Šta je novo?

Kružni tokovi

Хвала за планове Гаго, сада ми је јаснија замисао ове раскрснице.
 
1695278232941.png


Наставља се пројектантски опус напредњачких пијаних наркомана - епизода "Тесно ми га скроји нане".
 
Не свиђа ми се нешто овај прелаз на сред надвожњака.
Ако су већ морали кружни ток, требали су турбо кружни ток.
 
"Турбо" елементе смо увелико имали; осим главног правца (Студентски град - Бежанијска коса), који је имао пун приоритет, други по значају правац (Аутопут из смера Београда - Б. коса) имао је потпуно несметан улив у своју траку на надвожњаку, довољно места за преплитање ако се жели у П. авијације, или наставак потпуно бесконфликтног кретања ка Националу и 2. и 3. МЗ Б. косе.

А сад, све једне на друге у тор. Сужавај прилаз насељу! Семафорима - ако је неопходна била регулација - све се могло сачувати.

Невероватно.
 
A, ne, ovo za pravac Autoput-B. kosa je novo. Sad čekam da vidim da li će da ukinu i ulivnu traku u P. avijacije kod Okova, pa ću i to da notiram, ako bude.
 
Sve je to ok sto pricas i ima smisla. S tim sto taj glavni pravac iz PA ka Studenjaku odavno nije glavni pravac po kolicini saobracaja. Broj vozila koja skrecu na autoput (bilo ka centru ili ka Zagrebu) je bar 4-5 puta veci od broja vozila koja skrecu ka Studenjaku. Ko ne veruje neka stane kod Okova pa neka broji. Prolazim tom rutom bar tri puta dnevno.
Dakle, mozda je taj pravac ka Studenjaku glavni u teoriji (zbog javnog prevoza), ali u praksi najvise vozila ide na autoput.
 
Не свиђа ми се нешто овај прелаз на сред надвожњака.
То је привремени пешачки прелаз исцртан на надвожњака изнад ауто-пута. Као што видиш он је жуте боје, а то значи да је привремени пешачки прелаз. О томе сам писао у фоторепортаже, погледај на 69 страни, осма слика по реду https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-69#post-1130210 ,
 
Juce je iskljucenje sa autoputa ka b. kosi, bila guzva konstantno. Ok, raduckali su nesto malo, ajde da vidimo kada skroz zavrse, ali se nesto plasim da ce skretanje posle nadvoznjaka konstantno biti zastoj manji ili veci
 
Фоторепортажа радова - недеља 24.09.2023.

Кружни ток се још увек ради, постављају се ивичњаци на разделним острвима, а после следи асфалтирање и сређивање тротоара, бициклистичке стазе и новог зеленог појаса који ће се урадити на самом надвожњаку. Из тих разлога је и продужен рок завршетка овог кружног тока.

Кружни ток гледано од узбрдице код спортског центра "11.април"
IMG_20230924_123834_resized_20230924_014316487.jpg

IMG_20230924_123912_resized_20230924_014314400.jpg

IMG_20230924_123915_resized_20230924_014315376.jpg
IMG_20230924_123917_resized_20230924_014313879.jpg
IMG_20230924_124000_resized_20230924_014340712.jpg
IMG_20230924_123947_resized_20230924_014315931.jpg
IMG_20230924_124005_resized_20230924_014343373.jpg


Поглед на к.т. дуж Партизанске авијације
IMG_20230924_124049_resized_20230924_014341800.jpg
IMG_20230924_124052_resized_20230924_014342318.jpg
IMG_20230924_124056_resized_20230924_014341243.jpg


Поглед на к.т. од улазно/силазне рампе на/са ауто-пута
IMG_20230924_124207_resized_20230924_014409752.jpg
IMG_20230924_124156_resized_20230924_014410366.jpg


Поглед на к.т. са надвожњака/разделног појаса
IMG_20230924_124355_resized_20230924_014440409.jpg
IMG_20230924_124402_resized_20230924_014440952.jpg
IMG_20230924_124434_resized_20230924_014441465.jpg


Уклањају се бетонске жардињере на обе стране надвожњака. Постављају се и нови ивичњаци на обе десне стране надвожњака. На тим деловима ће сада бити зелени појас
IMG_20230924_124504_resized_20230924_014439358.jpg
IMG_20230924_124517_resized_20230924_014507414.jpg

IMG_20230924_124638_resized_20230924_014505843.jpg
IMG_20230924_124632_resized_20230924_014504558.jpg
IMG_20230924_124730_resized_20230924_014506390.jpg


Поглед са разделног појаса према надвожњаку
IMG_20230924_124904_resized_20230924_014506955.jpg


:sesir:
 
Да ли ће реновирати тротоаре на надвожњаку? Буквално сви тротоари на надвожњацима изнад ауто-пута на НБГ су у ужасном стању.
 
Autobusi koji idu na Bežanijsku kosu će definitivno gubiti neko vreme na gotovom kružnom toku. Ako ja gubim u kolima 10-30 sekundi (koliko mi je trebalo da propustim vozila) autobus će još više.
 
За зглобне је ова шикана оптимизована...

Укидање траке на надвожњаку петље која служи за уливање са/изливање ка аутопуту - еда би се олакшао проток саобраћаја! - јесте неимарски подвиг 21. века.

Направили људи Николе Добровића да буде најшира улица у земљи, уводе засебну траку за десно скретање из НД у Тошин бунар која иде од врха Бежанијске косе (!), мало им ширење пред раскрсницу, а овде сужавају саобраћајне површине на петљи, ивичњацима. Најретардиранији град на свету, наш беееели град.

Сад с нестрпљењем очекујем најављено ново решење КТ код Општине. Да ли ће отићи макар у Нови Сад да погледају како може да се уради, ако не и даље у Аустро-Угарску?
 
Poslednja izmena:
Sudeći po tome da je po vodonačelniku njegov kolega sportista "Srđan Gale Muškatirović" i da se u Africi nalazi Nambija, teško da će se mrdati bilo gde. Odnosno, prevedeno na prost jezik, zna on najbolje šta i kako treba i nema potrebe da ide bilo gde i da konsultuje bilo koga. :D
 
Vrh