Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

А да се подмаже нема услова? Па зар такве ствари не утичу да се гарнитура брже нађе на каналу?
 
Мислим да су то опруге. Тај звук сам приметио и на старијим вагонима у Русији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891897#p891897:1vcdztmi je napisao(la):
mvbg1 » Čet Okt 21, 2021 4:26 am[/url]":1vcdztmi]Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
Znači, sada je već sigurno da nam prvi KISS stiže do kraja oktobra?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892028#p892028:11uzye70 je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 21, 2021 2:27 pm[/url]":11uzye70]Мислим да су то опруге. Тај звук сам приметио и на старијим вагонима у Русији.

Znam na koji zvuk mislite ali mi deluje da je abrines zapravo mislio na kompresor jer kaže mrvljenje/struganje u pojedinim vagonima dok se opruge čuju u svim vagonima pri menjanju koloseka i to je više kao pucanje nekoliko puta nego konstantno mrvljenje koje se čuje dok radi kompresor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892169#p892169:nijnoj81 je napisao(la):
Pumba » Čet Okt 21, 2021 11:07 pm[/url]":nijnoj81]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892028#p892028:nijnoj81 je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 21, 2021 2:27 pm[/url]":nijnoj81]Мислим да су то опруге. Тај звук сам приметио и на старијим вагонима у Русији.

Znam na koji zvuk mislite ali mi deluje da je abrines zapravo mislio na kompresor jer kaže mrvljenje/struganje u pojedinim vagonima dok se opruge čuju u svim vagonima pri menjanju koloseka i to je više kao pucanje nekoliko puta nego konstantno mrvljenje koje se čuje dok radi kompresor.

Ovo pucanje na koje sam ja mislio je mnogo jače od kompresora. Kada se menja kolosek ili ulazi u krivinu puca kao da vagon hoće da se prepolovi. Iznad postolja ako sedite, oseti se i udarac.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891951#p891951:nijnoj81 je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 21, 2021 11:31 am[/url]":nijnoj81]Правилник каже да у троцифреној нумерацији вучних возила:

Дакле, 414 и 415 не може бити јер приколица није са управљачницом (управљачница је у моторним колима), 416 и 417 су већ заузети, а први следећи слободан број је 418. Тако да 410/418 је исправно.

Ova numeracija važi samo za EMV?
 
stex_pb":21uyu0dv je napisao(la):
Ovo pucanje na koje sam ja mislio je mnogo jače od kompresora. Kada se menja kolosek ili ulazi u krivinu puca kao da vagon hoće da se prepolovi. Iznad postolja ako sedite, oseti se i udarac.

То је онда то. Није опасно, али може бити узнемирујуће за путнике.

stex_pb":21uyu0dv je napisao(la):
Ova numeracija važi samo za EMV?

И ДМВ, с тим што је код ДМВ прва цифра 6 за дизелелектрични погон и 7 за дизелхидраулични погон.
 
Mislio sam da je za komplet vučna vozila pa vidi da se ne poklapa sa oznakama lokomotiva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892207#p892207:38bcx0rx je napisao(la):
stex_pb » Pet Okt 22, 2021 8:17 am[/url]":38bcx0rx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892169#p892169:38bcx0rx je napisao(la):
Pumba » Čet Okt 21, 2021 11:07 pm[/url]":38bcx0rx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892028#p892028:38bcx0rx je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 21, 2021 2:27 pm[/url]":38bcx0rx]Мислим да су то опруге. Тај звук сам приметио и на старијим вагонима у Русији.

Znam na koji zvuk mislite ali mi deluje da je abrines zapravo mislio na kompresor jer kaže mrvljenje/struganje u pojedinim vagonima dok se opruge čuju u svim vagonima pri menjanju koloseka i to je više kao pucanje nekoliko puta nego konstantno mrvljenje koje se čuje dok radi kompresor.

Ovo pucanje na koje sam ja mislio je mnogo jače od kompresora. Kada se menja kolosek ili ulazi u krivinu puca kao da vagon hoće da se prepolovi. Iznad postolja ako sedite, oseti se i udarac.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891951#p891951:38bcx0rx je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 21, 2021 11:31 am[/url]":38bcx0rx]Правилник каже да у троцифреној нумерацији вучних возила:

Дакле, 414 и 415 не може бити јер приколица није са управљачницом (управљачница је у моторним колима), 416 и 417 су већ заузети, а први следећи слободан број је 418. Тако да 410/418 је исправно.

Ova numeracija važi samo za EMV?

Da i ja kontam na koji zvuk misliš, pogotovo mi se čini da se to često čuje na barskom vozu zbog krivina. A mene zanima zbog čega se na nekim prugama čuje struganje po kolosijeku bez obzira na voz i EMV i vagoni. Npr. to struganje je baš izraženo na pruzi Zagreb-Vinkovci i to na deonicama Dugo Selo-Novska ( tu je najgore mozak probija kad se vozite), takođe oko Slavonskog Broda, a u Srbiji desni kolosijek Šid -Golubinci takođe struže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892179#p892179:m0vp3csr je napisao(la):
Bulbulderac17 » 21 Oct 2021 11:10 pm[/url]":m0vp3csr]jao ne ...ovaj B03 logo kad vidim naježim se


Sent from my iPhone using Tapatalk
Još samo fali da ih krste kao avione air serbie.
Npr 410-001/002 da postane "Predsednik Aleksandar Vučić"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890447#p890447:3aoo6tm1 je napisao(la):
mario94 » Ned Okt 17, 2021 2:26 pm[/url]":3aoo6tm1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890242#p890242:3aoo6tm1 je napisao(la):
Užice » Sub Okt 16, 2021 7:03 pm[/url]":3aoo6tm1]Slovenija i Hrvatska spram veličine imaju dobru putničku železnicu, onoliki broj dnevnih polazaka između manjih gradova i prestonice koliko imaju oni Srbija Voz neće imati još dugo.
Železnicama FBiH se nisam vozio nikada. Što se tiče Republike Srpske,ima solidan broj polazaka na pruzi Dobrljin-Novi Grad-Prijedor-Banja Luka-Doboj, putovao sam proletos tuda, cene su pristupačne i nema kašnjenja, ali je vozni park dosta zastareo,nije se nabavljalo ništa novo još od rata,a i već nekoliko godina nema putničkog saobraćaja severno od Doboja,na pruzi Doboj-Modriča-Šamac.
Crna Gora za svoju veličinu i kilometražu pruga ima dobar unutrašnji saobraćaj,ako se izuzme lokalna linija Bar-Bijelo Polje, gde popodnevni voz gotovo uvek kasni sa dolaskom u Bijelo Polje po sat vremena.
Nisam se nikada vozio makedonskim železnicama,čuo sam da su kupili neke nove kineske EM garniture,ali pretpostavljam da van Koridora 10 nemaju naročito razvijen saobraćaj.
Što se Srbije tiče,regio linije Beograd-Užice/Prijepolje i Beograd-Niš su OK što se tiče broja polazaka(iako su kašnjenja na niškoj pruzi svakodnevna),kada se pusti novosadska pruga i taj severni deo Koridora 10 će biti OK, najveći problem je očajno nizak takt lokalnih vozova i ponegde potpuno odsustvo saobraćaja na lokalnim prugama u ruralnim sredinama, čak i na onima koje su skoro remontovane i gde je brzina i do 100km/h.

Što se tiče Hrvatske nije tačno, pogledaj red vožnje HŽ. Zagreb-Rijeka nema direktnih linija!!!(Vjerovatno neisplativo pošto se autoputem dođe puno brže). Zagreb-Split 2x dnevno, Zagreb-Osijek samo 1x dnevno( isto neisplativo, stara neelektrifikovana pruga) . Jedina koliko toliko isplativa linija u hrv je Koridor X Zagreb-Vinkovci i ima 5x dnevno brzi i isto toliko putnički radnim danima, vikendom nešto manje. Na lokalnim prugama takođe nema nešto puno linija uglavnom se vrti oko 3-4 dnevno, eventualno 5 ako baš ima putnika , a vozni park su na lokalnim prugama 90% stari šved. Problem u hrvatskoj je i jako malo elektrifikovanih pruga. Npr. Od Ogulina do Splita idu dizelke, i na čitavoj toj liniji osim ta 2 brza Zagreb-Split ne postoji lokalni saobraćaj, npr Knin-Split ili Zg - Knin, tako da ogroman broj naselja uz tu prugu nemaju mogućnost da putuju željeznicom...
Zar od Perkovića do Splita ne postoji splitska prigradska železnica sa starim švedskim garniturama koje staju i na svim malim lokalnim stanicama? Koliko znam, postoje i lokalne linije Šibenik-Knin i Zadar-Knin.
 
Постоји Сплит - Перковић и Перковић - Шибеник. Книн - Задар одавно нема.
 
Postoji i prigradska linija od Splita do Kaštel Sućurca.
Ne znam kako je sad ali kad sam bio tamo pre 5 godina
na njoj je vozio šved tamo amo i uglavnom bez putnika.
 
Kalmar Verkstad ima mali kapacitet putnika i nije najbolje rešenje za prigradsku železnicu. Prosto je neverovatno da pruga Ogulin-Split nije elektrificirana do danas, čak ni tokom trajanja SFRJ, a sagrađena je još u vreme Kraljevine Jugoslavije.
 
Evo sad vidim jedan je remontovan kao Biketrain sa velikim prostorom za bicikle i preklapajućim sedištima u okviru projekta Istria Bike and Train. Saobraćaće na liniji Buzet - Pula. Pominju se i planovi za elektrifikaciju istarske pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892482#p892482:1r2vrgq1 je napisao(la):
Užice » Sub Okt 23, 2021 12:21 pm[/url]":1r2vrgq1]Prosto je neverovatno da pruga Ogulin-Split nije elektrificirana do danas, čak ni tokom trajanja SFRJ, a sagrađena je još u vreme Kraljevine Jugoslavije.

Личка пруга (Огулин - Книн) није била на главном правцу Загреб - Сплит у време СФРЈ, већ је то била Унска пруга (Босански Нови - Бихаћ - Книн). Пруга Босански Нови - Бихаћ - Книн је електрифицирана пар година пре рата и у плану је било да се настави од Книна до Сплита. Како је избио рат и Хрватска постала независна земља Личка пруга је постала главни правац Загреб - Сплит јер у потпуности пролази кроз Хрватску, док Унска пруга вишеструка пресеца границу БиХ и Хрватске и добрим делом пролази кроз БиХ. На Унској прузи је током рата уништен део контактне мреже, а остатак који није уништен је покраден јер се могло добро зарадити од тога.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892516#p892516:2s7eez7l je napisao(la):
JohnnyLee » Sub Okt 23, 2021 1:47 pm[/url]":2s7eez7l]стварно? како мисле да убацују бицикле уз степенике?

Iskreno, sumnjam da su se tim pitanjem bavili... Ima u članku slika gde se vidi nizak peron i stepenište voza.

Evo pune vesti, svašta se tu još pominje uključujući nabavku novih elektromotornih vozova od čega dva na baterije:

http://www.hzpp.hr/prijevoz-putnika-i-b ... stri?p=578
 
Мала Иванча
Извор: Општина Сопот
1f342c312eb9a66780776a69e51985e8.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892816#p892816:2z0zyoex je napisao(la):
TheOnlyLuka » Ned Okt 24, 2021 4:13 pm[/url]":2z0zyoex]Zar to nešto nisu bili Koridori? Sa istom uvodnom špicom (muzikom)?

Bili su do negde marta, onda su krenule ove veze mada je meni to isto. Onog voditelja vise nema sad je ova zena sto prica koju nikad ne vidimo. Veze objavljuju cesce nego sto su koridore
 
Србија Воз 410-001 јуче код Мемингена у Немачкој. Снимио Рафаел Крамер.

Clip_833.jpg.76aae854cb70802b86c4acd6915a14e4.jpg


Clip_834.jpg.c9b0d2307402de95ce2d18cf48f939f4.jpg
 
Vrh