Šta je novo?

Lasta

Искрено ситуација је забрињавајућа,шта ће бити до лета, возила су им стално у квару,а нових ни на видику
Јутрос зглоб радио линију 474,тачније 7904,толико о томе...
 
Искрено ситуација је забрињавајућа,шта ће бити до лета, возила су им стално у квару,а нових ни на видику

Pa s obzirom kako su trenutno organizovani kupovina novih vozila bi bila kao bacanje para u bunar, van BMC-a imaju oni kvalitetna i solidna vozila.

Preduzeće je mrtvo, čeka se samo da Strela postane većinski vlasnik, da se htelo moglo je sve da stane na noge, ali sada je kasno.
 
20240322_175122.jpg

Lasta oko 1960
 
Огроман безобразлук возача Ласте Авала,човек дошао на БАС и само отишао без да сврати на перон и покупи путнике.
Срамота и дабогда их Стрела узела једног дана.
Screenshot_2024-04-05-17-46-24-171_buslogic.beogradplus.jpg
 
Prethodnih dana tokom radova na okretnici sam išao sa 356 do skretanja za Vinču i hteo sam i danas jer na tom polasku vozi nova Temsa, ali autobusa nije bilo uopšte, da bi se tek nakon 25 minuta kašnjenja pojavio Sor, kada sam već odustao i krenuo na Ustaničku. Velika sramota šta rade tim ljudima koji nemaju drugu alternativu, nego da čekaju te autobuse koji idu jednom u 100 godina i to je pitanje da li će doći.
 
Prethodnih dana tokom radova na okretnici sam išao sa 356 do skretanja za Vinču i hteo sam i danas jer na tom polasku vozi nova Temsa, ali autobusa nije bilo uopšte, da bi se tek nakon 25 minuta kašnjenja pojavio Sor, kada sam već odustao i krenuo na Ustaničku. Velika sramota šta rade tim ljudima koji nemaju drugu alternativu, nego da čekaju te autobuse koji idu jednom u 100 godina i to je pitanje da li će doći.
Већ имају 15-16% Ласте господа из Обреновца,само чекам кад ће да покупују све то.Ми који путујемо Ластом да гледамо како долазе 10 Стрелиних возила на једно Ластино,надам се да више неће моћи то.
 
Prethodnih dana tokom radova na okretnici sam išao sa 356 do skretanja za Vinču i hteo sam i danas jer na tom polasku vozi nova Temsa, ali autobusa nije bilo uopšte, da bi se tek nakon 25 minuta kašnjenja pojavio Sor, kada sam već odustao i krenuo na Ustaničku. Velika sramota šta rade tim ljudima koji nemaju drugu alternativu, nego da čekaju te autobuse koji idu jednom u 100 godina i to je pitanje da li će doći.
НИ у понедељак није било тог поласка чекао сам на Шумицама 352 који је у 16:00, и они који су ишли ка Гроцкој су морали на 363 у 16:15
 
Никад срећнији нећу бити кад Стрела буде имала 100% Ласте, сигурно да ће бити много бољи превоз него што је сада.Обреновац је много процветао што се превоза тиче.
 
НИ у понедељак није било тог поласка чекао сам на Шумицама 352 који је у 16:00, и они који су ишли ка Гроцкој су морали на 363 у 16:15
Nije mi jasno šta se dešava, ranije sam koristio taj polazak i uvek ga je bilo. Lasta je u totalnom raspadu kad ne mogu da ostvare polazak na liniji koja ima 2 polaska dnevno.
 
Проблем је што возила са потеза 300 одрађују и Врчин,хармонике на 461 су све чешће у квару и скоро сва возила су у раду тако да ситуација је таква
 
juče sam se vozio sa 7921 i stanje u kakvom je bogu za plakati. Primetio sam sledeće:
zuji nenormalno (čak više nego gsp-ovi), na dosta sedišta fali tapacir i klima nije radila. Al zato ima 100 kamera. Sve u svemu, jednom rečju Lasta Barajevo.
 
Никад срећнији нећу бити кад Стрела буде имала 100% Ласте, сигурно да ће бити много бољи превоз него што је сада.Обреновац је много процветао што се превоза тиче.
Žaba je skuvana! Igra "loši monopolista, dobri monopolista". Monopolista je monopolista, i uslovi da jednog dana ponovo dobijete voz su nikada gori. Dok je ranije Lasta red vožnje pravila ekonomično, a imala skoro 100% uspešnu naplatu, ekonomski rezon je bio jasan. Sada se neopravdano kratki intervali polazaka održavaju za prazne autobuse u toku velikog dela dana. Da, sada tu postoji neko ispunjavanje obaveza javnog prevoza, ali za nikada veću potrošnju na javni prevoz, koji se ne naplaćuje čak ni po socijalnoj ceni.

U okviru programa reforme javnog prevoza, koju su mi naručili određeni akteri iz opozicije, predvideo sam momopol GSP na pravcu Beograd - Obrenovac (i Lazarevac, Barajevo, Mladenovac, Sopot), baš kako ne bi postojao sukob interesa kada se uspostavi železnica. Takođe, programom je predviđeno da GSP bude glavni operater prigradske železnice.
 
Vrh