Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Да ли постоји некакво правило заустављања воза у смислу на којем делу перона стаје ? Мислим на то колико је воз "дубоко" у станици или колико има од предњег дела воза до изласка из станице.
 
Onda neke od tih stanica treba konvertovati u jednokolosek a na drugima zameniti problematične skrwtnice. Koje se mogu možda upotrebiti sa pruga koje se rekonstruišu ili će uskoro biti rekonstruisane. Pruga koja ima potencijal itekako.
Meni je logičnije da se uradi konkretan remont sa novim elementima. Ta krpačina staro, prepravljeno, preneseno sa druge lokacije je presipanje iz šupljeg u prazno....
 
Zasto to raditi na pruzi kojom se ide 90-100 dok istovremeno na vecem delu Barske pruge 50 ili manje?, kao i na mnogim drugim pravcima.
 
Zato što postoje skretnice za 90-100 na sat - NOVE. Ne razumem odakle bi preneli polovnu opremu kad je sve što se remontuje već zrelo za otpad? Tamo gde imamo opremu za 90kmh mi ni nećemo raditi remonte.
 
Moram da podelim sa vama jednu anegdotu sa sinoćnjeg putovanja autobusom na relaciji Beč - Beograd zbog čega jedva čekam da krene voz za Beč. Stižemo autobusom na granicni prelaz Röszke jutros u 00 : 15. Mi smo prvi autobus. Znači super nema gužve, sad ćemo odmah da pređemo granicu. Ipak ne. Čekamo 10,20,30 minuta rampa se ne otvara da možemo da idemo na pasošku kontrolu, vozači traže carinika ne mogu da ga nigde nađu. Nakon 40 minuta, vozač uđe u carinu za pasošku kontrolu i zatekne carinika kako spava i hrče. Onda smo čekali još 10 minuta da bi se razbudio. Sve u svemu tek u 01 : 15 krećemo sa pasoškom kontrolom.
A u kontra smeru, ulaz u Madjarsku kod Madjara od mogućih 9 traka, samo 2 trake rade za automobile i na svakih 5 minuta puste po jedan auto i kao rezultat toga je puna medjuzona. A na izlazu iz Srbije nema nijednog auta, ali vaš zato kod Madjara čeka iznaneđenje. A kolona kamiona na izlazu iz Srbije je sinoć bila 6 km.

Kad krene voz za Budimpeštu I Beč, nadam se da ljudi neće morati više da idu drumskim putem Srbija - Madjarska. Uzgred od 1 Januara Hrvatska ulazi u Šengen, što znači nema više kontrole i zadržavanja na HR-HU i HR - SLO granicama. Nadam se da će onda neki autobusi ići preko Hrvatske I Madjarske za Beč onda. Ja svakako kad idem autom u zadnje 2 godine idem uglavnom preko Hrvatske i Madjarske i nikad nisam čekao na granicnim prelazima.
Zna i sa vozom da bude predugo zadrzavanje na granici, pogotovo sto npr. u vozu moze biti 10 putnika koji ce obaviti pasosku kontrolu za 15 min, ali ce voz svejedno stajati u stanici jos sat vremena jer mu je tad polazak. To je npr. slucaj sa vozom iz Dimitrovgrada za Sofiju. Takodje i voz Sofija - Istanbul, izgubi se par sati na njihove dve granice.
 
A što dogodine EU uvodi defacto vize celom svetu (ima sve odlike vize ali se vizom ne zove) i ostavljaće se otisci prstiju? Biće zadržavanja na granicama kao devedesetih.
 
Да ли постоји некакво правило заустављања воза у смислу на којем делу перона стаје ? Мислим на то колико је воз "дубоко" у станици или колико има од предњег дела воза до изласка из станице.
Na svakoj stanici i stajalištu postoji crna tabla sa belim slovom "S", uz mogićnost da ispod nje postoji i za koju je dužinu namenjeno. Ukoliko samo stoji "S", svi vozovi staju tu. Ukoliko postoji za određenu dužinu na toj crnoj tabli, vozovi staju na onu tablu koja označava njihovu dužinu
 
Onda neke od tih stanica treba konvertovati u jednokolosek a na drugima zameniti problematične skrwtnice. Koje se mogu možda upotrebiti sa pruga koje se rekonstruišu ili će uskoro biti rekonstruisane. Pruga koja ima potencijal itekako.
Na pruzi se neće ništa raditi (pored održavanja) do predviđene modernizacije i elektrifikacije cele trase od Pančeva do granice sa Rumunijom
 
A što dogodine EU uvodi defacto vize celom svetu (ima sve odlike vize ali se vizom ne zove) i ostavljaće se otisci prstiju? Biće zadržavanja na granicama kao devedesetih.
Da u početku kad prvi put prolaziš.
Kad te ubaci u sistem, samo će da očita pasoš na skeneru i samo će da mu pokaže dane 90 od 180
 
Kaže urađen je projekat za BG Bar, ali nema para da se radi jerbo je rat te kredit ne može da prođe, a kako Dramica kukumavci da ko zna kad ce da se zavrsi , nece skoro biti. Aplicirali smo za kredit od EU za realizaciju rekonstrukcije, ali s obzirom na to da odrzavamo sopstveni kolosek :), verujem da nam ga nece dati isto tako dugo. Tako da ima da se klackamo do Bara i nazad jos podosta vremena... Reče mi Rus iz ržd-a. Čekaće do proleća da vide šta će biti,da se dovrši šta je započeto, pa ako ne bude ništa odoše kući.
 
Da smo počeli da je rekonstruišemo 2016. kada se pojavila priča o kreditu do sad bi bila gotova....
 
Reče mi Rus iz ržd-a. Čekaće do proleća da vide šta će biti,da se dovrši šta je započeto, pa ako ne bude ništa odoše kući.

Занимљиво. Аплицирали су за радове на прузи Ниш - Димитровград у саставу конзорцијума, али нису добили посао, већ Бугари и Италијани. А шта РЖД има да тренутно ради у Србији? Колико знам, све где су радили су завршили. Мислим да су једини у последњих 22 године који су радили реконструкције пруга у Србији, а да су све завршавали у року.
 

Zatvaranje putnog prelaza i izgradnja brze pruge u Vrbasu, 4.10.2022.


 
Vrv zbog Zvezdine utakmice popunjen Soko iliti Štroko u sred radne nedelje.
E7A32885-CC14-43C7-A164-7377C47B44B3.jpeg
 
@tragac Još kad bi beograđani počeli na tekmu da dolaze Bg Vozom umesto da se Autokomanda pretvara u parking.
 
Organizovani navijači bi uz policijsku koordinaciju lako mogli da se usmere. Samo što kod nas to nisu navijači već bande i falange.
 
Занимљиво. Аплицирали су за радове на прузи Ниш - Димитровград у саставу конзорцијума, али нису добили посао, већ Бугари и Италијани. А шта РЖД има да тренутно ради у Србији? Колико знам, све где су радили су завршили. Мислим да су једини у последњих 22 године који су радили реконструкције пруга у Србији, а да су све завршавали у року.
Osim ovoga ka Novom Sadu, apsolutno ništa nije završeno do kraja.
 
Vrv zbog Zvezdine utakmice popunjen Soko iliti Štroko u sred radne nedelje.
Pogledajte prilog 146296
Пре неки (радни) дан је воз у 17:00 из Београда био распродат, а други (исто радни) дан је остало 9 карата. Углавном не остане више од 30 карата. И воз и 16:00 је добро попуњен, не остане више од 40-50 карата.
 
Пре неки (радни) дан је воз у 17:00 из Београда био распродат, а други (исто радни) дан је остало 9 карата. Углавном не остане више од 30 карата. И воз и 16:00 је добро попуњен, не остане више од 40-50 карата.
Vozovi od 16 do 17:30 (i regio i IC) imaju sjajnu popunjenost, dosta više putnika nego na početku. BGvozovi ovih dana prepuni čak i u sred belog dana (vozio sam se oko 7, 11, 14, 15, 17, 18) i svi bili prepuni. Mislim da moraju od sedećeg reda vožnje više kapaciteta da stave, biće velikih problema sa IC vozom (treba ukinuti rezervaciju), a većina koja ne uđe u IC ući će u RE ili REx koji su još puniji
 
Moram da podelim sa vama jednu anegdotu sa sinoćnjeg putovanja autobusom na relaciji Beč - Beograd zbog čega jedva čekam da krene voz za Beč. Stižemo autobusom na granicni prelaz Röszke jutros u 00 : 15. Mi smo prvi autobus. Znači super nema gužve, sad ćemo odmah da pređemo granicu. Ipak ne. Čekamo 10,20,30 minuta rampa se ne otvara da možemo da idemo na pasošku kontrolu, vozači traže carinika ne mogu da ga nigde nađu. Nakon 40 minuta, vozač uđe u carinu za pasošku kontrolu i zatekne carinika kako spava i hrče. Onda smo čekali još 10 minuta da bi se razbudio. Sve u svemu tek u 01 : 15 krećemo sa pasoškom kontrolom.
A u kontra smeru, ulaz u Madjarsku kod Madjara od mogućih 9 traka, samo 2 trake rade za automobile i na svakih 5 minuta puste po jedan auto i kao rezultat toga je puna medjuzona. A na izlazu iz Srbije nema nijednog auta, ali vaš zato kod Madjara čeka iznaneđenje. A kolona kamiona na izlazu iz Srbije je sinoć bila 6 km.

Kad krene voz za Budimpeštu I Beč, nadam se da ljudi neće morati više da idu drumskim putem Srbija - Madjarska. Uzgred od 1 Januara Hrvatska ulazi u Šengen, što znači nema više kontrole i zadržavanja na HR-HU i HR - SLO granicama. Nadam se da će onda neki autobusi ići preko Hrvatske I Madjarske za Beč onda. Ja svakako kad idem autom u zadnje 2 godine idem uglavnom preko Hrvatske i Madjarske i nikad nisam čekao na granicnim prelazima.
Ista situacija, samo sto je Madjar bio jedva budan, svaki pasos pipka po 15-20 sekundi pa puta 70.
 
Standardna situacija za autobus na Horgošu. Najčešće bude tako da se srpska granica prođe brzo, van turističke sezone često bude prazna, bus prođe za pola sata, i svi se obraduju. A onda se dođe kod Mađara, tamo kolona od nekoliko buseva.

E sad, razlog zašto se to dešava. Pa naša granična policija ne pregleda ništa, tako da putnici nose sve i svašta. Neki pokušavaju i sa isteklim pasošem ili vizom da prođu, pa policajce to kao manje zanima, puste ljude uz napomenu da će ih mađari vratiti. I tako i bude. Onda se pregleda prtljag, pa nekome nađu nešto, nađu više od dozvoljenog alkohola, povrće, voće, cveće, meso, itd. I onda krene gužva. Dok se made vlasnik, pa da se dogovore, itd. A i sam prevoznik vrlo često nosi gomilu stvari koje ljudi šalju. I tako dođe naredni bus, čeka, pa dok dođe na red, pa opet neka frka, itd. I napravi se kolona. I tako svaki put. Prethodni put mi se desilo da je čovek hteo da prođe sa isteklim pasošem, vratili ga mađari. Jednom je neka baba krenula iz Beča, pred granicu sprema pasoš, vidi da nije njen, nego od muža, ona uzela pogrešan. Pa nekima nalazili svašta u prtljagu. K

I nikada se ne nauče ljudi.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ozu
Vrh