Šta je novo?

Modernizacija železnice

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
3.117
Pohvaljen
6.771
Пишу на ФБ групи УЉЖ да већ на 100-120 км/ч има проблема...
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
3.117
Pohvaljen
6.771
271948545_611058429998939_1565990317315610488_n.jpg
 

Boki123

Higher intermediate
Učlanjen(a)
16.02.2019.
Poruke
735
Pohvaljen
1.053
не бих ја веровао много тој групи. има превише острашћених људи тамо
Upravo zato sam i pitao, vidim da tamo spominju da je lo[e urađeno, pa eto da pitam iz prve ruke da li je to istina. Ako je tako, kako može to da se ispravi. valjda ivođač radova treba to da reši.
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
3.117
Pohvaljen
6.771
Ако су радови одрађени квалитетно, све се то да средити регулисањем колосека, али је потребно и време за то. Подсетићу, радови су требали бити завршени још крајем лета и онда имали би сво време овог света да се све среди до децембра, када је требало да крене саобраћај. Ова ситуација да воз мора да крене пред изборе уопште није идеална, јер је сигурно сви радови неће бити готови до тад, нарочито по станицама, што значи да ће опет нешто да збуџе, импровизују, као што увек и раде...
 

JohnnyLee

Professional
Učlanjen(a)
14.05.2009.
Poruke
11.152
Pohvaljen
7.280
Lokacija
Јерковић

PIGLET

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.06.2007.
Poruke
768
Pohvaljen
951
Локомотиве су изграфитиране на споредном колосеку поред Прокопа, нису испод саме плоче. Има слика где су стајале.



Чекај, сви 412/416 су ишарани, сви путнички вагони, укључујући и Z1 и тако већ дуги низ година и сад ће због овог да их ухапсе. Хоће, месеца Лимбурга...Да се не лажемо, по развијенијим железницама Европе се исто шарају возови, али тамо ћеш ретко кад видети ишарани воз у саобраћају, јер се возно средство углавном ставља ван саобраћаја и графит одмах скида. Део разлога зашто код нас има пуно возова са графитима је тај јер се не скидају, па графитери имају додатни мотив да шарају возове. Да се графити моментално скидају, не би имали мотив.
Da ima pravde u društvu, ovi mangupi bi bili povatani i dobili bi društveno korisni rad: svakodnevno po 3 sata narednih 6 meseci da ručno peru grafite...
 

mvbg1

Advanced
Učlanjen(a)
14.10.2011.
Poruke
2.067
Pohvaljen
4.536
Kažu ljulja se previše, ništa ne valja. Ali niko da iznese tačno šta nije u redu. Sve je tipa rekla-kazala
Pa zato se valjda i rade testiranja i probne vožnje.Kada se utvrdi problem na koloseku i KM onda se i rešava.
Ili kad pročitam komentare tipa: "ovo na snimku nije ni 100. Koga oni zaebavaju?"
"Možda 4 puta po 50km/h pa kad to saberu dobiju 200" ...
Ima brdo takvih debilnih komentara koje kad pročitam želudac mi se okrene.
 

Boki123

Higher intermediate
Učlanjen(a)
16.02.2019.
Poruke
735
Pohvaljen
1.053
Danas je precednik bio u mernim kolima, oboren je rekord u Srbiji sa 181km/h. Na snimku kažu da će već danas dostići 200km/h. Na snimku se takođe može videti računar na kom se ispisuju rezultati testiranja. Snimak je sa njegovovog instagrama:
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
3.117
Pohvaljen
6.771
Malo vesti o pruzi Beograd - Budimpešta sa mađarske strane. Mađari od 1. februara kreću sa radovima od Deleđhaze do Kelebije, te se na tom delu pruge ukidaju svi putnički vozovi i uvode zamenski autobusi. Na delu od Budimpešte do Deleđhaze je u toku rekonstrukcija magistralnog puta, te će radovi na pruzi početi na jesen kada rekonstrukcija puta bude završena, jer paralelnom rekonstrukcijom pruge i puta putnici ne bi imali alternativu.

https://www.mavcsoport.hu/sites/def...01_0430_150_vgz_labonallo_01-1_2022-01-19.pdf
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
3.117
Pohvaljen
6.771
А ти једва дочекао такве новости.
Не знам за тебе, али ја једва чекам да могу поново да идем возом до Будимпеште, Беча, Братиславе, Прага, Кијева, Москве, Варшаве, Минска, Загреба, Љубљане, Салцбурга, Минхена, Инсбрука, Цириха, Трста, Венеције, Сплита, Сарајева, Бањалуке, Темишвара, Букурешта, Софије, Истанбула, Скопља, Солуна, све што више не могу, а што је могло у јако блиској прошлости, пре 5 до 15 година. А то не могу захваљујући потпуном распаду наше железнице. На жалост, мислим да то више никад неће ни моћи, барем не све ово.
 

MaRtInsrbija1993

Beginner
Učlanjen(a)
27.01.2019.
Poruke
55
Pohvaljen
163
Не знам за тебе, али ја једва чекам да могу поново да идем возом до Будимпеште, Беча, Братиславе, Прага, Кијева, Москве, Варшаве, Минска, Загреба, Љубљане, Салцбурга, Минхена, Инсбрука, Цириха, Трста, Венеције, Сплита, Сарајева, Бањалуке, Темишвара, Букурешта, Софије, Истанбула, Скопља, Солуна, све што више не могу, а што је могло у јако блиској прошлости, пре 5 до 15 година. А то не могу захваљујући потпуном распаду наше железнице. На жалост, мислим да то више никад неће ни моћи, барем не све ово.
Поента мог писања је та, да ја за ових неколико година колико пратим форум, никада нисам видео да си ти нешто лепо рекао кад се уради, зато кад треба да се пљуне и баци неки хејт, ту си први. Кукумакање за споредне пруге. Нисам сигуран, да ли си свестан да се Србија није нешто пуно питала око брзине, него онај ко има интерес да гради ту пругу и ко је дао паре. Те зашто не 160, за те паре могли смо све за 120. Наравно да смо могли, али браћи кинезима и осталима је битан Коридор 10 за брзине 200+ и тако ће да буде. Као да њих брига за неку леву пругу. Слажем се да све пруге треба да буду 120 и електрификоване, али то се једноставно неће десити. Нико нема интереса то да уради. Средиће Коридор, Барску, Вршачку пругу, горе овај део до Хоргоша и можда овај део преко Богојева, чисто да имају док се коридор не заврши. Ово остало ће да буде урађено квалитетно, као што су урадили Ниш - Зајечар - значи ужасно.
Ово за путовања је све супер, поштујем то што волиш возом да идеш, само наравно да се пруге због тога неће ремонтовати, такви возољубитељи попут тебе су ниво статистичке грешке. Више воле људи да седну авион и за сат и по времена су тамо, где воз иде 18 сати. Док постоје разни Рајан Ер, Виз Ер и такви, увек ће људи пре изабрати авион. Тако је, како је.
 
Poslednja izmena:
Vrh