Šta je novo?

Metro

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
3.758
Pohvaljen
4.511
Кантар сигурно ће бити неки саветник
 

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
3.758
Pohvaljen
4.511
Па није исто саветник и директор. Саветник је само за себе, а директор је био многима. САд кад дрође Андрија, има да доведе своје ухлебе, а стари, на ухлебски биро. А таман се навикли.
 

DankoS

Beginner
Učlanjen(a)
11.01.2022.
Poruke
87
Pohvaljen
254
Lokacija
Vračar
Par fotografija metroa iz Frankfurt am Main, da ne kažem Frankfurta
Kola su Bombardier Flexity Swift (U5 Class) koji proizvodi Bombardier Transportation, Bautzen

20220825_102112.jpg

20220825_102133.jpg
20220825_102123.jpg

20220826_112059.jpg
 

DankoS

Beginner
Učlanjen(a)
11.01.2022.
Poruke
87
Pohvaljen
254
Lokacija
Vračar
@DankoS zanimljivo je da je u pitanju "laki" metro koji ima jako dugačke kompozicije dužine 100m

ovde se vidi snimak od oko 3:30 kako to u praksi deluje

Uglavnom sam se vozio sa klasom U5-25. Ovo na snimku je klasa U5-50. Razlika je u tome što su kod U5-50 kola trajno spojena, bez kabina, tako da može da se prođe celom dužinom kompozicije.
 

Steva

Advanced
Učlanjen(a)
08.12.2006.
Poruke
3.684
Pohvaljen
3.162
Lokacija
Mainfranken
To uopšte nije dugačka kompozicija.
Trebao sam možda da dodam za Nemačke prilike ;) U Nemačkoj samo četiri grada imaju "klasični" potpuno nezavisni metro: Berlin, Hamburg, Minhen i Nirnberg. Svi ostali gradovi imaju lake metroe gde su kompozicije uglavnom duplo kraće i u najboljem slučaju idu u tandemu.
 

Užice

Higher intermediate
Učlanjen(a)
14.01.2021.
Poruke
1.528
Pohvaljen
1.902
To bre sirotinja, a i numeju da kopaju. Nama će kraće francuske kompozicije za manje putnika Kinezi da zakopaju 20 metara pod zemlju. Da se zna!
Da danas imamo 3 linije metroa sa estakadama/tunelima kojima bi išle samo tramvajske kompozicije CAF, ili čak malecne prepotopske Katice, i to bi bilo manje zlo od trenutnog stanja u gradskom prevozu. Naravno da u takva vozila ne bi moglo da stane mnogo putnika, ali bi bili potpuno nezavisni od drumskog saobraćaja, išli bi često i ne bi gubili sate i sate u gužvi i semaforima, što danas obesmišljava svaki pisani red vožnje.
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
16.792
Pohvaljen
17.432
Lokacija
Prokop
Pitanje je da li bi išli tramvaji češće, jer kapacitet mreže najviše utiče na učestalost i maximum broja vozila.
 

lukander01

Intermediate
Učlanjen(a)
12.03.2021.
Poruke
446
Pohvaljen
745
Jel taj kapacitet mreze neka magicna nevidljiva barijera ili samo treba da se dodaju trafo stanice?
Posto videh u Istanbulu idu po 2 tramvaja u sinhronu kao nas CAF i to na razmaku od jedne do dve stanice.
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
16.792
Pohvaljen
17.432
Lokacija
Prokop
Jel taj kapacitet mreze neka magicna nevidljiva barijera ili samo treba da se dodaju trafo stanice?
Posto videh u Istanbulu idu po 2 tramvaja u sinhronu kao nas CAF i to na razmaku od jedne do dve stanice.
Sve zavisi koliki je moždani kapacitet onih koji odlučuju, jer oni su ti koji treba da shvate neke proste stvari o kojima mi ovde pričamo. Sve što je potrebno je angažovanje jednog čoveka koji bi im za čas izračunao koliko im je potrebno trafo stanica da bi mreža mogla da funkcioniše normalno, u šta se može ubrajati i primer iz Turske, a za šta je potrebno samo da se vidi koliki je broj i kakvog tipa, trafo stanica potrebno, a onda uz pomoć još nekog ko se u to zaista razume, izraditi mrežu tramvajskih linija i redove vožnje, kao i max kapacitete na određenim delovima mreže.​
 

lukander01

Intermediate
Učlanjen(a)
12.03.2021.
Poruke
446
Pohvaljen
745
Strasno da nas toliko godina ogranicava kapacitet koji moze da se resi za dan i po posla. Mada u 27. marta skretnice i dalje ne rade sto je posao od mozda pola dana.
 

Delija

Expert
Učlanjen(a)
03.01.2010.
Poruke
6.304
Pohvaljen
6.561
To bre sirotinja, a i numeju da kopaju. Nama će kraće francuske kompozicije za manje putnika Kinezi da zakopaju 20 metara pod zemlju. Da se zna!
Сви пре-метро системи у Немачкој су од стране њиове струке окарактерисани као финансијски промашаји и закључак је да су морали од почетка да праве независне системе.

Ми сада видимо само готов производ након конверзије.
 

Užice

Higher intermediate
Učlanjen(a)
14.01.2021.
Poruke
1.528
Pohvaljen
1.902
Užas, znači da čak ni sklapanje krtice još nije započeto, jer ugovor o prvoj liniji nije potpisan? :mad::mad::mad::mad::mad:

Kako ober-lažovi Mali, Vesić i Mladenović uopšte mogu sebe da pogledaju u ogledalu dok se brijaju, a da se ne ispovraćaju?
 
Poslednja izmena:
Vrh