Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A kakva je to stanica, samo sa 2 koloseka? znaci radi se zapravo o stajalistu?
Prave nove perone podhodnike?
 
Belotinac nije stajalište, ukrsnica je, po projektu treba da ima podhodnike sa novim peronima kao što si i sam napisao.

Trebalo bi da se uradi 4 ili 5koloseka, moraću da pogledam detaljnije projekat, da ne ispadne da lupam..

Oni su do sada morali da urade makar 2 koloseka, ali nisu..

U principu, bilo je planirano da se pruga uradi kao Subotica-Horgoš, međutim ništa ne ide kako treba, daleko je Doljevac, a tek Brestovac....:confused:
 
Такође, ако неко има пројекат за Нови Сад - Суботица, мислим да би било занимљиво свима да видимо.
 
Obilazna pruga oko Niša, plan generalne regulacije. Na 29 strani imate sve o planiranoj trasi, stanicama i ostaloj infrastrukturi.
 

Prilozi

  • 03-2 PGR obilazne pruge.pdf
    2,9 MB · Pregleda: 179
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Konkretno nemam ja projekat, pozajmljujem ga i raspitaću se da li mogu da ga okačim ovde.:)

Modernizacija pruge Niš-Brestovac se radi kao deo "IPA Fondova", tačnije u paketu "IPA 2015", u sklopu toga izdvojeno je nešto manje od 70 miliona evra za transport..
Odabrana su 3 projekta:

1) Gradnju prilaznih puteva za Žeželjev most - Zavšren.
2) Modernizacija Brestovac-Niš - Nije završeno, prema dinamici radovi kasne.
3) Intermodalni terminal u Batajnici - Radovi kasne,probijen je prvobitni i naknadni rok.

Za svaki od gore navedenih projekata EU izdvaja 85% sredstva koja su bespovratna i za koje postoji vremenski rok oko završetka radova, međutim ne ide sve po loju oko toga, ljudi sa terena kažu da se biraju nekompetentne firme itd...

Što se tiče dokumentacija sa nekih drugih projekata, studija ili ranih javnih uvida izvodljivosti, radio ih je CIP dosta kao i druge institucije mogu se lako naći:

Beograd-Subotica https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/NACRT PLANA.pdf
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Sematski prikaz objekata.pdf (stanični objekti samo za Beograd Centar-Novi Sad)
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/SPU PPPPN IK pruge Beograd-Subotica na ZS.pdf


Beograd-Velika Plana https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/RJU PPPPN PRUGE BGCENTAR-RESNIK-MLAD-VP.pdf
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/RJU PPPPN PRUGE BGCENTAR-RESNIK-MLAD-VP.jpg

Beograd-Niš https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Nacrt PPPPNpruga Bg-Nis_JU.pdf
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/SPU_Pruga_VP-Nis.pdf

Stalać-Đunis https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/NACRT PPPPN Stalac-Djunis.pdf
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/03 infrastruktura.jpg

Niš-Dimitrovgrad https://www.mgsi.gov.rs/sites/defau... i dopuna PPPIK Niš - granica Bugarske JU.pdf

Subotica, nadvožnjak pruge sa denivelacijom puta Bikovo-Subotica http://www.subotica.rs/index/page/lg/sr/id/9635

Nadam se da će pomoći ovih nekoliko linkova..:)
 
Ne da se putničkom saobraćaju nikako izmedju Niša i Zaječara...

Gaženje između Jasenovika i Gramade, izgleda da se čovek kretao prugom, nikako mi nije jasno kako ljudi ne čuju voz iz daljine..:censored:

 
Goran Vesić juče povodom iskliznuća...

"Zato sam tražio od infrastrukture ŽS da mi dostave spisak svih kriričnih mesta, da mi napišu šta su uradili u proteklom periodu na tim kritičnim mestima, da mi navedu koje će mere da urade i onda ćemo kontrolisati kako će sanirati ta mesta. Jer ako nema para za rekonstrukciju, može da se sanira. Zna se to, železničari znaju, svaki 3. odnosno 5. prag se zameni to se zove ušivanje pruge, samo što očigledno ja to kao pravnik treba da im objašnjavam šta to treba da rade."

Nisam ni znao da je pravnik... Baš su doveli pravog čoveka na čelo ministarstva pogovoto sa ovoliko nagomilanih problema pogotovo u železnici, stvarno pravi kadar da vam soli pamet kako se to radi....

Izdrndavaju se da ne upotrebim gori izraz bez pardona iako su sami najviše odgovorni za stanje u kojem smo jer vladaju bezmalo 10 godina...
 
Izveštaj iz Sremskih Karlovaca i Inđije kako zbog pruge nema dovoljno prelaza i snimak kako nekoliko mlađih ljudi pretrčava prugu po mraku.

 
Vesić: Deo pruga u veoma lošem stanju zbog toga što se decenijama nije ulagalo

 
Деценијмаа је већ мало паушеално, јер се ја не сећам баш толиког искакања за време рецимо Милошевића или после њега, чак и деценију раније. Ова количина искакња је, по мом мишљењу директна последица Зоранине реформе, иоптуштањ велике количине пружних радника.

Улагања никад нису била велика, али се крпило толико да је био могућ какав такав саобраћај. И то се улагало из текућег новца. Сада више ништа не може да се не уради а да се не подигне кредит, уради са прескупом технологијом коју још немамо и неумемо да одржавамо.
 
Деценијмаа је већ мало паушеално, јер се ја не сећам баш толиког искакања за време рецимо Милошевића или после њега, чак и деценију раније. Ова количина искакња је, по мом мишљењу директна последица Зоранине реформе, иоптуштањ велике количине пружних радника.

Улагања никад нису била велика, али се крпило толико да је био могућ какав такав саобраћај. И то се улагало из текућег новца. Сада више ништа не може да се не уради а да се не подигне кредит, уради са прескупом технологијом коју још немамо и неумемо да одржавамо.
Prle bilo iskakanja itekako. Samo što nije bilo socijalnih mreža i drugih savremenih tehnologija pa da se informacija tako brzo prenosi i diže hajp.
 
Bilo je iskakanja uvek ali deonice koje su danas kritične su tada bile mlađe 30+godina. Barska nije iskakala 90ih, jer je napunila "tek 20 godina" a sada ima skoro 50. Verovatno su i sve ostale kritične deonice u istoj situaciji.
 
Цурење хемикалије више је ипак одговорност власника цистерни него ИЖС.
 
A i nije bilo situacije da poginu 2 čoveka od hemikalije koja je posle iskakanja otpuštena iz cisterne.
Ja sam se osvrnuo na komentar da nije bilo ovoliko iskliznuća ranije. A na žalost bilo ih je,samo što ova "sitna" iskakanja kao zadnja u Subotici i Zaječaru nisu dolazila u fokus javnosti tako brzo.
 
Цурење хемикалије више је ипак одговорност власника цистерни него ИЖС.

Dešavala su se i curenja cisterni i bez iskliznuća, konkretno ja znam za slučaj u Kaoni (Atir-ova cisterna pod najmom Elixira), a činimi se i još nekoliko puta da se to događalo..

Uvek su ispadali vagoni, samo što se pre Pirota nije toliko obraćala pažnja..

U Decembru 2021. malo ispred najfrekventnijeg putnog prelaza u Zaječaru je ispao jedan BDŽ vagon i niko o tome nije izvestio, iako su doslovno svi videli šta se desilo, a tek o onome što se ne vidi ima ihahaj...:D
 
unnamed.jpeg
 
Уговор о одржавању ДМВ 711 је додељен АД Метровагонмаш, Митиши, Руска Федерација, у вредности од око 4,5 милиона динара. Трајање уговора је 2 месеца. Не знам шта је све предвиђено овим уговором, али с обзиром на малу вредност и трајање уговора, контам да ће вероватно Руси доћи да оспособе шта се може оспособити.
 
Cifra je smešna ako je stvarno u dinarima, više izdvoji Negotin za doček Nove Godine *di*
Za "mrtve garniture" je potreban svobuhvatni remont koji košta sigurno (ako ne i više) oko 300 000 evra po komadu, čak i ako žele da vrate neke garniture bez remonta, potrebno je novca za pojedine delove koji koštaju koliko i taj ugovor...
Deluje mi da je ovo samo ugovor o održavanju/servisiranju aktivnog voznog parka koji je sada na oko 50%..
 
Bilo je iskakanja uvek ali deonice koje su danas kritične su tada bile mlađe 30+godina. Barska nije iskakala 90ih, jer je napunila "tek 20 godina" a sada ima skoro 50. Verovatno su i sve ostale kritične deonice u istoj situaciji.
To je vrlo nezgodan period,tad je trebalo poceti da se ulaze,da se remontuje da bi ostalo na tom nivou...a mi smo se bavili nekim drugim stvarima. Kad je zurka prosla ostali su truli pragovi.
 
Cifra je smešna ako je stvarno u dinarima, više izdvoji Negotin za doček Nove Godine *di*


Управо. Цифра je тачна, узета са ПЈН. Толико је коштао ремонт само једног обичног путничког вагона у Желвозу пре 15 година. Ово је довољно за авионске карте и плату за пар Руса да дођу на 2 месеца. Буквално ништа преко тога...
 
Vrh