Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@mvbg1
Tačno, ali ako voz naiđe na pokradenu deonicu većom brzinom, teorijski, može da pokida i naponski kabl, što opet teorijski, može da napravi pi©vajz.
To je teorijski. U praksi bi je8ao kevu svima koji kradu ispravno da bi prodali za 10% vrednosti kao otpad.
 
C94890C5-65BC-48A6-A555-55E9ADD15EE4.jpeg
 
@mvbg1 Hvala na ovom pojašnjenju! Da li možda znaš da li postoje i od drugih (lopovima neinteresantnih) materijala?
Na prugama gde su se dešavala otuđenja "čvrstih tačaka" ranije,vršena je zamena običnim čeličnim sajlama i posle toga ta mesta nisu bila zanimljiva lopovima.
Sad da li čvrste tačke od običnih ćeličnih sajli smeju da se ugrađuju na deonicama za 200km/h,ne bi znao.
 
Na sajtu Srbija voza piše da u toku dana vozi 5 puta voz Šid-Beograd centar, međutim u aplikaciji za kupovinu karata piše da pored tih 5 vozova ima još 3 voza koji idu do i od Batajnice, međutim na sajtu Srbija voza kada se ukuca Šid-Batajnica izađe opet samo ovih 5 koji idu i do BgC. Zna li neko šta je istina dali idu ovi vozovi do Batajnice pored ovih 5 za BgC ili greška u aplikaciji?
 
Verovatno je greška, jer su baš velika vozna vremena za te vozove između Batajnice i Pazova.
 
Скидање пруга вероватно заувек на северу Бачке, у Банату...гашење линија широм Србије
је симбол одумирања једног народа, једне земље и њене привреде,
ова брза пруга БГ - НС не вреди 5 пара,
ако ће све осим ње да нестане,
као и што смо на добром путу да све у Србији нестане осим Београда и Новог Сада.
 
Veliki pozdrav svima,nov sam na forumu,saobraćajne sam struke,znate generacije su gradile te pruge po Vojvodini,i to sa nekom svrhom,nisu se ti ljudi probudili jedne zore i rešili da naprave pruge pošto potom,koliko sam informisan ukidaju se oko 400 km pruge,tragedija u svakom smislu.
 
Veliki pozdrav svima,nov sam na forumu,saobraćajne sam struke,znate generacije su gradile te pruge po Vojvodini,i to sa nekom svrhom,nisu se ti ljudi probudili jedne zore i rešili da naprave pruge pošto potom,koliko sam informisan ukidaju se oko 400 km pruge,tragedija u svakom smislu.
Pruge se nisu koristile i bile su u jako lošem stanju, da ne pričamo da su pokradene. Za bilo kakvo obnavljanje saobraćaja potrebna je potpuna rekonstrukcija. Za takve rekonstrukcije još uvek nema opravdanosti, možda budu hteli za 10, 15 godina i zato će ostaviti trase. Iskreno ovo je pametan potez, prodaš šine i zaradiš nešto sitno umesto da čekaš još 10 godina da sekundarci sve odnesu. U jednom trenutku postojaće interes za obnovi ovih pruga, kad se srede koridori, ali do toga još uvek nismo došli
 
Ma ne zezaj. Niti su to prevelike pare, da se obnovi minimum saobraćaja, niti će biti lakše da se sve posle iznova pokrene - ako se prvo ukine. Bukvalno, nije ni blizu.

Nasledili smo pre 100 godina u Banatu železnice kao u Francuskoj, ostavljamo ih kao na Zanzibaru. Nema opravdanja, niti racionalizacije.
 
Могли су да дају АПВ да управља инфраструктуром а приватници са половним ДМВ да организују саобраћај.
 
Ево једног од решења за ове бројне крађе и унштавање железничке инфраструктуре,
али у земљи где се закон не примењује на велики број етничких група и у којој правосуђе има вероватно најекстремније благу казнену политику на свету тешко шта може да се уради

 
Ma ne zezaj. Niti su to prevelike pare, da se obnovi minimum saobraćaja, niti će biti lakše da se sve posle iznova pokrene - ako se prvo ukine. Bukvalno, nije ni blizu.

Nasledili smo pre 100 godina u Banatu železnice kao u Francuskoj, ostavljamo ih kao na Zanzibaru. Nema opravdanja, niti racionalizacije.
Standardna domaća priča. Nešto se devastira do mere da je neupotreblijivo a onda se ukida jer je neupotrebljivo.
 
Шта се на овим просторима укине, то се никад не враћа. То је бар јасно. Чак и тамо где је изграђена индустрија до које има смисла изградити железничку пругу и где је она унета у планове (фабрика Сименс у Церовцу), одуговлачи се у недоглед и питање хоће ли бити икад изграђена.

Ниједна пруга осим у Београду и околини никада неће у Србији више бити изграђена због путничког саобраћаја. Искључиво само робног.
 
 
Šta je rekonstruisano kod Golubinaca?
 

Ауууу...ово ко онда кад је Слоба отварао пругу Ваљево - Лозница. :oops:

Повезали Голубинце на одвајање код Инђије, никаква обнова није рађена. Он прича о саобраћају ка Београду, а возови не иду туда за Београд. Прича о некаквом обновљеном једном колосеку до Шида, који је обновљен у време СФРЈ и прича о возним временима за Шабац, Лозницу, Шид и Сремску Митровицу који нису тачни.

Каже да је Србија железнички лидер на Балкану, а тиме не мисли само на пругу БГ-НС него и на "велики број градова у Србији који су повезани железницом". Сине, покриј се ушима, да те више нико не види. Овакво баљезгање ова земља и поред свих чудеса није никад видела у својој историји...:poop:
 
Trebalo bi da je saobraćaj pusten.
Po redu voznje na sajtu Železnica jeste.
Neko je ranije na forumu pisao da je ovih dana trebalo da bude ponovo uspostavljen.
 
Zna li se zašto su na kraju odustali od poslednjeg polaska Beograd-Šid u 21:50 i od jednog para vozova Šid-Zemun ?
 
Vrh