Nema realnog novca, samo krediti i ostali tipovi zaduživanja. Živimo na račun naše dece.
Jaсно. Мислио сам у смислу да се узима кредит за погрешне ствари и у непотребно превеликим износима.
A evo moje kontra pitanje. Ako ima toliko novca za održavanje što mnoge regionalne pa i magistralne pruge po Srbiji se ne održavaju. Bukvalno se prepuštaju vremenu, ništa se ne takne jer će "uskoro u modernizaciju". Isto tako je bilo i sa Novi Beograd-Batajnica pre rekonstrukcije gde je brzina smanjivana i smanjivana jer se znalo da će modernizacija uskoro.
Новац је новац. Не пише на новчаници да је за одржавање или моденизацију. Не пише на новчаници да са њом мораш да купиш бунду, већ можеш да купиш и хлеб. На теби је избор. Е, ови наши су узели да купују бунде док немају 'леба да једу, у железничком смислу. Друга ствар, ако модернизујеш пруге, не можеш да
немаш новца за одржавање. Пруге се одржавају
увек и свуда, без обзира на њихову старост. Тј. тако би требало да буде, али код нас није. На деоници Нови Београд - Батајница пре увођења БГ воза одрађен био лаки ремонт, где је брзина подигнута на 100 км/ч, затим је после пар година смањена на 80 км/ч, што и није утицало на укупно возно време значајно. Кад су БГ возови ишли 100 км/ч, често су стизали пар минута пре времена. Није ту нешто брзина нешто много смањивана. После је смањена на 50 км/ч на целој деоници од Прокопа до Старе Пазове, због радова на суседном колосеку, ради безбедности, а не због стања колосека. Дакле, није тачно да се пруге не одржавају због тога што им ускоро следи модернизација. Пруге се не одржавају због јавашлука, непрофесионалности, ухлеба, одсуства стратегије, лоше организације итд, тј. генерално целокупног стања на железници које је најгоре у историји железница у Србији.