Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Na sajtu Srbija Voza nema nikakvih informacija po običaju. U call centru naravno da nemaju pojma ni da li sutra kreće saobraćaj, ni kada će tačno da krene ni koji je red vožnje. Operater kaže da će pre mediji da objave nego što će oni da saznaju. Putnici u čitavoj ovoj priči izgleda da uopšte nisu bitni. Ova pruga kao da je rađena samo za slikanje i otvaranje pred izbore. Niko se nikada bahatije nije ponašao prema građanima od ove sadašnje ekipe na vlasti.
 
Мени се чини да нема теоретске шансе да крене сутра, с обзиром да ж.ст. Нови Београд још није у стању да прими путнике због радова, а ни решење визуелног идентита за КИСС још није обелодањено. Не знам шта планирају у ж.ст. Земун - рупа у перону намењена за лифтове је ограђена оградом, те изгледа да се неће ни уграђивати или ће се уграђивати накнадно.
 
Пошто неке станице немају уграђене лифтове, већ само рампе, данас су објавили како ће у Инђији систем да функционише. Текст је са званичног фејсбук профила Општине Инђија.
,,У циљу удобнијег и комфорнијег путовања возом брзином 200 км/сат на брзој прузи Београд-Нови Сад, Инфраструктура Железнице отворила је посебан сервис за особе са смањеном покретљивошћу.
Овај сервис биће у функцији свакодневно у периоду од 07.00 до 20.00 часова, а дежурни бројеви телефона су 066 840 41 88 и 066 840 41 89.
Сервис је намењен особама са смањеном покретљивошћу које за кретање користе помагала, како би им у железничким станицама на брзој прузи Београд-Нови Сад била пружена адекватна услуга и помоћ.
Сервис ће бити у функцији почев од 15. марта 2022. године.
Потребно је само најкасније један дан пре путовања, на дежурне бројеве телефона најавити путовање особа са смањеном покретљивошћу возом на брзој прузи Београд-Нови Сад.
У најави је потребно навести датум, време и релацију путовања особа са смањеном покретљивошћу на брзој прузи Београд-Нови Сад.
Дежурни радници омогућиће особама са смањеном покретљивошћу да лакше приступе железничким станицама, перонима и уђу у воз, као и да након вожње изађу из воза и напусте железничке објекте.
„Инфраструктура железнице Србије“ као друштвено одговорна компанија, у наредном периоду планира да сличан сервис организује и на другим пругама у Србији, како би особама са смањеном покретљивошћу омогућили лакше коришћење железничког превоза."
 
Ukradose mi ime, ideju, koncept izgleda... ?! :)

204656_viber-image-2022-03-14-12-07-14-355_iff.jpeg

Screenshot 2022-03-14 at 12.58.15.png
 
Значи, за који дан ће бити пуштен у рад и нови сајт Србија Воза, а и онлајн продаја карата ће бити проширена на друге линије осим БГ - Вршац? Карте ће моћи да се резервишу онлајн, унапред?
 
Pa ovo je milion puta bolje rešenje od ovog s*anja što su izabrali.

Hvala puno :) da budem iskren, ne bih se baš hvalio svojim rešenjem, jer sam zbog manjka vremena gledao što pre da završim.
Ni ja nisam srećan novim rešenjem, naročito zbog previše kolorita, deluje pomalo napadno zbog silnih boja koje se prelamaju (ne znam ko je autor rešenja, ali me podseća na stil koji je korišćen prilikom izrade rešenja za Srbija kargo). Ali šta je tu je.
 
Значи, за који дан ће бити пуштен у рад и нови сајт Србија Воза, а и онлајн продаја карата ће бити проширена на друге линије осим БГ - Вршац? Карте ће моћи да се резервишу онлајн, унапред?

Trebalo je sve ovo mnogo drugačije organizovati, kao kada je i Er Srbija osnovana. Izbrandirati nove garniture novim logom i isti dan kada krene probna vožnja predstaviti svečano voz, tada objaviti i novi sajt itd, ovako sve nekako neorganizovano, kao da se sve krpi.
 
Hvala puno :) da budem iskren, ne bih se baš hvalio svojim rešenjem, jer sam zbog manjka vremena gledao što pre da završim.
Ni ja nisam srećan novim rešenjem, naročito zbog previše kolorita, deluje pomalo napadno zbog silnih boja koje se prelamaju (ne znam ko je autor rešenja, ali me podseća na stil koji je korišćen prilikom izrade rešenja za Srbija kargo). Ali šta je tu je.
isti slucaj... :) ali meni je ovo tvoje fino resenje... mnogoooo bolje od pobednickog... ali sta da se radi, izgleda nije toliko napredno :D
 
Лапсус, извињавам се, помешало ми се у глави куповање карте и резервисање места! :LOL:
Свакако, бићу међу првима који ће купити карту унапред и то за следећу среду, кад имам посла у НС.
 
Морам нескромно и непристрасно да приметим да је мој предлог "Змај" много бољи од усвојеног имена "Соко":D

Осим што воз "иде као Змај", треба рећи и да је новосадски песник Јован Јовановић Змај живео и у Београду и да управо повезује два наша највећа града.

Дочим соко - лети ниско, па високо.

Све у свему, једна велика неправда:LOL:
 
Moje rešenje, a imao sam i ja jednog Sokola u skicama :D
 

Prilozi

  • 1598D65A-B238-48BE-BEB3-2F5CD2771531.jpeg
    1598D65A-B238-48BE-BEB3-2F5CD2771531.jpeg
    586,9 KB · Pregleda: 88
  • 73DCAAA8-E16C-4BA4-8221-EE820F282F15.jpeg
    73DCAAA8-E16C-4BA4-8221-EE820F282F15.jpeg
    38,5 KB · Pregleda: 99
  • 6FCB52C0-63F8-4838-AE35-9C539DEB915E.jpeg
    6FCB52C0-63F8-4838-AE35-9C539DEB915E.jpeg
    485,7 KB · Pregleda: 105
  • ACFBF9BB-71B2-4ABB-A44A-7825E0B410AD.jpeg
    ACFBF9BB-71B2-4ABB-A44A-7825E0B410AD.jpeg
    32,2 KB · Pregleda: 102
  • 5E6A4C46-6391-4F15-8E57-960B7C635B37.jpeg
    5E6A4C46-6391-4F15-8E57-960B7C635B37.jpeg
    28,2 KB · Pregleda: 91
Jel kreće sutra? Bar za voz je bitno znat sve unapred.

Il' nije :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Морам нескромно и непристрасно да приметим да је мој предлог "Змај" много бољи од усвојеног имена "Соко":D

Осим што воз "иде као Змај", треба рећи и да је новосадски песник Јован Јовановић Змај живео и у Београду и да управо повезује два наша највећа града.

Дочим соко - лети ниско, па високо.

Заиста одличан предлог. 👍🏻 Јеси послао решење?
 
Poslednja izmena:
Хвала. Нисам послао графичко решење - нисам ни у стању - испрва то није било везано.
 
Ако је стигло 3500 пријава, као што кажу, то је већ успех и пример како теба да се ради. Сад би могли и оне подходнике на станицама да дају уметницима (конкурс), да ураде мурале, да донекле спрече стоку да шара графите.
 
Koja će maksimalna brzina KISSa biti u Regio ekspres režimu? Da li je tako nešto rentabilno? U par navrata bila je rasprava baš oko korišćenja KISS na sporijim trasama
 
Vrh