Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@Rile ,da li se meni čini ili je rampa van međika? Ako jeste,onda su džabe ugrađivali ove dve skretnice koje se vide na fotografiji.
Odbojnici su tačno na međiku ali je debelo van odseka i onog brojača osovina. Morali su da izvade grudobran da bi stala tu gde jeste a sada će se umesto njega
na onaj betonski zid ugraditi odbojnici pa dokle dođe. Baš problem i to zbog gluposti projektanta koji nije predvideo adekvatnu dužinu navozne rampe.
 
Jutros sam putovao do Jagodine. Sve osim Sopot-Vlasko Polje, Palanka-Plana i par deonica oko Lapova je jedna velika lagana voznja. Enormno veliki broj neispravnih prelaza gde semora zaustaviti. U Ralji cekao ukrstanje sa BG Vozom, u Resniku i Glibovcu ipak imao prednost u odnosu na Flirt nizeg ranga.
Sastav voza 791: 1 Aeelmt+2 Beelmt, u jednom Beelmt klima nije radila mada nije bilo pretoplo i nije bilo potrebe. U celoj kompoziciji 20 ljudi ne racunajuci osoblje, punio se vremenom al to slabo, naravno niko nece da se vuce toliko dugo. Vagoni cisti, ima vode, sapuna, mada fale srafovi, matice pa lupaju vrata kabineta na wc-ima, komandnim tablama i gde vec vozno osoblje prezire svoj posao kao sto sam i ocekivao.
 
Све се слажем, али зар је то разлог да мрзиш свет око себе?
 
Na sve da dodam dok sam kupovao kartu u biletarnici u Rakovici komentarisu pozadi "stavljaju auto rampu u Zemun, samo sto dalje od nas". Sta im je probkem sa auto rampom? (koja ae u Rakovici ni ne moze postaviti jer nema kolakog prilaza, mozda su se bijali da je ne postave u Resnik)...
 
Odbojnici su tačno na međiku ali je debelo van odseka i onog brojača osovina. Morali su da izvade grudobran da bi stala tu gde jeste a sada će se umesto njega
na onaj betonski zid ugraditi odbojnici pa dokle dođe. Baš problem i to zbog gluposti projektanta koji nije predvideo adekvatnu dužinu navozne rampe.
Па какви генијалци, стварно немам речи. Да каже човек да нема места, него има за две те рампе и пројектант не направи место. Тачно треба о његовом трошку направити нови прилаз. Но, можда је и Инфра зезнула са мерама.
 
Ahahaha ali ova fora da košta 20 dinara manje ako kupiš online... :ROFLMAO: Ne znam šta izvode time, valjda pokušavaju da imitiraju banke pa da navikavaju ljude da i to obavljaju online. Sjajno, samo što ne može da postoji železnička stanica beze neke biletarnice.
 
Džabe i dalje. Čemu taj populizam

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Буквално, вероватно ће и даље бити немогуће викендом купити карте данас за данас јер ће људи и даље ићи "само да се провозају". Мени је бесмислено да се карта за воз до града удаљеног 75 км купује недељу дана унапред. Као да се купују карте за позориште, а не за воз.
С друге стране се обесмишљава коришћење воза за свакодневно путовање из града у град (можда и најважнија ствар коју овакав воз доноси) јер за ИЦ и РЕкс не важе повластице (СРБ плус, претплатне карте итд.) због промотивног периода.

Редовне цене карата 603 дин. за 2. разред и 770 дин. за 1. разред ИЦ воза из важећих тарифа (https://www.srbvoz.rs/tarife/) уз могућност коришћења свих повластица би биле прихватљиве и више него конкурентне аутобусу. Још ако би попуст на повратну карту важио више дана, могао би да буде конкурентан и аутомобилу са 2-3 путника.
 
Što se mene tiče naravno da ne dokle god je povoljan odnos cene i popunjenosti voza.

Буквално, вероватно ће и даље бити немогуће викендом купити карте данас за данас јер ће људи и даље ићи "само да се провозају". Мени је бесмислено да се карта за воз до града удаљеног 75 км купује недељу дана унапред. Као да се купују карте за позориште, а не за воз.
A što da se ne provozaju kakav je to uopšte argument, uostalom ako su vozovi puni može se uvesti još neki dodatni polazak.
 
Naravno da dosta ljudi kupuju kartu samo da bi se provozali a ne iz neke realne potrebe putovanja.
Kad 30 godina slušaš bajku o Brzim Prugama Srbije naravno da kad se ta bajka ostvari u stvarnom životu ti želiš da doživiš taj trenutak da si ušao u potpuno nov voz koji te vozi 200 na sat i ti ne veruješ da si to doživeo u Srbiji.
Ovo je bukvalno atrakcija, platiš da bi se osećao kao gradjanin neke evropske razvijene zemlje tih 33 minuta koliko traje ta magija.
 
Moram se malo našaliti pa mi ne zamerite.
Da li mi to prvi put u istoriji železnice u nas priželjkujemo da cena karte bude veća? 🙂🙂🙂
Не прижељкујем да буде већа, али сам свестан да неко мора да покрије ову цену карте. Наравно, цену карте на крају платимо и кроз порез.

Što se mene tiče naravno da ne dokle god je povoljan odnos cene i popunjenosti voza.


A što da se ne provozaju kakav je to uopšte argument, uostalom ako su vozovi puni može se uvesti još neki dodatni polazak.
Наравно да свако има право да се вози, али сада имамо случајеве да људи купују карте иако нису сигурни да ли ће путовати. Видим сваки други-трећи дан на Фејсбуку како неко продаје карте за воз. Кад сам се пре три-четири недеље возио ИЦ возом, на апликацији су све карте биле распродате, а само око мене 5-6 празних седишта. Или народ купује па се не појави (јефтино, па шта и да пропадне карта) или у продаји карата постоји грешка.
Та празна места доводе до тога да неки путници морају регио возом па је у њима већа гужва, а некад се и стоји.
Који возови ће возити на додатним поласцима? Већ се дигла кука и мотика у остатку Србије због пребацивања Флиртова на пругу Београд - Нови Сад.
 
To je normalna situacija, pogotovo kada je tako jeftina karta. Kupi neko kartu par dana unapred, pa možda baš taj dan se probudi i bude lenj pa ne ode, neka karta propadne ionako je jeftina. Meni se par puta desilo da pustim avionsku kartu da mi propadne jer želim da ostanem duže na nekoj destinaciji, samo zato što je karta par evra.

To ne znači da će u budućnosti, kada karta već bude skuplja i kada već debelo splasne zainteresovanje za vožnju, biti ista situacija. Čak će biti i daleko manje putnika svakodnevno, i sve je to normalno i deo procesa. Slično kao kada su besplatni ulazi u muzeje, setimo se dugačkih redova. A onda kada se plaća karta, muzeji imaju "normalan" broj posetilaca.

Da je neke logike, u cilju promocije železnice, mogu lepo svake prve subote ili nedelje u mesecu da stave promotivnu cenu za vožnju taj dan. Isto tako i za neke praznike koji se računaju kao neradni dan.
 
Naravno da dosta ljudi kupuju kartu samo da bi se provozali a ne iz neke realne potrebe putovanja.
Kad 30 godina slušaš bajku o Brzim Prugama Srbije naravno da kad se ta bajka ostvari u stvarnom životu ti želiš da doživiš taj trenutak da si ušao u potpuno nov voz koji te vozi 200 na sat i ti ne veruješ da si to doživeo u Srbiji.
Ovo je bukvalno atrakcija, platiš da bi se osećao kao gradjanin neke evropske razvijene zemlje tih 33 minuta koliko traje ta magija.
Ja sam jedan od tih. Hoću da odem, em što sam uvek samo proletao kroz Novi Sad pa nikako da ga natenane vidim, em da doživim taj voz i malo da izađem iz Beograda. Pošto sam u zadnje vreme imao dosta troškova i izdataka (a i Zlatno doba me šamara samo tako, pošto svaki dan nešto drugo poskupi), pa veća i dalja putovanja moraju da sačekaju. Em da prošetam malo sa lepšom polovinom. Zato me je i zanimalo koliko će iznositi novo poskupljenje, jer sam očekivao nešto drastično, tipa 800 dinara. Jbg, ne pratim železnice pa ni nemam predstavu o cenovnicima. Zato mi je bilo malo lakše kad sam video da su podigli na samo 400.

S tim što vidim da se tih 400 odnosi na jedan pravac. Ne razumem, jel još uvek ne postoji povratna karta?
 
Стварно је срамота што и даље нису враћени возови за запад.
 
Šidski vozovi ne saobraćaju za BG iz više razloga:
1) Na deonici Šid-Sremska Mitrovica (tj neka poddeonica tu) su pokradeni delovi KM (ko na barskoj) i tu je Vmax 30km/h umesto 100 km/h, zbog toga vozovi redovno kasne pa se ne bi mogli uklopiti u BG NS koja je jedan veliki eksperiment jer menjaju svako malo red vožnje po potrebama putnika, da postoje šidski to bi bilo otežano.
2) Kašnjenja bi smanjila poverenje u brzu prugu koja mora da se prikaže (politički) kao ogroman uspeh.
3) Teretni vozovi ne saobraćaju novom prugom jer se pruga čuva u što boljem stanju za tehnički prijem, koji, po svemu sudeći, čeka plan održavanja koji je u zastoju jer nema ko da ga radi. (Verovatno će održavanje raditi kinezi ili rusi). Teretni vozovi bi ubrzano trošili prugu.
4) Beograd Centar je navodno preopterećen vozovima
 
Vrh