Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Došlo je izgleda opet do krađe na pruzi. Vozovi su kasniji 3-5 minuta. Sada je u pitanju deonica između Beške i Inđije. Do sada nije bilo nikakvih oglašavanja na sajtu Srbija voz.
 
U jučerašnjim vestima na Prvoj pomenut ozbiljan problem s kapacitetom (na klipu od 20:42).

Mrsko im da produže Tošin bunar koji su mukice tek izgradili. Naravno da ne može sinhron (Flirt cirka 150, RVR cirka 200m) kad su peroni L=110m predviđeni za gradski, a ne regionalni prevoz. Možda je ovo prva naznaka odvajanja lokalnog od međugradskog saobraćaja, i to na dvokolosečnoj pruzi. Inače VD direktora Srbijavoza pominje kapacitet Flirta od 450 putnika prema proizvođačkoj specifikaciji koja predstavlja tehničku mogućnost prevoza tolikog broja putnika. Međutim, uzevši u obzir konfiguraciju naručenih vozila ne predstavlja i povoljnu vrednost za postoječi red vožnje na liniji sa promenjenim eksploatacionim karakteristikama. Lepo se na snimku vidi kako pokušava da zatvori vrata kao autobus na preopterećenoj gradskoj liniji.

Trebalo je da u sinhronu preskaču stajališta BG:Voza, odnosno da pokrivaju samo najvažnije stanice. Kaže da će videti da li će tako ostati, ali mogu da tvrdim da ovo nije prvi put. Više puta sam stajao do Beške jer Flirt nije bio 4+4. Takođe dugo se zadržavao na stanicama zbog malog broja vrata. Na redu vožnje mogu da naznače da li je kompozicija dugačka ili kratka, kao i koja stajališta preskače dugačka. Problem rešen. Samo se ovde paniči pravljenjem problema bez problema.
 
Интересантно да Талгов ЕМВ пакује 711 путника. Колико ли пакује Штадлер у приградској верзији?
 
Tošin bunar mora da se produži, bar na 160m. To je optimalna dužina jer staju 2x FLIRTa oli jedan šestodelni KISS (koji smatram da će u budućnosti biti potreban na ovoj liniji)
Danas sam pravio red vožnje za hipotetičku liniju Novi Sad-Beograd-Pančevo. U pitanju bi bio RE voz sa taktom od sat vremena. Za tako nešto jr potrebno 4 garniture + 1 u vrućoj rezervi. Ali taj RE voz bi imao neverovatne brojke prevezenih putnika, verovatno i najprometnija linija u zemlji. KISS šestodelni bi bio upitan da li bi mogao sve da primi u špicu
 
Neizvodljivo iz više razloga. Kada bi i bilo para za njihovu kupovinu,SV nema kapacitete za njihovo održavanje. Kada bi se i to omogućilo,ne bi imao ko da ih vozi.

То ja овде константно понављам, али људи неће да чују. Луксембург има око 10 пута мање становника од Србије, али отприлике слично железничких путничких возних средстава. Да би Србија имала возова по глави становника као Луксембург, морала би не само да 10 пута више уложи у набавку возова, већ да изгради и 10 пута више депоа, запосли 10 пута више особља, повећа капацитет пруга. За изградњу депоа, набавку возова, доградњу пруга, потребан је новац - што је, у овом случају најмањи проблем. Већи је проблем наћи раднике који ће то да граде. А да би се запослило више особља, потребно је више школованих људи, а за то је потребно више школа, а за више школа је потребно више наставника. А да би било више наставника, потребно је више школа. Врзино коло.
 
Neizvodljivo iz više razloga. Kada bi i bilo para za njihovu kupovinu,SV nema kapacitete za njihovo održavanje. Kada bi se i to omogućilo,ne bi imao ko da ih vozi.
Valjda se gleda da se popravi stanje na svim stavkama koje si pomenuo?
Srbiji treba minimum 100 EMVa
 
Нажалост тренд са машиновођама у Европи је сличан као са возачима аутобуса.
 
. А да би се запослило више особља, потребно је више школованих људи, а за то је потребно више школа, а за више школа је потребно више наставника. А да би било више наставника, потребно је више школа. Врзино коло

Прекида се то коло са неколико политичких одлука. Проводим важније тачке, списак није коначан:

1. Забранити задругу и сличне бљувотине.
2. Довести војску на границе и изаћи из белог Шенгена.
3. Стимулисати рад домаћих банка, фаворизовати у односу на стране
4. Истерати ММФ и Слинишу Малог
5. Ниједна реклама у којој је породица не сме да има мање од двоје деце и млађе жене морају да буду трудне
6. Све породице које имају троје или више деце ослобађају се пореза на куповину дечијих потрепштина: папице, кашице, играчке, колица, памперс.
7. Сви који имају четворо деце ослобађају се пореза на доходак док најмлађе не напуни 18
8. Сви из 7. Не плаћају паркинг
9. Сви из 7. У продавницама не плаћају ПДВ у пуном износу
10. Школа, основна, бесплатна, књиге бесплатне, сав школски прибор свима без пореза.
11. Школски систем престројити у степенасти, оценити капацитет деце и породица, најталентованије гурати напред, остале усмеравати саглано склоностима. Вратити дунђере, мајсторе и техничаре, обезбедити да и нижа спрема може да преживи, прекинути мит о потреби бесконачног образовања,
12. Обезбедити повољне стамбене кредите за социјално најугроженије
13. Село помоћи да опстане добром саобраћајном инфраструктуром,
14 улагати и субвенционисати јавни превоз
 
14. otvoriti logore za svakoga ko misli drugačije.
15. sa okrivljenim da idu i svi članovi uže i šire familije, doživotno.
16. za svako putovanje unutar i izvan zemlje obavezna specijalna autorizacija službe bezbednosti.
17. ukinuti Internet.
18. prepraviti sve radio i TV uređaje da primaju samo nacionalne frekvencije.
19. svakoga ko sluša strane radio stanice preko drugih talasa poslati u logor.
20. svakoga ko sluša stranu muziku i gleda strane filmove, osim onih koje je odobrio REM, takođe u logor.
21. učiti decu da su svi stranci neprijatelji i da žele da ih kolju.

da se vratim na temu a to je železnica:

uvodi se Songun, vojni transport imaju prednost i svi ostali vozovi na ukrštavanju čekaju vojne vozove koji prolaze bez zaustavljanja.
u svakom vagonu policija, tokom puta ide od kupea do kupea i intervjuiše svakoga ko je šta radi, gde putuje i zašto putuje.
stranci u vozovima moraju biti u pratnji policije sve vreme i ne smeju da fotografišu kroz prozor.
 
@tragac толико те је узело за душу предлог за укидање задруге ?
 
То ja овде константно понављам, али људи неће да чују. Луксембург има око 10 пута мање становника од Србије, али отприлике слично железничких путничких возних средстава. Да би Србија имала возова по глави становника као Луксембург, морала би не само да 10 пута више уложи у набавку возова, већ да изгради и 10 пута више депоа, запосли 10 пута више особља, повећа капацитет пруга. За изградњу депоа, набавку возова, доградњу пруга, потребан је новац - што је, у овом случају најмањи проблем. Већи је проблем наћи раднике који ће то да граде. А да би се запослило више особља, потребно је више школованих људи, а за то је потребно више школа, а за више школа је потребно више наставника. А да би било више наставника, потребно је више школа. Врзино коло.
Ovo poslednje baš i nije tačno. Još i pre nego što je 2012. počeo kadrovski masakr, većina školovanih železničkih inženjera i tehničara su lica koja su ostala u Srbiji i rade neki drugi posao, koji često nema veze ni sa saobraćajem. Sada je oko 10000-11000 zaposlenih železničara, a lica u radno-sposobnom uzrastu sa železničkim obrazovanjem je već sada bar toliko, ako ne i dva puta više.

Luksemburg i Srbija se po pitanju železničkih potreba ne mogu porediti, zato što je tamo železnica tramvaj na nacionalnom nivou. Bilo koje povećanje sa najboljim planom neće biti više od 15% godišnje, čak i ukoliko smenimo ove izdajnike, a najbolje ljude postavimo na vrh privrede.
 
Da preformulišem. Da li tačbo znaš da je garnitura registracionog broja tog i tog već mesecima van stroja, ili nagađaš? Garniture imaju redovne preglede, jednostavno taj dan možda je vršen pregled neki, a druga garnitura ispala iz nekog drugog razloga. Ovo se ne dešava svakodnevno i nije razlog da dižemo frku. Mali imamo vozni park, oseti se bilo kakvo izostajanje. Srećom imamo flirt da nadomesti. Kad budemo imali 10ak KISSeva nećeš ni primetiti, isto kao što se ne primeti kad neki flirt bude taj dan van stroja, samo ga zameni ista garnitura
Što se tiče registracionih brojeva za KISS: 410 001/2, 410 003/4, 410 005/6. Smenjuju se vozovi tako da jedan uvek bude u garaži, a da dva budu aktivna. Danas se koriste vozovi 410 001/2 i 410 003/4. Prethodnih dana su korišćeni 410 003/4 i 410 005/6, dok je 410 001/2 bio u garaži.
 
Što se tiče registracionih brojeva za KISS: 410 001/2, 410 003/4, 410 005/6. Smenjuju se vozovi tako da jedan uvek bude u garaži, a da dva budu aktivna. Danas se koriste vozovi 410 001/2 i 410 003/4. Prethodnih dana su korišćeni 410 003/4 i 410 005/6, dok je 410 001/2 bio u garaži.
To pričam sve vreme, garniture se smenjuju. Nije da jedna specificna garnitura sedi u garaži sve vreme
 
Vrh