Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kao kada se ovom otac razneo bombom u stanu i ubio mu i majku i babu.
Svi u grupi (i ostalim slicnim grupama) imali tako nesto u detinjstvu? Nisu postali previse bahati i nedodirljivi zbog "sportskog ribolova" uhvati-pa-pusti (eventualno umlati u medjuvremenu) ili besni i poremeceni zbog premlati bez razloga (ili umesto odgovarajuce kazne)? Zanimljivo
Znam da si nesposoban da proguglaš fotografije iz 90ih, nisam ni očekivao ništa drugo.
Malo me zeza to sto se danas za dan napravi i objavi vise fotki nego tad za deceniju, ali sta cu, kriv sam, nismo svi sposobni i pametni kao ti
 
snowflake-3317-423a9ae38f3342e0c130c5473fee6d3c@1x.jpg
 
Još jedan izveštaj iz Sokola, odnosno pitanje... Trenutno sedim u prvim kolima na donjem nivou i sve vreme voz vibrira. Ne mislim na ono ljuljanje koje se javlja na nekim deonicama, niti na lupanje preko skretnica, već baš sitno konstantno truckanje koje se ne sećam da sam ranije osetio (a sad sam se već par desetina puta vozio njim). Da li neko ima ideju o čemu se radi?

Inače, upravo smo prošli kroz tunel i trese se i vibrira i u tunelu.
 
Još jedan izveštaj iz Sokola, odnosno pitanje... Trenutno sedim u prvim kolima na donjem nivou i sve vreme voz vibrira. Ne mislim na ono ljuljanje koje se javlja na nekim deonicama, niti na lupanje preko skretnica, već baš sitno konstantno truckanje koje se ne sećam da sam ranije osetio (a sad sam se već par desetina puta vozio njim). Da li neko ima ideju o čemu se radi?

Inače, upravo smo prošli kroz tunel i trese se i vibrira i u tunelu.
Pa prva i poslednja kola uvek više tresu, isto kao kad sediš u repu aviona.

Ima stari vic
Pričaju dva l*d*ka:
- jel' znaš da zadnji vagon uvek najviše trese?
- znam, samo ne znam zbog čega ih stavljaju!?
 
Ti si se rodio posle 1999 očigledno ili si bio jako mlad tada čim pričaš ovako.

Ne, nisam se rodio posle 1999., do duše bio sam mlad.

Ja govorim o 2022. godini, ne o 1999. godini. 1999. je železnica u Srbiji funkcionisala neuporedivo bolje nego danas, ali ni tad nije bila na nivou železnice u Ukrajini. Govorim ti to kao neko ko je prešao više kilometara vozom u Ukrajini od 2010. do danas nego u Srbiji od 1995. do danas.
 
Poslednja izmena:

Hvalim te bože!
Samo neka nastave tako.
 

Hvalim te bože!
Samo neka nastave tako.
Treba sad ukljuciti televiziju da narod vidi sta su dobili od kazni! Dva dana udarno da bude i 60-70% bi sredili huligane na zeleznici, pogotovo sto svi znamo da nam se ZS razvija! Psihicki bi bilo huliganima teze da rade ako znaju da se radi na prugama dobro protiv njih!
 
неспособност и безмозгаштво запослених у железничким предузећима се најбоље види у овом примеру:

Путницима из Срема, Лознице и Шапца укинута директна возна линија до Београда

као изговор је да не могу да га углаве, јер нема простора. иако имају четири колосека од тријанге до Нове Пазове. није проблем у томе, проблем је у томе што тамо влада општа ку....а за било шта и за било кога осим за њихове гузице. јер, шта раде људи који "раде" у Гумењари? па примају плате, шта ће друго. послове за које су плаћени свакако не раде. јер да раде, не би био тотални распад система на осталим правцима и имало би довољно (функционалних) гарнитура и вагона за све планиране возове и могли би да углаве возове ка Шиду и Зворнику. други пример њихове неспособности се види у:

Укидају се поласци возом од Краљева до Пожеге, јер су руски возови у квару

где су Флиртове заменили распалим 711, којих нема 20 исправних, ако их има и толико. колико неспособан мораш да будеш да не оставиш макар 1 Флирт на том правцу? не морају сви да иду на пругу за Нови Сад (а знам и да не иду), нарочито што је правац Краљево-Пожега најкоришћенији локални правац, а који не гравитира ка Београду.

да закључим. у Гумењари су јако неспособни људи, и не дао им Бог да ја, или неко сличан мени, дође на место директора (или чак министра саобраћаја). па летели би сви одреда, без изузетака са посла. па би се онда кренуло испочетка, од нуле
 
Ima tamo i sposobnih ljudi, ali su se uklopili.
Znaš kako se kaže: "Ako neko štrči - ti seci!"
 
неспособност и безмозгаштво запослених у железничким предузећима се најбоље види у овом примеру:

Путницима из Срема, Лознице и Шапца укинута директна возна линија до Београда

као изговор је да не могу да га углаве, јер нема простора. иако имају четири колосека од тријанге до Нове Пазове. није проблем у томе, проблем је у томе што тамо влада општа ку.....а за било шта и за било кога осим за њихове гузице. јер, шта раде људи који "раде" у Гумењари? па примају плате, шта ће друго. послове за које су плаћени свакако не раде. јер да раде, не би био тотални распад система на осталим правцима и имало би довољно (функционалних) гарнитура и вагона за све планиране возове и могли би да углаве возове ка Шиду и Зворнику. други пример њихове неспособности се види у:

Укидају се поласци возом од Краљева до Пожеге, јер су руски возови у квару

где су Флиртове заменили распалим 711, којих нема 20 исправних, ако их има и толико. колико неспособан мораш да будеш да не оставиш макар 1 Флирт на том правцу? не морају сви да иду на пругу за Нови Сад (а знам и да не иду), нарочито што је правац Краљево-Пожега најкоришћенији локални правац, а који не гравитира ка Београду.

да закључим. у Гумењари су јако неспособни људи, и не дао им Бог да ја, или неко сличан мени, дође на место директора (или чак министра саобраћаја). па летели би сви одреда, без изузетака са посла. па би се онда кренуло испочетка, од нуле
Nije sve baš tako jednostavno, pa evo da odgovorim na obe stvari:
1) Vozovi iz Šida i Zvornika
Zbog krađe delova kontaktne mreže na deonicama pruge Stara Pazova-Šid, vozovi redovno kasne 40-60 minuta kad iz Šida dođu u Staru Pazovu. Ovo čini bilo kakvo optimalno planiranje vozova nemoguće i ometalo bi normalan rad novosadskih vozova (ili ukoliko bi novosadski imali prioritet, šidski bi kasnili dodatno), a od Batajnice postoji i BGvoz. To sve čini ovaj zadatak izuzetno teško izvesti. Druga stvar, Beograd-Novi Sad je jedan veliki eksperiment, nikad se nisu suočili sa ovim brojem putnika i nikad nismo imali ovako gust red vožnje. Zbog toga su oni sebi ostavili lufta da po potrebi menjaju red vožnje (kao što su učinili pre 2 meseca) i da dodaju/ukidaju vozove u zavisnosti od tražnje. Ne treba zaboraviti da od 7-10. jula dolazi i EXIT za koji se do sad prodao rekordan broj karata i gde će železnica prevesti rekordan broj putnika u danu (većina će zbog nemogućnosti nalaženja smeštaja u NS, njega naći u BG i putovati svaki dan tamo). Treća stvar, vozovi na ovoj pruzi su se pokazali kao izuzetno pouzdani i tačni, tj dostignut je određeni standard koji se od sad mora poštovati kako se ne bi izgubilo poverenje. Puštanjem šidskih vozova koji bi svaki put kasnili po sat vremena bi porušilo taj standard i neko ko putuje iz Stare Pazove i ide u Beograd će biti isfrustriran kad mu voz ne dođe na "novoj brzoj pruzi". Šta njega briga da li je taj voz šidski ili novosadski, njemu je to sve isto.
Moram napomenuti da sam pre nedelju dve primetio da testiraju šidske vozove, moguće da planiraju da ih puste da li skraćeno da li skroz do Beograda. Mada dok ne reše kašnjenja mislim da neće puštati ništa.

2) Kraljevo-Požega
Prvo zvanjem 711 raspalim vozom apsolutno nije fer, ti vozovi su okej kad se održavaju, međutim ne održavaju se (kako funkcionišu u Vojvodini sasvim normalno?). Drugo, SVI Flirtovi su prebačeni na Beograd-Novi Sad, 3 FLIRTa je potrebno kako bi se održio minimalan red vožnje, ukoliko sva 3 KISSa funkcionišu. A pošto funkcionišu samo 2 normalno, jedan FLIRT mora biti na tim REx polascima (dakle 4 FLIRTa).
Pored toga oni imaju još jednu garnituru kao rezervu ukoliko samo 1 KISS saobraća ili da saobraća sinhron u udarnim terminima. Dakle potrebno je 5 FLIRTova u situaciji kada nemaš ništa. 2 su skinuli sa REx polazaka za Niš, dok je ostatak došao sa Kraljevo-Požega. Dakle ne, nije moguće ostaviti jedan FLIRT a da se ne ugrozi red vožnje BG-NS
Prema nekim najavama i neprovereni, informacijama prvi FLIRTovi treba da dođu u septembru, verujem da će prvo ići na Kraljevo-Požega pa na nišku prugu


Samo da dodam da ne branim nikog iz gumenjare, više puta su pokazali svoju nesposobnost, samo u navedenim situacijama nije baš tako jednostavno i shvatam zbog čega su to odlučili. Verujem da bih u datoj situaciji isto učinio jer, voleli to ili ne, BG-NS i treba da ima najveći prioritet jer se preveze najviše putnika i najviše će se zaraditi od prodaje karata
 
Ако је на Шидској прузи проблем покрадена контактна мрежа, шта је проблем да дизелка из Зворника иде до БГ? Тешко углавити један пар у ред вожње?
 
Ne znam šta je problem da se vozovi sa Šidske pruge puste ako ne do Stare Pazove onda do Inđije. Koloseka i perona ima sasvim dovoljno. Ne bi smetali Novosadskim a putnici bi imali kakvu takvu vezu za Beograd i NS.
 
I konačno, opet je okačena dokazano netačna senzacionalistička vest da je Požega-Kraljevo ukinut. Jednostavno nije.
 
Ako je na brzor pruzi 5 Flirtova, šta je sa ostalih 16 garnitura? Da li je moguće da na Niškoj i Barskoj ide po 8 ?

Koliko znam, najmanje jedna je u autu, jedna je na remontu, jedna je na šidskoj pruzi, dakle ostaje 13.

Beograd - Niš putuje 6 sati, ima 4 polaska, treba 4 garniture.

Beograd - Prijepolje putuje 7 sati, ima 3 polaska, treba 3 garniture

Beograd - Užice putuje 3 do 4 sata, ima 4 polaska, treba 2 ili 3 garniture

Dakle, ostaje 3-4 garniture za rezervu, što je otprilike i norma.
 
Ako je na brzor pruzi 5 Flirtova, šta je sa ostalih 16 garnitura? Da li je moguće da na Niškoj i Barskoj ide po 8 ?
7 na barskoj (ja mislim), 4 na Niškoj, 2 na Šidskoj, jedna je u Mađarskoj (ako se nije do sad vratila) i nešto u hladnoj rezervi. Jednostavno nema čime, potrebni su novi vozovi.
Što se Šidskih tiče, mogli bi do Stare Pazove ili do Inđije (možda bolje do Inđije)
 
I konačno, opet je okačena dokazano netačna senzacionalistička vest da je Požega-Kraljevo ukinut. Jednostavno nije.

I jednostavno se polasci skoro svaki dan pred sam polazak otkazuju iz Kraljeva, jer u trenutku se desi da nema ispravnih garnitura. Bolje da ukinu nego da muče putnike...
 
Ovo je samo za 4 dana i samo što je objavljeno na sajtu:

Napomene uz red vožnje​


11.06.2022​

Privremena zamena elektromotornih garnitura Soko na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad-Beograd Centar

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će 12.06.2022.god. biti izvršena privremena zamena elektromotornih garnitura „Soko“.
Zamena će se izvršiti na vozovima koјi polaze iz Beograda Centra za Novi Sad u 8.09,10.00,12.00,14.00,16.00, 18.00 i 20.00 časova, a iz Novog Sada za Beograd Centar u 9.00,11.00,13.00,15.00,17.00,19.00 i 21.30 časova.
Vreme putovanja zamenskim garniturama se neće produžiti i biće u skladu sa važećim redom vožnje. Ostali vozovi na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad, saobraćaјu bez promene.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju!

10.06.2022​

Privremena zamena elektromotornih garnitura Soko na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će 11.06.2022.god. biti izvršena privremena zamena elektromotornih garnitura „Soko“.
Zamena će se izvršiti na vozovima koјi polaze iz Beograda Centra za Novi Sad u 5.20,8.09,10.00,12.00,14.00,16.00, 18.00 i 20.00 časova, a iz Novog Sada za Beograd Centar u 6.49, 9.00,11.00,13.00,15.00,17.00,19.00 i 21.30 časova.
Vreme putovanja zamenskim garniturama se neće produžiti i biće u skladu sa važećim redom vožnje. Ostali vozovi na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad, saobraćaјu bez promene.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju!

09.06.2022​

Privremena zamena elektromotornih garnitura Soko na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će 10.06.2022.god. biti izvršena privremena zamena elektromotornih garnitura „Soko“.
Zamena će se izvršiti na vozovima koјi polaze iz Beograda Centra za Novi Sad u 5.20, 6.52,8.09,10.00,12.00,14.00, 14.20,16.00, 17.30, 18.00 i 20.00 časova, a iz Novog Sada za Beograd Centar u 5.19, 6.49, 8.10, 9.00,11.00,13.00,15.00 ,15.30,17.00,19.00 i 21.30 časova.
Vreme putovanja zamenskim garniturama se neće produžiti i biće u skladu sa važećim redom vožnje. Ostali vozovi na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad, saobraćaјu bez promene.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju!

09.06.2022​

Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Niš – Aleksinac

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 9. јuna 2022. godine voz koјi iz Niša za Aleksinac polazi u 13.30 časova i iz Aleksinca za Niš u 14.40 časova izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih smetnji.

09.06.2022​

Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Lapovo – Kraljevo

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 9. јuna 2022. godine voz koјi iz Lapova za Kraljevo polazi u 11.25 časova i iz Kraljeva za Lapovo u 15.05 časova izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih smetnji.

09.06.2022​

Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Lapovo – Kragujevac

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 9. јuna 2022. godine voz koјi iz Lapova za Kragujevac polazi u 9.40 časova i iz Kragujevca za Lapovo u 10.35 časova izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih smetnji.

09.06.2022​

Privremeni prekid saobraćaјa voza iz Beograd Centra za Niš

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe dana 9.6.2022.god. voz koјi јe iz Beograd Centra krenuo u 03.53 časova za Niš,pri izlasku iz stanice Paraćin, naleteo na NN lice. Nadležne službe izašle su na teren, uviđaј јe u toku.

08.06.2022​

Privremena zamena elektromotornih garnitura Soko na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će 09.06.2022.god. biti izvršena privremena zamena elektromotornih garnitura „Soko“.
Zamena će se izvršiti na vozovima koјi polaze iz Beograda Centra za Novi Sad u 5.20, 6.52,8.09,10.00,12.00,14.00, 14.20,16.00, 17.30, 18.00 i 20.00 časova, a iz Novog Sada za Beograd Centar u 5.19, 6.49, 8.10, 9.00,11.00,13.00,15.00 ,15.30,17.00,19.00 i 21.30 časova.
Vreme putovanja zamenskim garniturama se neće produžiti i biće u skladu sa važećim redom vožnje. Ostali vozovi na relaciјi Beograd Centar-Novi Sad, saobraćaјu bez promene.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju!

08.06.2022​

Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Kraljevo – Požega

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 8. јuna 2022. godine voz koјi iz Kraljeva za Požegu polazi u 17.30 časova i iz Požege za Kraljevo u 20.15 časova izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih smetnji.

08.06.2022​

Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Kraljevo – Lapovo

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 8. јuna 2022. godine voz koјi iz Kraljeva za Lapovo polazi u 15.05 časova izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih smetnji.
 
Vrh