Slažem se, mada pre svega toga su bile epske poplave, pa svetska ekonomska kriza... Uvek postoji neki izgovor.
Inače, cena autoputa je ugovorena pre svih ovih problema koje si naveo i u to vreme nije bila povoljna da bi na osnovu toga mogli da tolerišemo brzinu izgradnje.
Ja stvarno ne znam kako funkcionišu ti ugovori, ali pretpostavljam da kada nešto ugovoriš i platiš ne bi trebalo da postoje naknadni troškovi. Npr. kupiš, tj. platiš 50.000 Eura za stan koji je u izgradnji, čekaš godinu dana da se izgradi, a investitor ti posle godinu dana kaže da je sve poskupelo i da treba da doplatiš još toliko.
Ja sam privatni preduzetnik i ono što sam već naplatio to moram i da isporučim bez naknadnog uvećanja računa. Zamisli da Behtel/Enka oduži izgradnju Moravskog koridora još 10 godina, po toj logici bi mi kao država trebalo da platimo po cenama koje će tada važiti.