Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Napredak izgradnje TPS Zemun.
c73a1a46bc75a0a4179283e8c6326405.jpg
830e1d540f1a152cfb3c5708dcc4ea98.jpg
e70dcfb5c129f83ee748aaa6ce4b4712.jpg
53a13a641c62240fe34a95deadd359f5.jpg


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Ova tabela sa brzinama ka Požarevcu, je l' normalno (stvarno nemam neko predznanje) da je brzina preko skretnica na toliko mesta 20/30 km/h?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838506#p838506:3e5miyfq je napisao(la):
hiavata » 04 Apr 2021 06:38 pm[/url]":3e5miyfq]Ova tabela sa brzinama ka Požarevcu, je l' normalno (stvarno nemam neko predznanje) da je brzina preko skretnica na toliko mesta 20/30 km/h?
Kolone 2 i 3 označavaju maksimalnu brzinu kretanja voza preko skretnica. Kolona 3 označava maksimalnu brzinu kretanja voza prilikom voznje u skretanje. Brzina u pravac jednaka je brzini prikazanoj u koloni 5.
U slučaju da u koloni tri ništa nije upisano onda se smatra da je maksimalna brzina preko skretnica za vožnju u skretanje Vmax 50km/h.
 
Da, shvatio sam taj deo, nego mi je čudno što i posle remonta na toliko mesta postoj toliko odstupanje u maks brzini (generalno) i preko skretnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838381#p838381:rfrdy5s2 je napisao(la):
mvbg1 » Ned Apr 04, 2021 2:41 pm[/url]":rfrdy5s2]
Radi se i to baš dobro.

U pravu si, razlika je u percepciji. Ono što je tebi "baš dobro", meni je "bukvalno ništa".

Remont koji je još u vreme Simonovića najavljivan kao laki remont se sada pretvorio u trogodišnju farsu. Nešto što bi pod potpunim zatvorom trebalo da traje tri meseca, kod nas traje tri godine. Baš dobro...
 
Zelencke stanice Zemun(narandzasta) i Nova Pazova.
Izvor: @petar_stampani_beton_bg
 

Prilozi

  • A8D493A0-2254-4FD5-BFC5-EF44A3458503.jpeg
    A8D493A0-2254-4FD5-BFC5-EF44A3458503.jpeg
    439 KB · Pregleda: 1.866
  • F7910DE2-A8AA-48AB-861A-5A194840F023.jpeg
    F7910DE2-A8AA-48AB-861A-5A194840F023.jpeg
    507,3 KB · Pregleda: 1.880
  • 3EC5E898-8B97-4D42-A942-8ABBFB2CB1A1.jpeg
    3EC5E898-8B97-4D42-A942-8ABBFB2CB1A1.jpeg
    550,9 KB · Pregleda: 1.875
  • 67421CE1-2010-4A76-80E3-4DCB189AB0D6.jpeg
    67421CE1-2010-4A76-80E3-4DCB189AB0D6.jpeg
    396,3 KB · Pregleda: 1.869
  • C6097B3F-ABE1-473B-AA27-6FA095742565.jpeg
    C6097B3F-ABE1-473B-AA27-6FA095742565.jpeg
    768,2 KB · Pregleda: 1.868
  • 9C089B29-605C-4DC9-8472-773373796BA7.jpeg
    9C089B29-605C-4DC9-8472-773373796BA7.jpeg
    564,4 KB · Pregleda: 1.874
  • 9AAFC862-B109-42F5-845C-F61E69D78D82.jpeg
    9AAFC862-B109-42F5-845C-F61E69D78D82.jpeg
    659,6 KB · Pregleda: 1.868
  • 4F216575-90BE-4E8E-A665-78782CA26A98.jpeg
    4F216575-90BE-4E8E-A665-78782CA26A98.jpeg
    582,3 KB · Pregleda: 1.874
  • A9013EA2-9C94-4188-B875-BB5262C1EC91.jpeg
    A9013EA2-9C94-4188-B875-BB5262C1EC91.jpeg
    594,3 KB · Pregleda: 1.872
Свим активним пројекта има у Србији би дао по једног одраслог квадриплегичара да пребаце са једне стране оваквих прелаза на другу.
 
Da li postoji video nadzor na stanicama? Ovi prolazi će biti na udaru vandala,navijača i narkomana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838689#p838689:1jme7xgc je napisao(la):
JohnnyLee » Mon Apr 05, 2021 9:45 am[/url]":1jme7xgc]лифтови и рампе за инвалиде су изгледа 25. век за наше станице

Stvarno smo bedni po tom pitanju, ovo je jedan od 100 primera (ne)brige za lica sa problemima u kretanju koje svakodnevno vidimo, a izgleda da ni budućnost ne donosi promenu svesti.
Cena izvođenja (kružnih ili ravnih) rampi je zanemariva za ovaj projekat, a olakšavaju život dobrom delu putnika (invalidi, biciklisti, majke, putnici s koferima...).

Možda ću biti oštar, ali rekao bi da su izgled i funkcionalnost pozemnih prolaza na niskom nivou, kao i um odgovornog projektanta.
 
Stvarno je odvratna estetika stanica, kao da su neki parkić u Svilajncu( nemam ništa protiv Svilajnca da se razumemo) a ne stanica za vozove od 200km/h. Ovaj štampani beton će se brzo isprljati i nastradaće za nekoliko godina pa će stanica tek onda izgledati kao iz strave i užasa. Ako su mogli parking mesta za cenjene beogradske automobile da urade od granita zašto ne mogu 5-10 železničkih stanica da se popločaju granitom i da traje zauvek i da bude dostojno svoje uloge.
 
Danas je doneta odluka o dodeli ugovora o nabavci 3 EMV za brzine od 200 km/h jedinom ponuđaču - Stadler Rheintal AG, sa ponuđenom cenom od 62.197.200,00 EUR.

Dobili smo 4-delni KISS po ceni 6-delnog, kako piše u odluci o dodeli ugovora, između opstalog i zbog malog kontigenta i brzog roka isporuke.
 
To mu dodje malo više od 20 miliona evra po vozu. Da smo dodali još 5 miliona po komadu mogli smo da kupimo kompoziciju TGV koja vredi 25 miliona evra a ima 8 vagona.
 
Imaju liftovi za invalide ne komentarisite po osnovu par slika. Sada pitanje je da li ce ikad da prorade i kako će da se održavaju.

Ove plocice su mi uklopljene onako..sizofreno malo ali ajde...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Trudim se da ne budem cepidlaka, inače i ne dajem previše pažnje estetici na takvim objektima, ali prolazi mi baš izgledaju bedno.

Znajući održavanje kod nas, a i samu ekonomičnost eksploatacije i funkcionalnost odabrao bi pre rampe nego lift.

Poslano sa mog SM-G780F koristeći Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838856#p838856:30owc902 je napisao(la):
WLABmz » Pon Apr 05, 2021 6:49 pm[/url]":30owc902]Danas je doneta odluka o dodeli ugovora o nabavci 3 EMV za brzine od 200 km/h jedinom ponuđaču - Stadler Rheintal AG, sa ponuđenom cenom od 62.197.200,00 EUR.

Dobili smo 4-delni KISS po ceni 6-delnog, kako piše u odluci o dodeli ugovora, između opstalog i zbog malog kontigenta i brzog roka isporuke.

Upravo sam se ovoga bojao, samo zato što se neko nije setio na vreme, građani Srbija plaćaju cenu u milionima evra... Ovaj novac je moga svasta nešto da kupi od vrtoća, škola, rekonstruisanih puteva pa i vozova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838916#p838916:2rqmmvyd je napisao(la):
Boki123 » Pon Apr 05, 2021 9:33 pm[/url]":2rqmmvyd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838856#p838856:2rqmmvyd je napisao(la):
WLABmz » Pon Apr 05, 2021 6:49 pm[/url]":2rqmmvyd]Danas je doneta odluka o dodeli ugovora o nabavci 3 EMV za brzine od 200 km/h jedinom ponuđaču - Stadler Rheintal AG, sa ponuđenom cenom od 62.197.200,00 EUR.

Dobili smo 4-delni KISS po ceni 6-delnog, kako piše u odluci o dodeli ugovora, između opstalog i zbog malog kontigenta i brzog roka isporuke.

Upravo sam se ovoga bojao, samo zato što se neko nije setio na vreme, građani Srbija plaćaju cenu u milionima evra... Ovaj novac je moga svasta nešto da kupi od vrtoća, škola, rekonstruisanih puteva pa i vozova

Baš tako.

Prvobitno procenjena vrednost nabavke je bila 5 milijardi dinara bez PDV, odnosno 6 milijardi dinara sa PDV.
Finalna vrednost nabavke je 6.094.174.951,80 RSD bez PDV, odnosno 7.313.009.942,16 RSD sa PDV.
 
А ко нас бије по ушима да мора Штадлер? Смислили датум, решили унапред, код кога ће, написали тендер под њега, нису дали конкурентима да учествују и на крају цајпер. Е па плаћајте коњине. Мада коњине смо ми, који трпимо ову власт, а наша деца ће да враћају дугове јер нисмо умели домаћински да се понашамо
 
Priča ima dva velika znaka pitanja.

? Da li je neophodno insistirati na 200km/h, kad bi i 160km/h bilo sasvim ok, a koštalo bi mnogo manje ?

Oko toga da li je bitnije uraditi 40 i neki km za 200km/h i ili srediti kilometre drugih pruga, kao i da li je bolje kupiti 3 voza za 200km/h ili 7 onih za 160km/h, može se mnogo raspravljati, ali o sledećem - jedina primerena rasprava je ona na sudu:

? Ako se krenulo u izgradnju brze pruge krajem 2017. godine zašto se tada niko nije setio da se pruga pravi zbog vozova i da nam treba bar jedan za tu novu brzinu ?
Da se tada krenulo u nabavku sigurno bi prošli jeftinije.

Nešto mi se ništa ne sviđa šta se dešava u poslednje vreme. Imam utisak da nam se država razmeće, a svi ljudi u mom okruženju pričaju kako loše stoje. Ali što je najčudnije, nekako to rade krišom, kao da je sada sramota da ti ide posao loše, kao da si onda protiv vlasti.
 
Razlika je otišla za finansiranje kampanja i raznih vikendica. Ništa od toga neće izaći iz Srbije. Ako i izađe do poreznih oaza, vratit će se kad zatreba. Bez brige :)

Bolje da se finansiraju Stadlerima nego Veljama
 
Poređenja radi, za 62 miliona evra je moglo biti kupljeno najmanje 5 Vectrona za 200 km/h i 30 putničkih vagona za 200 km/h. Dakle, 5 kompozicija od 5 vagona za 200 km/h, u koji bi se mogao uklopiti isti sadržaj i kapacitet kao u KISS (1. klasa, 2. klasa, bar), veći broj WC-a i veći prostor za putnike i prtljag, pošto je jednospratna garnitura. Dakle, 67% više za isti novac, uz veći komfor za putnike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839035#p839035:17tlra6a je napisao(la):
WLABmz » 06 Apr 2021 09:38 am[/url]":17tlra6a]Poređenja radi, za 62 miliona evra je moglo biti kupljeno najmanje 5 Vectrona za 200 km/h i 30 putničkih vagona za 200 km/h. Dakle, 5 kompozicija od 5 vagona za 200 km/h, u koji bi se mogao uklopiti isti sadržaj i kapacitet kao u KISS (1. klasa, 2. klasa, bar), veći broj WC-a i veći prostor za putnike i prtljag, pošto je jednospratna garnitura. Dakle, 67% više za isti novac, uz veći komfor za putnike.
Pa to ti je kada se političari pitaju i odlučuju na šta će se pare potrošiti. Neki političar u pokušaju bio prošle godine u Nemačkoj video KISS i pao na dupe od oduševljenja. Onda svoje utiske preneo u centralu, kreće igra gluvih telefona i dođe do našeg nam preCednika koji naredi da se to mora kupiti. Tender se namesti ne osvrćući se na cenu, jer naravno pare ne idu iz njihovog džepa već iz našeg i epilog je ovo.
Da budem jasan,KISS je odličan EMV i srećan sam što ga dobijamo ali nema opravdanja za ovako visoku cenu po jednoj garnituri.
RJ, jedno pitanje. Gde si našao ove podatke za cenu ovih garnitura?
 
Pazi, cena za KISS200 je ta realna, s obzirom na okolnosti - mali kontigent i kratak rok nabavke, pandemija. Skok sa 17,8 miliona evra po komadu (2017.), na 20,4 miliona evra procentualno nije velik i realan je s obzirom na okolnolsti. Ali, da se za isti novac moglo pametnije pazariti, moglo se. Da ne pričam tek da je Vmax realnih i dovoljnih 160 km/h...

Našao na portalu javnih nabavki.
 
Vrh