druge trake. Dobrim delom rekonstruisan autoput prema Nišu. Projektovani su, obezbeđeno finansiranje, urađena eksproprijacija, izvođači uvedeni u posao na južnom i istočnom kraku koridora X. Sadašnji režim je preuzeo te radove i u njihovo vreme je to završeno, s tim što su Grdeličku klisuru guslali 7 godina. Deonica Ljig- Preljina je takođe započeta 2012., a pre toga je obezbeđeno finansiranje. Deo obilaznice oko Beograda je urađen. Ne može režim AV da preuzme sve zasluge za izgradnju auto-puteva. Ako se ne varam, prve deonice auto-puta koje je režim AV od početka do kraja ugovorio i izgradio su Obrenovac-Ljig i Ljig- Lajkovac.
 
Na šta je spao ovaj forum na političko prepucavanje. Ljudi se prozivaju da su ćaci i botovi, a po istom kriterijumu se i oni tako mogu nazvati jer hvale neku drugu političku opciju. Meni je takva diskusija neprihvatljiva. Takođe ljudi koji se trude da nam pruže snimke se takođe prozivaju.
 
Ja sam ocekivao da ce da reaguje neki moderator, jer ako ne mislis kao elita odma si bot, i nisam odgovorio zvog tog ocekivanja a i iz pristojnosti, i necu.
Ali to govori o toj eliti...
Nego snimak od juce Most u Vitanovcu se privodu kraju , jos jedno polje i konstrukcija je gotova ,

 
Druze batali nas te price o eliti, na ovom forumu inzenjeri iz oblasti gradjevinarstva, saobracaja, prostornog planiranja, arhitekture i jesu elita, kao sto bi na forumu o medicini doktori svakako bili elita. Ne mislis valjda da su elita naprednjaci sa kupljenim diploma? Zato sto se struka ne pita vec ovi drugi, svako malo imamo neki dan zalosti. Meni nikada nije bio problem da pitam i uvazim misljenje nekoga ko je ekspert u svojoj oblasti, a ne da ga ne daj Boze omalovazavam. Samo se preCednik pravi da je ekspert za sve, a nije nadlezan.
A vidim da ste navikli i na vasu cenzuru kao na komentarima na informeru, a toga ovde nema hvala Bogu.
 
Petlja Adrani.

Adrani.jpg
 
Screenshot_20250418_142906_Chrome.jpg


Čime su ovi ljudi zaslužili da budu odsečeni kao oni u Vrnjcima?

Je***a ih obilaznica.
 
Vrh