Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da, ali meni potpuno nije normalno da postoji PP na pruzi gde je Vmax>120km/h. Šta bi bilo da je zaglavio kamion koji vozi cigle?
 
Догодио би се судар и вероватно би страдао машиновођа, као што се и дешава по свету.
 
Letos sam proveo skoro 3 meseca po Nemačkoj i navozio sam se vozovima kao nikada u životu.
Na veoma prometnoj pruzi od Hamma do Paderborna juri Desiro HC 160km/h kroz njive a prugu presecaju brojni seoski putići i svi su PP automatizovani i obezbeđeni branicima a traktori uredno stoje ispred istih i čekaju. Mislim da imaju i propis da sve glavne pruge Haupteisenbahnstrecke moraju biti obezbeđene rampama jer se njima vozi do 160. Regionalne pruge Nebenbahn mogu uz rampe i svetla bez branika a sve preko 160 je denivelisano. Po regionalnim prugama većina PP ima automatske rampe sa signalizacijom mašinovođi da li se sistem aktivirao na mestima gde pruga seče gradske ulice i bitnije puteve. Gde seče manje važne puteve PP su obezbeđeni samo trepćućim svetlima kada nailazi voz ali ispred njih najčešće stoje tri table sa slovom P na jednakom rastojanju na kojima mašinovođa svira. Kada se ne aktivira automatski PP a dešava se, mašinovođa nema signalizaciju i staje ispred prelaza svira i lagano ga prolazi. Prilično sam siguran da su na jednom mestu gde prugu prelazi prometna biciklistička staza stavili i PZB magnet pre nego što počne ograničenje od 20km/h a odmah posle prelaza vraćala se brzina na 60km/h. I naravno za to vreme pratio sam vesti i pored svega toga dešavali su se udesi uz sva obezbeđenja u skoro svim slučajevima zbog nemara vozača. U mestu blizu mog Jula je Stadler Regio Shuttle vagončić na prelazu obezbeđenom samo svetlosnom signalizacijom udario automobil. Vozač je nastradao a suvozač je ispričao da nisu videli ni svetlosni signal ni voz koji nailazi jer je sunce jako blještalo njima u oči nisko na horizontu dok je zalazilo. Naravno frka se odmah digla kako zbog toga treba taj prelaz obezbediti rampom.
 
Данас искочили вагони са тенковима код Деспотовца.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800145#p800145:3qqtd8ng je napisao(la):
Дошљак » Ned Dec 06, 2020 12:26 am[/url]":3qqtd8ng]Данас искочили вагони са тенковима код Деспотовца.
 

Prilozi

  • EogL3juW4AE2Kel.jpg
    EogL3juW4AE2Kel.jpg
    314,4 KB · Pregleda: 1.707
  • EogL3jxXEAAIF4u.jpg
    EogL3jxXEAAIF4u.jpg
    259 KB · Pregleda: 1.700
Sa teme o Propu:

Ako ništa drugo, bar je razotkrio dugo čuvanu tajnu, sa kojom je bilo upoznato samo par nas čudaka iz drevnog reda ve-jednako-es-sa-te.
Vrlo brzo ćemo odavde do Novog Sada ići vozom za samo 40 minuta", naglasio je Momirović.
:gobb:
Hvala mu na hrabrosti da kaže istinu.
 
A u emisiji koridori prošle nedelje su rekli da će se stizati za 25 minuta od centra Beograda do centra Novog Sada :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800173#p800173:2mzy6nxr je napisao(la):
Pendolino » Ned Dec 06, 2020 4:18 am[/url]":2mzy6nxr]Sa teme o Propu:

Ako ništa drugo, bar je razotkrio dugo čuvanu tajnu, sa kojom je bilo upoznato samo par nas čudaka iz drevnog reda ve-jednako-es-sa-te.
Vrlo brzo ćemo odavde do Novog Sada ići vozom za samo 40 minuta", naglasio je Momirović.
:gobb:
Hvala mu na hrabrosti da kaže istinu.

Mislim da je on racunao redovnog pilicarca:
BG-NBGD-Zem-Pazove- Indjija- Beska- Karlovci- Petrovaradin- NS...... njemu je ranije trebalo vise od jednog sata, ako ne i dva......
 
To je IC. Pilićar bez sat nema šanse.

Makar uzmi projektovane Vmax po deonicama i stavi u v=s/t i saberi 2munuta po stanici, pa ćeš dobiti neku približnu cifru. Realno je više, naravno.
 
I sat vremena je vrlo konkurenta brzina jer toliko treba od BG do NS autom bez gužve, još ako dodamo gužvu po Beogradu ova opcija će biti vrlo konkurenta. Očekujem da će kroz koju godinu sav autobuski saobraćaj biti ukinut između BG i NS kao i po manjim mestima između. Naravno mora da se dobije dobar red vožnje sa čestim polascima i konekcijama ka drugim gradovima, jedino tako će se sve ovo ostvariti.
 
Mislim da ce i dalje postojati pilicar u malcice boljoj verziji:
BG-NBG-Zemun-Pazove-Indjija-Beska-Cortanovci-Karlovci-Petr-NS 1:30-1:50hr
i mozda brzi:
BG-Indjia-NS 45-50min
 
Овде нам заправо, уз пилићара, највише треба неки убрзани воз. Експресних неће ни бити, бар док не буде међународних.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800231#p800231:1u4fegfw je napisao(la):
lukarts » Ned Dec 06, 2020 10:52 am[/url]":1u4fegfw]Mislim da ce i dalje postojati pilicar u malcice boljoj verziji:
BG-NBG-Zemun-Pazove-Indjija-Beska-Cortanovci-Karlovci-Petr-NS 1:30-1:50hr
i mozda brzi:
BG-Indjia-NS 45-50min

Neko je racunao, nisam siguran kada i ko, da je vreme da voz ide samo pravo (Beograd Centar-Novi Sad) bez skretnica i stajanja izmedju, 33 minuta. Tako da verujem da će vreme brzih vozova sa dva tri stajanja biti 40-45 minuta. Za REGIO vozove nemam računicu, ali verujem da će biti sat vremena otp., možda malo jače
 
Jel su kompletno skinuti stubovi i kontaktna mreža tamo gde su je kinezi postavili od Batajnice do Stare Pazove?
 
Boki123":s588sy4d je napisao(la):
Neko je racunao, nisam siguran kada i ko, da je vreme da voz ide samo pravo (Beograd Centar-Novi Sad) bez skretnica i stajanja izmedju, 33 minuta. Tako da verujem da će vreme brzih vozova sa dva tri stajanja biti 40-45 minuta. Za REGIO vozove nemam računicu, ali verujem da će biti sat vremena otp., možda malo jače
Рачунао сам ја време путовања без убрзавања/успоравања и заустављања. Сад сам израчунао за варијанте 160 км/час и 200 км/час.
BG-NS-vremeputovanja.JPG


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800231#p800231:s588sy4d je napisao(la):
lukarts » Нед Дец 06, 2020 11:52 am[/url]":s588sy4d]Mislim da ce i dalje postojati pilicar u malcice boljoj verziji:
BG-NBG-Zemun-Pazove-Indjija-Beska-Cortanovci-Karlovci-Petr-NS 1:30-1:50hr
i mozda brzi:
BG-Indjia-NS 45-50min
Пилићар је пре реконструкције возио од 1:40 до 1:55 (са свим укрштавањима, мањим пројектованим брзинама, лаганим вожњама итд.) тако да је овде крајње потцењена брзина реконструисане пруге. Ја претпостављам де ће пилићари возити од 1:00 до 1:15, у зависности од броја винограда и поља у којима се буду заустављали. ИЦ са стајањем у Пазови и Инђији би могао око 45 минута, а експрес 35-40 мин.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800282#p800282:27gjayhh je napisao(la):
spatiotecte » 06 Dec 2020 02:05 pm[/url]":27gjayhh]Jel su kompletno skinuti stubovi i kontaktna mreža tamo gde su je kinezi postavili od Batajnice do Stare Pazove?
Pojasni malo ovo? Kako misliš skinuti?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800284#p800284:lz2519do je napisao(la):
Nikola NS » 06 Dec 2020 02:10 pm[/url]":lz2519do]
Boki123":lz2519do je napisao(la):
Neko je racunao, nisam siguran kada i ko, da je vreme da voz ide samo pravo (Beograd Centar-Novi Sad) bez skretnica i stajanja izmedju, 33 minuta. Tako da verujem da će vreme brzih vozova sa dva tri stajanja biti 40-45 minuta. Za REGIO vozove nemam računicu, ali verujem da će biti sat vremena otp., možda malo jače
Рачунао сам ја време путовања без убрзавања/успоравања и заустављања. Сад сам израчунао за варијанте 160 км/час и 200 км/час.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800231#p800231:lz2519do je napisao(la):
lukarts » Нед Дец 06, 2020 11:52 am[/url]":lz2519do]Mislim da ce i dalje postojati pilicar u malcice boljoj verziji:
BG-NBG-Zemun-Pazove-Indjija-Beska-Cortanovci-Karlovci-Petr-NS 1:30-1:50hr
i mozda brzi:
BG-Indjia-NS 45-50min
Пилићар је пре реконструкције возио од 1:40 до 1:55 (са свим укрштавањима, мањим пројектованим брзинама, лаганим вожњама итд.) тако да је овде крајње потцењена брзина реконструисане пруге. Ја претпостављам де ће пилићари возити од 1:00 до 1:15, у зависности од броја винограда и поља у којима се буду заустављали. ИЦ са стајањем у Пазови и Инђији би могао око 45 минута, а експрес 35-40 мин.
file.php
Rekoh bi da voz od 200 km/h ne treba da stane toliko. U DB to sigurno nerade. Na relaciji Augsburg - MInhena (62 km) sem na glavnim stanicama ima samo jos jedno stajanje, Pasing. Ekspresni voz ZS nebi trebao sem Prokop-NBG-NS da ima vise stajanje. Isto je u DB na relaciji MInhen-Salcbrug (150Km), staje samo Rosenheim. Treba imati visu i nizu kategoriju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800355#p800355:2gvo3o4f je napisao(la):
mvbg1 » 06 Dec 2020 05:41 pm[/url]":2gvo3o4f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800282#p800282:2gvo3o4f je napisao(la):
spatiotecte » 06 Dec 2020 02:05 pm[/url]":2gvo3o4f]Jel su kompletno skinuti stubovi i kontaktna mreža tamo gde su je kinezi postavili od Batajnice do Stare Pazove?
Pojasni malo ovo? Kako misliš skinuti?

WLAB je pričao da postoji propust sa postavljanjem stubova kontaktne mreže i da su ih na nekim mestima skinuli.
Pošto već duže vreme nemamo slika o napredku postavljanja novih kineskih stubova zato i pitam sta se desava na terenu sa tim, da li je stalo, da li ih skidaju jer je doslo do greške ili nastavljaju da ih ugradjuju?
 
Jel bilo ovo? Pominje se otvorena rampa, i to ne jedna.

Blic: Slobodanka Boba Ugrinić (31) iz Novog Sada, rodom iz Velikog Banatskog sela kod Kikinde, preminula je od siline udara voza na pruzi Subotica - Sombor

Pogledajte kako su se zarili odbojnici u automobil. Jadna devojka.

Neverovatno da Evropljani još koriste lance s odbojnicima. U poređenju sa (polu)automatskim kvačilima razlika je očigledna:

ŽS 711 s lancima i odbojnicima:
1024px-Serbian_Railways_Class_711.jpg


Canadian National General ELectric ES44AC s AAR kvačilom:
1280px-CN_2869_EF-644p_parked_along_the_Riverwalk_Trail_in_Quesnel%2C_BC_%28DSCF5166%29.jpg


Transnet Freight Rail 10E s AAR kvačilom:
1024px-SAR_Class_10E_10-044.JPG


RŽD EP20 s SA3 kvačilom:
1024px-%D0%AD%D0%9F20-002.JPG


JR East E235 s Shibata kvačilom:
img_eedcbf2ae340b42c6a802e7c8fdc72ac271623.jpg

Bez obzira na to da li je rampa bila podignuta ili ne, da li bi epilog bio nešto drugačiji da železničko vozilo nije imalo odbojnike?

179t metala (EMD SD70) s kvačilom i cow catcherom u akciji:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pJqePQufx1E[/youtube]

Dok SD70 prignječi automobil lagani RA1 (711) ga smrska, pri čemu udari vozača odbojnikom u glavu. Jezivo. Za podsetnik evo kako izgleda sudar sa odbojničarom pri većoj brzini:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QpP7gMPzC78[/youtube]

BR Class 31 raznela Espace kao bomba. Da je udarila pri manjoj brzini opet bi pričinila veliku ptetu. Svaka je nezgoda rezultat sleda događaja koji su mogli biti izbegnuti. Dakle, bitnu ulogu izgraju i sama šinska vozila.
 
@ spatio.

Nedavno je pisalo u udrženju lj. ž. da između dve Pazove
tamo gde su postavljali nove stubove, nema nikavih
radova već godinu dana.
 
Kako godinu dana ne rade nista?

Pa postavljali su te nove stubove pre manje od godinu dana.
Da li su ti stubovi i dalje tu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800359#p800359:va2syh4t je napisao(la):
orjen » Sun Dec 06, 2020 5:54 pm[/url]":va2syh4t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800284#p800284:va2syh4t je napisao(la):
Nikola NS » 06 Dec 2020 02:10 pm[/url]":va2syh4t]
Boki123":va2syh4t je napisao(la):
Neko je racunao, nisam siguran kada i ko, da je vreme da voz ide samo pravo (Beograd Centar-Novi Sad) bez skretnica i stajanja izmedju, 33 minuta. Tako da verujem da će vreme brzih vozova sa dva tri stajanja biti 40-45 minuta. Za REGIO vozove nemam računicu, ali verujem da će biti sat vremena otp., možda malo jače
Рачунао сам ја време путовања без убрзавања/успоравања и заустављања. Сад сам израчунао за варијанте 160 км/час и 200 км/час.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800231#p800231:va2syh4t je napisao(la):
lukarts » Нед Дец 06, 2020 11:52 am[/url]":va2syh4t]Mislim da ce i dalje postojati pilicar u malcice boljoj verziji:
BG-NBG-Zemun-Pazove-Indjija-Beska-Cortanovci-Karlovci-Petr-NS 1:30-1:50hr
i mozda brzi:
BG-Indjia-NS 45-50min
Пилићар је пре реконструкције возио од 1:40 до 1:55 (са свим укрштавањима, мањим пројектованим брзинама, лаганим вожњама итд.) тако да је овде крајње потцењена брзина реконструисане пруге. Ја претпостављам де ће пилићари возити од 1:00 до 1:15, у зависности од броја винограда и поља у којима се буду заустављали. ИЦ са стајањем у Пазови и Инђији би могао око 45 минута, а експрес 35-40 мин.
file.php
Rekoh bi da voz od 200 km/h ne treba da stane toliko. U DB to sigurno nerade. Na relaciji Augsburg - MInhena (62 km) sem na glavnim stanicama ima samo jos jedno stajanje, Pasing. Ekspresni voz ZS nebi trebao sem Prokop-NBG-NS da ima vise stajanje. Isto je u DB na relaciji MInhen-Salcbrug (150Km), staje samo Rosenheim. Treba imati visu i nizu kategoriju.

Ova računica na slici je bez ijednog zaustavljanja. Čisto da istaknem da ne bi neki pomislili da će stajati na svim tim stanicama. A čak nije uračunato ni ubrzavanje i usporavanje. Znači taj najbrži voz koji bi išao samo Prokop - NBG - NS će biti oko 40ak minuta uz vozove koji mogu razviti 200 km/h. Napisao je to i Nikola, ali da se ponovi. Inače vrlo dobra procena ekspres 35-40min, brzi (Pazova i Inđija) 45min i putnički nekih 60-70. To je već mnogo bolje od autobusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800374#p800374:12kvn8gp je napisao(la):
spatiotecte » 06 Dec 2020 06:33 pm[/url]":12kvn8gp]Kako godinu dana ne rade nista?

Pa postavljali su te nove stubove pre manje od godinu dana.
Da li su ti stubovi i dalje tu?
Radi se i baš su ubrzali. Bilo je problema sa određenim brojem stubova kontaktne mreže koji su bili postavljeni nešto bliže osi koloseka od projektovanog. To je sada sanirano i stubovi su ponovo postavljeni.
Nema govora o tome da su radovi zaustavljeni. Svakako tempo radova može biti brži ali nikako se ne može reći da oni stoje i da se ništa ne dešava na toj deonici.
Prvom prilikom kada budem vozio tuda zabeležiću par fotki i objaviti.

Screenshot_20201206_201307.jpg
 
Vrh