Šta je novo?

Metro

Ти прорачуни из 2016. су наштеловани. У реалности ни 10% становника месне заједнице Београд на води неће користити метро.
Прочитај критику Грађевинског факултета.
Koliko će uopšte ljudi živeti u H2O, zna li iko okoga ko je tamo kupio stan da se trajno naseli a ne kao investiciju, pranje para, stan na dan i tako to....
 
Ти прорачуни из 2016. су наштеловани. У реалности ни 10% становника месне заједнице Београд на води неће користити метро.
Прочитај критику Грађевинског факултета.
Tu mapu sa koridorom M1 iz 2016. je u emisiji sa Kantarom na televiziji K1 od pre 2 godine pokazao Mirko Radovanac, koji je inače kritičar aktuelnog projekta metroa. Ni 10% stanovnika Beograda na Vodi neće koristiti metro, ali ogroman broj stanovnika Žarkova, Banovog Brda, Karaburme, Mirijeva hoće, a i oni koji su zaposleni u TC Galerija. Ja sam jedan od njih, često se vraćam iz druge smene linijom EKO-2, koja se svako veče u 22:15 na prvoj stanici prepuni gore nego 37-ca u špicu. Koliko god mi bio mrzak kriminal koji stoji iza izgradnje BGH20, realnost je da i Galeriji treba metro stanica.
Биће најгори на свету. Постоје неки упоредиви катастрофални пројекти у земљама покојног СССР-а, али овај ће се по неким особинама ипак издвајати (типа да се сече са главном железничком пругом у земљи, али се не укршта). Без бриге, бићемо бр. 1!

Од тих 300 и кусур хиљада путника на коридору, неће сви ићи метроом, него једна десетина отприлике. То нам је признао и Станко Кантар на ТВ-у. Е, по томе се већ улази у конкуренцију за "први међу једнакима" (најгори међу најгорима).
Barselona ima veći metro od Londona, koji dnevno prevozi bezmalo 7 puta manje putnika. Ima li veće katastrofe od toga, a nije ga gradila komunistička partija bivšeg SSSR-a?
Zašto bi od 327.520 putnika na njegovom koridoru samo jedna desetina birala metro? Vole ljudi da se sat vremena gužvaju kao sardine u 23-ci ili 37-ci, ili šta?
 
Богами, не верујем да Барселона има већи метро од Лондона, а нешто не бих ни да проверавам.

А то за путнике - па не иду сви тамо где иде метро линија бр. 1, ко ради на НБ и даље ће колима - ко ради у Борчи, богме, такође, а некима (већини?) аутобус ће, због квалитетног пројекта метроа, и даље бити боља опција (ако му га укиину, прећи ће и тај на кола) - а уосталом, ово куцам само зато што куцам јако брзо и не причињава ми муку, иначе не бих, јер смо већ 100 пута елаборирали.
 
Tu mapu sa koridorom M1 iz 2016. je u emisiji sa Kantarom na televiziji K1 od pre 2 godine pokazao Mirko Radovanac, koji je inače kritičar aktuelnog projekta metroa. Ni 10% stanovnika Beograda na Vodi neće koristiti metro, ali ogroman broj stanovnika Žarkova, Banovog Brda, Karaburme, Mirijeva hoće, a i oni koji su zaposleni u TC Galerija. Ja sam jedan od njih, često se vraćam iz druge smene linijom EKO-2, koja se svako veče u 22:15 na prvoj stanici prepuni gore nego 37-ca u špicu. Koliko god mi bio mrzak kriminal koji stoji iza izgradnje BGH20, realnost je da i Galeriji treba metro stanica.
Узми у обзир што каже Пантограф, да неће сви са Жаркова ићи на Миријево и обрнуто, узми у обзир да је Нови Београд главна пословна зона, а Добановци и појас дуж Зрењанинца привредна.
ТЦ Галерија има неупоредиво мање запослених од нпр. Клиничког центра који је лагано изостављен, а 80% купаца долази аутомобилима.
Узми у обзир да ће Студентски град имати више становника од месне заједнице Београд на води, и да ће студенти ићи ка центру и даље аутобусима.
 
Ali ićiće ceo Makiš metroom do BNV Galerije u šoping
Trollface_non-free.png
 
Зато су им пребацили аутобус 92 до Галерије, да се навикну :D
 
Barselona ima veći metro od Londona, koji dnevno prevozi bezmalo 7 puta manje putnika. Ima li veće katastrofe od toga, a nije ga gradila komunistička partija bivšeg SSSR-a?
Zašto bi od 327.520 putnika na njegovom koridoru samo jedna desetina birala metro? Vole ljudi da se sat vremena gužvaju kao sardine u 23-ci ili 37-ci, ili šta?

Metro Barselona: 166 km linija i 189 stanica
Andergraund London: 402 km linija i 272 stanica

Znači počeo si i da krojiš činjenice fantastikom samo da bi ispao u pravu. Toliko o kvalitetu tvojih postova.
 
Богами, не верујем да Барселона има већи метро од Лондона, а нешто не бих ни да проверавам.
Lako je proverljivo na vikipediji: London Underground ima 11 linija i 4,2 miliona putnika dnevno, a metro u Barseloni ima 12 linija i 645.000 putnika dnevno. Linije u Barseloni su kraće i sa manje stanica, ali sveukupno imaju 7-8 puta manje putnika.
А то за путнике - па не иду сви тамо где иде метро линија бр. 1, ко ради на НБ и даље ће колима - ко ради у Борчи, богме, такође, а некима (већини?) аутобус ће, због квалитетног пројекта метроа, и даље бити боља опција (ако му га укиину, прећи ће и тај на кола)
Zato treba uraditi i liniju M2 od Mirijeva do Zemuna. Voleo bih da jednog dana doživim i M3 od Banjice do Bežanije. Borča i nije neko veliko stecište radnih mesta, Novi Beograd jeste. Ne znam kome će to bolja opcija biti busevi 23, 37, 83, 27, 27E, ako na njihovom koridoru bude imao metro? Ljudi se danas masovno švercuju zato što im je postojeći prevoz ispod civilizacijskog nivoa i za zemlje Latinske Amerike, a ne zato što nemaju da plate 50 dinara.
Узми у обзир што каже Пантограф, да неће сви са Жаркова ићи на Миријево и обрнуто, узми у обзир да је Нови Београд главна пословна зона, а Добановци и појас дуж Зрењанинца привредна.
ТЦ Галерија има неупоредиво мање запослених од нпр. Клиничког центра који је лагано изостављен, а 80% купаца долази аутомобилима.
Узми у обзир да ће Студентски град имати више становника од месне заједнице Београд на води, и да ће студенти ићи ка центру и даље аутобусима.
Ne idu svi ni iz Zemuna do Ustaničke, gde je do pre desetak godina bio planiran LRT. Ni danas gotovo niko ne putuje od Batajnice do Ovče, pa je to glavna linija BG Voza. Ako se ovaj metro i izgradi, glavnina putovanja će biti na relacijama Mirijevo-Trg Republike, Žarkovo-Dunav Stanica, Pančevački Most-Savski Trg, itd.
Loše jeste što KBC neće dobiti svoju stanicu već na prvoj liniji, ali može imati jedan običan podzemni prolaz kao vezu sa stanicom Gazela/Mostar, koji će verovatno imati i Bulevar Vudroa Vilsona. Ne mora biti džinovski eskalator koji je Vesić lupio bez razmišljanja da li je takvo šta tehnički izvodljivo. Prolaz je izvodljiv sigurno.
Tramvaj se bez većih problema može proširiti od Sava Centra preko Arene i Studentskog Grada do Tošinog Bunara, a valjda će se do kraja ove decenije i BG Voz vratiti na 30/15-minutni takt.
 
Njemu lično trasa metro linije odgovara, te mu samim tim odgovara i metro plan.
 
Priznajem da bi mi sa mojim sadašnjim radnim mestom linija M1 savršeno odgovarala, iako bih bio presrećan i kada bi prvo gradili M2. Mada je pitanje hoću li i dalje raditi u Galeriji kada prva faza M1 Karaburma-Železnik bude profunkcionisala.
 
@Užice

Податак о броју дневних путника у Барселони који "избацује" Гугл је за 2020. коронарну годину. У свим осталим годинама дневни број превезених путника варира између 1,000,000 и 1,500,000.
 
@Užice

Податак о броју дневних путника у Барселони који "избацује" Гугл је за 2020. коронарну годину. У свим осталим годинама дневни број превезених путника варира између 1,000,000 и 1,500,000.
Čak i da je stvarna cifra 1.500.000, radi se o neverovatnih 12 LINIJA, više nego što mi imamo tramvajskih. Poenta je da neki na ovom forumu tvrde da je bilo kakva izgradnja metroa u BG besmislena ako već prve 2 linije ne budu imale više od milion putnika dnevno. Koliko onda jedna linija u Barseloni ima putnika? Grad je samo za nijansu veći od Beograda.
 
Нијансу. Сам град 1,5 милиона а англомерација 5,2 милиона. Скоро па цела Србија. Најразвијенији крај у Шпанији... Није баш упоредива ситуација.

Ми можемо да се поредимо са Софијом на пример. И са Нижним Новгородом. И да се после поређења напијемо
 
Ми можемо да се поредимо са Софијом на пример. И са Нижним Новгородом. И да се после поређења напијемо
Sa Sofijom se najbolje i možemo porediti, iako je do pre par decenija bila prilično slabije razvijena od BG, i da se napijemo od muke, pošto ona leta gospodnjeg 2023. ima već 4 funkcionalne linije metroa sa preko 40 stanica i 8 novih koje su trenutno u izgradnji,a Beograd za to vreme tek potpisuje prvi ugovor, i to od repa, za depo koji se svuda radi na kraju, a ne prvu liniju. :(
 
Vrh