Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

53 od zelenog venca preko kneza milosa,dedinja,kanarevog i rakovice do vidikovca a 85 skratiti do backe (jer sad ima 3 linije nove preko pupinovog mosta) a produziti trasom 53 do vidikovca
 
Da je ljudima potrebna linija koja kruži preko Vračara, ne bi presedali na 50 kod Banjičke pijace i obrnuto. Plus što bi sami stanovnici VML bili osuđeni na 38 da se dobace do Šumica, jer bi im ta nova linija ukinula dosta sigurnu 308, a zbog ulica kojima bi išla, ne bi bila oslobođena od gužvi i zastoja, a samim tim i vrlo verovatno poremerćaja reda vožnje.​
Dobro,mogla bi mozda neka minibus linija od stare okretnice preko vracara,mozda do sumica.Drugo,50 ne moze da sluzi svima kao prevoz do vracara
 
Dobro,mogla bi mozda neka minibus linija od stare okretnice preko vracara,mozda do sumica.Drugo,50 ne moze da sluzi svima kao prevoz do vracara
1. Не знам зашто би радио минибус на улицама где аутобус може да прође
2. Капацитет би сигурно био огроман за минибус
3. По мени, ако је већ неопходна линија са таквом везом, реална ситуација би била да се 46 преусмери на Бањицу, трасом 78, али ја је не бих склањао са аутопута
4. Свакако, Јужном булевару и Господара Вучића је потребна још аутобуска линија, било да иде према центру, било испод Аутокоманде
 
1. Не знам зашто би радио минибус на улицама где аутобус може да прође
2. Капацитет би сигурно био огроман за минибус
3. По мени, ако је већ неопходна линија са таквом везом, реална ситуација би била да се 46 преусмери на Бањицу, трасом 78, али ја је не бих склањао са аутопута
4. Свакако, Јужном булевару и Господара Вучића је потребна још аутобуска линија, било да иде према центру, било испод Аутокоманде
Sta mislis onda da ide do mirijeva?46 ne bih produzavao,pogotovo ako ode proko autoputa,zbog veze sa centrom.Ovu liniju sam predlozio zato sto je 40 sama po sebi nije dovoljna,zato sto ljudi idu do autokomande da bi presedali.
 
Ja tu ne vidim problem, obzirom da imamo 42, 59 i 78 kao vezu sa Vračarom.​
 
Ja tu ne vidim problem, obzirom da imamo 42, 59 i 78 kao vezu sa Vračarom.​
Ne pokrivaju ni gospodara vucica ni ustanicku,a kad je vec u ulici gospodara vucica potrebna jos jedna linija,ne vidim zasto im ne bi pomogla 80 ica.Ako bi isla do Mirijeva,stavio bih 7 vozila,a ako bi isla do cvetka 4 ili 5
 
Каква је ситуација са линијом 63? Да ли има путника, поштује ред вожње, поузданост?

Какво је ваше мишљење о томе, да се 63 продужи до Шумица, али трасом 20 кроз Пљеваљску и Учитељско насеље, а 20 да се исправи кроз Устаничку/Коњарник? 20-ица би се свакако убрзала и мало растеретила 50-ица, а свакако не верујем да становницима Учитељског насеља значи веза са Цветановом ћупријом.

Имам у виду и окретницу Шумице, да када се излази из окретнице, да може само у Војислава Илића, ка плавом мосту. Може бити критично полукружно окретање назад ка Беу, а можда је забрањено. Како се се то може регулисати?
 
Каква је ситуација са линијом 63? Да ли има путника, поштује ред вожње, поузданост?

Какво је ваше мишљење о томе, да се 63 продужи до Шумица, али трасом 20 кроз Пљеваљску и Учитељско насеље, а 20 да се исправи кроз Устаничку/Коњарник? 20-ица би се свакако убрзала и мало растеретила 50-ица, а свакако не верујем да становницима Учитељског насеља значи веза са Цветановом ћупријом.

Имам у виду и окретницу Шумице, да када се излази из окретнице, да може само у Војислава Илића, ка плавом мосту. Може бити критично полукружно окретање назад ка Беу, а можда је забрањено. Како се се то може регулисати?
Po meni je super i stvarno radio posao, ima solidan broj putnika, a jedino bi mogla da ide pravo Ustanickom na Šumice, ali je ta okretnica preopterecena, tako da ostaće ovakva kakva je.
 
Po meni je super i stvarno radio posao, ima solidan broj putnika, a jedino bi mogla da ide pravo Ustanickom na Šumice, ali je ta okretnica preopterecena, tako da ostaće ovakva kakva je.​
Pa ni Ustanička se ne može pohvaliti sa slobodnim prostorom pa je opet dobila još jednu liniju.
20 и 63 су могли спојити, односно продужити 20.​
Od Cvetanove ćuprije do Mirijevske pijace kao i sada, a onda pravo kao 79 do Vitezova karađorđeve zvezde, pa levo do Mirijevskog bulevara i dalje trasom 63. Jedino što bi bio problem gde uglaviti stajalište u Vitezova karađorđeve zvezde. Trenutna trasa linije 63 mi se čini više da je uvedena takva kakva je da se deo od Mite Ružića do okretnice Mirijevo pokrije dodatnom linijom.​
 
Zato što je pre išla do Savskog trga, pa pošto ne umeju da razmišljaju su je samo premestili sa svim ostalim linijama odatle.
Jeste al to je "privremena linija" vec 5 godina.I cim su uklonili tu okretnicu trebalo je da to bude sve kao tramvaj.Jer ne dao bog ako su radovi na tramvajskoj mrezi od sajma do savske,12ica mora preko 2 mosta da ide,dok bi busom broj 3 moglo ladno sve isto ko tramvaj.I jos bi se neke linije rasteretile
 
S obzirom da je "autoput" kroz Beograd pretvoren u gradsku saobraćajnicu (kojeg god reda), pala mi je na pamet pomalo ekstra ideja kako Leštane, Vinču, Boleč i Ritopek povezati sa bržom autobuskom linijom 70. U ovom slučaju radi se o bržoj vezi ovih naselja sa gradom, posebno onim preko Save.

Za početak potpuno neoznačena slika onoga što bi trebalo uraditi kako bi se napravila veza:
1000030212.png


Sa desne strane je Kružni put i vidi se na snimku okretnica 306, koja ima tek nekoliko polazaka dnevno. Kružni put prolazi ispod starog autoputa - a upravo na toj deonici autoputa je potrebno napraviti proširenje, sa obe strane, odnosno napraviti uvučena stajališta za liniju 70. Dalje je onda potrebno napraviti stepenice i lift koji će putnike dovoditi/odvoditi sa stanice na autoputu. Potom je potrebno napraviti bezbedne trotoare za pešake do okretnice 306 - u ovom slučaju problem predstavlja dostupan prostor ispod mosta, odnosno na kružnom putu, koji bi zauzeo trotoar.

Sad kada imamo urađenu bezbednu infrastrukturu, potrebno je uskladiti red vožnje 306 sa linijom 70. To znači da bi 306 na okretnicu dolazila dovoljno ranije tako da putnici imaju vremena da dođu do stanice linije 70 (fokus na polaske iz Ikee), odnosno da 306 kreće dovoljno kasnije nakon prolaska autobusa 70 i da još stignu putnici.

Jedna od prednosti je to da se dobija brža veza stanovnika sa celim gradom, pri čemu ne bi bila ona varijanta da autobus ide do Ikee, pa onda da se preseda na 70, nego da se već u prvom presecanje ove dve linije i dobije direktno presedanje. Uz ovo bi trebalo i strogo kontrolisati displeje na autobusima, gde bi bilo jako važno za putnike da znaju da polazak ide na Bubanj Potok, a ne u Leštane, odnosno za putnike iz Leštana, da polazak ne ide odmah na Ustaničku (dakle koristiti liniju 311). Dalje bi trebalo uvesti najave stajališta sa dodatkom informacije o mogućem presedanju na druge linije (u datim smerovima). Pa tako npr. putnici na liniji 70 bi dobili zvučnu najavu za ovo stajalište uz informaciju da mogu presedati na liniju 306 ka tim i tim naseljima.

Mana je to što ne znam da li je ovo izvodljivo, odnosno da li "autoput" na ovom delu ima mogućnost za proširenje i pravljenje stajališta, razmišljajući o nagibu puta. I naravno već spomenuti problem sa širinom tunela ispod mosta. I na kraju, da li je uopšte potrebna ovakva veza, odnosno da li se zaista ostvaruje brža veza sa gradom i da li je ona u predloženom obliku korisna za stanovnike.

Svaki komentar je dobro došao, neću se ljutiti. Ali ko kaže nešto negativno, on radi za Đilasa i strani je agent. I komunista. 😡
 
Tuzno je ali jedina opcija da dobijemo nesto je da se pozovemo na novo groblje.

Na pamet mi pada probijanje puta od groblja do nove petlje na samom vrhu moto puta. Tanka crvena linija na slici


Po nekoj najavi bice to nove Lesce, tako da bih mozda i provukao neku liniju 69 (NICE!) i stavio bih da ide do nove BAS stanice....
 

Prilozi

  • IMG_4168.jpeg
    IMG_4168.jpeg
    135 KB · Pregleda: 90
Da li je do raskrsnice Cetinjske i Kondine lakše doći gradskim prevozom sa ž. stanice NBg, ili sa Prokopa, i koji prevoz bi trebalo koristiti? Hvala.
 
Mislim da je isto. Od Prokopa 41 (ili 40 do Glavne pošte, pa malo pešice), a od NBG na 95 do Doma omladine pa malo pešice.
 
Predlozi za linije:
39(Kumodraz I - Studentski trg/Trg republike)
48(Miljakovac III - Trg republike(Preko mostara i kneza milosa)
49(Kumodraz I - Banovo brdo)
75(Bezanijska kosa - Dorcol(Dunavska)/25 maj)
80(Mirijevo - Banjica(stara okretnica))

Sta mislite?
 
Nema mesta na Studentskom za 39, uopšteno je isto uzeta za ukidanje u budućnosti.

Ne može 49 sa Kumodraža, jer je okretnica neadekvatna za toliko linija gore, pritom stanovnici naselja "Stepa Stepanović" gube vezu sa javnim prevozom

Za 48 bi bila smrt preko Mostara i Kneza Miloša, jer bi linija u špicu jedva funkcionisala zbog nenormalnih gužva u Miloša i na bivšem Autoputu.

Uopšteno za strogi centar nije preporučljivo da idu autobuske (pogotovo ne solo) linije, već šinski sistemi ili pak zglovni / dvozglobni trolejbusi.
Nijedan veći Grad u Evropi to ne radi.
 
Vrh