Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Dokle god EMV 412/416 saobraća kao BG voz nema poente da se spuštaju peroni u stajalištima Vukov spomenik i Pančevački most. Samo bi se putnici dodatno lomatali, kao u stajalištu Karađorđev park na primer. Spuštanje perona treba uraditi simultano kada za BG voz budu nabavljane nove garniture, a to je se još uvek ne zna kada ni da li će biti. Bolje im je da sa EMV 412/416 i putničkih vagona počnu da skidaju grafite kao na drugim voznim sredstvima, kako bi počela da liče na nešto i kako bi obeshrabrili grafitere.
 
Прича о висинама перона се и повела због приче госн министра о новим гарнитурама.
 
Прича о висинама перона се и повела због приче госн министра о новим гарнитурама.
Gosn ministar lupeta gluposti.
Па не треба Вуков споменик да служи само за возове до Батајнице и Овче, мајка му млада.
Ne znam čemu treba ili ne treba da služi, ali znam da u doglednoj budućnosti neće služiti ničemu drugom osim za BG voz i voz Beograd - Vršac.
 
Могли би макар Зворнички да продуже до Вука и Панчевца.
 
Da li je to uobičajeno ili se ponekad desi, da na jednom koloseku stoje dva voza, kao na ovom snimku gde vidimo flirt za NS i iza njega DMV za Vršac?
Jeste, sasvim uobičajena praksa širom sveta. Na primer kod mene u Nemačkoj stoji da na koloseku 4 (A-D) ide voz za jednu destinaciju a na istom koloseku 4 (F-H) ide voz ka drugom pravcu, A-H su segmenti perona.
 
Inače iza ovog Flirta koji je krenuo za NS stajao je još jedan pun na sedmom koloseku dal za Užice pošto nisam uspeo lepo da vidim tablu.
 
Dokle god EMV 412/416 saobraća kao BG voz nema poente da se spuštaju peroni u stajalištima Vukov spomenik i Pančevački most. Samo bi se putnici dodatno lomatali, kao u stajalištu Karađorđev park na primer. Spuštanje perona treba uraditi simultano kada za BG voz budu nabavljane nove garniture, a to je se još uvek ne zna kada ni da li će biti. Bolje im je da sa EMV 412/416 i putničkih vagona počnu da skidaju grafite kao na drugim voznim sredstvima, kako bi počela da liče na nešto i kako bi obeshrabrili grafitere.
Зашто у првој фази не би спустили само половину дужине перона? Онда би на првој половини стајали ЕМВ 412/416 и ДМВ 711, а на другој ЕМВ 413/417 и ЕМВ 410/418. Укупна дужина перона је 225 метара (75 средишњи део и 65 и 85 метара бочни делови) тако да би свака гарнитура могла да стане (ако нису у синхрону). Мислим да је већи проблем истовремена организација железничког саобраћаја и радова на перонима.
 
Зашто у првој фази не би спустили само половину дужине перона? Онда би на првој половини стајали ЕМВ 412/416 и ДМВ 711, а на другој ЕМВ 413/417 и ЕМВ 410/418. Укупна дужина перона је 225 метара (75 средишњи део и 65 и 85 метара бочни делови) тако да би свака гарнитура могла да стане (ако нису у синхрону). Мислим да је већи проблем истовремена организација железничког саобраћаја и радова на перонима.

Zašto bi to radili kad EMV 413/417 i EMV 410/418 ne saobraćaju tuda?
 
Gosn ministar lupeta gluposti.

Ne znam čemu treba ili ne treba da služi, ali znam da u doglednoj budućnosti neće služiti ničemu drugom osim za BG voz i voz Beograd - Vršac.
Stvar je krajnje jednostavna i ne podleže nikakvom inaćenju: u Srbiji smo odustali od visokih perona i ne treba da imamo ukupno 2 stajališta sa visokim peronima. Kakvog to smisla može da ima?! A to je posao koji je u stanju da finansira mesna zajednica, nekmoli opština Vračar/Palilula. I dakle treba da se izvede koliko iduće nedelje.
 
Zašto bi to radili kad EMV 413/417 i EMV 410/418 ne saobraćaju tuda?
Како да саобраћају када им не одговарају перони? То би било исто као када бих ја рекао да не треба електрификовати пругу Лапово - Краљево зато што Флиртови не саобраћају туда. Надам се да ниси озбиљан.

А баш би чудно било да на магистралној прузи саобраћају даљински возови, а не само возови градске железнице.

По теби сви возови са севера треба да завршавају у Прокопу, који ћемо, уместо као пролазну, користити као чеону станицу?

Као да слушам људе из гумењаре... исти начин размишљања.
 
Nema smisla produžavati taj jedan jedini polazak. Uostalom tako nešto bi bilo nemogiće jer nema gde da čeka garnitura, morala bi da ide do Ovče
Има смисла, та линија онда постаје приступачнија грађанима у центру Београд. Шта би фалило да протутњи од Панчевца до Овче? Надам се станици Карабурма једног дана, и да одатле крећу возови за Суботицу/НС, Шид и Зворник.
 
Како да саобраћају када им не одговарају перони? То би било исто као када бих ја рекао да не треба електрификовати пругу Лапово - Краљево зато што Флиртови не саобраћају туда. Надам се да ниси озбиљан.

А баш би чудно било да на магистралној прузи саобраћају даљински возови, а не само возови градске железнице.

По теби сви возови са севера треба да завршавају у Прокопу, који ћемо, уместо као пролазну, користити као чеону станицу?

Као да слушам људе из гумењаре... исти начин размишљања.

1) Ako bi vozovi iz Novog Sada produžavali do Krnjače to bi bilo još oko 30 minuta za obrt, što bi u slučaju oskudice garnitura značilo manje polazaka za Novi Sad.

2) Prokop odnosno novi čvor je projektovan da bude prolazna stanica u pravcu Rakovica - Zemun. Vračarski tunel je na sporednom pravcu. Iz Vračarskog tunela čak se nema ni pristup na sve koloseke stanice Prokop. Zbog toga vozovi iz Vršca moraju da se izvlače ka savskom mostu i menjaju kolosek pri povratku.
 
Да ли је у плану да се Вршачки воз продужи до Земуна?
 
Sad kad @Nikola NS pomenu gumenjaru... Svi znamo za taj naziv ali se sećam da je bilo priče na forumu zašto se tako zove i da niko nije dao konkretan razlog. Pretpostavljam da je razlog to što u njoj rade ljudi koji kao sredstvo prevoza koriste isključivo vozila sa pneumaticima (gumama) a upravljaju voznim parkom čiji su točkovi od čelika. U kratkoj reči idealan opis njihovog sveukupnog vođenja posla i stanja železnice 😂
 
) Prokop odnosno novi čvor je projektovan da bude prolazna stanica u pravcu Rakovica - Zemun. Vračarski tunel je na sporednom pravcu. Iz Vračarskog tunela čak se nema ni pristup na sve koloseke stanice Prokop. Zbog toga vozovi iz Vršca moraju da se izvlače ka savskom mostu i menjaju kolosek pri povratku.

Стидим се да питам, али да ли је технички могуће некако решити овај недостатак а да не треба ни их 4 милијарде и 40 година?
 
Još jedan live iz voza NS-BG, trenutno u Flirtu koji ide umesto Kissa. Kondukter ubeđuje putnike da je to isto što i Soko i da je svejedno... Videćemo koliko će kasniti u BG jer 160 i 200 nije isto. Niti je broj mesta isti, bar bih rekao po ovih par ljudi što stoji.
Ne vidim problem u tome što je neko nešto zeznuo ili što je crkao Soko. Naprotiv, mislim da je super što su uspeli da organizuju polazak, ali onda se lepo izvini na razglasu i kaže da zbog tehničkih razloga Soko neće ići i da je organizovan polazak umesto njega. Nekako čak i kad urade dobru stvar, zeznu na kraju.
 
2406 koji je krenuo u 11 iz Beograda se napunio u Peokopu, oni koji uđu na Novom Beogradu i Tošinom bunaru (otp isto toliko ljudi koliko je bilo na Prokopu) će stajati.
Koji polazak nije ostvaren sokolom?

PS. 2406 uvek vikendom ide kao sinhron, očigledno je ta druga garnitura ostala u Novom Sadu da menja KISS
 
Sinoć je u Zemunu voz pregazio ženu, koja je poginula. Da li je bilo samoubistvo ili nesmotrenost žene, utvrđuje se. Ne znam da li je bio KISS ili neka druga garnitura. Moguće da je bio KISS, pa zato danas ide FLIRT umesto KISS-a. Kašnjenje bi trebalo oko 3 minuta da bude zbog smanjenja brzine sa 200 na 160 km/h.
 
Sinoć je u Zemunu voz pregazio ženu, koja je poginula. Da li je bilo samoubistvo ili nesmotrenost žene, utvrđuje se. Ne znam da li je bio KISS ili neka druga garnitura. Moguće da je bio KISS, pa zato danas ide FLIRT umesto KISS-a. Kašnjenje bi trebalo oko 3 minuta da bude zbog smanjenja brzine sa 200 na 160 km/h.
Prošao Tošin u 11:28, a po redu vožnje kreće sa Novog Beograda u 11:29
 
Vrh