Јуче у току дана сам као студент са својим смером обилазио Ласту, тачније њено централно складиште и службу набавке. Оно што сам могао запазити приликом самог проласка кроз терен је гомила расходованих возила која ту стоје једна поред другог, веома хетероген возни парк, гомила присутног уља на бетону од возила, у самом складишту се могу наћи делови који се ту налазе највише их има од Сора, где нам је запослени из службе набавке чак и рекао да се њихови делови најлакше и добављају, и да су задовољни Соровим возилима. Међутим оно што се може запазити је списак од којих марки возила постоје делови где је набројано чак 27 марки аутобуса. А саму атмосферу у самом предузећу могао сам да осетим уласком у службу набавке где нам је човек рекао да смо можда и последња генерација која обилази Ласту. Чак су и пред нама споменули могућност куповине од стране Стреле. А један од запослених нам је рекао, цитирам "можда ми нећете веровати, али овде имамо више службених возила него аутобуса" што додатно показује зашто је Ласта у овом каналу из којег неће изаћи. Генерални утисак је да је Ласта у распаду и да јој било каквог спаса више нема, а то какво ће стање бити доласком дотичних из Уба, време ће показати.