Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Biće zbunjujuće odvajanje za vozače koji ne prolaze često tuda, nadam se da će to rešiti dobrom signalizacijom. Postoji i problem da na pumpu mogu svratiti samo oni koji nastavljaju ka Beogradu, tako da će puno njih svratiti na pumpu iako im je ruta Moravski Koridor pa će morati da idu do Paraćina i nazad.

UP Petlja Pojate.PNG
 
Aha, o toj pumpi se radi. Isključivanjem sa autoputa te pumpe i ostalih objekata koji se tu nalaze bi bio poslednji potez za kompletno uništavanje i gašenje tog kraja. Posle se čudimo zašto se Srbija prazni i zašto je pola Srbije otišlo ili planira da ode za Beograd.
 
Biće zbunjujuće odvajanje za vozače koji ne prolaze često tuda, nadam se da će to rešiti dobrom signalizacijom. Postoji i problem da na pumpu mogu svratiti samo oni koji nastavljaju ka Beogradu, tako da će puno njih svratiti na pumpu iako im je ruta Moravski Koridor pa će morati da idu do Paraćina i nazad.

Da, u pravu si, to će biti veliki problem. A sve je to moglo da se unapred predvidi i da sa reši sa manje para i štete da se spoj autoputeva izgradio na nekom drugom mestu. Takvo rešenje bi doprinelo da taj kraj procveta izgradnjom novih parkinga, odmarališta, industrijskih objekata, logističkih i kargo centara... Na ovaj način se manja šteta prouzrokovana malim čekićem rešava korišćenjem velikog čekića.
 
Plan za čvor Pojate je maltene na žiletu za dužine spojeva autoputeva a vidim potencijalni problem. Za odvajanje Niš -> Kruševac je obezbeđeno proširenje podvožnjaka preko ulice Svetog Tome na više traka, ali zato za izlaz Kruševac -> Niš to nije urađeno i imaćemo neki minimum od oko 350-360m dok se 4 trake ne skupe u 3 pa i ta treća će biti uža zbog podvožnjaka sem ako ne urade neko proširenje ili urade one build-in Jersey barijere u samu ogradu.


Druga strana mora da se širi za još 3 trake i to mora u spoju da bude sa postojećim nadvožnjakom, po gornjem renderu, inače odvajanje traka mora i ranije da se radi ako mora razmak da se napravi na tom mestu. Znači da novi nadvožnjak mora biti "zalepljen" bukvalno za postojeći ili kompletno izrađen nov. U suprotnom šiljak za razdvajanje traka mora biti pre nadvožnjaka a to onda produžava sve za nekih 600m minimum.

Slika gornjeg rendera gde vidimo 5 traka nije obuhvatila podvožnjak iznad ulice Svetog Tome a on je poprilično dugačak i mislim da je istih dimenzija kao onaj na samom čvoru Pojate. Znači za opravdanje rendera potrebno je bulkvalno raditi širenje postojećeg nadvožnjaka bez npr. "procepa" koji postoji između traka na A1 iznad.
 
ima li neko plan/render petlje/spajanja u preljini
sa trenutnom postavkom i radovima ne mogu da zamislism kako ce spojiti ta 2 koridora
 
Aha, o toj pumpi se radi. Isključivanjem sa autoputa te pumpe i ostalih objekata koji se tu nalaze bi bio poslednji potez za kompletno uništavanje i gašenje tog kraja. Posle se čudimo zašto se Srbija prazni i zašto je pola Srbije otišlo ili planira da ode za Beograd.
Malo pre prodjoh za Beograd i čini mi se da ta pumpa(bivša Aral) i ne radi.Makar je sve pogašeno a nema auta parkiranih

Stara mala Nisova je odavno prestala da radi.
 
Malo pre prodjoh za Beograd i čini mi se da ta pumpa(bivša Aral) i ne radi.Makar je sve pogašeno a nema auta parkiranih

Pretpostavljam da misliš na Aralis. Znam da je do pre nekoliko meseci radila. A što se tiče male NIS-ove, u pravu si, ona odavno ne radi i mislim da nije bilo u planu da se ikada renovira i da se ponovo pusti u rad.
 
Нема ту неке науке. Само пре наплатне рампе која је сада ће се продужавати право. Искључење постоји, као што је сада и када се спусти са надвожњака ту ће се спојити и трака из правца Паковраће - Београд. Нека ме неко исправи ако грешим, али мислим да ту неће бити неких посебних радова.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Нисам вешт са објашњавањем али да пробам. Замисли да си сада прошао наплатну рампу Прељина (дакле нема је) и крећеш се у смеру ка Паковраћу. Пењеш се горе на надвожњак, спушташ на Милош Велики и цепаш даље. Просто неће бити спајање два АП, нешто као Трупале код Ниша где се спајају правци из Грчке и из Бугарске. Када идеш из правца Грчке и хоћеш ка Бугарској исто имаш класично искључење, где је брзина 50 или тако нешто.
Ваљда сам био колико толико јасан

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Dakle AP iz pravca KV se suzava na 1+1 na nadvoznjaku tamo negde na spoju kod Dicine uz po iskljucenje za Bg i ukljucenje iz smera Pozege? pa Orlovacu su bolje resili
ponov polovicno resenje, kratkovidih Nikoljdanjskih magova
 
Mislim da je bas tako.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
znam za novu petlju malo dalje ka mrcajevcima, koja bi trebalo da bude glavna petlja za cacak
hocete da kazete da ce i ovu ponovo raditi? pa mi smo onda prebogata zemlja, ne znam sto tu u okolini ne naprave i Nacionalni stadion Zapadne Srbije
 
Isključenje za Čačak se premešta nizvodno, u polje iza Autogaranta, otprilike (Fiat, BMW, Mazda, Jeep, Alfa i Pežo salon i servis) i pomoću već postojeće saobraćajnice koja je prečica između kružnog toka u Konjevićima i plave (čini mi se, ne znam ime) pumpe u Balugi, pravi se veza sa Čačkom.
Most koji je stigao do Miloša kod naplatne u Preljini će se povezati sa već postojećim uključenjem i isključenjem kod rampe. Sama naplata se ukida kao i saobraćajnica ka Ibarskoj i kružni tok. Budževina jedte, jer nije tako bilo zsmišljeno u startu, ali je ipak najbezbolnije rešenje. Sva naplata izmešta se u Balugu na bočne izlaze/ulaze.
Kačio je neko skice i crteže planova te petlje, vrlo komplikovane, jer uključuje vezu sa Ibarskom i tom lokalnom saobraćajnicom.
 
Vrh