Šta je novo?

Metro

БГ:ВОЗ

Intermediate
Učlanjen(a)
05.11.2021.
Poruke
196
Pohvaljen
230
Ова срамота и брука не сме да се реализује. Кич и простаклук се овде промовишу, ништа друго. А пре свега се ради о огромном прању пара у рангу БНВ.
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
2.997
Pohvaljen
6.477
Ccccccc, što neki put mrzim kad sam u pravu. Doduše, moja prognoza je bila da će sve "radove" obustaviti dan nakon famoznog 22. novembra, a ipak su drljali Makiš cela dva meseca.

Ма какви два месеца, дрљали су само у дане кад дође неки политичар да обиђе. Нека, нека, то значи да пре избора никакви озбиљни радови на метроу неће почети, тако да се после избора може стати са свим активностима на овом метроциду и кренути у реализацију метроа по мери становника Београда.
 

Užice

Higher intermediate
Učlanjen(a)
14.01.2021.
Poruke
1.143
Pohvaljen
1.452
Ма какви два месеца, дрљали су само у дане кад дође неки политичар да обиђе. Нека, нека, то значи да пре избора никакви озбиљни радови на метроу неће почети, тако да се после избора може стати са свим активностима на овом метроциду и кренути у реализацију метроа по мери становника Београда.
Neka bude i tako, imaju gotovu studiju iz 1976. pa neka se vrate na nju, samo da se do kraja iduće godine već jednom počne sa kopanjem, a ne da čekamo do sledećih izbora i da ponovo po pedeseti put ne dočekamo ništa. Izvođača radova ne moraju menjati, to bi dosta usporilo realizaciju, mogu samo promeniti projekat.
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
15.378
Pohvaljen
15.637
Lokacija
Prokop
Kad bacim pogled na metro iz '76 i na gradski prevoz (linije koje su ukinute/ skraćene ili spojene) s početka 90 - tih i danas, paradoksalno, vidim da je baš to ono što bi trebalo Beogradu danas. Pa sad mislite šta god hoćete o tome kako je bilo onda, a kako je danas i šta se to značajno promenilo u međuvremenu.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.176
Pohvaljen
25.262
Грешка је што 2000их нису гледали да врате јавни превоз у стање од пре 1992. као и целокупну стратегију развоја града. Ово што имамо данас у целокупном урбанизму Београда и организацији јавног превоза као битним сегментом истог јесте један жешћи хибрид бројних ситниг компромиса зарад брзе зараде.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.176
Pohvaljen
25.262
Мислио сам на конкретне планове, на мрежу линија, на стратегију развоја града.
 

Lord

Intermediate
Učlanjen(a)
05.05.2012.
Poruke
272
Pohvaljen
485
ssss.PNG

Depo Makis - Inspection Building.


1643232185239.png
 

Igor

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
10.01.2007.
Poruke
16.528
Pohvaljen
27.195
Dobro, toalet je katastrofa. Kao i svaki ne-kućni toalet u Srbiji. Namerno tako pišem, pošto u Srbalja, samo sopstvena, lična WC šolja dobija pažnju i čišćenje, a kod mnogih čak ni ona.

Kakvo je stanje ostatka stanice? Koliko ima sličnosti između ove dve slike?
ep_vukov_spomenik_1.jpg

podzemni-prolaz-terazije-urusava-se-plafon-mondo-goran-sivacki-24.jpg

Jedva do nimalo. Zaključak?
Moguće je. Ostvarivo je. I verujem da će biti tako.

Po peti put - zato što postoji odnosno postojaće dovoljan politički interes i pritisak.
Sinoć sam napravio par fotografija kako bi se videlo trenutno stanje.
1643254626035.jpg
1643254626047.jpg
1643254626061.jpg
1643254626071.jpg
1643254626080.jpg
1643254626088.jpg
1643254626095.jpg
 

MC_

Advanced
Učlanjen(a)
14.11.2017.
Poruke
3.347
Pohvaljen
4.016
Ne postoji interes da to bude drugacije. Kada, i ako ikad, bude postojao, bice.
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
2.997
Pohvaljen
6.477
kakvi su ostali prolazi kod Vuka, kakve su ostale stanice u Srbiji, ovo je 5*

Управо. Ако стање пруга и станица на главним железничким коридорима у Србији ставимо на скалу од 1 до 5, они су се окомили углавном да сређују тамо где је већ 3, 4 или 5, а оно што је 1 и 2, већ 20 година држе у стању распада...Потпуно неразумно пословање.
 

Drakche

Advanced
Učlanjen(a)
19.08.2010.
Poruke
4.306
Pohvaljen
5.349
Meni je arhitektura podzemne stanice VS oduvek bila solidno dobra. Vidi se ozbiljna namera.
Ono sto svuda fali je odrzavanje odrzavanje odrzavanje

I ti javni toaleti. Nema mesta na svetu u kom bi ostali u dobrom stanju da se ne odrzavaju.
Potreban je 24 casnovni nadzor ili koiliko god da su te stanice otvorene. Negde radnici iz cistoce sede non stop pored njih.
Svaka havarija i svako demoliranje se smesta prijavljuje i resava, a ponegde je pozeljna blizina policije.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.176
Pohvaljen
25.262
Стање тоалета је последица одржавања, а не безбедности. Ево за поређење, тоалети у тржним центрима имају неупоредиво више корисника него овај тоалет сигурно.
 

JohnnyLee

Professional
Učlanjen(a)
14.05.2009.
Poruke
11.114
Pohvaljen
7.208
Lokacija
Јерковић
па никада није могла да се стави једнакост између одржавања станичних објеката и железнице. то очито код њих не постоји
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.176
Pohvaljen
25.262
Буквално метро какав нам и данас треба, с тим што би данас подземна траса била и испод Бањице и Јајинаца, па отприлике до обилазнице.

Zašto je nadzemno od Banjice?

Па тада је Трошарина била периферија а Бањица село.
 
Vrh