Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da da prva klasa.
Ovo je druga klasa 🙃, samo sedišta imaju svetla, kod austrijanaca je ovo 2+ klasa. Prva klasa ima 3 sedišta po redu. Što se sedišta tiče, švajcarska sedišta su katastrofalna čak i u njihovim IC garniturama, ova sedišta su milion puta udobnija
 
Inače interesantno je da su ovi Stadleri bolje opremljeni nego isti model na regionalnim linijama po švajcarskoj. Mislim na kožna sedišta i furnirane stolove. Medjunarodne linije su već druga priča.

Jel ovo prva klasa?

Švajcarci nemaju isti model. Švajcarci imaju model za regio vozove. Samo Westbahn iz Austrije ima isti model kao mi.
 
Imate na temi moje slike iz Ciriha.
Njihov kiss samo izgleda slično kao naš.
 
Novi apdejt na openrailwaymap.

Pojavila se nova trasa brze pruge ka Nisu od tunela Ripanj do Velike Plane.
Neko očigledno već ima informacije kako će se ispeglati krivine i kuda će prolaziti pruga.

Neka mesta će ostati bez stanica ili će stara trasa biti zadržana u odredjenim delovima ili će se graditi potpuno nove stanice za ta naselja.

Screenshot_20220810-055254_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220810-055309_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20220810-055320_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220810-055338_Samsung Internet.jpg
 
Interesantno je da mađarske dizel lokomotive vuku sve od Segedina do Subotice. Kako li je to rešeno administrativno, s obzirom da po propisima strane lokomotive i mašinovođe mogu samo do prve stanice posle granice, a to je u ovom slučaju Horgoš.

S obzirom da se putnički prevoz i elektrifikacija na mađarskom delu planiraju tek za kraj 2023. godine, po iskustvu ostatka Srbije, plašim se da će do tad stanice zarasti u korov, a delovi kontakne pokradeni. Da li se planira da se pusti linija Subotica - Horgoš pre toga barem?
Решено је тако што се пруга од државне границе до Суботице сматра као отворена пруга и нема укрштавања и заустављања возова. Преглед теретних возова се врши у станици Суботица. У случају да воз мора да стане (квар пп, сигнала и др.) мора да се обавести погранична полиција да изађе да прегледа воз и тек после прегледа може да крене даље.
 
Stajalište Tošin bunar, 11.08.2022
20220811_114627.jpg


20220811_114631.jpg
20220811_114646.jpg
20220811_114759.jpg
20220811_114816.jpg
20220811_115010.jpg
20220811_114956.jpg
20220811_115006.jpg


Na stajalištu tošun bunar su ugrađeni turntables, na svakom ulazu postoji po 1 aparat za očitvanje, dok je drugi za izlazak. Postoje aparati za očitavanje bus plusa (sa gornje strane) kao i za očitavanje QR koda sa karte Srbija voza. Postoje 4 ulaza/izlaza na stanicu, po jedan sa obe strane neposredno pre stepeništa i po jedan pri izlasku iz lifta. Liftovi još uvek nisu u funkciji. Što se aparata za kupovinu karata tiče, nisam video nijedan, međutim treba napomenuti da postoje instalacije na peronu (nakon izlaska iz lifta) gde je moguće da će isti biti postavljeni. Ukoliko tako bude, tim aparatima će biti nemoguće prići stepenicama već samo liftom
 
Видим да је нерђајући лим. А електроника и читачи неће да цркну на улици? На -15 и на +45 раде? Тестирано?

Ово је турникет са трокраком звездом. Мало утренированији баја прескочи без проблема. Али, за већину ће бити ипак баријаера. Надам се да су се досетили да за путнике са коферима направе мало шири турникет као и да имају одвојене пролазе за родитеље са деом и колицима, као и инвалидским колицима и пратиоцем.
 
Ој, Еуропска унијо, змијо отровницо! Небо плаче, земља се тресе, Шешељ се повукао из политике! Па дајте народу барем возова за џабе! Јер ја сам човек, човек! Ја не тражим плена...

Izvinjavam se, morao sam!
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Da li postoji plan za ispravljanje trase Resnik-Ripanj? Njeno izmestanje blize korita Topciderke, regulacija toka i pretvaranje postojeće trase pruge u drumsku saobraćajnicu. Naravno, dvokolosečna pruga da se radi.
 
Колико година нема Беовоза и тек сад једна таква стидљива петиција, без снажне медијске подршке.
Да, знамо да док се не изгради Мост код Винче, неће се ослободити Панчево Аеродом (Главна), па самим тим џаба два колосека. Да кукају стално, већ би било некаквог успеха или некаквих идеја, овако, мртво блато.
 
Колико година нема Беовоза и тек сад једна таква стидљива петиција, без снажне медијске подршке.
Да, знамо да док се не изгради Мост код Винче, неће се ослободити Панчево Аеродом (Главна), па самим тим џаба два колосека. Да кукају стално, већ би било некаквог успеха или некаквих идеја, овако, мртво блато.

Погрешно. Панчево је препуно теретних возова због тога што теретни возови за Нови Сад и Мађарску иду туда. Када пусте теретне возове новом пругом за Нови Сад, неће бити никаквих инфраструктурних препрека да се БГ воз продужи за Панчево. Међутим, биће препрека у виду недовољног броја возних средстава. О административним препрекама које не могу да реше 10 година, да не причамо...
 
Poslednja izmena od urednika:
Нешто не видим да је ослобађање Панчева брже у том случају. Јер пуштање теретног саобраћаја новом пругом колико схватам није близу.

Што се тиче административних препрека, ако сад кад је СНС на свим нивоима присутан нема могућности, никада је неће ни бити.
 
Нешто не видим да је ослобађање Панчева брже у том случају. Јер пуштање теретног саобраћаја новом пругом колико схватам није близу.

Свакако ће бити пуштен теретни саобраћај новом пругом раније него што изграде обилазницу преко Винче. Можда и пар деценија раније. Беовоз је ишао за Панчево и кад је био само један колосек до Панчева.
 
Да ишао је. Сада испада да нема колосека куда ни могао да прође на Аеродрому, вршачки вероватно може 8 на колосек ближе згради где нема жица, јер му не требају
 
Vrh