Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hvala onoj stvari.

Džabe hvala kad prođe par nedelja i nešto se desi da ne budu u upotrebi... Evo, koji je razlog zašto u Bataji stoji kamen da blokira vrata? Stavili su neki kamen kod vrata i tako stoji otvoren ceo dan i van funkcije, verovatno i dan danas stoji, ne idem svaki dan pa ne znam...

20230316_072355.jpg


A što se vozova za ZG tiče, na Al Jazeeri sam čuo da hrvatska strana mimo ustaljenih pravila oko podele troškova u međunarodnom saobraćaju insistira da srpska strana učestvuje u snošenju troškova i na delu njihove pruge... U svakom slučaju sa naše strane postoji volja... Tako su otprilike preneli u tom prilogu...
 
Da ako okreče halu staru i reše curenje vode i upristoje
 
Tema je modernizacija ali da se vratimo na kratko u prošlost.
NA snimku se vidi srušeni mostovi preko Lima na Barskoj pruzi i magistrali 1999.godine. Snimke sam izvukao sa jedne stare kasete. Obzirom da je arhiva TV Priboj uništena pri privatizaciji predpostavlja se da je ovo jedini sačuvani snimak iz tog vremena.
Železnički most popravljen je do sledećeg leta, ne sećam se datuma otvaranja ali sam već u junu otišao preko njega na more. Ne znam iz kog razloga, voz je preko njega prelazio jedva brzinom koraka.


 
Jeste, rekli su mi da se to dešava, koliko sam shvatio kad se to desi onda stavi voz u blokadu, ne može da ga pokrene tada.
 
20230322_130705.jpg

Izgorela motorna kola u Ovči se čuvaju na sporednom koloseku ispred hale za vanredne popravke.

20230321_125310.jpg

Stadler koji je radio samo 2 godine i imao čeoni sudar, van saobraćaja je 5 godina i stoji tako u hali. Šteta nije bila mnogo velika i mogao je da se popravi ali je nažalost kanibalizovan u medjuvremenu i njegova sudbina je za sada neizvesna.
 
Pogledajte prilog 157160
Izgorela motorna kola u Ovči se čuvaju na sporednom koloseku ispred hale za vanredne popravke.

Pogledajte prilog 157161
Stadler koji je radio samo 2 godine i imao čeoni sudar, van saobraćaja je 5 godina i stoji tako u hali. Šteta nije bila mnogo velika i mogao je da se popravi ali je nažalost kanibalizovan u medjuvremenu i njegova sudbina je za sada neizvesna.
Ako već neće da ga opravljaju mogli bi da odvoje krajeve voza ( upravljačnice ) i zakače vagone za neki drugi koji ide BGD-NS i povećaju mesta u špicevima.
 
Тај ФЛИРТ беше налетео на дизелку из које су крали гориво?
 
Аха. Искрено се надам да се код нас неће играти ка Нишу и да ће денивелисати сва укрштања.
 
Аха. Искрено се надам да се код нас неће играти ка Нишу и да ће денивелисати сва укрштања.
По ономе што сам ја читао изгледа да су ишли на јефитнију варијанту...
 
Аха. Искрено се надам да се код нас неће играти ка Нишу и да ће денивелисати сва укрштања.
Većina se deniveliše, Paraćin - Gilje ostaje valjda sa prelazima, poslao sam projekat ovde pre nekog vremena gde su svi ti detalji, broj tunela, mostova, prelaza, brzine itd.
Sad ću probati da ga nađem.
 
Ako već neće da ga opravljaju mogli bi da odvoje krajeve voza ( upravljačnice ) i zakače vagone za neki drugi koji ide BGD-NS i povećaju mesta u špicevima.

Umesto te zavrzlame mogli su da sačuvaju kolski park i da šalju "klase" ka Prijepolju i Nišu.
Putnici na tim daljim relacijama dobili bi veći komfor zbog klasa, Novosađani bi dobili veće kapacitete u vidu Flirtova i svi srećni i zadovoljni.

Ovako, cela Srbija "živi" od 20 Flirtova, a to nikako ne može!
 
Vrh