Šta je novo?

Koridor 10

Jedino kao problem ostaje gradina koja u periodu jul-avg-sep u pikovima bude gora od preševa...

Sad kad se na promahonasu slobodno prolazi čep ce se stvarati na naplatnoj rampi par km posle granice,
ta naplatna ima jako malo kucića, valjda ce grci da je prošire sad...
 
Nadam se da će deo saobraćaja koji odvuče ova deonica uticati na smanjenje gužvi na pravcu kroz MKD.Naravno pod uslovom da broj carinika i prolaza ostane isti.
 
Hoće ali u kojoj meri videćemo,
ja recimo letos nikad nisam video toliko naših kola na gradini, uredno čekaju sa turcima,
a na promahonasu pasošku konrolu su inače i do sad imali samo non-eu drzavljani a ostali samo pokazu licne pa prolaze bez zadržavanja, pa je vise od 3/4 parkiranih auta koji cekaju da im se pecatiraju pasoši bila iz srb...
 
Hoće sigurno. Imat ćeš skoro pa dva jednaka kilometarska puta do Soluna. Uz bugarsku vinjetu, odvlačit će sve veći deo kako se "Word of mouth marketing" bude širio
 
Налетех на занимљив текст о укидању путарине на магистралном путу Пирот Бела Паланака у Јануару 1976!!!
Још интересантније је да је та рампа вероватно била претеча овим садашњим које су грађене од 1977 па на овамо.

пини2.JPG


pini.JPG
 
Da podelim sa vama jednu info koja me je onako vratila u devedesete ali negativno.

Naime u društvu u kom sam bio ,sedeo je i čovek koji ima manji TIR parking za kamione u tranzitu i čovek kaže da mu se osetno smanjio promet i da razmišlja čak i da stavi katanac.Kaže da se od 1 Januara baš primetno manji broj kamiona.

E sad naravno ,jedna lasta ne čini proleće možda samo eksperimentišu mada zima nije baš za to pogodna možda je trenutno samo tako ali ne radujem se gubitku prihida od komercijalnog saobraćaja.
 
Ja se radujem jer povećava sigurnost.

Po mojim procenama kamioni čekaju 2 x 12h u proseku na granicama. To je ogroman gubitak vremena i put kroz šengen je više nego logičan.
 
Vrh