Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Analiza stanice i sam video uradak su mu na neuporedivo kvalitetnijem nivou od svih ovih naših blogera koji izbacuju takve uradke.
 
Nije mi jasno zbog čega je u KISS-u zabranjeno da se stoji, kada tu ima daleko više prostora nego u Flirtu koji opslužuje regio?
Meni nije jasno kako je dozvoljeno da se stoji, vozio sam se u Nemackoj i Italiji i niko ne stoji (osim odlaska po klopu/pice ili do toaleta)
Baš sam pre 3 nedelje išao u NS automobilom, benzin me je izašao otprilike 3000 dinara tamo i nazad. Dakle, fleksibilno, ali dosta skuplje od voza.
Bus je 600 dinara, ali ide sat i po vremena.
Bukvalno je voz uspeo da pogodi i brzinu i isplativost, naročito regio varijante.
Pa sad, 1600din za 36min za 1 osobu vs. 3000 (mada mnogo trosis, 9l/100km) za 2-5 osoba, a stignes za 50min. Bus je oko 75min autoputem
 
Sve jedno - KISS160 je otprilike duplo skuplji od FLIRT160, a ima manji kapacitet od dva FLIRT160. Nama ne trebaju visokokapacitetni EMV na 95% polazaka. Kupovina KISS160 bi bilo bacanje resurasa. Ako treba veći kapacitet za određene polaske, idu dva FLIRT160 u sinhronu i mirna Bačka. Nema ništa skupljeg od toga kada voz ide prazan.

A oko čega da se bolje informišem? Nije mi jasno.
Која је разлика између КИСС160 и ФЛИРТ160? С обзиром да им је Вмакс исти, а овај кошта дупло више? Кисс160 је исто даблдекер?
 
Pa sad, 1600din za 36min za 1 osobu vs. 3000 (mada mnogo trosis, 9l/100km) za 2-5 osoba, a stignes za 50min. Bus je oko 75min autoputem
Opet je auto, ako ne duplo skuplji, onda barem 50% skuplji.
Plus, u 90% slučajeva, ako ne ideš na izlet, ideš poslovno, što znači da ide 1-2 osobe, najčešće.
Plus, govorimo o najskupljoj varijanti voza. Ko ide regio varijantom, to je em jeftinije, em opet brže.

A velika većina bus prevoznika nema račun da ide autoputem.
 
Ja sam poslom u Karađorđevoj pa mi je sada prošao autobus BG-NS pored izloga. Nadam se da ga neću skoro viđati, mada sam to mislio i za autobus Pančevo-BG.
 
Kako brze kad je 57min? BAS http://redvoznje.bas.rs/#/departureSearch/Srbija/NOVI SAD AS/2022-03-21/1/departureTime/asc/75?lang=sr-Latn-RS i ovde http://www.gspns.co.rs/red-voznje-medjumesni vecina izgleda ide autoputem (i u praksi je brze, prosle godine sam isao, po redu voznje bilo 1h25min stigao za 1h15min, povratak bio 1h15min a stigao za 1h5min)
Ček, pa em skuplji, em ide sporije.
A taj 57 minuta moš mačku o rep, jer svi znamo šta znači autoput kroz Beograd. :LOL::LOL::LOL:
 
Regio je 57min, bus je 75min (mada eto bude i za 65min) od cega bar 10min ode na BAS-Zmaj i obrnuto. Znamo svi i gde je Prokop
 
Pruga, vozovi i brzine su takve da neko ko bar jednom uđe u voz ima jako male šanse da se vrati autobusu, sem ukoliko u tom trenutku nema polaska voza pa je primoran da koristi autobus. Pošto će novi BAS biti odmah do stanice železničke, nema razloga za autobusom. Čak i RE voz je izuzetno prijatan i putovanje prođe jako brzo (naravno ne ko IC ali svakako se brzo stigne) i mislim da će tržišno da pibedi autobuse pa čak i da neke ljude odvuče od automobila. Ne zaboravite činjenicu da vreme provedeno u vozu i vreme provedeno u automobilu nije isto, u jednom može da se radi, čita, uči dok u drugom može samo da se stresira zbog gužve i bu**** na putu
 
To vazi ako red voznje odgovara potrebama i nema kasnjenja, guzve, stajanja i sl. gluposti. U suprotnom bolje i biciklom a ne autobusom
 
Kako brze kad je 57min? BAS http://redvoznje.bas.rs/#/departureSearch/Srbija/NOVI SAD AS/2022-03-21/1/departureTime/asc/75?lang=sr-Latn-RS i ovde http://www.gspns.co.rs/red-voznje-medjumesni vecina izgleda ide autoputem (i u praksi je brze, prosle godine sam isao, po redu voznje bilo 1h25min stigao za 1h15min, povratak bio 1h15min a stigao za 1h5min)
Fora je u tome što i mnogi autobusi, koji idu auto-putem, prvo stanu u Zemun. Na tome se jako puno vremena izgubi. Samo da se ogradim odmah: Ne govorim da to ne treba da rade i da to do sada nije bilo isplativo, već da prosto nekome, ko ide s posla, umoran, baš pristaje da se u špicu vozika po Zemunu pre izlaska na auto-put, a zatim i da čeka na naplatnoj stanici posle Batajnice i kod Novog Sada.
 
Ja se bas vracao preko Zemuna, stajao 1min, kroz Zemun nista veca guzva nego Zmaj-BAS. A ne pamtim kad sam video bus na naplatnoj, godinama svi koriste ENP
 
U povratku nije strašno. U odlasku jeste. Pogotovo kad autobus nema konduktera. Poslednji put kad sam išao dunavprevozom tako je bilo. Dok vozač proda karte, dok se putnici ukrcaju, stave stvari u prtljažnik...
 
Картомати у Новом Саду:

Untitled-1.jpg


Screenshot-37.jpg


Из снимка:

Da li je moguće da nisu uspeli da urade centralnu klimatizaciju ili bilo koje drugo bolje rešenje za grejanje/hladjenje? I da su ostavljeni ovi radijatori?
 
Kikiriki gradonacelnik je navodno rekao da ce tek kasnije uslediti detaljnija rekonstrukcija, ali ja njemu ne verujem nista tako da.....
uglavnom, veoma bedno su pokusali da je nasminkaju i apsolutno nista nisu menjali od 60 godina starog enterijera osim sto su nalepili slova na stare portale i stavili par Jysk tabakerica. Eto dodali su lift.
 
Ja sam mislio da je pruga ogradjena vecinom trase ili uzdignuta,mogu da zamislim da divljac iskoci ili neki nesretni slucaj na stanicama bice ovde svasta..
 
Nadam se da sam kolosek i infrastuktura nije urađena sa ovoliko glupih propusta kao prateći objekti. ova brzina ne prašta fušeraj.

Verujem nemačkom ispitivanju ali nama samima ne verujem.
 
Vrh