Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Prokop je predvidjen kao prolazna stanica gde nijedan voz ne stoji duže od 10 minuta, regionalni manje od 5. Nijedan voz ne bi trebalo tu da terminira ni da se prevlači. Dakle kao Novi Beograd.
Što se tiče prevoza tereta ka NS tu će izgleda morati da se radi treći kolosek starom trasom.
 
Što se tiče prevoza tereta ka NS tu će izgleda morati da se radi treći kolosek starom trasom.
Kojom starom trasom? Sadašnja pruga koristi 95% trase starog koloseka sa nešto izmenjenijom geometrijom.

Ja ovo izbegavanje puštanja teretnog saobraćaja na novu prugu ka NS-u doživljavam kao da vlast ne želi da rizikuje još neko vreme moguća kašnjenja prouzrokovana eventualnim defektima teretnih vozova.
Ustvari tako i razmišljaju 100% pošto im Šidski vozovi terminiraju u Golubincima.
 
Naravno da dosta ljudi kupuju kartu samo da bi se provozali a ne iz neke realne potrebe putovanja.
Kad 30 godina slušaš bajku o Brzim Prugama Srbije naravno da kad se ta bajka ostvari u stvarnom životu ti želiš da doživiš taj trenutak da si ušao u potpuno nov voz koji te vozi 200 na sat i ti ne veruješ da si to doživeo u Srbiji.
Ovo je bukvalno atrakcija, platiš da bi se osećao kao gradjanin neke evropske razvijene zemlje tih 33 minuta koliko traje ta magija.
Pa i ne bude bas sve magija.. mi smo isli regionalnim vozom do NS jer je solidan i ne mora da se rezervise karta, kosta inace isto kao i za Soko. Medjutim, kad uzimas povratnu, oni te ne vežu za termin, što nama ne bi bio problem, nego kao - evo poslednji je u 21h. Mi kad smo došli na pretposlednji polazak za Bgd iz NS, u 19:30h, stanica je bila prepuna. Srećom, idu dva voza vezana pa smo našli mesto da sednemo, ali je bilo puno ljudi koji su stajali između sedišta, i nisu hteli da čekaju sledeći polazak, a nije bilo nikog da se pobrie da ne ličimo na voz iz Indije. Mi smo se vratili kao u gradskom autobusu, sa ljudima iznad glave, jer bio je vikend i promotivna cena karte - ali eto kontraefekta. Sve zbog loše organizacije prodaje karata same Železnice. Bicikli je bilo isto puno, nisu svi platili mesto za istu, kondukterka nije uspela da otkrije ko, verovatno i zbog sveopšte gužve u vagonima. Bolje da uvedu organizaciju i prodaju po terminima, nego da idemo ovako ko Nojeva barka.
 
Па нек окрену неки у Раковици (кад већ Карабурму неће никад оспособити). Дилеје.
U Rakovici se već prevlače Barci koji odmaraju u Topčideru. Bar je tako zimus bilo. Prastara ranžirna u Topčideru se možda može osposobiti kao TPS u kombinaciji sa Zemunom pa da za Karaburmom ni nema potrebe.
 
U Rakovici se već prevlače Barci koji odmaraju u Topčideru. Bar je tako zimus bilo. Prastara ranžirna u Topčideru se možda može osposobiti kao TPS u kombinaciji sa Zemunom pa da za Karaburmom ni nema potrebe.

Karaburma nikad nije bila predviđena kao TPS, nego Kijevo. S tim u vezi je i stanica Beograd Centar projektovana, te se ka Rakovici ide u pravac, a ka Vukovom spomeniku u skretanje. Iz Vukovog spomenika se može pristupiti samo kolosecima 1, 2 i 3 u BG Centru, a ka Vukovom spomeniku se može ići samo sa koloseka 8, 9 i 10 u BG Centru. Iz Rakovice i ka Rakovici u oba smera se može ka svim i iz svih koloseka BG Centra.
 
Нешто сам гледао на сателтиском снимку Кијево, имали тамо места за ТПС? Нешто ми је тесно тамо? Или ће морати да откупе околне плацеве? И још нека река, баш је гужва... Или то место није поред станице Кијево?
 
'Navodno se „Soko“ sinoć zapalio u Stanici Prokop, ali nije bilo dovoljno vatrogasaca da lokalizuju požar. Zato je jutros umesto njega išao „Intercity“, nešto manjom brzinom od 149 km/h, ali sa većom gužvom. Mnogi putnici su morali da stoje između sedišta jer rezervacije nisu važile“, kaže naš čitalac.'
 
Dimio se sinoć u prokopu (kažu temperatura u ventilaciji bila 117 stepeni), jutros je bio van službe. Pre par sati je krenuo ponovo da saobraća. Još jednom kissu je otišao reduktor pa čeka postolje iz švajcarske i on je van saobraćaja.
 
Da, jos jedan kiss je van upotrebe, putovao sam za NS juce u 17:30h i umesto Kiss-a je saobracao Flirt.
Mada je i on zadivljujuce brzo stigao do NS, 37 minuta mu je trebalo od Prokopa. Dok je u povratku Kiss stigao za 28min do stanice NBGD, tu smo cekali par minuta pa krenuli za Prokopu. Mislim da sam se vratio bas tim Sokolom koji se "zapalio".
Zasto racunaju da treba 33min od Novog Sada do Novog Beograda kad je evedentno da moze i 5 min ranije da stigne?
 
Možda u slučaju gužve na NBG stanici, da se ljudi stignu ukrcati / iskrcati su ostavili prozor

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Редовне цене карата 603 дин. за 2. разред и 770 дин. за 1. разред ИЦ воза из важећих тарифа (https://www.srbvoz.rs/tarife/) уз могућност коришћења свих повластица би биле прихватљиве и више него конкурентне аутобусу. Још ако би попуст на повратну карту важио више дана, могао би да буде конкурентан и аутомобилу са 2-3 путника.
Sada je sve jasno, gde su oterali putnike sa ostalih linija. I zašto u onom članku pišu o 20 putnika za Vršac. Da dugo, nisu povećavali cene, ali ovakve cene u trenutku kada su srednje brzine vozova ispod 50km/h na skoro celoj mreži? Da li im je cilj da se maltene niko ne vozi vozom?

A vezano za zamenu Sokola Flirtom, naravno kada nisi ispoštovao minimum jedna vruća rezerva i još jedna na tekućem održavanju.
 
Crtam neke moguće biciklističke pravce pa samo da proverim - ovaj kolosek više nije u funkciji od stanice Topčider pa sve do Bloka 43, tako?
Pruga Topcider Blok 42.jpg
 
Није, с тим што ће од станице Топчидер до Топчидерске ноћи бити искоришћен за трасирање булевара Патријарха Павла.
 
Ima dovoljno širine. Mogli bi ovo da urade is sa starom prugom preko Miljakovca koja je ukinuta 1992. al tamo je već bujala divlja gradnja a iza same szanice Miljakovac je pretvorena u ulicu za auto saobraćaj.

Što se tiče Starog železničkog mosta mislim da je njegova unutrašnja šitina 4 m i tu treba uglaviti kako pešačku tako i bici stazu a to baši nije bezbedno tako uraditi. Jedino kad bimogli na gornji nivo konstrukcije da naprave pešački a na donjem gde je bila pruga bici, što je i realnije jer će sa porastom upotrebe mikromobilnosti porasti i potreba za bici stazama. Drugo, ta bici staza ako se uradi u celoj dužini može da bude fider stanici NBG pa tu treba uraditi i prilaz na komunikacije sa peronima (međusprat)
 
Vrh