Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@orjen хоћеш ли молим те престати са политиком? Нису потребни састанци на нивоу министара или председника две земље да би возови ишли између њих и пруге се ремонтовале. То се договара на нивоу железничких управа. Возови између Србије и Хрватске су кренули само пар година после рата. Возови између Русије и Украјине су ишли и после сукоба 2014. све до укидања због короне и планирано било да се врате у саобраћај пре него што је почео рат 2022. Такође, један пар возова 412/413 Београд - Загреб је све време уписан у ред вожње, планиран и за наредни ред вожње, а не иде вероватно исто зашто не иду ни возови из Београда за Шид.
 
Poslednja izmena od urednika:
Savski koridor je propao zbog insuacije Hrvatske da ga ne zeli kao medunarodni koridor. Izjavu o tomu je dao predsednik Srbije. Sta tu nije jasno.
 
Malo je čudno da dok politika navodno koči Savski koridor, u RVu 2015/16 prvi put od rata uvedena veza Sombor - Bogojevo - Erdut - Osijek. I to bez sastanaka i komplikacija, samo pušteno. I evo opstala ta veza do dan danas, samo nažalost kao i većina preostalih vozova od Korone "privremeno ne saobraća". U nacrtu je RVa i za sledeću godinu, isto kao i 412/413.
 
@orjen хоћеш ли молим те престати са политиком? Нису потребни састанци на нивоу министара или председника две земље да би возови ишли између њих и пруге се ремонтовале. То се договара на нивоу железничких управа. Возови између Србије и Хрватске су кренули само пар година после рата. Возови између Русије и Украјине су ишли и после сукоба 2014. све до укидања због короне и планирано било да се врате у саобраћај пре него што је почео рат 2022. Такође, један пар возова 412/413 Београд - Загреб је све време уписан у ред вожње, планиран и за наредни ред вожње, а не иде вероватно исто зашто не иду ни возови из Београда за Шид.
Vrh Srbije je ispitao da se zajedno unapreduje Savski koridor kao bilateralni projekt medusobnog ekonomskog razvoja. Hrvatska na to nije gledala blagonaklonjeno. To se sada moze tumaciti kako hoces, ali bez bilateralnih sastanka, dogovora, projekta, ulaganja, poseta, unapredenja ponuda nema govora da ovo nije politicko pitanje. Moji su iz Rume, zadnji put da sam mogao da iz Minhena vozom sidem u Rumi se dogodilo pre mnogo leta. Ne ocekujem na tom polju nista i smirio sam se sa time da cu koristiti varijantu preko Budimpeste. Nije dobronamerna olduka suseda a znaju da bi popunili vozove.
Zašto je, pobogu, izjava predsednika Srbije relevantna?
Zato sto je inicijativa projekta Budimpesta-Beograd varijanta B. Tek kada su predsednika sa varijantom A pod Medvedenicom odbili krenula je Backa pruga. Savska je uspavana do daljeg.
 
A treba napomenuti da Hrvatska s time nije nista izgubila sto je Zagreb daljepovezan sa Minhenom. Fin nacin da ucenujes one zemlje iza Zagreba sto dalje neces putovati vozom.
 
@DzonTravolta eво података о броју путника од 1995 до данас (фали 2018. само). Као што видиш број путничких км је са 2 милиона 236 хиљада 1995. спао на 161 хиљаду 2021. Дакле, око 14 пута je спао. Имајући у виду да је број превезених путника у 2021. био 2 милиона 679 хиљада, а да је до сад превезено милион путника на релацији Београд - Нови Сад, може се очекивати да ће на крају године број путничких километара бити око 300 хиљада, што је опет око 7 до 8 пута мање него 1995. године.

https://data.worldbank.org/share/widget?indicators=IS.RRS.PASG.KM&locations=RS

Pogledajte prilog 144467
Oper ti o izduvcima starih vremena...
 
Uopšte me ne bi čudilo da su naši odredili Budimpeštu kao prioritetni pravac da bismo se distancirali od Hrvatske. Kao što WLAB reče, Pruga od Zagreba do Tovarnika je u dobrom stanju, rekao bih i jedna od najboljih na teritoriji bivše SFRJ. Prema tome, ne znam kako to oni zanemaruju ili sabotiraju taj pravac. Bukvalno čim se izađe iz šidske stanice voz juri 100+ na sat.
 
Uopšte me ne bi čudilo da su naši odredili Budimpeštu kao prioritetni pravac da bismo se distancirali od Hrvatske. Kao što WLAB reče, Pruga od Zagreba do Tovarnika je u dobrom stanju, rekao bih i jedna od najboljih na teritoriji bivše SFRJ. Prema tome, ne znam kako to oni zanemaruju ili sabotiraju taj pravac. Bukvalno čim se izađe iz šidske stanice voz juri 100+ na sat.

Товарник - Винковци - Иванково 160 км/ч.
 
Товарник - Винковци - Иванково 160 км/ч.
Nije baš u tako dobrom stanju kako ovde neki non stop pišu. Tovarnik - Vinkovci ima nekih laganih vožnji od 20 km/h , a ostatak jeste 160 km/h.
Dovoljno je reći da vožnja BRZIM vozom Vinkovci - Zagreb traje 4h i 10min.
Vinkovci -Ivankovo je 100 km/h
Ivankovo - Nova Gradiška 100-120 km/h ali možda čak i pola dionice se vozi 50-70 km/h
Nova Gradiška -Novska 120-140 km/h ali to je veoma kratka dionica
Novska - Kutina 70 km/h
Kutina- Dugo Selo 40 km/h
Dugo selo - Zagreb jedan dio 120 km/h , a ostatak 50 km/h ( ta dionica nije skroz remontovana)
Sve u svemu ta pruga se godinama "krpa" i dok jedno rekonstruišu drugo propadne i smanjuje se, u svakom slučaju bolje je pravac preko Mađarske pošto oni imaju daleko bolje pruge i sve sa ovom savskom se ne bi niko usrećio, džabe što bi pruga kroz Srbiju bila za 200 km/h kad bi se kroz Hrvatsku uglavnom išlo daleko sporije.
 
Da ne bude da sam izmisljao. Sta je predsednik tacno rekao 2018: "Ja sam nudio Hrvatskoj da na glavni pravac bude Beograd - Zagreb pre pet godjna, nisu hteli ni da čuju. Njihov premijer je kazao 'nas ne interesuju istočne izlaznice'", kazao je Vučić novinarima u Kini.


Screenshot 2022-09-08 191229.jpg
 
Poslednja izmena:
Indikativno u toj prici je da se u pravcu Sida namerno nista prezuzima. Resultat medusobnog omalovazavanja. Trenutna zeleznicka stanica Ruma 2023 slavi 100 godina posotjana. Bice tuzan datum.
Ruma_railway_station.jpg
 
Šta,opet???
Čemu isčuđavanje?
Ta deonica nije bila remontovana.
Zar nije cela pruga od Rimskih Šančeva do Orlovata remontovana, pre nego što je 2018. nakratko ponovo zaživela linija Zrenjanin-Novi Sad? Sećam se da sam u jesen 2017. bio u Orlovatu, i video sam nove betonske pragove na stanici Orlovat Glavna, koja se nalazi na novosadskoj pruzi.
 
Zar nije cela pruga od Rimskih Šančeva do Orlovata remontovana, pre nego što je 2018. nakratko ponovo zaživela linija Zrenjanin-Novi Sad? Sećam se da sam u jesen 2017. bio u Orlovatu, i video sam nove betonske pragove na stanici Orlovat Glavna, koja se nalazi na novosadskoj pruzi.
Remontovano od Šančeva do Titela. Sajlovo-Šančevi samo podbijeno kao i Titel-Orlovat.
 
Indikativno u toj prici je da se u pravcu Sida namerno nista prezuzima. Resultat medusobnog omalovazavanja. Trenutna zeleznicka stanica Ruma 2023 slavi 100 godina posotjana. Bice tuzan datum.Pogledajte prilog 144485
Ово је веома стара слика, шинобуси су одавно избачени.
 
Logično da ih ne interesuje da dižu
milijarde kredita i dižu brzine na 200
na pruzi koja prolazi kroz krajeve bez
industrije i s malo ljudi.
Em im je javni dug već jako veliki em
se nadaju novcima iz EU za gradnju želj. infrastrukture.
Sad se nadaju finasiranju koridora ZG-RI.
Već su dobili bespovratne novce za deonicu Zagreb-Karlovac.
 
Vrh