Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Ја сам мислио да кад отворе део до Кошева, да ће ићи да раде део од Прељине ка Краљеву. По снимцима они су убрзали део од Кошева ка Трстенику, па испада да је привремена наплатна станица у Кошевима потпуно непотребна.
Ја иначе не могу да објасним себи како је прошла чеона рампа, има толико јефтинијих и ефикаснијих начина. Ово је бацање пара кроз прозор и да је постојала годину дана. Ако прикупи путарине да се исплати њена изградња, то би било супер. А како изгледа, чини се да деоница до следеће петље може да се отвори за 2-3 месеца.
 
Isķoristice je, nece u smece nakon godinu dana. Zapravo je trosak u montaži/demontaži, oprema će ići na drugu naplatnu.
 
@StaraMo koja je cena otprilike za ovu privremenu naplatnu kod Koševa? I da li će stvarno demontirati i iskoristiti sve kada se ukloni?
 
Ја сам мислио да кад отворе део до Кошева, да ће ићи да раде део од Прељине ка Краљеву.
И ја сам тако мислио јер је лот Прељина -Адрани следећи који би требао бити готов и по плану ( да се не касни ) он је требао бити пуштен до краја ове године .
Е а стварно,где су сада оно радници који су радили на Појате- Кошеви ( осим ових што су потребни за завршетак дела до Кошева ) ,зар нису пребачени на Прељина - Адрани ?
 
Mislim da je jedan od vecih problema na deonici Adrani - Preljina eksproprijacija. Ne kazem da je najveci ali jedan od. Neka me neko ispravi ako gresim ali u Trstenickoj opstini mislim da je sve vec zavrseno sto se toga tice.
Drugi problem je izmestanje toka Morave. Nemamo snimke sa svih delova zbog Ladjevaca pa ne mozemo da kazemo kakvo je tu stanje. Mozda nesto nije krenulo kako treba. Videli su koliko je bilo problema sa novim koritom kod Makresana. Mozda su naucili nesto iz toga pa menjaju planove. je*** li ga, ovo je samo moje nagadjanje. Neko razmisljanje na glas. Deluje kao da ce pre zavrsiti i pustiti Kosevi - Trstenik neko Adrani - Preljina. A mozda i nagaze od proleca pa pojedu Adrani - Preljina za 9 meseci

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Добро су грунули са делом ка Трстенику . И према најавама њихов план је да половином лета пусте до Трстеника,а до краја следеће госине Прељина- Адрани. Али проблем је што слабо шта раде на том делу,и оне стубове где је спој са Милошем развлаче пола године и дуже и још није ни пола урађено.
 
Добро су грунули са делом ка Трстенику . И према најавама њихов план је да половином лета пусте до Трстеника,а до краја следеће госине Прељина- Адрани. Али проблем је што слабо шта раде на том делу,и оне стубове где је спој са Милошем развлаче пола године и дуже и још није ни пола урађено.

Ko je najavio do pola leta Trstenik? Nisam ispratio
 
Скоро је било или АВ или Весић ,али сигуран сам да је тако најављено,али да ли ће тако и бити то је нека друга димензија. У сваком случају то се може стићи врло лагано....
 
Mislim da je jedan od vecih problema na deonici Adrani - Preljina eksproprijacija. Ne kazem da je najveci ali jedan od. Neka me neko ispravi ako gresim ali u Trstenickoj opstini mislim da je sve vec zavrseno sto se toga tice.
Drugi problem je izmestanje toka Morave. Nemamo snimke sa svih delova zbog Ladjevaca pa ne mozemo da kazemo kakvo je tu stanje. Mozda nesto nije krenulo kako treba. Videli su koliko je bilo problema sa novim koritom kod Makresana. Mozda su naucili nesto iz toga pa menjaju planove. je*** li ga, ovo je samo moje nagadjanje. Neko razmisljanje na glas. Deluje kao da ce pre zavrsiti i pustiti Kosevi - Trstenik neko Adrani - Preljina. A mozda i nagaze od proleca pa pojedu Adrani - Preljina za 9 meseci

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Na ovom snimku na početku se vidi deo Morave koji bi trebalo da se ispravi. Ništa nije započeto.

 
Скоро је било или АВ или Весић ,али сигуран сам да је тако најављено,али да ли ће тако и бити то је нека друга димензија. У сваком случају то се може стићи врло лагано....

Može se stići, ali sumnjam da će u narednom periodu imati 50% tempa koji su imali u prethodna 2-3 meseca
 
Na ovom snimku na početku se vidi deo Morave koji bi trebalo da se ispravi. Ništa nije započeto.

Alvirovic je u jednoj emisiji bas snimao o tome, cak je snimao i u samom koritu. Koji je tacno deo ne secam se. Ali negde tamo prema Cacku. A kod Kraljeva sto se izmestanje tice nisu ni asov zaboli.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
@StaraMo koja je cena otprilike za ovu privremenu naplatnu kod Koševa? I da li će stvarno demontirati i iskoristiti sve kada se ukloni?
Nzm tačno,ceo tender za RU-ŠA,zatim deo Moravca i PŽ-ČA je oko 30 miliona eura pa kad to podeliš na recimo 80tak traka dodje po ostrvu oko 400.000.

Rušiće se naravno jer je na trasi puta a pošto im lepo ide ka Trsteniku ispašće da već za godinu dana ova rampa smeta.
 
Nzm tačno,ceo tender za RU-ŠA,zatim deo Moravca i PŽ-ČA je oko 30 miliona eura pa kad to podeliš na recimo 80tak traka dodje po ostrvu oko 400.000.

Rušiće se naravno jer je na trasi puta a pošto im lepo ide ka Trsteniku ispašće da već za godinu dana ova rampa smeta.
Ne verujem da ce se rusiti pre nego sto se zavrsi citava AP. Prosto koristice se kao sto se koristila naplatna rampa Doljevac. Kada se kompletno uradi onda ce se skinuti.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ne verujem da ce se rusiti pre nego sto se zavrsi citava AP. Prosto koristice se kao sto se koristila naplatna rampa Doljevac. Kada se kompletno uradi onda ce se skinuti.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Ne ide to baš tako u Putevima jer bi onda sa druge strane od Čačka morao da imaš još jednu čeonu.

Problem je što kad se poveže donica kod Preljine ti moraš da imaš bokove zatvorene,pa tako recimo onda kada se pusti do Adrana ,moraš imati tu novu u Konjevićima a Adrani postaju privremena čeono bočna,akonbi autoput prošao Adrane a ne stigne do sledeće bočne kao sada što je prošao Koševe a nije stigao do Drenove moraš imati privremenu na trasi kao što sada imamo Koševe.
 
Ne ide to baš tako u Putevima jer bi onda sa druge strane od Čačka morao da imaš još jednu čeonu.

Problem je što kad se poveže donica kod Preljine ti moraš da imaš bokove zatvorene,pa tako recimo onda kada se pusti do Adrana ,moraš imati tu novu u Konjevićima a Adrani postaju privremena čeono bočna,akonbi autoput prošao Adrane a ne stigne do sledeće bočne kao sada što je prošao Koševe a nije stigao do Drenove moraš imati privremenu na trasi kao što sada imamo Koševe.
Recimo kod Trstenika privremena. Tako nesto zamisljam. Posle toga sklone redom, puste bocne koje ce u medjuvremenu izgraditi i teraj. Ovo ne pisem kao neki strucnjak, vec neko ko vozi automobil duzi niz godina.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
То је све питање како ће тећи изградња аутопута. Можда не буде потребе за постављањем чеоне наплатне станице код Трстеника ако заврше петље и поставе на њима бочне наплатне станице..
 
Погледао сам боље мапу. Следећа петља у Дренови нема везу са магистралом, тамо не би могло да се реши са бочним излазима док не стигну до Трстеника.
Бесмислено је да се граде чеоне станице на пројекту који се изводи као целина и који има догледне рокове, то је бацање пара.
 
Погледао сам боље мапу. Следећа петља у Дренови нема везу са магистралом, тамо не би могло да се реши са бочним излазима док не стигну до Трстеника.
Бесмислено је да се граде чеоне станице на пројекту који се изводи као целина и који има догледне рокове, то је бацање пара.
Radicese i bocna Kosevi, pa ce ceona biti premestena tamo.
 
Naplacivace na Krusevac Zapad ko hoce za Koseve, a bice pustena posle otvaranja deonice doTrstenika.
Kako misliš da na Kš Zapad naplatiš nekome nešto ko se se na toj rampi nije ni isključio već nastavio pravo ka Koševima.

Cilj privremene rampe je mobilnost i lako premeštanje a ovde su izgubili 2 meseca u izgradnji i opremanju pa da prave još jednu takvu kod Trstenika stvarno ne bi imalo smisla.
 
Nzm tačno,ceo tender za RU-ŠA,zatim deo Moravca i PŽ-ČA je oko 30 miliona eura pa kad to podeliš na recimo 80tak traka dodje po ostrvu oko 400.000.

Rušiće se naravno jer je na trasi puta a pošto im lepo ide ka Trsteniku ispašće da već za godinu dana ova rampa smeta.
Znači tvrdiš da je neće demontirati nego izravnati bagerom sa svom pratećom opremom...

Pa to se neće dediti sigurno
 
Znači tvrdiš da je neće demontirati nego izravnati bagerom sa svom pratećom opremom...

Pa to se neće dediti sigurno
Nadstrešnicu i kabine naravno ne ali naletni stubovi i naletni ispred kabina i sami šahtovi kabina su betonske armirane konstrukcije sa gomilom čelika 3m duboko u zemlji i njihiva izrada košta a i rušenje takodje.

Pošto i povezivanje i prevezivanje košta ako bi neko želeo da pravi novu čeonu kod Trstenika to bi značilo da ona mora da radi to jest da bude spremna izgradjena i povezana a stara kao sada ova na Pojatama bi morala prvo da sačeka da proradi nova,pa da se demontira oprema pa da se saobraćaj pusti preko devijacijie da bi se srušila.

Zato mislim da će Koševi ostati ovde a od Adrana će se puštati deonoca po deonica pa tek na kraju će se od Trstenika do Koševa uspostaviti naplata.

Zbrka je nastala pre dve godine kad su odlučili da prave privremeno Koševe i kada je je deo do Adrana išao lepo u dinamici a onda se desili Čačani pa je deonica od Trstenika dobila primat.

Opet da budem jasan ,deonice će diktirati tempo i me isključujem mogućnost da reše da negde na deonici naprave još jednu privremenu....Ono što sigurno znam je da nema kombinacija otvoren zatvoren sistem....Mora biti zatvoren a kako će odlučiti pokazaće vreme.
 
Poslednja izmena:
Vrh