Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Eh, i ja kupih karte za Novi Sad. Šteta što je u subotu, 26. 3. 2022. Intercity polazak u 10 sati bukvalno popunjen. Jedva čekam da splasne malo to uzbuđenje i da bude karata, jer mi se ne klacka i staje na svaku stanicu svaki put kad idem za Novi Sad.
To možda tek posle promo perioda, ovaj polazak u 10:05 je najjači trenutno polazak jer se koristi za turistička kretanja koja su tu u 9-12 uvek. Naravno, radnim danom uvek ima mesta kao i u nekim nestandardnim vremenima (recimo IC u 5:55). Mislim da će i posle promo perioda IC vozovi u špicevima i ovaj u 10 biti sjajno popunjeni jer viđam dosta dobrostojećih ljudi u odelima koji putuju između BG i NS što na posao, što na pozorišne predstave itd. Iz priče stičem utisak da su oduševljeni, još kad se otvori Novi Beograd gde će nam kraj biti.
 
Снимак трећег. Мала бара, много крокодила. 😉

Таман да повећају број полазака викендом ско је технички могуће.

 
Ovo je tragikomično 😂 Sedim trenutno u vozu iz Novog Sada na nadvožnjaku kod sajma. Po redu vožnje, trebalo bi da stigne u Prokop u 13.57, ali pretpostavljam da ne žele da izazovu kataklizmu ako voz slučajno stigne na vreme, pa sad stojimo već više od pet minuta (sad je 14.00) na 30 metara od stanice.

Je l' ima neko ideju zašto?
Prokop svakako ima dovoljan kapacitet da mogu da preusmere voz (naročito dolazni) na drugi kolosek, zar ne?
 
Jel imaju nameru da pustaju Bg voz iz Batajnice u ovoj deceniji Ili im je namera da naselje od 70ak hiljada stanovnika kome u smeru ka Beogradu gravitira jos toliko stanovnika Banovaca, Stare i Nove Pazove ostave na par desetina polazaka gsp-a dnevno?
 
Jel imaju nameru da pustaju Bg voz iz Batajnice u ovoj deceniji Ili im je namera da naselje od 70ak hiljada stanovnika kome u smeru ka Beogradu gravitira jos toliko stanovnika Banovaca, Stare i Nove Pazove ostave na par desetina polazaka gsp-a dnevno?

поменуто је овде већ пар пута, а и на теми о БГ-Возу, креће од понедељка, такт 30/60, док се не смисле па врате на 15/30
 
Dodatni polasci. Ako nije bilo

fc6e645c63ddd40485f93b4bb5082daa.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
276121688_1142778662930897_5657037194718788082_n.jpg
276145027_1142778499597580_1486240453079132474_n.jpg
276174947_1142779292930834_2204210210980994823_n.jpg
276226570_1142778702930893_4642843895429293643_n.jpg
276244644_1142778916264205_7441715164624819897_n.jpg
276251122_1142778392930924_3166474212605639521_n.jpg
276306075_1142779259597504_6888139246068600674_n.jpg
277003236_1142779136264183_1082226333293056664_n.jpg



Pruga Subotica-Horgoš radovi ulaze u završnu fazu, rade udarnički i ovo sve deluje veoma lepo.
Ako se uporede drugi projekti i koliko ima razvačenja i odlaganja, ovo rade prosto neverovatnom brzinom (a rekao bih i kvalitetno) skoro pa netipično za nas, očigledno kada je nešto važno da mogu rade mnogo brže, ozbiljnije i organizovanije.
Slike preuzete sa fejsbuk grupe "Udruženje ljubitelja železnice".
 
Kada završe modernizaciju horgoške pruge, mogli bi i da vrate PT/REGIO liniju Subotica-Horgoš-Kanjiža. Sećam se da je pre nekoliko godina na toj relaciji vozio DM 711, dva puta dnevno u oba pravca. Dovoljna bi bila jedna garnitura, ali verovatno ih i sada ima premalo ispravnih.
 
A mogli bi da pošalju iste ljude da završe i ovo od Beograda do Novog Sada, pošto još nije gotovo i svuda su majstori, iako idu vozovi...
 
Иста фирма је радила деоницу Стара Пазова - Нови Сад, само су овде у конзорцијума са Карин комерцом, који је био подизвођач на Стара Пазова - Нови Сад.
 
Kada završe modernizaciju horgoške pruge, mogli bi i da vrate PT/REGIO liniju Subotica-Horgoš-Kanjiža. Sećam se da je pre nekoliko godina na toj relaciji vozio DM 711, dva puta dnevno u oba pravca. Dovoljna bi bila jedna garnitura, ali verovatno ih i sada ima premalo ispravnih.
A da popravimo neki DMV ?
 
imamo mnogo neaktivnih DMV jer nisu popravljani a da li imamo dovoljno EMV da ih ukljucimo u Horgosu?
 
Kada završe modernizaciju horgoške pruge, mogli bi i da vrate PT/REGIO liniju Subotica-Horgoš-Kanjiža. Sećam se da je pre nekoliko godina na toj relaciji vozio DM 711, dva puta dnevno u oba pravca. Dovoljna bi bila jedna garnitura, ali verovatno ih i sada ima premalo ispravnih.

Pruga Horgoš - Kanjiža je i zvanično ukinuta.

Interesantno je da je rok za završetak pruge Subotica - Horgoš - granica novembar 2022, a biće gotovo mnogo ranije. Šteta što se na ovaj način ne radi na svim remontima u Srbiji i što se ne ugrađuje taj nivo opreme. Na nekim remontima koridora 10 su ugrađivanje šine 49E1, dok je ovde ugrađivana 60E1. Takođe je interesantno da su Mađari sa njihove strane krenuli dosta kasnije sa radovima i da će njihovi radovi biti završeni verovatno tek u novembru 2022, kao što je planirano. Zbog toga mi je još veća enigma zašto su naši požurili sa radovima da završe pre roka, jer teretni tranzit sigurno neće krenuti tuda, dok Mađari ne završe njihov deo.
 
Vrh