Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Очигледно ће пробати да ураде до Врњачке бање ове године, надам се да ће и успети! Мостови одлично напредују, највећи су проблем петље Кошеви и Врњачка бања. Мада колико је механизације и радника ангажовано лако се може десити да успеју. Нажалост са друге стране очигледно неће бити скоро помака, па најоптерећенија деоница од Прељине до Адрана, посебно до Мрчајеваца тапка у месту!
 
Sad je gotovo, ali postaje očigledno da je trebalo početi sa suprotne strane, od Preljine do Mrčajevaca, čime bi se izbegla vrv najopasnija mikro deonica Stančići - Mojsinje gde je do sada izginulo ljudi kao u bici na Suvoboru. A kako stvari stoje, ona će biti izgrađena poslednja.
No, šta je tu je, bilo bi sjajno da stigne i do VB i izbegne se Trstenik i sva ona naselja i razna usporenja saobraćaja ka KŠ.
Gde će biti izvedena veza petlje i postojećeg puta u Venjcima, pošto vidim da je izlazak na sadašnji kružni tok ne dolazi u obzir zbog vrlo gustih objekata?
 
Sad je gotovo, ali postaje očigledno da je trebalo početi sa suprotne strane, od Preljine do Mrčajevaca, čime bi se izbegla vrv najopasnija mikro deonica Stančići - Mojsinje gde je do sada izginulo ljudi kao u bici na Suvoboru. A kako stvari stoje, ona će biti izgrađena poslednja.
No, šta je tu je, bilo bi sjajno da stigne i do VB i izbegne se Trstenik i sva ona naselja i razna usporenja saobraćaja ka KŠ.
Gde će biti izvedena veza petlje i postojećeg puta u Venjcima, pošto vidim da je izlazak na sadašnji kružni tok ne dolazi u obzir zbog vrlo gustih objekata?
Нисам схватио где ће бити, тек су почели са земљаним радовима на петљи, изгледа да ће бити тролист петља!
 
Ako je tacno ovo sa Radetovog snimka.
IMG_7440.jpeg
IMG_7441.jpeg
 
До Врњачке Бање до краја године је прилично реално.
Пошто је највећи део од Врњачке Бање до Прељине трасиран шта мислите колико је реално да се све заврши до средине 2026?
 
Могли би завршити, када би био решен проблем са експропријацијом, мада на оном делу код Магнохрома и мало даље има много посла а ништа практично није такнуто! Сви ресусри ће им се ослободити крајем ове године, а траса ће бити дупло мања. Могуће је....
 
Мало су ми смешни ови бомбастични називи, посебно јер је у питање једна страна АПа и то у дужини од 200м. Без обзира на то ради се озбиљно на потезу од Кошева до Врњачке бање. До краја марта ће вероватно избетонирати С2 трасу на мосту код Грабовца и онда могу несметано ићи до петље Врњачка бања коју су почели да трасирају. Постоји могућност и то прилично велика да успеју стићи до Врњачке бање до краја године. Имају колико сам успео видети три озбиљне тачке: петље Кошеви и Врњачка бања. Надпутњаци између мостова код Трстеника. Ризлу су припремили код Трстеника, финшера имају поприличан број. Када буде неко направио снимак целог потеза од Кошева до Врњачке бање видеће се и степен завршених радова на дренажи. Видећемо и пратити. Надамо се бар на овом делу најбољем!
 
Naslovi su prica za sebe, kao i to sto se napravi nekoliko snimka po 10tak minuta i izgubi pola dana oko snimanja za nesto gde je dovoljan jedan let od tacke A do tacke B. Nesto sto je radio Srdjan Prpa na obilaznici oko Bga je idealno da se isprati sta se desava. Jednom mesecno snimak od Koseva do V. Banje bi bilo dovoljno, samim tim bi se troskovi oko goriva sveli na minimum, a siguran sam da bi pregledi bili veci.
 
Почело и асфалтирање код Кукуљина, баш су се размахали!
 
Ако се ускоро ,,нешто деси" на деоници Адрани-Прељина, нпр завршетком до Трстеника и Бање велики број радника пређе тамо, за очекивати је да у 2025. године заврше Прељина-Адрани и В.Бања-Ратина. Најтеже ће бити на обилазници око Краљева, 12-13км.
 
Vrh