Šta je novo?

Koridor 10

Uzrok je loše rešeno suženje u zoni radova u uslovima izuzetno velikog obima saobraćaja.

...Mali Požarevac - Mladenovac je isto krkljanac, tako da nije neka alternativa.
Sa druge strane, preko Lozovika je običan seoski put.
Aktivno upravljanje ne može da reši, ali može da pomogne.

A i narod je st***. Koliko znam, pi našem zakonu nije predviđen hitni koridor u slučaju zastoja, ali je itekako zabranjeno kretanje zaustavnom. Pa neka naša vrla policija prođe zakrčenjem i neka ošuri ovu stoku koja se pravi pametna i dok svi čekaju oni voze zaustavnom.


Edit:
Izraz st*** i nije prikladan jer vređa životinje. To su govnari, smradovi i slično.
Sve najgore im želim, osim ako nemaju opravdan razlog.
Problem je što se to kod nas i zove zaustavna traka, a u stvari je Emergency lane ili ti traka za hitne slučajeve. Nažalost loš prevod i ode svest u nepovrat.
Ali video sam i jednu situaciju sa hitnom u petak gde su ograničenje stari propisi. Naime kod Vodnja, trake za izliv su urađene po starim propisima i širina je manja, te je hitna morala maltene da čeka. Po novim propisima minimalna širina ulivno/izlivnih traka je 5.5m(5m).
 
Problem je što se to kod nas i zove zaustavna traka, a u stvari je Emergency lane ili ti traka za hitne slučajeve. Nažalost loš prevod i ode svest u nepovrat.
Ali video sam i jednu situaciju sa hitnom u petak gde su ograničenje stari propisi. Naime kod Vodnja, trake za izliv su urađene po starim propisima i širina je manja, te je hitna morala maltene da čeka. Po novim propisima minimalna širina ulivno/izlivnih traka je 5.5m(5m).
Pozdrav, kojim propisom je definisano da je "minimalna širina ulivno/izlivnih traka (5.5(5m)"? Hvala.
 
Valja je to širina pristupne trake, sama ulivna ili izlivna je 3,0 - 3,5m oduvek bila, ako nešto nisu izmenili.
 
Pozdrav, kojim propisom je definisano da je "minimalna širina ulivno/izlivnih traka (5.5(5m)"? Hvala.
Moja greška, na rampe sam mislio. U Pravilniku o uslovima koje sa aspekta bezbednosti saobraćaja moraju da ispunjavaju putni objekti i drugi elementi javnog puta (Sl. Glasnik RS 50/11)
1754555380295.gif
 
Problem je što taj hitni koridor nije isti u svim državama. U dosta zemalja EU se ostavlja koridor po sredini i ljudi su navikli na to.

Nije toliki problem što je kod nas za hitni koridor predviđena zaustavna traka ali MORA više edukacije jer pogotovo je kritično leti kada dosta ljudi tranzitira pa kako ko da zna u kojoj državi je kako? Verujem da mnogi u slučaju zastoja iz vozne trake odluče da ode u zaustavnu traku jer misle da tako pomažu.

Na ovim displejima treba češće grafički prikazivati kako se formira hitni koridor u Srbiji. Ili da se jednostavno uskladimo sa EU po pitanju hitnog koridora pa da bude i kod nas po sredini i da bude obavezan u zastojima.

Uvek će biti ovih što "žure" i misli da su pametniji ako voze zaustavnom trakom, mogle bi da se iskoriste ove kamere za merenje prosečne brzine da detektuju prolaske zaustavnom trakom u slučaju zastoja i automatski kažnjavaju.
 
Da nam je koridor ko u Evropi, onda bi ovi majmuni što voze zaustavnom vozili voznom... Nema tu nikakve greške, 90% su naše tablice, a "stranci" su isto naši koji žure u rodno selo.
 
Moja najranija sećanja su baš iz perioda iz osnovne škole, tako tih godina, otprilike 2005 godine i učiteljica je pričala, a kasnije i nastavnik geografije, da ako ne izgradimo AP kroz našu zemlju da će nas Rumunija i Bugarska prestići u gradnji i da nam posle AP neće ni trebati, jer i oni imaju u planu da grade Koridor 4. Eto, 20 godina kasnije, mi smo izgradili kompletan AP od Bugarske do Mađarske, a ista priča se vrti, pa na osnovu toga ovaj tekst gledam sa stanovišta kako mali Perica zamišlja svet.
U tekstu se pominje samo koliko je kilometara završeno u Poljskoj, dok se ostale zemlje kroz koje treba da prođe Via Carpatia i ne pominju, jer da se pominju, čitaoci bi shvatili da je procenat završenosti ovog koridora na niskom nivou.
 
Само нека праве, нека направе што прије и срећан им пут. Нама мање Турака који возе 160 на сат у колони и лагоднија вожња. Свакако ће пут бити одржив, а ако нам се економија заснива на путном транзиту ту нешта није у реду код нас.
 
Vrh