Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da sam ja neko uveo bi tokom EXIT-a da:
-vozovi za NS staju na koloseku 1.
-uveo bi kontrolu karata pri izlasku na peron.

Bolje da voz uđe i izađe sa stanica malo sporije ("u skretanju") ali bi se zadržavao manje od 1 minuta i svi bi imali karte. Kulturno i opušteno. Mnoge uprave tako rade.
 
Ma dovoljno da nađu neku firmu da stave jedbog čiveka po vratima da kontroliše karte, treba 8 ljudi, od toga su 2 konukteri dakle 6 zapolenih koji bi radili na stanici i kontrolisali karte
 
@Прле

Зашто се по интернету пише како су возови из остатка Србије пребачени на пругу Београд - Нови Сад. Само ме чуди како онда интервали регио возова од Београда до Новог Сада нису 10-15 мин већ 60/60/180 мин.
 
Pa i treba da voze tamo gde ima putnika.

...da se ne dešavaju ludosti samo kod nas, evo dokaza:
 
Pa i treba da voze tamo gde ima putnika.
Путника и потреба има (још увек) свуда. Друга је ствар да ако због потреба Екзита повлаче гарнитуре и мењају ред вожње. То није у реду. А није у реду јер је СВ дубоко сунвенционисано кљусе које није у стању да се организује превоз, али да идем праведан, нису у стању ни остале фирме пигмеји којег су тако мудро раздробили бившу црну рупу звани Железнице и направили четири инвалида који и даље сисају новац из буџета а само су добили оправдање за оно што је радило лоше да могу да кажу: па ето немамо ово, не може о да утичемо на оно...
 
Путника и потреба има (још увек) свуда. Друга је ствар да ако због потреба Екзита повлаче гарнитуре и мењају ред вожње. То није у реду. А није у реду јер је СВ дубоко сунвенционисано кљусе које није у стању да се организује превоз, али да идем праведан, нису у стању ни остале фирме пигмеји којег су тако мудро раздробили бившу црну рупу звани Железнице и направили четири инвалида који и даље сисају новац из буџета а само су добили оправдање за оно што је радило лоше да могу да кажу: па ето немамо ово, не може о да утичемо на оно...
Pa čekaj, ne skidaju se flirtovi sa drugih relacija (i time otkazuju polasci) kako bi se ostvario polazak Beograd-Novi Sad sa sinhronom, evo u junu stalno je išao sinhron na par polazaka i nijedan polazak u zemlji nije ukinut zbog toga (ova garnitura dolazi iz rezerve).
Jedino su pri otvaranju nove pruge skinuti flirtovi sa Kraljevo-Požega, ali šta ćeš kad imaš neuooredivo više putnik kilometara na Beograd-Novi Sad
 
Od vremena kada su ukinuli polaske do stanice Beograd Centar, zbog rekonstrukcije pruge Beograd- Novi Sad, isti nisu vraćeni.
A sa ovakvim redom vožnje ko će i da se vozi železnicom!?
Napominjem da nisam stručan i da je za mene voz voz (bilo sinhron ili flirt), ali poenta mog posta da više ne saobraćaju po istom redu vožnje koji je važio pre pomenute rekonstrukcije.

Do Zemuna ide jedan jedini polazak i to ovaj večernji (19:12), koji je neki dan kasnio više od sat vremena......

1657271466543.png


1657271415336.png


1657271504032.png
 
Тим пре не разумем писање нкеих колега који тврде да се синхрони не праве због некакве могуће медијске буке..
 
Od vremena kada su ukinuli polaske do stanice Beograd Centar, zbog rekonstrukcije pruge Beograd- Novi Sad, isti nisu vraćeni.
A sa ovakvim redom vožnje ko će i da se vozi železnicom!?
Napominjem da nisam stručan i da je za mene voz voz (bilo sinhron ili flirt), ali poenta mog posta da više ne saobraćaju po istom redu vožnje koji je važio pre pomenute rekonstrukcije.

Do Zemuna ide jedan jedini polazak i to ovaj večernji (19:12), koji je neki dan kasnio više od sat vremena......

Pogledajte prilog 140617

Pogledajte prilog 140616

Pogledajte prilog 140618
Vozovi ne saobraćaju zbog toga što bi poremetili red vožnje BG-NS (jer lagane vožnje nisu sanirane zbog krađa pa vozovi kasne po 40ak minuta), isto zbog toga bi bio poljuljan ugled nove brze pruge jer neko ko ide iz Pazove do Beograda vidi da mu kasni voz a njega briga da li dolazi iz Šida ili Novog Sada. Očekuje se puštanje ovih polazak skroz do Beograda u narednom periodu
 
"Očekuje se puštanje ovih polazak skroz do Beograda u narednom periodu"

Da li se zna, bar približno, neki vremenski okvir? Mesec, dva...?

Što se tiče ugleda, mnogo vode će proći Savom i Dunavom, dok (ako ikad) železnica bude na nekom ozbiljnom nivou (tačnost, pouzdanost).
Decenije propadanja (iz raznoraznih razloga) su učinile svoje. Vozovi iz Šida i dodju do Beograda za sat ipo, al zato im iz Beograda treba 3 sata i jače. Deonica od Sremske MItrovice do Šida (kolosek ka Šidu) je u očajnom stanju od kad ja znam za sebe, a evo navrših 40+. Deonica je duga 39km a vozovi je prolaze za sat vremena i tako decenijama...
 
"Očekuje se puštanje ovih polazak skroz do Beograda u narednom periodu"

Da li se zna, bar približno, neki vremenski okvir? Mesec, dva...?

Što se tiče ugleda, mnogo vode će proći Savom i Dunavom, dok (ako ikad) železnica bude na nekom ozbiljnom nivou (tačnost, pouzdanost).
Decenije propadanja (iz raznoraznih razloga) su učinile svoje. Vozovi iz Šida i dodju do Beograda za sat ipo, al zato im iz Beograda treba 3 sata i jače. Deonica od Sremske MItrovice do Šida (kolosek ka Šidu) je u očajnom stanju od kad ja znam za sebe, a evo navrših 40+. Deonica je duga 39km a vozovi je prolaze za sat vremena i tako decenijama...
Pa možda celokupna železnica nema neki ugled, al brza pruga svakako ima. Puštanje ovih vozova koji bi kasnili 40 minuta svaki put bi ozbiljno narušilo ugled "nove železnice" koja se sad promoviše. Kada se reše te lagane vožnje (što verujem da će biti uskoro) će se stvoriti uslovi za puštanje vozova do Beograda
 
"Očekuje se puštanje ovog polaska skroz do Beograda u narednom periodu"

Da li se zna, bar približno, neki vremenski okvir? Mesec, dva...?

Što se tiče ugleda, mnogo vode će proći Savom i Dunavom, dok (ako ikad) železnica bude na nekom ozbiljnom nivou (tačnost, pouzdanost).
Decenije propadanja (iz raznoraznih razloga) su učinile svoje. Vozovi iz Šida i dođu do Beograda za sat ipo, al zato im iz Beograda treba 3 sata i jače. Deonica od Sremske MItrovice do Šida (kolosek ka Šidu) je u očajnom stanju od kad ja znam za sebe, a evo navrših 40+. Deonica je duga 39km a vozovi je prolaze za sat vremena i tako decenijama...
Prije 2 dana sam išao od Šida do S. Mitrovice i nazad. Osim tog jednog kolosijeka kojim voz ide 100 km/h, a sada 30 km/h zbog krađe, sve ostalo je očajno i zrelo za rekonstrukciju. Stanice Šid, Kukujevci, Martinci pa i S. Mitrovica su očajne, zarasle, zapuštene. Postoje stajališta Gibarac, Bačinci, Kuzmin i Laćarak (sve velika sela) koja se ne koriste iz nekog razloga, au staničnim zgradama i okolo žive Romi. Velika sramota za jedan koridor.
Pored toga što se od Mitrovice do Šida vozi 30 km/h voz je iz Rume kasnio nekih 20-ak minuta. Sve u svemu očaj i zrelo za rekonstrukciju oba kolosijeka pošto je pitanje kada će i na ovom boljem da spuste brzinu pošto sam skontao da kada ubrza na 100km/h poprilično se sve to nekako ljulja i čuje.
Od Ši do Bg treba 1h i 30 min, a obrnuto će trebati oko 2h što i nije tako loše.
 
Prije 2 dana sam išao od Šida do S. Mitrovice i nazad. Osim tog jednog kolosijeka kojim voz ide 100 km/h, a sada 30 km/h zbog krađe, sve ostalo je očajno i zrelo za rekonstrukciju. Stanice Šid, Kukujevci, Martinci pa i S. Mitrovica su očajne, zarasle, zapuštene. Postoje stajališta Gibarac, Bačinci, Kuzmin i Laćarak (sve velika sela) koja se ne koriste iz nekog razloga, au staničnim zgradama i okolo žive Romi. Velika sramota za jedan koridor.
Pored toga što se od Mitrovice do Šida vozi 30 km/h voz je iz Rume kasnio nekih 20-ak minuta. Sve u svemu očaj i zrelo za rekonstrukciju oba kolosijeka pošto je pitanje kada će i na ovom boljem da spuste brzinu pošto sam skontao da kada ubrza na 100km/h poprilično se sve to nekako ljulja i čuje.
Od Ši do Bg treba 1h i 30 min, a obrnuto će trebati oko 2h što i nije tako loše.
U toku je izrada dokumentacije za deonicu Stara Pazove-Šid, diže se sve na 160 km/h, sređuju stanice, ugrađuje ETCS i denivelišu neki prelazi
 
U toku je izrada dokumentacije za deonicu Stara Pazove-Šid, diže se sve na 160 km/h, sređuju stanice, ugrađuje ETCS i denivelišu neki prelazi
To bi bilo extra. U Sremskoj Mitrovici je denivelisan već jedan prelaz, a po meni je preko potrebno denivelisati prelaze u Šidu i jedan u Laćarku pošto je tu saobraćaj gust, dok u Šidu put ide preko skretnica što je jako nezgodno kada se prelazi autom. A dali se zna neki rok , kada bi mogli da počnu radovi tu?
 
Тим пре не разумем писање нкеих колега који тврде да се синхрони не праве због некакве могуће медијске буке..
Ко и где тврди? Поново прочитај шта сам написао.
Иначе, пре 15-20 мин преко Новог железничког моста прошли 2420 и 2421, ниједан у синхрону, а сви ИЦ од 16:00 до 20:00 из Београда распродати. Фејсбук страница УЉЖ може да одахне.

Pa možda celokupna železnica nema neki ugled, al brza pruga svakako ima. Puštanje ovih vozova koji bi kasnili 40 minuta svaki put bi ozbiljno narušilo ugled "nove železnice" koja se sad promoviše. Kada se reše te lagane vožnje (što verujem da će biti uskoro) će se stvoriti uslovi za puštanje vozova do Beograda
Пруга има углед. 🤣 Колико људи уопште уђе у Новој и Старој Пазови? По мом искуству из јутарњег воза за Београд много мање него у Инђији, а занемарљиво мало у односу на укупан број путника од Новог Сада. Оправдање о угледу пруге је чист дебилизам Србија воза (ако је то уопште тачно). Који је онда проблем да иде до Инђије или Старе Пазове? Да се можда кашњење не преноси капљично па шидски возови не смеју да се приближавају новосадским?
 
To bi bilo extra. U Sremskoj Mitrovici je denivelisan već jedan prelaz, a po meni je preko potrebno denivelisati prelaze u Šidu i jedan u Laćarku pošto je tu saobraćaj gust, dok u Šidu put ide preko skretnica što je jako nezgodno kada se prelazi autom. A dali se zna neki rok , kada bi mogli da počnu radovi tu?
Tesko da će skoro, verovatno za koju godinu
 
Vozovi ne saobraćaju zbog toga što bi poremetili red vožnje BG-NS (jer lagane vožnje nisu sanirane zbog krađa pa vozovi kasne po 40ak minuta), isto zbog toga bi bio poljuljan ugled nove brze pruge jer neko ko ide iz Pazove do Beograda vidi da mu kasni voz a njega briga da li dolazi iz Šida ili Novog Sada. Očekuje se puštanje ovih polazak skroz do Beograda u narednom periodu
Sidski vozovi valjda imaju svoja dva koloseka do St.Pazove i to mnogo pre novosadskih.Ne razumem zasto bi remetili bilo koga.Mogu da idu do Pazove bez problema,nezavisno od svih drugih?
 
Po ovom tekstu sunce je pregrejalo otpornike još u Valjevu, a na drugoj lokomotivi otpornici su pregrejani u Brodarevu. Ako je informacija tačna i da sunce stvarno može da onesposobi dve lokomotive u razmaku par sati znači samo jedno, da su te lokomotive odavno bile zrele za isključenje iz saobraćaja. Da ne kažem neispravne.
Šta kaže železnička struka, meni kao električaru to ne pije vodu.

 
Vrh