Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Tačno, Došljak, ali, da je tvoje železničko preduzeće, da ti nije svejedno ('radio ne radio, svira mi radio') koliko ćeš da zaradiš od jednog polaska, da li bi ti terminirao vozove na Prokopu, sve i da nema TPS Kijevo? Ili bi poslao jedan do Vukovog spomenika, tj. Krnjače/Pančeva, a drugi do Rakovice? Jer, cilj je imati putnike, naplatiti što više karata, blabla... osim ako nisi na državnoj dojci.
 
Свакако би било корисније да возови иду даље од Прокопа, али у Србија возу нажалост нема таквог размишљања, а у ИЖС нема скорашњих размишљања о адаптацији висине перона на стајалиштима Вуков споменик и Панчевачко мост, што је предуслов за саобраћање нископодних гарнитура ка Панчеву. Већ ми је неко давно на форуму писао да као Србија возу није исплативо да пусти возове са севера до Раковице због плаћања пређене километраже и заузећа колосека.
 
Ni ne mora.
Ali nek makar vrate BGvoz do Zemuna.
E onda možemo da pričamo i o terminiranju nekih vozova ka Vojvodini u Zemunu. I tu se štedi mnogo resursa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893467#p893467:1bq2rfbl je napisao(la):
Igor » Uto Okt 26, 2021 7:58 pm[/url]":1bq2rfbl]Slažem se, ne razumem tu opsednutost par minuta bržom vožnjom. Činjenica je ako vozovi budu stajali samo na NBG i NS onda će biti polu prazni.

Онда се поставља питање чему брзина од 200 км/ч? У већини случајева воз не може стићи да убрза на ту брзину и већ мора да кочи или ће се возити јако кратко том брзином и већ морати да кочи. Такође утрошак енергије је већи него за 160 км/ч, одржавање скупље, а добитак у времену вожње воза који иде 200 км/ч и у односу на 160 км/ч маргиналан када воз има више стајања. Свако убрзавање на 200 км/ч кошта јако пуно, а ако ће воз кратко ићи том брзином то је бацање пара. Воз који често стаје не треба ићи преко 160 км/ч!

Пантограф":1bq2rfbl je napisao(la):
A u Zemunu treba da staje apsolutno svaki voz. To je stanica Beograd-zapad, njoj gravitira taman toliko ljudi koliko Subotica ima stanovnika, a to je i najbliža stanica beogradskom aerodromu, do koje treba da saobraća autobus, dok se ne napravi voz.

У пракси, станици Земун гравитира јако мали број људи на жалост, иако је највећа путничка станица у Београду уз Београд-Центар. Док се не изгради пруга и крене БГ воз ка аеродрому, или уведе тај аутобус, тако ће и остати. По новом реду вожње у Земуну стају само регио возови. Регио експрес и Интерсити га прескачу. Интересантно је да Регио експрес на коме ће ићи КИСС гарнутуре не стаје једино у Петроварадину, Земуну, Алтини и Камендину. Баш ме занима да ли су за Регио експрес поласке предвидели брзину од 200 или 160 км/ч.
 
Ма гравитира му много људи, само што је све око станице један велики... Прокоп. То не значи да не може да се поправи. Нема никаквог смисла - у Земуну, западној станици, стајаће возови који иду на југ, а неће они који иду на запад/север. Свашта. Увек је било путника за НС из Земуна. Људи из тог дела Београда бираће аутобус.

@Дошљак
Већ ми је неко давно на форуму писао да као Србија возу није исплативо да пусти возове са севера до Раковице због плаћања пређене километраже и заузећа колосека.
Ако им је то објашњење, треба пословодство зазидати у оном тунелу тамо, са све синдикалцима и осталом бандом. Чуј не исплати им се - да продају три карте више јер крећу из Раковице, па су у плусу, а још би 20% карата продали скупље.
 
Super izgleda KISS, sve lepo, skladno i na svom mestu...i onda...baaaam! The Logo!
brljogo.jpg
 
Koza osim prevrnute i nije bas sjajna za ovu namenu. Ako neko u farmerkama onim sa metalima na straznjici sedne - ode koza. Jedna devojka mi je unistila kozu u kolima na taj nacin.
 
Пантограф":2kq9cmm1 je napisao(la):
Нема никаквог смисла - у Земуну, западној станици, стајаће возови који иду на југ, а неће они који иду на запад/север. Свашта.

Има таквих примера у свету колико хоћеш. Па чак ни возови за југ не морају да стају у Земуну. У ТПС-у се обављају све техничке ствари, прва станица може бити и Нови Београд.

Пантограф":2kq9cmm1 je napisao(la):
Увек је било путника за НС из Земуна. Људи из тог дела Београда бираће аутобус.

Сад постаjeш искључив. Неће. Бираће регио воз. Није случајно Србија воз изабрао да Регио експрес не стаје баш само у Земуну и Петроварадину. Имају податке о броју путника.

Bungalow Bill":2kq9cmm1 je napisao(la):
Super izgleda KISS, sve lepo, skladno i na svom mestu...i onda...baaaam! The Logo!

Из неког, само њима познатог разлога, решили су да модификују лого тако што су реч воз померили на лево. Сад је још гори. Прво што ми падне на памет кад видим нову варијанту лога је да се фирма зове Ввоз Србија, а не Србија воз.

Dalmatinac":2kq9cmm1 je napisao(la):
Koza osim prevrnute i nije bas sjajna za ovu namenu. Ako neko u farmerkama onim sa metalima na straznjici sedne - ode koza. Jedna devojka mi je unistila kozu u kolima na taj nacin.

На жалост, наши нису бирали ништа од опремљености воза за 200 км/ч, јер годинама нису ништа предузимали поводом тога, а онда кад су схватили да у кратком року морају да набаве воз за 200 км/ч, јер ће пруга бити убрзо готова, могли су добити само оно што је "на лагеру". А то је иста опрема као у возовима Вестбана. Код Вестбана не постоји 1. класа, него нешто што називају класа Плус. Седишта су иста као у 2. класи, само постоји сто између седишта која су насупрот. Па чак је и конац којим су шивена седишта у бојама Вестбана!
 
Garnitura je super, logo je katastrofa!! Ne samo ovaj unutrašnji, ali i ovaj spoljašnji napred jer su stavili crven logo na crvenu podlogu! Predlažem da ih smaramo za logo i šaljemo im mejlove, vljd će videti šta je problem.
Inače Momirović potvrdio da je cena karte od 1000 din za IC voz koji po njemu će ići samo 2 puta dnevno (znamo da je 5 po predlogu RV), a da će sporije varijante biti jeftinije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893788#p893788:1jdjn70t je napisao(la):
mihajloboric87 » Sre Okt 27, 2021 6:06 pm[/url]"]Ovi vozovi više liče na vozove gradske železnice,trebali su ipak one kineske...
[/quote

Ovi vozovi su u CH standard za lokalnu željeznicu. Znam pošto sam se dosta vozio po CH željeznicom. Npr. kao za linije Beograd-Valjevo, Lazarevac, Mladenovac ili Šid najdalje. Za duže linije oni koriste drugačije vozove, više lokomotiva i vagoni, samo naravno savremeni.
Uglavnom svi koji žive u CH i koriste vozove, a tamo ih koriste bukvalno svi , kada naiđe ovakav voz kao sa slike zna se da je lokalni i da nije ni brzi ni međunarodni, ni regio čak, kada god sam putovao između dva kantona bio je drugačiji voz.
 
Nije poenta da vozovi izgledaju kao "dugolinijski" ili ne, poenta je da budu funkcionalni i da komfor bude u skladu sa upotrebom. U Austriji i Nemačkoj se ovakvi vozovi koriste za IC vozove, da li iko tamo smatra da izgledaju kao lokalni vozovi? Ovi vozovi su odlični za ono što se planiraju, a to je da pored svog velikog kapaciteta pružaju i komfornu i brzu vožnju na daljim putovanjima.
 
Obzirom koliko će dugo trajati putovanje ovim vozom, ovakav voz je za srpske standarde i preluksuzan. 30minuta do NS može da bude i na plastičnom sedištu, niko ne bi osetio.
 
Sad se vecina vozova za daljinski saobraćaj prave da budu elektromotorne garniture.
Sve se vise izbacuju vagoni i lokomotive to je opšti trend.
U francuskoj recimo u velikim pariskim stanicama vozovi koji imaju lokomotive i vagone cine mozda 10 do 20% max

Ovaj naš deluje kao lokalni zbog stare maske, da su ubacili ovu novu šiljastu delovao bi više za daljinski saobraćaj.

Da smo kupili ove kineske na primer odmah bi delovalo kao da imamo TGV ili ICE.

Samo je dizajn u pitanju nista drugo.
 
Можда је хиљаду пута прежвакана тема, али опет долази до изражаја катастрофалан брендинг железничких предузећа.
 
Pazi, brending u Srba je nešto što nikada nije ni pokrenuto kao tema...ne samo za železnicu.

Nama treba ozbiljan marketing stručnjak koji će da brendira sve institucije, zemlju, javna preduzeća, agencije...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Има и позитивних решења, нпр. Air Serbia, или графичка решења у Новом Саду. НИС је исто ок. Железничка предузећа имају проблем глупих имена Србија воз и Србија карго, и накарадних логотипова. Просто су могли да назову предузећа ИЖС, СДЖ (садашњи Србија воз) и СДЖ-карго. A логотип једноставно, као код DB, уоквирена слова СДЖ, и код карга само додат натпис карго испод. Но шта је ту је. Ево слике горе на делу, црвени лого на црвену подлогу, једино горе од тога може да буде решење као код Монтекарга, да лого буде на белом пољу.
 
To su sve privatne kompanije. Grad, država, opštine, javna preduzeća, agencije...ne treba daleko otići i videti kako se to radi...Hrvati, Slovenci...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Inače na stranu logotip i sve..Kiss deluje vrhunski...jedva čekam prvu vožnju!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koliko bolje izgleda sa ovakvim logom. Šta mislite, da li bi bilo nekog učinka da im se pošalje neki mejl sa predlozima.
 
Vrh