Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Neverovatno kako parce zemlje moze da zaustavi posao, treba doneti zakon da se prvo sve pravno resi ubrzanim postupkom, pa kad se ljudima isplati onda krenuti u izgradnju, a u slucaju da je neko nezadovoljan otkupnom cenom postoji sud koji ce to resiti u jednu ili drugu korist ali to nije nacin da se zaustavljaju radovi, bukvalno zamislite kolika je steta na nacionalnom nivou sto put nije otvoren na vreme
 
Mnogo veća šteta na nacionalnom nivou da se nekome nešto bespravno otme. Ako nema suda da presudi, sutra će tebi uzeti stan jer je "važno za državu baki, nemoj da kočiš progres".

Eh, da je bilo pameti, čuj mene pameti, htenja, pa da se sa onim silnim milijardama iz korone unapred otkupila zemlja od naroda po fer cenama, pa da oni imaju vremena godinu dve, da se natenane presele, da ih ne teraju ko kuso pseto sa njihovih imanja, a da kao bonus dobiju tih godinu dve prinosa sa zemlje, pa da te pare od sto evra za gospođu završe u domaćoj privredi, a ne u dve ck majice, pa da nema stajanja radova zato što hoće da zakinu seljaka, nego da ih seljaci sa pečenim prasićima dočekuju (kao što se dešava na nekim gradilištima), i tako dalje. Sve je to moglo, al mnogo je bolje za glasove da uzmeš dve kutije vitamina i žvalaviš pola sata kako će svi penzioneri da dobiju vitamine jer su ti mnogo važni.

Rekao sam već jednom, reći ću još sto puta, ako je cena da se napravi neki put takva da se ogreši o makar jednog čoveka, nek se nikad ne napravi taj put. Nikako da shvatimo da mi nismo kina i da nemamo milijardu ljudi, nego šaka jada, i ako ne krenemo da gledamo svakog pojedinca kao najveću vrednost, postaćemo čamotinja kakva se uporno trudimo da postanemo.
 
Mogli su i petlju Preljina da rade…ima tu dosta posla
Нису могли. Да су је радили онда машине не би могле да пређу на другу деоницу па би онда каснило овамо. Како ја капирам боље да се једно брже уради него да на два места касне. У сваком случају рачунају да док заврше ово што сада раде оно где постоје проблеми ће се решити.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Zakon je jasan, ne mogu da uđu da rade na parcelama koje nisu otkupljene, tj. gde vlasnicima nije isplaćena naknada za eksproprisanu nepokretnost. To piše i u Zakonu o eksproprijaciji i u Ustavu Rep. Srbije. Nikome ne treba oteti, neka se ljudi koji nisu ugroženi ovom trasu stave u poziciju vlasnika parcela. Evo postoje situacije gde su ušli na posed koji nije ni eksproprisan, a kamoli isplaćen. Kako su ušli? Na silu, bez ikakvog validnog dokumenta, uz organ koji treba da štiti građane... A vlasnici su pokrenuli upravni spor protiv Minist. finansija, tako da su zato u dozvoli MSGI jednostavno naveli neistinu da u i te parcele eksproprisane. Pa dok vlasnik dođe do pravde, oni završiše...
Strašno je otimati bilo kome ono što mu ne pripada. Porodici su odsekli prilazni put kući, drugi nemaju. I sada ispade da ta porodica nema drugi prilaz magistrali nego preko svog puta koji je na auto-putu?! Dakle ovde se ide od krajnjeg koraka ka početku. Oni uđu na silu na Vaš posed, unište ga, a posle treba srediti dokumentaciju. U vezi ove eksproprijacije ima jako problema... Suština je u tome da, ako nisu hteli razgovor sa vlasnicima koji su pokrenuli upravni spor, a hteli su da prave auto-put preko parcele sa tom vrstom zabeležbe, trebalo je te parcele da obiđu i tako da traže dozvolu, a ne ovako.
 
Evo kako izgleda privatni put porodice u aprilu ove godine. Na parcelu su ušli prošle godine, u aprilu. Porodica je odsečena od sveta, onemogućena za normalan život. To nijedan zakon ne dozvoljava. Iza u zeleniku se vidi ostatak puta. Kako bi ikome bilo da mu neko ovako uništi put, skine bagreom površinski sloj, obori bagerom ogradu? Mi smo kao zemlja potpisnici Evropske konvencije o zaštiti ljudskih prava, ne može se otimati i uništavati život bilo koje porodice.

1718020285928.png
 
Na prvoj slici je uništenje parcele koja je jedini prilazni put stambenom objektu vlasnika parcele. Bager je oborio ogradu, a potom i skinuo nasip sa puta. Evo kako put izgleda u januaru, maju, i kuda treba proći do magistrale. O ovom nehumanom postupku su obavešteni svi koji su nadležni vezano za gradnju ovog auto-puta.

1718021721457.png
 
Jel se to meni čini ili su radovi na petlji Pojate malo previše temeljni (odvodi i sično) obzirom da su ovo sad privremena proširenja a ne konačan oblik petlje? Ako sam dobro razumeo da je privremeno.

Ili se detaljišu samo neki delovi koji će biti trajni (npr. pravac ispod autoputa)? Ako može neko upućeniji da pojasni bio bih mu zahvalan.
 
Izgleda da od radikalne promene petlje Pojate nema ništa. Meni ovo deluje da samo dodaju još po jednu traku na svaki krak petlje. Ne vidim smisla da se šire krakovi KŠ-NI i NI-KŠ ako se radi dosta drugačija petlja sa onim novim nadvožnjacima.
 
Izgleda da od radikalne promene petlje Pojate nema ništa. Meni ovo deluje da samo dodaju još po jednu traku na svaki krak petlje. Ne vidim smisla da se šire krakovi KŠ-NI i NI-KŠ ako se radi dosta drugačija petlja sa onim novim nadvožnjacima.
Kod nas uvek mora da se zakine nešto na kraju i budži.
 
Podsetiću da na petlji Bubanj potok iz pravca Avale ne postoji skretanje za Beograd!!!
Ne računamo ovo što je sad napravljeno da može da se ispred budućeg tunela preseče druga traka i da se isključiš u pravcu Beograda.
Isto tako, ma šta govorili, ovo što se sad pravi nije isključenje za Beograd nego će se tim putem moći stići i u Beograd.
Uglavnom, kako god da naprave ovu petlju biće kompletnija nego što je petlja Bubanj potok.
 
Podsetiću da na petlji Bubanj potok iz pravca Avale ne postoji skretanje za Beograd!!!
Uglavnom, kako god da naprave ovu petlju biće kompletnija nego što je petlja Bubanj potok.

Podsetiću te samo da od Bubanj Potoka, kroz sam grad pa do dobanovačke petlje više nije autoput, tako da i pored toga što petlja Bubanj Potok ima veći protok saobraćaja od petlje Pojate, ona nema taj saobraćajni prioritet kao što je spajanje dva autoputa. Petlja Bubanj Potok je u rangu sa petljama kao što su Orlovača ili Surčin, a samim završetkom obilaznice ka Pančevu izgubiće prilično na značaju koji sada ima. Mada, mislim da je ipak trebalo napraviti bolje i brže rešenje za saobraćaj koji ide od Avale ka Beogradu, ne računajući da će nakon završetka kompletnih saobraćajnica veći promet biti od Avala ka Ikei nego ka Beogradu.

Što se mene i mog mišljenja tiče petlja Pojate je trebala da bude slična kao petlja u Rumi i sa infrastrukturom koja bi podržala dalji razvoj industrijske zone Pojate i koja bi omogućila i povećala logističke prednosti na spoju dva autoputa.
 
Izgleda da od radikalne promene petlje Pojate nema ništa. Meni ovo deluje da samo dodaju još po jednu traku na svaki krak petlje. Ne vidim smisla da se šire krakovi KŠ-NI i NI-KŠ ako se radi dosta drugačija petlja sa onim novim nadvožnjacima.
Ljudi ne panicite. Ovo su bukvalno samo pripremni radovi. Posto slede vrlo obimni radovi na dugim vijaduktima I vrlo zahtevnoj buducoj petlji, pristupilo se I ozbiljnim pripremnim radovima I izgradnji privremenih devijacija koje ce se duze vremena koristiti, posto ce izgradnja potrajati. Ovo nije posao koji se moze zavrsiti za samo par nedelja ili meseci, a upitanju je ukrstanje dva AP gde se sa prilicno velikih brzina ulazi u gradiliste, tako da se pristupilo izradi viseg kvaliteta propusnih privremenih devijacija. Vazeci projekt po kome se radi je onaj koji je vec kacen ovde SCS koji I jeste najbolje resenje. Samo srpljenja...
 
Ma da li si ti realan!!!
Uostalom kada je petlja projektovana i pravljena to jeste bio autoput ako sada "nije" autoput.
Ja mislim da jesam, mada uvek preispitujem svoje stavove.

Kada je petlja projektovana, projektovana je u skladu da taj autoput to više i ne bude.
Možeš li da mi objasniš zašto je petlja Bubanj potok bitnija od npr. dobanovačke petlje?
 
Zašto je bilo koja petlja bitnija od petlje Bubanj potok?
Moguće da ima još neka petlja koja nema izlaz u svima pravcima ali se ja ne sećam da sam naišao na takvu.
Pa čak i da ima i dalje nije opravdano da na petlji Bubanj potok ne postoji izlaz za Beograd.
Uopšte ne razumem zašto braniš nepostojanje tog dela petlje.
Jedini razuman razlog bi bio da si je ti projektovao... pretpostavljam da to nije slučaj.
Kako god, raspisali smo se o petlji koja nije deo teme u kojoj pišemo, a ja sam, nažalost, kriv za to.
 
Vrh