EUKALIPTUS
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 10.08.2011.
- Poruke
- 833
- Pohvaljen
- 468
Nisam bre oštar, nego sve zavisi kako se poruka pročita, to je ono indiferentno, šta lupaš. Uglavnom ni sa jednim forumašem na beobuild-u nikada nisam komfliktno razgovarao. Ako je tako zvučalo, izvini...
Iskreno, ne znam šta planiraju za liniju A1, a da imaju mnogo komfornija vozila, imaju. Neko pametan je odlučio da za tu liniju treba da se angažuje midibus a IK-107 je midibus, najadekvatnije vozilo koje odgovara opisu (u nekim turama je i minibus više nego dovoljan, ali u sezoni putovanja, i polascima koji se uklapaju sa nekoliko letova istovremeno, čak i midibus ume da bude nedovoljan, a poseban problem je što to vozilo nema prostor za prtljag, a drugi problem je što se primenjuje ograničenje brzine na 50 km/h, iako vozilo koje ne prima stajanje, na liniji van integrisanog sistema, koja može da se registruje kao linija ugovorenog prevoza ili bilo kako drugačije i da dobije dozvolu za bržu vožnju, ali...). Dešavalo se da ovu liniju odrade i kobre, ali i neka minibus vozila, kada se mali ikarbusi pokvare...
Iskreno, ne znam šta planiraju za liniju A1, a da imaju mnogo komfornija vozila, imaju. Neko pametan je odlučio da za tu liniju treba da se angažuje midibus a IK-107 je midibus, najadekvatnije vozilo koje odgovara opisu (u nekim turama je i minibus više nego dovoljan, ali u sezoni putovanja, i polascima koji se uklapaju sa nekoliko letova istovremeno, čak i midibus ume da bude nedovoljan, a poseban problem je što to vozilo nema prostor za prtljag, a drugi problem je što se primenjuje ograničenje brzine na 50 km/h, iako vozilo koje ne prima stajanje, na liniji van integrisanog sistema, koja može da se registruje kao linija ugovorenog prevoza ili bilo kako drugačije i da dobije dozvolu za bržu vožnju, ali...). Dešavalo se da ovu liniju odrade i kobre, ali i neka minibus vozila, kada se mali ikarbusi pokvare...