Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nemaju RVR mogućnost vožnje u sinhronu više. Ovo na snimku su jednostavno dve garniture zakačene jedna za drugu i to je to.
 
Да, подигнут је само један пантограф. Тако да нема речи о синхрон8м раду. Први вуче други
 
Rekonstrukcija deonice Gilje–Paraćin završena je 2016. godine, tako da je tu u potpunosti izgrađena dvokolosečna pruga za brzinu do 160 km/h. Pruga Gilje-Paraćin:
Screenshot_20220114_210402~2.jpg
Screenshot_20220114_210438~2.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
Već 25-30 godina nemaju tu mogućnost.

Овде каже синхрон 2018. године иако није синхрон:

http://www.sis-nis.com/forum/viewtopic.php?p=25770&sid=c514742a9dcda7050312972441b83ac4#p25770

Ово је 2016. година када су ишле дупле гарнитуре за време Егзита, али опет није синхрон:


Рекоше ми да су једино 095/101, 103/104 и 105/106 ишле у синхрону, тј. да нуларице немају утичнице за синхрон. 095/101 само са једне стране, пошто 095 нема утичнице за синхрон.

Rekonstrukcija deonice Gilje–Paraćin završena je 2016. godine, tako da je tu u potpunosti izgrađena dvokolosečna pruga za brzinu do 160 km/h. Pruga Gilje-Paraćin:
Pogledajte prilog 124761Pogledajte prilog 124760

Веровао или не, управо данас је брзина смањена на 20 км/ч због крађе везица контактне мреже. Чак и у нормалним условима, преко моста на Великој Морави су већину времена лагане вожње, због очигледно лоше урађених радова. Максимална брзина је ограничена на 120 км/ч иако је урађен зауставни пут од 1500 м, иако Флирт иде тамо који може 160 км/ч. Зашто је тако, не знам.
 
Poslednja izmena:
Dok su pruge sređene OK...
Ni jedna pruga rekonstruisana/građena poslednjih 10 godina nije OK. Daj bože da bar ova bude OK.
Rekonstrukcija deonice Gilje–Paraćin završena je 2016. godine, tako da je tu u potpunosti izgrađena dvokolosečna pruga za brzinu do 160 km/h. Pruga Gilje-Paraćin:
Nije rekonstrukcija nego potpuno nova pruga novom trasom, koja se seče sa starom baš u tački donjeg snimka. Moj omiljeni primer za sve što ne valja na železnici u Srbiji.

Ostaje žal što su investirane tolike pare a nije iskorišćena prilika da se infrastrukturno zaokruži sve kako treba i da od marta ove godine imamo zatvoreni i utegnuti železnički sistem od BG do NS.
Ja često imam utisak da Šef i ostali koji vladaju ovom državom nemaju pojma kakvo je stanje na železnici.
Prva i najveća krivica sadašnje vlasti je što apsolutno nisu sagledali realno stanje a vuku poteze.
Druga i možda teža krivica je što ne proveravaju izvedene radove, nego udaraju pluseve na ToDo listama.
 
Inače, danas je 5 godina od kada je DMV oslikan freskama poslat iz Kraljeva ka Kosovskoj Mitrovici. Da podsetim da je zaustavljen na granici.
 
Koja je razlika, jel bi mogao da objasniš? Hvala unapred na odgovoru!
Ovako paušalno objašnjenje, sihnron je kada su upravljački dve garniture spojene i ponašaju se kao jedna.
Ovo što si ti snimao je prevlačenje, garnitura koja se vuče je "hladna", ugašena.

Takođe garniture mogu biti spojene i obe u funkciji ali da nisu u sinhronu, tj da se svaka upravlja iz svoje upravljačnice.
 
Рекоше ми да су једино 095/101, 103/104 и 105/106 ишле у синхрону, тј. да нуларице немају утичнице за синхрон. 095/101 само са једне стране, пошто 095 нема утичнице за синхрон.
95/101 je naknadno pakovana garnitura, zato nema sa obe strane sinhron vezu.
 
Poslednja izmena:
Овде каже синхрон 2018. године иако није синхрон:

http://www.sis-nis.com/forum/viewtopic.php?p=25770&sid=c514742a9dcda7050312972441b83ac4#p25770

Ово је 2016. година када су ишле дупле гарнитуре за време Егзита, али опет није синхрон:


Рекоше ми да су једино 095/101, 103/104 и 105/106 ишле у синхрону, тј. да нуларице немају утичнице за синхрон. 095/101 само са једне стране, пошто 095 нема утичнице за синхрон.



Веровао или не, управо данас је брзина смањена на 20 км/ч због крађе везица контактне мреже. Чак и у нормалним условима, преко моста на Великој Морави су већину времена лагане вожње, због очигледно лоше урађених радова. Максимална брзина је ограничена на 120 км/ч иако је урађен зауставни пут од 1500 м, иако Флирт иде тамо који може 160 км/ч. Зашто је тако, не знам.
Ja koliko znam, pre par meseci se desila i krađa tegova sa pruge. Samo me interesuje kako su zamislili oni brzu prugu od V. Plane do Nisa kada ovih 10-15 km ne mogu da odrzavaju. I Flirt na toj deonici nikada nije isao brze od 115-120km/h
 
Крађе тегова су честа појава на целој територији Србије. Шид - Рума је скоро исто на пар деоница морала да се спусти на 30 км/ч због тога, као и Ниш - Прешево из истог разлога.
 
Крађе тегова су честа појава на целој територији Србије. Шид - Рума је скоро исто на пар деоница морала да се спусти на 30 км/ч због тога, као и Ниш - Прешево из истог разлога.
Bas da vidimo kako ce funkcionisati pruga Bg-NS
 
Колико често је потребан доступ тим теговима? Што их не заваре?
 
Eво један случај из Турске пре 10 година, надам се да ћемо бити спремни да нам се овакве ствари не дешавају.
 
Да ли је могуће да се направи некаква врста кавеза око тегова да не буду на изволте лешинарима?
 
Да ли је могуће да се направи некаква врста кавеза око тегова да не буду на изволте лешинарима?
Sada se stari metalni tegovi menjaju betonskim. Tako da će i to polako postati nezanimljivo sakupljačima sekundarnih sirovina.
 
Могу и од бетона да се праве, како би били мање атрактивни лоповима, али чуо сам и да њих чак краду.
 
Неки од најзанимљивијих коментара на вест да ће воз Београд-Нови Сад путовати пола сата, а карта бити 1000 динара:

1000 dinara,pola sata vožnje?! Tačnije,5 sati rada...ili,da odeš i da se vratiš do BG,moraš da radiš 9,5 sati..po minimalnoj ceni rada u Srbiji (201 dinar,radni čas),koja je u većini preduzeća i MAKSIMALNA cena rada.
Ima jedna scena iz serije Vruć vetar kada Gidra kaže u preskupom hotelu: "Svega imate samo nemate gostiju"! Tako će biti i sa vozovima,svega imate samo nemate putnika!

Vratite nam stare pruge i kartu za 350 dinara!

I stare stanice kao nekad .A ne da uklanjate tamo gde ima naj vise putnika i radnika koji su od uvek putovali vozom .

Dok pronadjes stanicu u Bg prodje sat vremena.

A železnička stanica vam u peezdi materinoj. Stigneš na divlji zapad. Sredite staru železničku.

Pa jeftinije busom ili onim linijskim sto vozi po ceni karte ili eventualno bla bla
🤣
🤣
🤣

Ma j*** se gluperdo jedna.Karta ne sme da bude skuplja od 500 din.I putarina vam je preskupa, ali vi ste lopovi.

Poslednji put kada sam išao iz Novog Sada za Beograd vozom 2015 godine, povratna karta je bila oko 600 dinara. Koji krš od države.

Da,znaci cetvoroclana porodica treba da plati 4000din.Mislim da se to nikom ne isplati,onda bi i taxijem mogli...Nema veze s mozgom.

Bolje da je ostao voz "romantika" to je bila atrakcija za turiste. Turisti iz stranih zemalja se odavno provozali tim našim novim vozom. Sve nekako nakaradno.

Za pola sata do Ž stanice u BG i onda do bilo koje druge tačke barem još sat vremena s obzirom gde su izmestili stanicu... Bravo sine Bane, bravo!!!

Pa ovo je sprdnja ....1000 din ...turisticka atrakcija..kao da mi imamo ikakve vozove za normalan prevoz pa sad uvodimo neki turisticki ..pobogu...ali gde je ovde reapnost....na kakvim su ovi drogama....ocigledno je njima toliko lepo da ni ne kontaju kolilo je to para od silnog sto su pokrali ..izgubili su osecaj za reapnost....odlutalo

Za te novce naspem goriva i vozam se ko gospodja do Bg-a, pa nazad do NS-a, uz komfor koji prilagodjavam sebi.. neka se voza ko mora

A gde vas taj voz dovozi u Beogradu? U nedođiju...

Фејсбук страница једној новосадској радио станици.

Povratna karta In-Bg bila 250 din, voz bio ok, isao na vreme, 100 km/ h.. e to nemamo vec 4 god, za 1000 din odem autom od bg do ns, a kad mi je do atrakcije idem u cirkus

I još jedno 2000 za taxi iz one pripizdine u koju ste smestili železničku stanicu u Beogradu.

Ma kakva glupost! Linijski taxi Ns / Bg je 700din! Zasto bi se vozila vasom turistickom atrakcijom?

I da ste ugradili krila vozovima,1000 din je preterano! Zna li taj pametnjakovic u kojoj zemlji zivi?

Ipak cemo autobusom...1200 povratna
🤣
🤣
🤣
🤣
 
Iz čitanja komentara generalno i u medijima i po fejsu kao i iz ankete koju sam pravio (oko 200 ispitanika koje je odgovaralo na pitanja o pruzi Beograd-Novi Sad i očekivanja od iste) došao sam do sledećih zaključaka:

1) Dosta ljudi nije svesno da se dobija popust na povratne, sedmične, mesečne, da postoje SRBPlus i SRB Flexipass i smatraju da je cena od 1000 din pojedinačna koju će plaćati svaki put kad uđu u voz (dosta njih verovatno ni ne zna da postoji više rangova vozova). Ovo bih rekao da je posledica činjenice da niko u Srbiji ne koristi voz, recimo na jedno pitanje u anketi 45 posto ljudi nikad ne koristi voz i jos 40 posto koristi par puta godišnje. Najviše se ne koristi zbog neodgovarajućeg vremena vožnje pa vremena putovanja (sa 37 i 33 posto odgovaora), posle toga nepristupacnost stanica, kasnjenja i nepostojanje zeleznice od kojih svaki ima po 27 posto odgovora. Znam ovo i iz mojih vršnjaka gde većina njih nikad nije videla voz, a kad im predložim da idemo negde uvek imaju negativan publicitet.

2)I to je upravo druga tačka, taj negativan publicitet, iako nikad nisu koristili voz (ili bar ne skoro) imaju taj negativan publicitet (32 posto korisnika im a negativan pogled na zeleznicu, a 40 neutralan (vrv ne koriste voz)).

3) Utisak ljudi je da je to normalno stanje i da železnice treba da budu jefitnije od autobusa. Onaj ko ima novca ići će automobilom itd. Zbog toga 50 posto ljudi smatra da je cena od 1000 din za IC opravdano, a 50 posto bi koristilo sporije vozove jer smatra da to nije opravdano. Isto tako kad uporedimo vreme putovanja i cenu karte tačno 50 posto ljudi bira cenu karte, a 50 posto vreme putovanja. Kad upoređujemo cenu karte i uslugu, većina (65 posto) bira cenu karte.

4) Beograd Centar, niko ne zna gde je ni čemu služi (sasvim opravdano ako mene pitate), treba tu pod hitno nešto da se radi

Ono što je dalje interesantno iz ankete jeste da bi 85 posto ljudi koristilo voz ako se pruži frekventa, pouzdana, brza i komforna usluga, dok 12 posto ljudi bi radije koristilo automobil (ovih 12 posto sam dobio i iz drugih pitanja kako nikad ne bi koristili voz) Ova putovanja su mahom turistička i zbog posete porodice (što je i očekivano jer jednostavno privreda i građani nisu orijentisani na železnicu), smatram da kad bi se anketa ponovila za par godina da bi većina putovanja bilo zbog posla, škole,...

Jedno pitanje je bilo da li se slažete da će u budućnosti biti moguć život u jednom (recimo BG) a rad/studirnje u drugom (recimo NS) (ovde sam želeo da vidim kakvo je zapravo mišlljenje o uticaju brze pruge) i odbio sam da se 65 posto ljudi slaže sa tim, odk 30 posto delimično (da će samo mali broj ljudi to činiti), a 5 posto se ne slaže sa tim.

Od još nekih pitanja izdvojio bih: 82% ljudi je čulo za ovaj projekat pre anketiranja, 50% je potpuno zadovoljno, 16 posto delimično zadovoljno, a 26 posto neutralno na činjenicu da će voz saobraćati na sat vremena (uz dodatne vozove u špicu), budućim korisnicima je najbitnije da su vozovi tačni, da su stanice povezane, vreme putovanja i na kraju cena karte dok im je manje bitna frekventnost, kvalitet stanica. Kvalitet vozova je negde između.
 
Хајде да прво видимо колика ће цена карте бити заиста, па да онда причамо...

Станица Нови Сад и надвожњак изнад Кисачке напредују темпом да је јако тешко поверовати да ће за 2 месеца бити завршени са све електрификацијом, сигнализацијом и извршене статичке и динамичке пробе...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: NSB
Vrh