Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Колико се сећам, у време када су увели регио, РВР је ишао као путнички, а Флирт и ДМВ 711 као регио па је постојање додатка имало смисла. Не знам има ли данас РВР ван БГ воза па да регио додатак има смисла.
Mislim da trenutno PT tarifa nigde ne postoji, svuda po Srbiji je samo REGIO, IC ili B.

Voz Užice-Prijepolje Teretna je negde do 2019. vozio kao lokomotiva sa vagonima i bio je PT, onda je umesto lokomotive uveden Flirt, i promenili su mu tarifu iz PT u REGIO.
 
Od kako je krenuo voz, dva puta sam išao do Novog Sada i nazad, dakle četiri vožnje. Od toga je tri puta kasnio. Prvi put sam i pisao ovde dok smo stajali pet minuta na mostu pred ulazak u Prokop i tako zakasnili oko pet minuta, inače bismo stigli na vreme. Drugi put, takođe regio, ali za Novi Sad, staje negde kod Beške, rezultat je opet kašnjenje od oko pet minuta u Novom Sadu. Poslednji put je bilo juče sa Sokolom kada sam se vraćao iz NSa, stao je pred stanicu Petrovaradin, onda lagana vožnja i još jedno zaustavljanje pred stanicu Sremski Karlovci. Rezultat je kašnjenje od sedam minuta (što sam bar mogao da pročitam na displeju u vozu). Tako da, ne znam čime se voze oni koji kažu da ide tačno u minut, ali moje iskustvo nije takvo... Očigledno je da nije još sve završeno, video sam majstore kako sprovode kablove kroz kanale pored pruge na više mesta kao i radove na kontaktnoj mreži (čini mi se u Inđiji). To je verovatno razlog ovih čudnih zaustavljanja i kašnjenja.
 
Inace je nebitno da li kasni u polasku, dolasku, putu, sporije ide ili sta god, bitno je da kasni i samim tim menja planove, stvara probleme putnicima. Kao da nezavrsen Prokop i pristup istom i praistorijski red voznje nisu dovoljni. Mada ako su ciljna kategorija penzioneri i besposlicari, onda ok
 
Ponekad mora da stane ili uspori jer u Novom Sadu radi samo jedan peron na toliko polazaka
 
ради један пролазни, али има и она два терминална. на њима сам виђао паркиране Флиртове

Jedan terminalni, onaj krajnji. Drugi je suviše kratak za Flirta. Tu su se ranije utovarivala kola na autovoz. Nadam se da su ostavili tu mogućnost nakon rekonstrukcije stanice, mada mi deluje dosta tesno. Ne sećam se kako je tačno bilo do rekonstrukciije stanice. Tu je i još jedan prolazni kolosek, na 2. peronu, koji se za sad može koristiti samo kao parking, jer 2. peron još nije izgrađen.
 
Lagana vožnja između Palanke i Mladenovca. Konstantno 30 km/h...
Već mesec dana. Pokradene takozvane "čvrste tačke" na kontaktnoj mreži.
Čekala se javna nabavka da se nabavi materijal a sada se čeka popravak "mušice" da bi se pristupilo sređivanju nedostataka.
 
Već mesec dana. Pokradene takozvane "čvrste tačke" na kontaktnoj mreži.
Čekala se javna nabavka da se nabavi materijal a sada se čeka popravak "mušice" da bi se pristupilo sređivanju nedostataka.

Majko mila. A na barskoj pruzi, jel otklonjena lagana 20 km/h zbog KM?
 
Haos. Stvarno se čovek zapita čemu investicije u železnice, kad 1) država ne može da se bori sa lopovima, 2) železnice ne mogu u najkraćem roku da odstrane posledice krađa, nego raspisuju tendere...
Evo sad dobio info od kolege. I na deonici Divci- Valjevo skinuto na dužini od 1.5 km.
 
Evo sad dobio info od kolege. I na deonici Divci- Valjevo skinuto na dužini od 1.5 km.
Da li imaju oni beku rezervu u slkadištima kako bi brzo mogli da poprave to. Nadam se da će krenuti više da kontrolišu prugu, nije mali posao skinuti kilometar i po nečrga trebalo je sigurno par sati, da je prošla samo jedna patrola
 
Ma nema tu puno filozofije, očigledno je da ih država pušta da kradu. Pa zna se mesto gde to mogu da prodaju/istope, odeš i čekaš, ako nisi sposoban da ih nahvataš. I kad dođu, sve po zakonu, a zakon je izuzetno oštar, kako i treba da bude. Ovoga ko im je topio duplo duže u zatvor i sve da isplate kad izađu sa propisanom kamatom, 50% od plate uzimati. Nije neka filozofija ljudi. Samo izgleda da ovi što tope, i ovi gde se tope, a i neki vrhovni iz železnice imaju jako dobar dil. Najtužnije je što se ovim niko ne bavi, pa makar opozicija pred izbore i promociju ovih vozova da je potencirala ovu priču, morali bi barem prestati da kradu dok ih ovi prozivaju. Bukvalno mi je toliko žao na šta se troše porezi od moje plate. Lopovi svuda oko nas.
 
Нису ни лопови луди, уситни се украдена сировина. Можда ће звучати мало стаљинистички, али ја бих откуп секундарних метала национализовао и ставио под строгу државну управу.
 
Lagana vožnja između Lapova i Jagodine, Stalaća i Braljine, Ćićevca i Paraćina, Sopota i Resnika, a sad i Palanke i Mladenovca. Izbegavajte voz ka Nišu u širokom luku. Bilo je i između Jagodine i Ćurpije, sredili su to. Putovanje traje i do 6:30h
 
Izviniavam se ako sam pogresio temu.

Naime uzeo sam preko aplikacije dve karte, u medjuvremenu sam promenio saputnika, ocu imati problema u subotu ? Ne znam kako to ide, jel proveravaju licne karte ili samo gledaju brojcano stanje
 
Izviniavam se ako sam pogresio temu.

Naime uzeo sam preko aplikacije dve karte, u medjuvremenu sam promenio saputnika, ocu imati problema u subotu ? Ne znam kako to ide, jel proveravaju licne karte ili samo gledaju brojcano stanje
Ne proveravaju, nećeš imati nikakvih problema. Viđao sam ljude u goroj situaciji gde su ljudi kupili za drugi polazak pa ušli, bila je jedna romska porodica koja je ušla u voz bez karte jer su mislili da mogu da kupe u vozu (IC je u pitanju). Kondukter im je zapretio da to više ne rade i da je kazna 2 hiljade ali im nije naplatio.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nex
Viđao sam ljude u goroj situaciji gde su ljudi kupili za drugi polazak pa ušli, bila je jedna romska porodica koja je ušla u voz bez karte jer su mislili da mogu da kupe u vozu (IC je u pitanju). Kondukter im je zapretio da to više ne rade i da je kazna 2 hiljade ali im nije naplatio.
Rekao im da siđu na prvoj stanici.
:)
 
Vrh