Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Polazak autovoza iz Resnika bi imao smisla ako bi se prethodno natovareni DDAm-ovi tu kačili na voz kad pristigne. Pitanje je koliko bi voz koji prolazi kroz Resnik (a krenuo je iz Prokopa ili Subotice ka Baru ili Solunu) morao tu da se zadržava kako bi cela operacija manevre i kačenja bila gotova.

Uostalom, kako se na Panoniji vršio utovar auta u NS?
 
Što da ne? Autovozovi ka Mađarskoj i Hrvatskoj bi se tovarili u Zemunu poistom principu, naravno ako cela operacija nije organizaciono i vremenski zahtevna. Alternativno bi se moglo organizovati i na Rasputnici G sa prevlačenjem ka Prokopu.
 
Који аутовозови ка Мађарској и Хрватској? Неће их никад бити.
 
Аутопута до Црне Горе неће бити скоро. Бар још 7 година.
 
Koji crni autovozovi ka Mađarskoj? :lol:

Jedino za Split/Rijeku kad bi ponovo išao Jadran Express kao pre 10-15 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884000#p884000:1slvfwd0 je napisao(la):
WLABmz » 27 Sep 2021 12:00 pm[/url]":1slvfwd0]Dakle, kao što sam rekao deo Vukovog spomenika koji je u nadležnosti IŽS je u dobrom stanju. Deo Vukovog spomenika koji treba da održava grad se uopšte ne održava, tako da tvoja tvrdnja, Došljače, je potpuno pogrešna. Ista je situacija i na Pančevačkom mostu.

A stanje stanica u Srbiji zavisi od mnogo faktora, najviše od toga koliko su stare, tj. kad su poslednji put obnovljene, od odnosa zaposlenih u konkretnoj stanici i od lokacije, tj. količini vandala koji je "posećuju". Obezbeđenje bi rešilo deo problema, jer vandali su razlog katastrofalnog stanja velikog broja stanica, ali je to nešto što ni IŽS ni lokalne samouprave ne bi mogle da priušte.

Проблем је што ИЖС нема своје раднике за одржавање обејката као пре па, као што кажеш, много зависи од самих радника који раде у одређеној станици. Раније су станице имале своје спремачице које се одржавале хигијену, а тога сада нема.
 
Da. Stvarno bi mogle lokalne samouprave da imaju centralna odelkenja za čišćenje i održavanje svih javnih objekata na svojoj teritoriji bez obzira koja državna institucija ili JP je vlasnik (ili državno AD kao u našem primeru).
Da pored čišćenja bude i osnovno tehničko održavanje. Nije samo čistoća problem već se mnogo gde ne popravljaju ni instalacije, ne menjaju sijalice, sanitarije u javnim toaletima izlomljene,...
 
Да пресечем тему са једним видеом од пре пар дана, локомотива серије 664 (Личанка) приватника Комбиновани Превоз са цистернама у проласку кроз Врбас, секција или део пруге ка Ловћенцу која броји последње дане мада пре ће бити месеце.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Zy7df-4vRGI[/youtube]
 
Sutra AV otvara neke fantomske radove na železničkom Koridoru 10 u Nišu...Repriza 2015. u Novom Sadu:

jq5k9kpTURBXy8wMzM5ZDZhZjhkYTcxMzM0YjM0MWE0Y2Y2OWExOGYyZC5qcGeRkwLNAuQAgaEwBQ
 
Добио је "неки грип", каже Пантеларка, можда ипак не отвори.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884691#p884691:1hhrqor0 je napisao(la):
Пантограф » Sre Sep 29, 2021 10:36 am[/url]":1hhrqor0]Добио је "неки грип", каже Пантеларка, можда ипак не отвори.

Evo ga od danas ponovo kao nov. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884691#p884691:2tgeer6f je napisao(la):
Пантограф » Сре Сеп 29, 2021 11:36 am[/url]":2tgeer6f]Добио је "неки грип", каже Пантеларка, можда ипак не отвори.

То је еуфемизам за корону код владајуће елите.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884694#p884694:2tgeer6f je napisao(la):
WLABmz » Сре Сеп 29, 2021 11:59 am[/url]":2tgeer6f]
Evo ga od danas ponovo kao nov. :mrgreen:

То се зове неодговорно понашање, и још маску не носи. Једини, да би дебела уста могла да кењају
 
Pišanje po narodu se nastavlja:

Železnice upozoravaju: Zbog radova sutra ne saobraćaju vozovi na jednoj deonici

Beograd -- Zbog rekonstrukcije pruge vozovi na relaciji Niš-Doljevac neće saobraćati sutra između 9 i 13.00 časova, saopšteno je iz “Infrastrukture železnice Srbije”.

Saobraćaj će biti obustavljen zbog početka radova na deonici Niš-Brestovac, istakli su iz Infrastrukture i dodali da će javnost o daljim promenama blagovremeno biti obaveštena.

"Pruga Niš - Brestovac deo je železničkog koridora Niš - Preševo - državna granica sa Severnom Makedonijom, a ukupna dužina pruge obuhvaćena projektom modernizacije iznosi 22,8 kilometra", stoji u saopštenju.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2021&mm=09&dd=29&nav_id=1929866

Ako radovi zaista počinju, zašto je pruga zatvorena samo u vreme svečanog otvaranja radova, a ne po planiranoj dinamici radova sledećih 33 meseci 36 sati zatvor /36 sati saobraćaj /36 sati zatvor /60 sati saobraćaj? :roll:

Pritom je Niš - Brestovac opet jedan neesencijalan remont, jer na pruzi Niš - Preševo ima mnogo gorih deonica sa brzinom 30-50 km/h (Grdelica - Džep 50 km/h, Džep - Momin Kamen 30 km/h, Momin Kamen - Priboj Vranjski 50 km/h, Bukarevac - Preševo - državna granica 50 km/h), dok je na deonici Niš - Brestovac, za naše uslove brzina solidnih 70 km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884868#p884868:359ly108 je napisao(la):
WLABmz » Sre Sep 29, 2021 6:15 pm[/url]":359ly108]Pišanje po narodu se nastavlja:

Železnice upozoravaju: Zbog radova sutra ne saobraćaju vozovi na jednoj deonici

Beograd -- Zbog rekonstrukcije pruge vozovi na relaciji Niš-Doljevac neće saobraćati sutra između 9 i 13.00 časova, saopšteno je iz “Infrastrukture železnice Srbije”.

Saobraćaj će biti obustavljen zbog početka radova na deonici Niš-Brestovac, istakli su iz Infrastrukture i dodali da će javnost o daljim promenama blagovremeno biti obaveštena.

"Pruga Niš - Brestovac deo je železničkog koridora Niš - Preševo - državna granica sa Severnom Makedonijom, a ukupna dužina pruge obuhvaćena projektom modernizacije iznosi 22,8 kilometra", stoji u saopštenju.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2021&mm=09&dd=29&nav_id=1929866

Ako radovi zaista počinju, zašto je pruga zatvorena samo u vreme svečanog otvaranja radova, a ne po planiranoj dinamici radova sledećih 33 meseci 36 sati zatvor /36 sati saobraćaj /36 sati zatvor /60 sati saobraćaj? :roll:

Pritom je Niš - Brestovac opet jedan neesencijalan remont, jer na pruzi Niš - Preševo ima mnogo gorih deonica sa brzinom 30-50 km/h (Grdelica - Džep 50 km/h, Džep - Momin Kamen 30 km/h, Momin Kamen - Priboj Vranjski 50 km/h, Bukarevac - Preševo - državna granica 50 km/h), dok je na deonici Niš - Brestovac, za naše uslove brzina solidnih 70 km/h.

Da i onda nakon remonta će brzina biti ako 85 km/h i isto tako veliko je pitanje dali se remontuje samo otvorena pruga ili i stanice i skretnice, nažalost to pitanje se mora uvek postaviti nakon "remonta" Požarevac-Zaječar di se kroz svaku stanicu i većinu mostova i tunela vozi 10km/h - 30km/h.
Inače stalno se to dešava da se ne remontuju ono što bi prvo trebalo, najbolji primjer toga je Ruma-Šid uopšte nemaju u planu remot te pruge , a voz tako važnom koridoru tolikom dužinom kroz ravan Srem di je pruga ravna crta vozi 30 km/h .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884928#p884928:ecdvuidk je napisao(la):
mario94 » Sre Sep 29, 2021 10:27 pm[/url]":ecdvuidk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=884868#p884868:ecdvuidk je napisao(la):
WLABmz » Sre Sep 29, 2021 6:15 pm[/url]":ecdvuidk]Pišanje po narodu se nastavlja:

Železnice upozoravaju: Zbog radova sutra ne saobraćaju vozovi na jednoj deonici

Beograd -- Zbog rekonstrukcije pruge vozovi na relaciji Niš-Doljevac neće saobraćati sutra između 9 i 13.00 časova, saopšteno je iz “Infrastrukture železnice Srbije”.

Saobraćaj će biti obustavljen zbog početka radova na deonici Niš-Brestovac, istakli su iz Infrastrukture i dodali da će javnost o daljim promenama blagovremeno biti obaveštena.

"Pruga Niš - Brestovac deo je železničkog koridora Niš - Preševo - državna granica sa Severnom Makedonijom, a ukupna dužina pruge obuhvaćena projektom modernizacije iznosi 22,8 kilometra", stoji u saopštenju.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2021&mm=09&dd=29&nav_id=1929866

Ako radovi zaista počinju, zašto je pruga zatvorena samo u vreme svečanog otvaranja radova, a ne po planiranoj dinamici radova sledećih 33 meseci 36 sati zatvor /36 sati saobraćaj /36 sati zatvor /60 sati saobraćaj? :roll:

Pritom je Niš - Brestovac opet jedan neesencijalan remont, jer na pruzi Niš - Preševo ima mnogo gorih deonica sa brzinom 30-50 km/h (Grdelica - Džep 50 km/h, Džep - Momin Kamen 30 km/h, Momin Kamen - Priboj Vranjski 50 km/h, Bukarevac - Preševo - državna granica 50 km/h), dok je na deonici Niš - Brestovac, za naše uslove brzina solidnih 70 km/h.

Da i onda nakon remonta će brzina biti ako 85 km/h i isto tako veliko je pitanje dali se remontuje samo otvorena pruga ili i stanice i skretnice, nažalost to pitanje se mora uvek postaviti nakon "remonta" Požarevac-Zaječar di se kroz svaku stanicu i većinu mostova i tunela vozi 10km/h - 30km/h.
Inače stalno se to dešava da se ne remontuju ono što bi prvo trebalo, najbolji primjer toga je Ruma-Šid uopšte nemaju u planu remot te pruge , a voz tako važnom koridoru tolikom dužinom kroz ravan Srem di je pruga ravna crta vozi 30 km/h .

Ima plan, modernizuje se pruga za 160 km/h i 200 km/h novac se uzima iz Evropskih investicionih banaka. To što je davno moglo da se saobraćaj prebaci na bolji kolosek uz malo dignalizacije to je nešto drugo.
 
Moguće da smo se pogrešno shvatili, ja pričam o pruzi Stara Pazova-Šid. Moja greška što nisam to naveo. Inače ne mogu da otvorim ovaj poslednji link (Uspeo na kraju preko racunara)
 
Svejedno. Rekli su da će koridor svuda da ima iste proporcije, što se odnosi i na Pazova-Šid i na Niš-Brestovac...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885030#p885030:2wqdvsge je napisao(la):
tragac » Čet Sep 30, 2021 11:18 am[/url]":2wqdvsge]Svejedno. Rekli su da će koridor svuda da ima iste proporcije, što se odnosi i na Pazova-Šid i na Niš-Brestovac...

Moje mišljenje da baš i nema potrebe više bilo gde praviti pruge za 200km/h budući da su jako skupe, bolje taj novac preusmjeriti na remont onoga što je hitno.
Npr. Novi Sad-Beograd je ok ovako budući da je tu saobraćaj najgušći između dva najveća grada.
Novi Sad-Subotica sasvim dovoljno za 160km/h
Ostalo treba remontovati
Stara Pazova-Šid 120km/h idealno i dovoljno
Niš -Preševo 100-120 km/h zavisi od terena
Beograd-Niš 120km/h uz manje korekcije i ispravke krivina
Niš-Dimitrovgrad 100km/h
Barska pruga 80-100 km/h
Ja očekujem da će ovo ovako na kraju i biti kada se remontuju sve te pruge, što je po meni ok, a nadam se da ćemo i to dočekati.
 
Većinski vlasnik firme ZGOP iz Novog Sada, Integra Constuction iz Kazahstana, prodaje ovu kompaniju domaćem preduzeću Extra-auto transport iz Vrbasa.
ZGOP trenutno izvodi radove na modernizaciji i rekonstrukciji železničke pruge koja povezuje Mađarsku i Srbiju na deonici Beograd centar - Stara Pazova, kao i na deo radova na deonici Stara Pazova - Novi Sad. Takođe, ZGOP radi i na sanaciji prige Niš - Zaječar i to deonice Matejevac - Svrljig i Svrljig - Knjaževac.
https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlj ... C4%91arske


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li postoji neka firma na koju SNS bratija neće baciti oko?
 
Врбас, екстра ауто транспорт. ех какве предузимаче имамо. У пар година, неколико различитих области. Паметни људи, способни вредни. Суво дрво да бациш има да донесе плод.
 
Budimpest-Solun oko 1'000km - za nas najbitniji InterCity koridor

  • - Madjarska 170km => 80min (3 stops) => 145km/h (ravan teren, sporiji samo izlaz/ulaz Budimpesta)
    - Srbija 570km => 300min (12 stops) => 130km/h (na severu znacajno brze nego na jugu)
    - Makedonija 190km => 130min (5 stops) => 100km/h (zeznut teren)
    - Grcka 70km => 30min (1 stop) => 145km/h (ravan teren, sporije samo izaz/ulaz Solun)
Za 9 sata od Budimpesta do Soluna, to je vec neki realistican cilj!
ili za 3 sata od Beograda do Budimpesta
ili za 2 sata od Beograda do Nisa
ili za 4 sata od Beograda do Skoplja
ili za 6 sata od Beograda do Soluna
ili za 5 sata od Beograda do Beca (ako Madjari naprave mali nadvoznjak u Budimpesti)

A da se taj cilj postigne u Srbiji, solidno je Mario94 procenio
Novi Sad-Subotica sasvim dovoljno za 160km/h
Niš -Preševo 100-120 km/h zavisi od terena
Beograd-Niš 120km/h uz manje korekcije i ispravke krivina
 
Vrh