Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

30.09.21. Pocetak rekonstrukcije Nis-Brestovac
18.10.21. Ukidanje putnickog saobracaja
15.01.22. Na Pinku objavili da u naredna dva mesece pocinje rekonstrukcija Nis-Brestovac
02.02.22. Teretni saobracaj i dalje funkcionise
Rok za zavrsetak, jun 2023.
IMG_20220202_143138~2.jpg
Screenshot_20220202_173945.jpg
 
Poslednja izmena:
02.02.22. Teretni saobracaj i dalje funkcionise

Не мора саобраћај да буде затворен током целог трајања реконструкције пруге. Пар постова раније смо баш о томе причали. Управо на реконструкцији пруге Ниш - Брестовац саобраћај функционише у току радова у режиму 36 сати затвор, 36 сати саобраћај, 36 сати затвор, 60 сати саобраћај. С тим што ће се у време када буду кренули радови на деоници Ниш - Димитровград саобраћај организовати тако да док је једна пруга затворена друга је отворена, како би теретни саобраћај могао да иде ка Турској и Грчкој, на следећи начин:

пруга 1затвор 36 сатисаобраћај 36 сатизатвор 36 сатисаобраћај 24 сатасаобраћај 36 сати
пруга 2саобраћај 36 сатизатвор 36 сатисаобраћај 36 сатисаобраћај 24 сатазатвор 36 сати

Од другог квартала 2022. се најављује да ће се теретни саобраћај под радовима обављати дизел вучом.
 
Poslednja izmena od urednika:
Počelo je podbijanje i utezanje prijemno - otpremne grupe koloseka u TPS Zemun. Kažu iz Colas Rail-a
da do septembra mora da se završi prva faza izgradnje TPS Zemun a da počne druga, što podrazumeva
potpuno zatvaranje leve strane stanice i rekonstrukcija postojećih koloseka i objekata.
tps 2.jpg
tps koloseci.jpg
 
Kažu iz Colas Rail-a
da do septembra mora da se završi prva faza izgradnje TPS Zemun

TPS_0-scaled.jpg


Који је разлог кашњења?

П.С. је л' беше тај Колас Рејл ради и онај ремонт Јајинци - Мала Крсна који се одвукао у епски недоглед?
 
Poslednja izmena od urednika:
Јел ми то немамо ниједну овакву макину? Видим стално страњске....

Све ми се чини да је ЗГОП Нови Сад давно имало једну али мању, исто је могла да дрнда камен
 
Јел ми то немамо ниједну овакву макину? Видим стално страњске....

Све ми се чини да је ЗГОП Нови Сад давно имало једну али мању, исто је могла да дрнда камен

Па извођач радова је страњски, пише на табли. Зашто би користио "наше" макине кад има своје?
 
Мислим да ЗГОП има нову подбијачицу. Ја памтим њихову старију Калугапутмаш подбијачицу док су радили ремонт пруге ка Зворнику. Али они нису добили овај посао.

@Риле, јел то поглед из контроле лета возова? :)
 
Pa ZGOP Novi Sad nema samo jednu nego brdo mašina za mašinsko regulisanje koloseka. Takođe i infra ima dosta svojih mašina koje koristi u redovnom i planiranom održavanju.
 
Па извођач радова је страњски, пише на табли. Зашто би користио "наше" макине кад има своје?
Питање је било да ми имамо, а не због логичке кикембације.

А питам јер пругу после треба и одржавати ено Мвбг1 је боље појаснио.
 
Zar nije posao dobio energoprojekt sa ovim Francuzima
 
Zna li neko kakva je polisa unošenja bicikla u brze i obične vozove? Čini mi se da se ranije za to doplaćivalo nešto simbolično.
 
Čini mi se da je nekad bila doplata 100 dinara, ali nisam se odavno vozio vozom da bih tačno potvrdio.


Opet teroristi
 
Нови Београд, ту уз пругу имају два нехигијенска насеља, веће код Тошиног бунара и мање испод УМП код ГСП.
 
Čini mi se da je nekad bila doplata 100 dinara, ali nisam se odavno vozio vozom da bih tačno potvrdio.


Opet teroristi


Кад већ доводе кинеске полицајце и обезбеђење у Зрењанину, Бору и стварају и праве екстериторије... треба да их доведу и ту да чувају пругу, јер д ових наших нема леба.
 
Vrh