Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Па оно имамо пар путничких возова које вуку локомотиве :D Мада све у свему танки смо са исправним локомотивама и у СКГ и у СВ.
Ma kakve veze imaju lokomotive od SV i SK? Dve različite firme, dva različita vlasnika lokomotiva. O kakvom davanju lokomotiva SV-a Srbija Kargu govorite?
 
Ништа давање, изнајмљивање. Беше карго или неки приватник изнајмио СВ 461 па су на Барац ишле 441?
 
Foto Ivan petkovic, preuzeto sa https://facebook.com/groups/vozoljubitelji/

1678389825165.jpg
 
Ништа давање, изнајмљивање. Беше карго или неки приватник изнајмио СВ 461 па су на Барац ишле 441?

Da, "RTL" 461-011 & 461-034.

Ima Srbija Voz i 461-001, ali koliko čujem od mašinovođa jako je kilava.
 
Ништа давање, изнајмљивање. Беше карго или неки приватник изнајмио СВ 461 па су на Барац ишле 441?
Da je SK hteo uopšte da iznajmljuje lokomotive on bi ih iznajmljivao već sad. A ne bi dopustio da mu broj ispravnih elektro lokomotiva kadkad bude malo iznad jednocifrene brojke.
Mislim da na SK uskoro ide "katanac" ili veštački održavanje od strane države.
SK je u poslednje vreme izgubio za posao strateške vozove a tek će izgubiti ulaskom stranih operatera kao što su Enna i OBB a čije vozove trenutno vuku.
Na žalost ne piše se dobro Srbija Kargu.
 
Da je SK hteo uopšte da iznajmljuje lokomotive on bi ih iznajmljivao već sad. A ne bi dopustio da mu broj ispravnih elektro lokomotiva kadkad bude malo iznad jednocifrene brojke.
Mislim da na SK uskoro ide "katanac" ili veštački održavanje od strane države.
SK je u poslednje vreme izgubio za posao strateške vozove a tek će izgubiti ulaskom stranih operatera kao što su Enna i OBB a čije vozove trenutno vuku.
Na žalost ne piše se dobro Srbija Kargu.
Mislim da je hteo da opstane ne bi dozvolio da mora da iznajmljuje nego bi servisirao svoje. To preduzeće mora da se "resetuje od nule" ili zatvori. Ako misle da se "povrate" treba da se obezbedi budžet za veliku popravku lokomotivi, ne dve-tri nego da se popravi sve što može.
 
Mogao je Kargo lepo da radi i sa podelom, nismo mi ni prva ni poslednja železnica koja je podeljena, problem je očigledno u nama.
U stvari, za Srbija Voz & Infrastrukturu donekle mogu i da razumem žalbe za podelu, jedni su logistički izgubili depo-e za održavanje & deo voznih sredstava, dok su ovi drugi izgubili hrpu izvršnog osoblja i time došli u poteškoće u vidu funkcionisanja infrastrukture, ali za Kargo nema nikakvih opravdanja.
U odnosu na konkurenciju imali su već sve na tacni, ali ništa nisu ulagali i ponašali su se monopolistički, ima hiljadu i jedan primer tog njihovog stava koji ih je doveo u ovu sadašnju bedu.

I još na čelu Karga se nalaze ljudi koji ciljano uništavaju preduzeće, Garibović ne može da padne iz razloga što očigledno neko stoji iza njega i oni ga podržavaju u svom radu, a ima i podršku većine sindikata koji čim im povećaju malo crkavicu u Kolektivnom prestaju da talasaju oko stanja u firmi.

Sa druge strane, pojedini privatni prevoznici su isto muljatori koji se bave nečasnim radnjama, pre svega mislim na ove naše lokalne "preduzetnike", vidim i Gema je opet vaskrsnuo u vidu "GNL-a", psi laju karavani prolaze.
 
Sa druge strane, pojedini privatni prevoznici su isto muljatori koji se bave nečasnim radnjama, pre svega mislim na ove naše lokalne "preduzetnike".
Na koji način muljatori? Niko nije kriv Kargu za propast osim njegovog rukovodstva i menadžmenta. Ne može jedan privatni prevoznik biti kriv što je preuzeo posao od raspalo karga. Sve je ovo tržišna utakmica. Radi onaj koji je povoljniji i to je tako.
 
Na koji način muljatori? Niko nije kriv Kargu za propast osim njegovog rukovodstva i menadžmenta. Ne može jedan privatni prevoznik biti kriv što je preuzeo posao od raspalo karga. Sve je ovo tržišna utakmica. Radi onaj koji je povoljniji i to je tako.

Ne dovodim ja propast Karga zbog direktne krivice nekog drugog, i ti i ja smo napisali glavne razloge zašto se sve ovo dešava.

Da se izrazim preciznije, pod pojmom "muljatori" sam mislio na pojedine prevoznike koji su se u prethodnom periodu gasili ili naprasno menjali nazive firmi, seti se samo "NCL"-a i njihovog nestanka, na to sam mislio.:)

Da ne bude sve crno, "Despotija" & "Kombinovani Prevoz" su naši domaći prevoznici koji lepo posluju, vidim da je i "Despotija" počela da vuče i još neke vozove van kamena.
 
Ne dovodim ja propast Karga zbog direktne krivice nekog drugog, i ti i ja smo napisali glavne razloge zašto se sve ovo dešava.

Da se izrazim preciznije, pod pojmom "muljatori" sam mislio na pojedine prevoznike koji su se u prethodnom periodu gasili ili naprasno menjali nazive firmi, seti se samo "NCL"-a i njihovog nestanka, na to sam mislio.:)

Da ne bude sve crno, "Despotija" & "Kombinovani Prevoz" su naši domaći prevoznici koji lepo posluju, vidim da je i "Despotija" počela da vuče i još neke vozove van kamena.
Gema je čudo. Kao ptica Feniks je. 😁
 
Voz 2103 iz Beograda za Prijepolje i danas je saobraćao samo do Priboja. Neki putnici na internetu tvrde da su im karte uredno naplaćene do Prijepolja iako je polazak skraćen.

Šta je u problemu pa je pruga toliko dugo u prekidu? Ne može mreža da se popravi za dan?
 
Upravo sam video snimak VD-a na prelazu koji se dogodio danas.

Kakva bahatost vozača kamiona, nije uopšte stao ispred putnog prelaza već je malo usporio i odmah nastavio dalje..

Deluje kao da uopšte nije ni gledao na prugu, ovo mora biti sankcionisano!!!!😡😡😡

Pogledajte i sami:
Нешто слично, не пише где, воз само протутњао кроз камион, возач изашао из кабине камион....

https://www.instagram.com/reel/Co4R...d&ig_rid=f0a32291-1c59-4e6d-a513-efdabcde0b53
више среће него памети.JPG
 
Подела државних оператера је била велика грешка, могуће и намерна саботажа.
Infra je morala da se odvoji. SK i SV mogu kao jedna firma, ali izgleda puštaju SK niz vodu.

Nijedna linija SV nije prifitabilna, ali se očekuje da će modernizovane linije ostvarivati profit u narednom periodu.
Sa ovim cenama nikako.
Npr.
Ako se uzme cena jednog KISS-a i podeli sa 30 godina rada i kad se dodaju minimalni troškovi održavanja, pa se sve to podeli sa 316 izađe oko 10 evra dnevno.
Znači KISS mora da otplati preko 3.000 evra (10 evra po sedištu) svakog dana, plus svi ostali troškovi.

Proračunajte i vi, možda sam negde pogrešio.
 
Инфраструктура да али карго и Србија воз су могли да остану исто предузеће. Лакше би било макар по питању расположивих локомотива и заменама код кварова.
 
Znači KISS mora da otplati preko 3.000 evra (10 evra po sedištu) svakog dana, plus svi ostali troškovi.
Мислим да је неинформативан показатељ Евра по седишту, мислим јесте, ако рачуанмо само трошкове отплате возног средства јер ми не знамо колико километара мора да пређе воз у поменутом периоду од 30 година.
Јер рецимо овако, 10 евра по седишту сваког дана, један те исти воз ће бити у Новом Саду и Београду 10 пута, дакле једно седиште може да буде продато 20 пута, Онда је цена 0,5 евра по седишту по путнику - ја то због тога, да се види колико је у цени карте амортизација.
 
Нешто слично, не пише где, воз само протутњао кроз камион, возач изашао из кабине камион....

https://www.instagram.com/reel/Co4R...d&ig_rid=f0a32291-1c59-4e6d-a513-efdabcde0b53
Pogledajte prilog 155854
Vozač jeste izašao živ i nepovređen iz kamiona, ali je zato 3 ljudi u vozu poginulo, a još 17 u nejmu ili van njega teže ili lakše povređeno. Broj je mogao biti i veći jer se sve desilo u neposrednoj blizini stanice Studénka, voz je gurao prikolicu, gadno oštetio perone, a krhotine su povredile 6 ljudi koji su se u tom trenutku nalazili na stanici. Vozač je dobio 8 i po godina zatvora.
 
Инфраструктура да али карго и Србија воз су могли да остану исто предузеће. Лакше би било макар по питању расположивих локомотива и заменама код кварова.

Ako SKG ne može da održava Vektrone, onda neće ni SV+SKG zajedno. Servis Vektrona će i dalje koštati isto, a Kargo će i dalje biti „konkurentan“ kao i danas. Kao rezultat toga, SV novac bi dobio SKG, SV ostao bez njega, a samim tim i loše održavanje Štadlera. SKG-ju treba svež kapital, sve ostalo nije rešenje.
 
Uz to imaju nekoliko aktivnih lokomotiva serije 444 & nekoliko Rumunki i uz 5 nesrećnih Vectrona imaju jedva dvocifren broj Električnih lokomotiva u saobraćaju.

Чекај, од 16 Вектрона у саобраћају је само 5? Каква паразитска фирма :oops:
 
Ја сам одавно говорио да за нас ниску скупе ствари које траже културу одржавања или нешто што пуно кошта да се одржава.
 
Чекај, од 16 Вектрона у саобраћају је само 5? Каква паразитска фирма :oops:
Da da. Dobro si pročitao 5 (slovima PET).
Mislim da to jedinstveni slučaj u evropi da tolika flota vektrona jednog operatera bude van saobraćaja.
Vrv tamo negde u Siemensu ovaj smehotres stoji notiran pod kodnim imenom "ma dal je moguće" ili "lepte jbo".
 
Чудо да се сад не пише како је Вектрон непоуздано немачко ђубре, као за руски ДМВ што се писало. :ROFLMAO:
Oba tipa voznih sredstava će pokopati neadekvatno održavanje. Jedno u SV drugo u SK. I dalje sam pri stavu da je DMV 711 dobar voz ali da ga neodržavanje unakazi.
 
Vrh