Šta je novo?

Kruzni tok - Cara Nikolaja i Milesevska

vrachar

Advanced
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
2.637
Pohvaljen
10
Lokacija
Interzone
Rec je o jednoj od najjadnije planiranih raskrsnica u gradu. Svako ko prolazi kroz Crveni Krst zna za ovu lokaciju gde se Milesevska uliva u Cara Nikolaja tj. 14. Decembra. S obzirom da je Cara Nikolaja glavni pravac, svako ko iz Milesevske hoce da se ukjluci mora da saceka na ostrom uglu raskrsca da ga neko propusti. Jedini nacin da se vidi smer iz pravca Hrama je uz pomoc ogledala koje je ili lose okrenuto i ima slabu vidljivost, ili razbijeno. U slucaju guzve na ovom raskrscu skoro je nemoguce ukljuciti se, a i sudari nisu retki. Tu takodje postoji i jedan prosek koji je namenjen skretanju iz Cara Nikolaja u Radivoja Koraca, medjutim, taj pravac se jako retko koristi a vozaci cesto idu u suprotnom smeru pokusavajuci da iz Milesevske preseku do 14. decembra. Resenje je u ovom slucaju kruzni tok.

28atj4z.jpg
 
Fin predlog ali onda bi Djilas izgubio parking mesto :p
 
Fenomenalan predlog!Da ne kazem kakav idiotlok planiraju tu da urade po vazecem planu od pre neku godinu
 
Daj da cujemo i to...

Znam da ce siriti 14. Decembra od ove raskrsnice, duz Zicke pa sve do Vojislava Ilica.
 
jedna samo zamerka. ne valja da idu dve trake od kružnog toka ka Crvenom krstu, stvaraće se gužva u prestrojavanju, tako da je, možda, bolje da ide odmah jedna traka
 
Ovako nekako,da sirice je.A ispravljanje i sirenje zicke ce biti super stvar ali ostaje ova kriticna raskrsnica.

sq7-eto.jpg
 
Sirenje Zicke i 14. decembra je neophodno i sasvim izvodljivo jer prostora ima vise nego dovoljno. To je odlicno.

A ova "raskrsnica" je u istom stilu kao prikljucak puta za Sremcicu na Ibarsku. Verovatno je autor isti kadar...

35m2xlk.jpg
 
Slazem se.

Pa,kako ti se cini ovo resenje koje predlazu?Nisam vozac pa ne znam.
 
Za nijansu bolje od postojeceg, ali neznatno. I dalje ce vozaci iz Milesevske morati da propustaju saobracaj iz 14. decembra, sto stvara guzve, nepreglednost i rizik od sudara. Nepreglednost jeste manja, jedna traka je izdvojena ali bi kruzni tok u svakom slucaju bio bolje resenje. Prednost kruznog toka je pored pojednostavljenja saobracajnih pravila i u tome sto stimulise smanjenje brzine. Na ovoj deonici mnogi iskoriste pravac, nizbrdicu i daju po gasu sto cesto ume da se zavrsi incidentno.

Pritom, Kruzni tok bi omogucio da se na lokaciji postavi neki spomenik i malo oplemeni lokacija. Sa ovom provincijalnom raskrsnicom imacemo samo jos jedno sabracajno cvoriste sa blatnjavim i razmazanim travnjakom i krivim banderama.
 
Слажем се, свакако је план бољи од постојеће ситуације, али још је бољи кружни ток. Друго је питање, међутим, има ли ту места за функционалан кружни ток.

А што се тиче Ибарске магистрале, ту стварно не треба никакав коментар. Сва укључења од Видиковца до Барајева плачу за денивелацијом.
 
Bojim se da tu nema mesta za normalan kruzni tok. Da ne skarabudze neko njesra tu samo da bi napravili kvazi kruzni tok i jos dodatno pogorsali situaciju. Veliki problem na toj raskrsnici dodatno stvaraju i veoma cesto nelegalno parkirani automobili koji zaklanjaju pogled. Ono ogledalo koje je postavljeno ne sluzi nicemu.
 
Vrh