Šta je novo?

Lasta

Pre ćemo videti Crosswaya na potezu ka Grockoj nego Conecta na 307.
To je živa istina jer Strela pocinje da daje Lasti nove Crosswaye i biće ih verovatno u Grockoj ako Pogon Avala dobije neke u budućnosti. Sa ovim što je potez 600 dobio svih 20 Conecta je i definitivno da Conecto na 307 nećemo videti nikad i da su tu Cobre zacementirane. Ja sam se nadao da će bar dati ove starije Cobre Lasti, a da mi dobijemo novije, ali od toga očigledno nema ništa i ubuduce će voziti kante poput 70185 i 70211.
 
To je živa istina jer Strela pocinje da daje Lasti nove Crosswaye i biće ih verovatno u Grockoj ako Pogon Avala dobije neke u budućnosti. Sa ovim što je potez 600 dobio svih 20 Conecta je i definitivno da Conecto na 307 nećemo videti nikad i da su tu Cobre zacementirane. Ja sam se nadao da će bar dati ove starije Cobre Lasti, a da mi dobijemo novije, ali od toga očigledno nema ništa i ubuduce će voziti kante poput 70185 i 70211.
Bezobrazluk težak. Kad vidim po kakvim zabitima idu conecti, citari i crossway, a ovde šalju isključivo Cobre, svaki komentar je suvišan. Da me neko ne shvati pogrešno, ali sve linije zaslužuju kvalitetnija vozila, a kako im je Smederevski put glavni izgovor odbijanja da pošalju bilo šta sem Cobre, ne znam ni zašto su uzimali liniju. Nisu se udostojili ni Otokara da stave koji najnormalnije rade na 302, 303, 304 i 306.
Da sutra kupe Akiu ili BMC, prvo bi ih na 307 nagurali.
 
To je živa istina jer Strela pocinje da daje Lasti nove Crosswaye i biće ih verovatno u Grockoj ako Pogon Avala dobije neke u budućnosti.
Отокаре дефинитивно треба мењати, мало прође и један је у квару и неретко видим 77280 у раду. Интуро 70148 је заменио Терита 77804 који се у последње време пречесто кварио, док су Сора 8162 добили возачи који су возили 8143, који је у ужасном стању што је и једини преостали Сор који вози на потезу 300
 
Bezobrazluk težak. Kad vidim po kakvim zabitima idu conecti, citari i crossway, a ovde šalju isključivo Cobre, svaki komentar je suvišan. Da me neko ne shvati pogrešno, ali sve linije zaslužuju kvalitetnija vozila, a kako im je Smederevski put glavni izgovor odbijanja da pošalju bilo šta sem Cobre, ne znam ni zašto su uzimali liniju. Nisu se udostojili ni Otokara da stave koji najnormalnije rade na 302, 303, 304 i 306.
Da sutra kupe Akiu ili BMC, prvo bi ih na 307 nagurali.
Ma put je samo izgovor, vinogradska je čak možda i gora od Smederevskog puta pa voze Crosswayi. U Vinči se izgleda planira asfaltiranje sve do brda i time će celo naselje imati nov asfalt i Vinča će biti naselje sa ubedljivo najboljim putem u Grockoj i šire.
@David352
Lasta bi trebalo da zameni većinu vozila starijih od 5 godina jer im grad ne plaća po punoj ceni, a i Strela neće da se bakće i popravlja te kante, nego će da ih uvale drugim gradovima koji imaju još gore krševe.
 
Bezobrazluk težak. Kad vidim po kakvim zabitima idu conecti, citari i crossway, a ovde šalju isključivo Cobre, svaki komentar je suvišan. Da me neko ne shvati pogrešno, ali sve linije zaslužuju kvalitetnija vozila, a kako im je Smederevski put glavni izgovor odbijanja da pošalju bilo šta sem Cobre, ne znam ni zašto su uzimali liniju. Nisu se udostojili ni Otokara da stave koji najnormalnije rade na 302, 303, 304 i 306.
Da sutra kupe Akiu ili BMC, prvo bi ih na 307 nagurali.
Normalno da sve linije zaslužuju kvalitetna vozila, ali dok Sekretarijat ne uvede restrikcije od kog proizvođača privatnik sme da uzme vozila, ništa od toga. Ja Streline Mercedese i Ivece gledam isključivo kao šminkanje.
Drugi problem je što se privatnicima isplaćuje njihov rad po pređenom kilometru. Uz to tu su povlastice ukoliko je vozilo mlađe od tri godine, od nedavno i povlastica ukoliko je vozilo hibrid ili na CNG pogon. Kada se svi ti prihodi saberu i oduzme gorivo koje je vozilo potrošilo, eventualna oštećenja tačno se vidi zašto je neko kvalitetnije vozilo raspoređeno na 606, a neko manje kvalitetno na 307. Iz istih razloga i Trans Jug raspoređuje nova vozila na potezu 300. Od tih "centralnih" linija imaju samo 25P i 30, koje donose manji profit nego 302 i 303, 30 pogotovo.
 
Može li neko da mi nabroji koji Sorovi iz 2016 su otišli u Smederevo, koji u Inđiju, a koji u Staru Pazovu po gb?
 
Normalno da sve linije zaslužuju kvalitetna vozila, ali dok Sekretarijat ne uvede restrikcije od kog proizvođača privatnik sme da uzme vozila, ništa od toga. Ja Streline Mercedese i Ivece gledam isključivo kao šminkanje.
Drugi problem je što se privatnicima isplaćuje njihov rad po pređenom kilometru. Uz to tu su povlastice ukoliko je vozilo mlađe od tri godine, od nedavno i povlastica ukoliko je vozilo hibrid ili na CNG pogon. Kada se svi ti prihodi saberu i oduzme gorivo koje je vozilo potrošilo, eventualna oštećenja tačno se vidi zašto je neko kvalitetnije vozilo raspoređeno na 606, a neko manje kvalitetno na 307. Iz istih razloga i Trans Jug raspoređuje nova vozila na potezu 300. Od tih "centralnih" linija imaju samo 25P i 30, koje donose manji profit nego 302 i 303, 30 pogotovo.
Iveco nije šminkanje, sad su nabavili već ozbiljan broj jer očigledno imaju dil sa uvoznikom za Iveco od kog je i Gsp uzeo turistička vozila i minibuse.
E sad ta teorija da šalju skuplja vozila na profitabilnije linije nije tacna, imam spisak linija da se uporede sa 307 po kilometraži gde se jasno vidi da to nije tačno. Čist primer imamo na liniji 96 gde vozila prelaze u proseku 232km po vozilu dnevno, a na 307 315km, a na 96 šalju Crosswaye.
 

Prilozi

  • IMG_1113.jpeg
    IMG_1113.jpeg
    40 KB · Pregleda: 73
Iveco nije šminkanje, sad su nabavili već ozbiljan broj jer očigledno imaju dil sa uvoznikom za Iveco od kog je i Gsp uzeo turistička vozila i minibuse.
E sad ta teorija da šalju skuplja vozila na profitabilnije linije nije tacna, imam spisak linija da se uporede sa 307 po kilometraži gde se jasno vidi da to nije tačno. Čist primer imamo na liniji 96 gde vozila prelaze u proseku 232km po vozilu dnevno, a na 307 315km, a na 96 šalju Crosswaye.
i na 711 od početka ništa nisu poslali osim Conecta. Mislim lično se ne bunim. Bolje conecto nego Cobra.
 
Linija 592 Banovo brdo-Draževac poslednjih nedelja katastrofalno kasni. I promenjen je red vožnje delimično, a da nigde ne može da se nađe novi red vožnje...Lasta je prevoznik
 
E sad ta teorija da šalju skuplja vozila na profitabilnije linije nije tacna, imam spisak linija da se uporede sa 307 po kilometraži gde se jasno vidi da to nije tačno. Čist primer imamo na liniji 96 gde vozila prelaze u proseku 232km po vozilu dnevno, a na 307 315km, a na 96 šalju Crosswaye
Ja sam u svojom prethodnom odgovoru poredio 606 i 307 pošto na jednoj voze Iveci na drugoj Kobre. Jedan Iveco na 606 tokom dana obrne 14 krugova što je 36km po krugu, ukupno 504km dnevno, puta 179din koliko je sad valjda kilometar na potezu 600 izađe neverovatnih 90216 dinara. Na to još dodati povlasticu za hibridino vozilo za koju ne znam da li je 15% ili 20%. Tu je i faktor da je 606 skroz ravna linija i da nema veliku potrošnju goriva.
Sa druge strane Kobra na 307 dnevno pređe 15/16 krugova od po 24km, ukupno 384km sa 16 krugova, puta 179din ukupno 68376 dinara. Pored toga linija je itekako brdovita i zahtevna, shodno tome veća potrošnja goriva.
 
Ja sam u svojom prethodnom odgovoru poredio 606 i 307 pošto na jednoj voze Iveci na drugoj Kobre. Jedan Iveco na 606 tokom dana obrne 14 krugova što je 36km po krugu, ukupno 504km dnevno, puta 179din koliko je sad valjda kilometar na potezu 600 izađe neverovatnih 90216 dinara. Na to još dodati povlasticu za hibridino vozilo za koju ne znam da li je 15% ili 20%. Tu je i faktor da je 606 skroz ravna linija i da nema veliku potrošnju goriva.
Sa druge strane Kobra na 307 dnevno pređe 15/16 krugova od po 24km, ukupno 384km sa 16 krugova, puta 179din ukupno 68376 dinara. Pored toga linija je itekako brdovita i zahtevna, shodno tome veća potrošnja goriva.
Zato uporedi i sa linijom poput 96, ili sa ovim koje sam naveo. Za potez 600 je tačno da sve linije osim 601 pređu više nego 307, ali kažem da ima linija gde vozi Conecto, a na 307 ne, iako prelaze manje km dnevno. 307 nije toliko brdovita, ima jednu veću uzbrdicu u Miloša Obrenovića i to je to.
 
O čemu se ovde radi?

Lasta kao brend još postoji, a ovo je već ko zna koje vozilo dato iz Strele sa koje se ne skida naziv matične firme, iako radi za Lastu. Jel pokušavaju sa ovime da asimiluju naziv Laste u njihovu seljačku Strelu?

1000057593.jpg


Još gledam ko bu**** i čudim se šta će Strelina Cobra na Trošarini, dok ne videh broj linije..
 
O čemu se ovde radi?

Lasta kao brend još postoji, a ovo je već ko zna koje vozilo dato iz Strele sa koje se ne skida naziv matične firme, iako radi za Lastu. Jel pokušavaju sa ovime da asimiluju naziv Laste u njihovu seljačku Strelu?

Pogledajte prilog 241279

Još gledam ko bu**** i čudim se šta će Strelina Cobra na Trošarini, dok ne videh broj linije..
Svakako će ti busevi biti ofarbani u plavo i dobiće Streline garažne jer je rok da svi autobusi nakon tipa oktobra 2022 moraju da budu plavi do kraja ove godine. Al mogli su barem da skinu Streline oznake, nije valjda toliko teško.
 
Kao da sve to ima ikakve svrhe? Sav prihod ide njima, briga ih sta pise na autobusu i pod kojom je firmom, bahatost ce tek pokazati svoje granice. Prosto kad imas mnogo ne zanimaju te takve stvari.
 
Vrh