Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Rampa Kijevo opet defektna bar peti put od otvaranja obnovljene deonice.
U sklopu iste obnove je valja postavljena i rampa Resnik koja je defektirala jednom ili nijednom. Kako je to moguće?
Ovih dana se radi planirana mašinska regulacija koloseka na deonici Resnik-Rakovica-rasputnica"G". Pa se dešava da prelaz Kijevo "padne na kvar" kada radne mašine sporo prelaze preko njega.
Dešavaće se još dan dva,koliko je predviđeno da se radovi na popunjavaju zastorne prizme i podbijanju koloseka odvijaju.
St.Resnik ima dva prelaza.
Jedan na bloku 1 koji je posednut osobljem 24/7 i kojim se ručno upravlja i onaj drugi automatski na bloku dva.
 
Те рампе нису мењане кад је рађена реконструкција, једино можда неки управљачки систем у оним кућицама али рампе, трептачи и та опрема је остала стара.
 
Овде је неко био поставио вебсајт са максималном брзином на свакој прузи у Европи, не могу да се сетим тачно ко, мислим да је ВлабМЗ био. Ако би могли поново да поставите био бих вам веома захвалан.
 
Овде је неко био поставио вебсајт са максималном брзином на свакој прузи у Европи, не могу да се сетим тачно ко, мислим да је ВлабМЗ био. Ако би могли поново да поставите био бих вам веома захвалан.

https://www.openrailwaymap.org/

Ovde imaš u levom meniju da izabereš max speeds. Za neke pruge nema podataka, ali u zapadnoj Evropi uglavnom ima. Ima i grešaka, ali okvirno to je to.
 
Evo kaže kondukterka malopre da se na jednom Kissu servisiraju vrata pa zato umesto njega ide Flirt.
 
Интересантно шта је у питању: вандализам или фабрички фелер
 
Odvozio se i ja napokon. Po broju karte čini mi se da će uskoro 100.000 putnika

Ako je ta logika. A čini mi se da je
99293484966cd93e1b3276fb596e28d4.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
I ja putovao danas. Soko je dobar, baš dobar, mnogo bolje izgleda uživo, nego na slikama. Putovanje je baš udobno, sedišta dobra, još uvek je sve čisto, nadam se da će tako i ostati..
E sad, sreća je što sam krenuo ranije, nisam rezervisao karte, nadao se da je gužva splasnula, ali za voz u 11h nije bilo mesta, pa sam čekao polazak u 12.. Obavio šta sam imao u NS (prvi put bio u zgradi Banovine, veoma moćna i spolja, ali još bolja unutra, blago zaposlenima) i nazad.
Zgrada novosadske stanice je odlična, onaj hol-dvorana je ogromna, vidi se da je to zidano u srećnije vreme po arhitekturu, dosta kvalitetno i sad izgleda.

Na kraju, rekao bih da su radovi na celoj pruzi bili baš zahtevni, detaljno sam ispratio sve i bilo je tu baš dosta posla.. Onaj deo pruge posle vijadukta mi je malo sumnjiv, Dunav je preblizu, nadam se da su dobro proračunali potencijalne visoke vode i da pruga neće biti ugrožena.

Da, čini mi se i da se voz na putovanju ka NS više nekako trese i podrhtava, ima neke lupnjave na par mesta, poprilično.. U povratku mi je delovalo da je putovanje mirnije, kao da je kolosek ka Bg-u bolje urađen... Možda mi se samo učinilo.

U svakom slučaju, veliki plus, potpuno novi doživljaj putovanja i veliki iskorak za Srb. Da se nadamo da će dobro održavati prugu i da neće biti smanjenja brzine, kao i da sledi produžetak do Niša.
 
Zašto ne koristiš aplikaciju za karte? Piše tačno koliko ima karata.

Recimo ja sam kod povratka video da je u 13h samo još 27 karata ostalo pa sam kupio online iz restorana na Petrovaradinu da me ne sačeka iznenađenje.

I da, i meni se čini da je blizu Dunavu. Doduše sad je visok vodostaj, ili bi bar trebao biti zbog otpaljanja Alpi

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Pa ako mi pređe u naviku da idem vozom- moraću, ovo je bilo neplanirano.. (y)
 
Da, čini mi se i da se voz na putovanju ka NS više nekako trese i podrhtava, ima neke lupnjave na par mesta, poprilično.. U povratku mi je delovalo da je putovanje mirnije, kao da je kolosek ka Bg-u bolje urađen... Možda mi se samo učinilo.
Ne cini ti se. A u Flirtu je razlika jos primetnija
 
Pa, još sam namerno držao flašu sa vodom na stolu i gledao koliko je (ne)mirna.. U oba smera se tresla poprilično, ne znam je l' to uobičajeno..
 
Na spratu se više trese a dole je malo veća buka.
 
Ja sam bio i gore i dole. valjda nisam primjetio od uzbuđenja trešnju. :)

Ionako prođe za tren

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ne brine mene, a verovatno ni ostale koji su komentarisali truckanje, udobnost, nego bezbednost.
 
Trebalo bi javit guglu da ubaci opciju javnog prevoza do Novog Sada

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Како волим ове бирократске одговоре у стилу југословенског самоуправљања или стаљинистичког раја, дивно. Тачно се види та несвесност да су сервис грађана а не обратно
Постоји легенда да је када му је каснио воз, Стаљин наредио да се на сваку бандеру од Москве до Владивостока обеси по један железничар. Без легенде, у руско-белоруској култури постоји на железници војнички систем реда и дисциплине, који има за последицу да се саобраћај одржава по реду вожње, а када авион падне на пругу, редован саобраћај се враћа за 12 сати (било пре 10-так година поред Јекатеринбурга).

Четврта армија има грађевинску службу која на мањој реци може поставити мост за 24 сата, и пустити преко моста возове. У том систему не постоји кућа којој бар темељи нису изграђени без грађевинског инжењера и техничког пријема, нити приучени електричари, зидари итд. без лиценци, а лиценце имају степене.

Ако ћемо о неодговорности у Европи, ту је Балкан 21. века изузетак, и то се не може везивати за енциклопедијске дефиниције државних поредака, па ни небалканску праксу са истим.
 
Zašto ne koristiš aplikaciju za karte? Piše tačno koliko ima karata.

Recimo ja sam kod povratka video da je u 13h samo još 27 karata ostalo pa sam kupio online iz restorana na Petrovaradinu da me ne sačeka iznenađenje.

I da, i meni se čini da je blizu Dunavu. Doduše sad je visok vodostaj, ili bi bar trebao biti zbog otpaljanja Alpi

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
И стара пруга је исто била близу Дунава али на краћој деоници тј. од улаза у Карловачке Винограде до улаза у Сремске Карловце. Ремонт старе пруге је рађен на јесен 2005. године, а већ у пролеће 2006. године, водостај Дунава је био толико висок да је недостајало свега неколико центиметара да поплави шине. Убрзо пошто се Дунав повукао, брзина на прузи је враћена на ону после ремонта тј. редовну. Тај ремонт је један од ретких који је заиста добро урађен. Ако не и једини у Србији.
Садашња пруга је нешто ближе и на много већем делу изложена утицају Дунава и то на делу од силаска са вијадукта па све до наспрам центра Сремских Карловаца, и исто као и стара траса, на делу између Сремских Карловаца и Петроварадина и нешто мало у Петроварадину пре моста. Делом је преузела и улогу одбрамбеног насипа на територији Карловаца. Са стране Дунава су стављане фолије за заштиту насипа и урађена је облога странице насипа. Негде је зидан камен, а на вишљим деловима ређана бетонска коцка, негде су стављани габиони и бетонска коцка. Све то лепо и квалитетно изгледа, но време ће показати како је то заиста и урађено.
 
Vrh