Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@ттбгд, хвала за одговор и објашњење :sesir: , наравно укњижен плусићћћ.

Да још једном поставим цртеж станице са потходником. Означио сам тај објекат за смештај телекомуникационе опреме.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669984#p669984:97xbjl6c je napisao(la):
Гага » Uto Okt 15, 2019 1:51 am[/url]":97xbjl6c]@ттбгд, хвала за одговор и објашњење :sesir: , наравно укњижен плусићћћ.
Nije baš nešto reprezentativan, više liči na toalet :blah: , ali šta je tu je. Sve železnice za ove potrebe koriste tipske kontejnere, samo kod nas zidaju.
TThouse.jpg
 
Ако га не ограде жицом, несумњам да ће да послужи као тоалет. А да личи на к.....у, личи.

@ттбгд, да ли можда имаш у 3Д потходник са железничком станицом "Тошин бунар" ? :sesir:
 
Kod stanice Zemun Polje okrčili dve velike površine (uslovno preko puta stanice, na Altini, nekih 100-150 m od same stanice u smeru Beograda), poravnali, utabali pesak i počinju da lageruju betonske pragove. Trenutno jedan šleper istovaren do pola, još dva stoje parkirana u blizini.
 
Ево за оне који не желе да улазе на сајт у кратким цртама:
-БГ-НС до 2021 са нереланом најавом путовања између ова два града у трајању од 30 минута.
-плавуша каже да је од БГ до Земуна одрађено 40% посла.
-почетак трасе НС-Суботица се очекује за фебруар или март 2020.
-цела пруга треба да буде завршена 2022. или 2023.
 
Ajd za ovo sve - videćemo. Samo znam da se od proleća iz Novog Sada neće skoro moći mrdnuti vozom.
A imam ja jedno pitanje - ok za ovo što se sad rekonsturiše, radi se kako se radi, nego prethodnih godina su rekonstruisane razne deonice koridora X, deo Barske pruge, deo pruge u Grdelici je sređen tokom gradnje auto puta. Ali neke rekonstrukcije su završene pre 2-3 godine, da li se to sada redovno održava (podbijanje tucanika, uklanjanje rastinja, održavanje signalizacije i pojasa oko pruge). Ili će opet biti po proncipu "navratićemo za 20-30 godina da vidimo u kakvom je stanju".
 
Реално, не видим разлог да Инфраструктура то лоше одржава, ако је систем постављен тако да то предузеће има пара и за обнову пруга.
Мада, са друге стране, знамо с ким имамо посла...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670685#p670685:189rimoy je napisao(la):
Пантограф » 17 Oct 2019 09:20 am[/url]":189rimoy]Реално, не видим разлог да Инфраструктура то лоше одржава, ако је систем постављен тако да то предузеће има пара и за обнову пруга.
Мада, са друге стране, знамо с ким имамо посла...
Održava se, ali samo kad je to neophodno.
 
Zna li se šta će biti s prugom VS-SO tokom (i nakon) radova na NS-SU? Taj je pravac u baš lošem stanju i znam da su železnice pre par godina htele predati finansiranje održavanja tog pravca lokalnim samoupravama, ali da na kraju nije bilo ništa od toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670670#p670670:1ym2j1s1 je napisao(la):
Дошљак » Čet Okt 17, 2019 9:48 am[/url]":1ym2j1s1]
-плавуша каже да је од БГ до Земуна одрађено 40% посла.

Beograd - Zemun je počelo da se radi u februaru 2018. sa rokom završetka februar 2019.

Sada je oktobar 2019., a urađeno je 40% nečega što je trebalo 100% da bude završenu u februaru 2019.

Znači, ako je 40% završeno za 20 meseci, istim tempom 100% će biti završeno za 50 meseci, što je 4 godine i 2 meseca ili ti april 2022. Za Beograd - Zemun? EJ!?

Dakle, radi se više od 4x sporije nego što je planirano.

Biće dobro ako sve bude završeno do 2035.

Ispravka, biće dobro ako uopšte bude ikad završeno...

Podsećanja radi, pruga Beograd - Bar nikada nije u potpunosti zavšena po projektu po kojem se gradila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670869#p670869:h7y4z5wt je napisao(la):
mvbg1 » Čet Okt 17, 2019 7:53 pm[/url]":h7y4z5wt]
Održava se, ali samo kad je to neophodno.

Neophodno je relativan pojam. Izgleda da, za razliku od većine razvijenih zemalja, gde je neophodno da se pruga održava uvek, u Srbiji neophodno znači - kad je velika opasnost da se desi vanredni događaj ili se vanredni događaj već dogodio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671240#p671240:z8p5y44b je napisao(la):
WLABmz » 19 Oct 2019 12:18 am[/url]":z8p5y44b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670869#p670869:z8p5y44b je napisao(la):
mvbg1 » Čet Okt 17, 2019 7:53 pm[/url]":z8p5y44b]
Održava se, ali samo kad je to neophodno.

Neophodno je relativan pojam. Izgleda da, za razliku od većine razvijenih zemalja, gde je neophodno da se pruga održava uvek, u Srbiji neophodno znači - kad je velika opasnost da se desi vanredni događaj ili se vanredni događaj već dogodio.
Na žalost, ali tako je.
 
Ne znam da li sam pogodila temu, malopre je najavila minist.Mihajlovic da ce da potpisu sa rusima nastavak rekonstrukcije Beograd-Bar.
Brzine ce biti od 100-110. A radovi mozda pocnu krajem sl godine , dok se uradi dokumentacija.

Nemojte da ubijete glasnika :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670685#p670685:qjueydq6 je napisao(la):
Пантограф » 17 Oct 2019 09:20 am[/url]":qjueydq6]Реално, не видим разлог да Инфраструктура то лоше одржава, ако је систем постављен тако да то предузеће има пара и за обнову пруга.
Мада, са друге стране, знамо с ким имамо посла...
Ратосиљањем "вишка запослених" број радника на одржавању пруга је пао далеко испод технолошког минимума. За полумеханизовано одржавање пруга треба један пружни радник на сваких 3 километра колосека, а многи ЗОП-ови (За Одржавање Пруге) имају једног пружног радника на 10-15 километара колосека.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671533#p671533:s0wu5al3 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sat Oct 19, 2019 9:18 pm[/url]":s0wu5al3]Ратосиљањем "вишка запослених" број радника на одржавању пруга је пао далеко испод технолошког минимума. За полумеханизовано одржавање пруга треба један пружни радник на сваких 3 километра колосека, а многи ЗОП-ови (За Одржавање Пруге) имају једног пружног радника на 10-15 километара колосека.
Šta ih sprečava da "autsorsuju" taj posao. Ne moraju da imaju radnike na svom platnom spisku da bi se neki posao završio.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671449#p671449:s0wu5al3 je napisao(la):
MiraC » Sat Oct 19, 2019 4:59 pm[/url]":s0wu5al3]najavila minist.Mihajlovic da ce da potpisu sa rusima nastavak rekonstrukcije Beograd-Bar.
Brzine ce biti od 100-110.
Da, jedan od glavnih prioriteta ove vlade je putni i železnički pravac za Crnu Goru.
[url=http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=514505:s0wu5al3 je napisao(la):
TANJUG » Sat Oct 19, 2019 8:00 pm[/url]":s0wu5al3]18.37 Mihajlović: Dva važna sporazuma sa srpsku železnicu

Tokom današnje posete ruskog premijera Dmitrija Medvedeva Beogradu potpisuju se dva važna sporazuma za srpsku železnicu, izjavila je danas ministarka građevine, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i dodala da je reč o sporazumu o nastavku modernizacije pruge Beograd-Bar i ugovoru o kreditu za izgradnju jedinstvenog dispečerskog centra ''Železnice Srbije''.
Mihajlović je za Tanjug rekla da je poseta Medvedeva veoma važna i da će potpisivanjem današnjeg sporazuma sa ''Ruskim železnicama'' biti nastavljena saradnja na rekonstrukciji barske pruge, od Valjeva do granice sa Crnom Gorom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671544#p671544:22w3lddt je napisao(la):
Pendolino » 19 Okt 2019, 21:43[/url]":22w3lddt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671533#p671533:22w3lddt je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sat Oct 19, 2019 9:18 pm[/url]":22w3lddt]Ратосиљањем "вишка запослених" број радника на одржавању пруга је пао далеко испод технолошког минимума. За полумеханизовано одржавање пруга треба један пружни радник на сваких 3 километра колосека, а многи ЗОП-ови (За Одржавање Пруге) имају једног пружног радника на 10-15 километара колосека.
Šta ih sprečava da "autsorsuju" taj posao. Ne moraju da imaju radnike na svom platnom spisku da bi se neki posao završio.

Pa tu firmu koju izmes da radi taj posao moras valjda da platis. Pritom ti je jeftinije da imas svoje zaposlene jer nemoras da placas profit druge firme, a boj zaposlenih je smanjem zbog "stednje". Jedino u toj kombinaciji moze zaraditi lepe pare neciji brat, kao posrednik firme koja "iznajmljuje" radnike
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671449#p671449:2vk22ovw je napisao(la):
MiraC » Sub Okt 19, 2019 5:59 pm[/url]":2vk22ovw]Ne znam da li sam pogodila temu, malopre je najavila minist.Mihajlovic da ce da potpisu sa rusima nastavak rekonstrukcije Beograd-Bar.
Brzine ce biti od 100-110. A radovi mozda pocnu krajem sl godine , dok se uradi dokumentacija.

Na delu barske pruge koji je rekonstruisan (Resnik - Valjevo) brzina je 70-100 km/h, na drugom delu koji je poslednji rekonstruisan pre nekih 15-ak godina Požega - Užice brzina je 90-100 km/h. Sve ove brzine su ograničene minimalnim radijusom krivina i nadvišenjem spoljne šine u krivini. Ostale za rekonstrukciju su deonice Valjevo - Požega i Užice - Vrbnica - državna granica. Na tim deonicama radijusi krivina su takvi da dozvoljavaju brzine do 90 km/h sa maksimalnim nadvišenjem spoljne šine u krivini, negde i manje. Dakle, gospođa ministarka opet pokazuje svoju nekvalifikovanost.
 
Znam da je deonica pruge Čortanovci - Petrovaradin, posle remonta 2005. godine, redovno održavana tj. rađeno je redovno podbijanje koloseka i dopuna tucanika ako je trebalo.
Što se tiče održavanja rastinja pored pruge to je bolna tačka poslednjih godina. Realan razlog ne znam imajući u vidu da je pre nekoliko godina Infrastruktura kupila dvopute bagere koji imaju dodatak za košenje rastinja. Ta mašina je toliko moćna da nisam verovao. Pa ona seče drveće i debljine ruke a zašto to ne radi redovno duž pruga ne znam. Pruge su svojevrsni zeleni tuneli.
 
Izvinjavam se ako je neko već pisao o ovome, ali da li neko zna zašto nije završeno renoviranje stanice Rakovica?
Prvo, okolina stanice je raskopana i zarasla, pothodnik nije ni pipnut, osim što se vide tragovi radova (neokrečeni malterisani delovi), a na peronima nema ni oznake stanice ni koloseka, nego su brojevi koloseka kredom ispisani na stubovima. Ako stignem sutra prekosutra, slikaću, ali nije mi jasno zašto je u takvom stanju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672617#p672617:3kbog79e je napisao(la):
johnny_s » 23 Okt 2019, 02:28[/url]":3kbog79e]Izvinjavam se ako je neko već pisao o ovome, ali da li neko zna zašto nije završeno renoviranje stanice Rakovica?
Prvo, okolina stanice je raskopana i zarasla, pothodnik nije ni pipnut, osim što se vide tragovi radova (neokrečeni malterisani delovi), a na peronima nema ni oznake stanice ni koloseka, nego su brojevi koloseka kredom ispisani na stubovima. Ako stignem sutra prekosutra, slikaću, ali nije mi jasno zašto je u takvom stanju?
Nemoj tako, nije baš da nije pipano, ubacili su ono jako LED osvetljenje. :lol:
 
Vrh