Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

50кВт претпостављам. Озбиљно. Додуше то су нови климатизовани вагони?

Да 50 кВт сам мислио. Наравно да су нови климатизовани вагони. Ако причамо о прузи за 200 км/ч, нећеш вући Гошине А вагоне за 120 км/ч.
 
3240068_whatsapp-image-20221108-at-8.56.30-am_ff.jpg



 
Z1 иако конструиасни, нису потврђени за више? Они немају климу?

Z1 су конструисани и тестирани за 200 км/ч. Максимална брзина им је са 200 км/ч после пар година спуштена на 160 км/ч, јер нису нигде ишли преко те брзине, због нижих трошкова одржавања. Имају климу, до душе, због лошег одржавања, клима им је јако често цркавала током лета.
 
Ova izgorela motorna kola garniture 412 105/106 biće zamenjena motornim kolima 412 080, koja praktično imaju samo školjku,
tako da će novi sastav te garniture biti 412 080/ 416 105/ 416 106/ 412 106.
Naravno, to će morati da ide najverovatnije u Šinvoz na farbanje i kompletiranje a ako bi se to dogodilo uskoro mislim da bi
u saobraćaju mogla da bude u narednih godinu dana
105.jpg080.jpg
 
То јест, моторна кола су ЕР33 и мењају ЕР35?
 
Zašto voz u Bešci svaki put uspori na 184/185km/h na čas pa opet ubrza na 200km/h? U oba smera se isto dešava.
 
То јест, моторна кола су ЕР33 и мењају ЕР35?
Podserija 0XX je ER-31, ali je suština napisanog tačna. Garnitura 412/416-105/106 je ER-35, dok su motorna kola 412-080 ER-31. Dakle, novi sastav će biti takav da će jedna motorna kola biti tipa ER-31, dok će ostatak garniture biti ER-35. Međutim to ne pravi nikakav problem da se ER-31 i ER-35 spare, obzirom da je ER-35 blago modifikovana verzija ER-31. U voznom parku Srbija Voza već postoji jedna garnitura koja je sastavljena na isti način. Radi se o garnituri 412/416-095/101. Ova garnitura je 2004. godine imala požar u stanici Mali Požarevac i tom prilikom su izgorela motorna kola 412-102. Na remontu u Šivozu iste godine na njeno mesto ubačena su motorna kola 412-095. Kombinacija ER-31/ER-35.:)
 
ИЖС је ажурирао графиконе за РВ 22/23. Гледам ону спојну пругу Инђија - Голубинци за који неки су неки овде причали да је потребно изградити и други колосек. И тај један колосек је изгледа вишак, с обзиром да у РВ 22/23 - број путничких возова: 0, број теретних возова: 0.
 
ИЖС је ажурирао графиконе за РВ 22/23. Гледам ону спојну пругу Инђија - Голубинци за који неки су неки овде причали да је потребно изградити и други колосек. И тај један колосек је изгледа вишак, с обзиром да у РВ 22/23 - број путничких возова: 0, број теретних возова: 0.
Kad je ažurirao grafikone? Sve je isto od septembra. 710/711 još uvek ima sve stanice, voza za Pančevo nema, vozovi za Novi Sad koji su ukinuti još ima.
 
I Boki priča o istom.
Nije ažurirano, barem na sajtu infre ovde. Čak se vidi po datumima postavljanja fajlova da je najnoviji iz septembra. Možda vagon ima neki drugi izvor?
 
Аха, ок, онда су у септембру ажурирали, а ја сам пре тога гледао рану верзију која је била оловком исписана.
 
Vrh